You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn   You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Emptywo maa 30, 2016 10:00 pm

De ander zei dat hij benieuwd was naar de mega van May en ze knikte even instemmend, dat was ze ook. Ze wandelden gewoon verder en het leek een stuk sneller te gaan want ze waren na een tijdje de stad uit. De Glaceon die hen braaf had gevolgd ging liggen naast Tawn terwijl ze een hooghartige blik op het veld voor zich hield. "Hier lijkt me wel goed," ookal was er her en daar wel nog een plaats die geraakt kon worden. "Dus word het twee op twee of gewoon enkel gevecht?" vroeg ze kalmpjes aan de groenharige jongen. Haar maakte het weinig uit, maar ergens zou ze wel voordeliger zijn als het twee op twee zou zijn aangezien ze dan de Aggron als defense kon gebruiken aangezien deze minder gevoelig was voor fire types attacks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn   You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Emptyvr apr 01, 2016 8:29 am

Na een klein tijdje te hebben gelopen, waren de twee uit de stad gekomen en nu bij een prima-ish plekje aangekomen. Blijkbaar leek de blondine er ook zo over na te denken, want er klonk van haar dat deze plek haar wel goed leek. De jongen knikte enkel even, dit was prima voor het gevecht, dat er gebouwen stonden moesten ze maar wat oppassen. Bij de vraag wat voor gevecht het werd, een twee versus twee of een op een dacht hij even een seconde of twee over na. Al kon een één op één voordeliger uitkomen voor hem kua types, was een dubbel gevecht houden ook prima eigenlijk. "Twee op twee." besloot hij dan ook maar. Hij pakte alvast de twee Poké balls van Abby, zowel als die van Agrona en haalde de twee draakachtigen uit de capsules. Met een kleine glimlach op zijn gezicht keek hij naar de twee, om daarna wel weer zijn blik te richten op de blondine, wachtende tot deze Kido en Saiko erbij haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn   You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Emptyvr apr 01, 2016 8:42 am

De ander knikte op haar woorden, mooi zo. Ze glimlachte even en hoorde toen zijn voorstel. Wauw, die had er echt niet lang over moeten denken, maar hey het was Nathan, dan zag je het wel aankomen. Een twee op twee. Leuk, als het uit de hand liep was het rip maar ah, wie kon hen stoppen?~ Al snel verschenen de twee draken. Het was grappig hoe ze de ene al kende van toen ze nog een baby was, Abby namelijk en hoe ze op hun eerste ontmoeting zo weerloos had geleken. Nja, ontmoeting, een soort herontmoeting eigenlijk. Toen hadden Saiko en Agrona ook gevochten, beide zaten toen op level 50. Maar nu was het een heel andere verhaal. De Charizard was nu op haar maximale krachten net zoals de Metagross. Ze wist best dat ze de Aggron nog een stapje verder kon krijgen met een mega, maar ah, ze ging wachten tot de Black Market een mega stone had voor haar, want ze vertikte het om een te kopen die duurder was. Kido kon wachten, ze kon zichzelf perfect redden. Kalm haalde ze de twee ballen boven waarna ze al snel de twee steel types erbij had gehaald. Opnieuw, ze was in een nadeel, maar dat betekende niet dat ze geen kans had op winnen. Ah, weet je, je moest gewoon geloven in jezelf... Ofzo... Derp. "Klaar?" zei ze even waarna ze naar Kido en Saiko keek. De twee Pokémon keken even naar hun tegenstanders. Ze voelde meteen de spanning aan die Kido uitstraalde, iets dat niet onnatuurlijk was voor de grote Aggron. Saiko straalde echter een kalmte uit die ze altijd al had gehad. 'Nou, je kan volledig los gaan vandaag,' had ze kalm in haar gedachten laten klinken. Saiko keek even naar haar. 'Heh, gebeurd ook niet vaak,' ze moest even grijnzen en knikken. dat was waar. Ze legde haar hand op de key stone en liet de Metagross mega evolven. Wat nou? Ze gingen voluit, kon zij even haar beestie laten gaan, niet? De steel type werd in een bol gehuld waarna in een flits deze open barstte en de mega Metagross klaar stond te zweven in de lucht. Nu was zij er klaar voor. Yush~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn   You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Emptyvr apr 01, 2016 10:08 am

Zodra alle vier de Pokémon uit hun capsules waren kon je het bijna voelen dat er een soort gevaarlijke sfeer hing, zo eentje waarbij je normaal niet zo snel mee wou gaan bemoeien, alsof de Pokémon enkel al kracht uitstraalden zonder iets te doen. Al was het ondertussen een flinke tijd geleden, wist hij nog wel ergens hoe de twee voor het eerst een gevecht hadden gehouden, bij hun.. 'Herontmoeting' heh, tijd geleden was dat alweer. Zodra er werd gevraagd of hij klaar was, knikte de jongen, gezien hij al wat eerder afstand had genomen. Niet dat je het hem kwalijk kon nemen, tussen her gevecht van die vier komen kon ook net zo goed gelijk staan aan een doodwens, vooral omdat ze echt voluit los mochten gaan. Iets nadat Tawn haar Metagross had geëvolueerd, deed hij dat ook. Abby was nu degeen die dan in een paarse bol werd omhuld, om er niet veel later uit te komen met een iets andere look. Meteen was het te voelen hoe de zon een stukje harder begon te schijnen, iets dat dan wel weer in zijn voordeel kwam, omdat de zon zowel de krscht van de vuuraanvallen omhoog bracht, als de Solar Beam die hij Abby een tijdje terug had laten leren in een keer kon afvuren zonder een tijdje erover te doen om het op te laden. Afgaande dat de blondine er klaar voor was, ging hij meteen de aanval in, tijd om dit gevecht maar eens te beginnen dan. "Earthquake en Focus Blast." het scheelde dat ze wel leken te begrepen wie welke aanval moest uitvoeren, gezien niet veel later Agrona al de aarde flink liet beven, met ook nog tegelijk dat Abby een Focus Blast afvoerde op Kido.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn   You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Emptyvr apr 01, 2016 12:55 pm


De ander liet Abby mega evolueren, waardoor een Y versie van de Pokémon verscheen. Hm. Ze keek kalm naar haar en voelde de zon sterker worden. Jep, dat was wat de mega Y versie van de Charizard deed. Ze legde kalm haar armen over elkaar waarna ze toekeek en hoorde dat de ander een Earthquake en een Focus Blast gebruikte. Oh haha. Ze grinnikte even en keek naar Saiko. "Magnet Rise en Protect," klonk er kalm van het meisje. Beide deden wat van hen werd verwacht, waardoor de Earthquake geen enkel effect had op beide. "Kido op der af met een Metal Burst," vervolgde het meisje waarbij de Aggron door haar schild brak en op de Focus Blast afschoot. Deze raakte haar en even trilde ze hevig, maar nadat ze aanval had geabsorbeerd vuurde ze het zo terug naar Abby die nu gevaarlijk dichtbij was aangezien Kido op haar was afgekomen. "Agility en Psychic," De Metagross versnelde wat en schoot de lucht in waarna ze zich focuste op Agrona om haar in het rond te tossen met de Psychic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn   You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Emptyvr apr 15, 2016 10:41 pm

In tegenstelling tot wat hij had gehoopt, werd er door Kido een Protect gedaan en door Saiko een Magnet Rise, zo ervoor zorgend dat beiden Pokémon voor hem moment bestand waren tegen de Earthquake. Echter werd er daarna bevolen voor Kido een Metal Burst te doen, iets waarvan hij zeker wist dat het flink veel pijn tegen Abby ging doen, godver. "Vlieg op, ondertussen Heat Wave." klonk hij dan ook snel, daarbij de Metal Burst van de Aggron ontwijkend. Al snel was er ook een enorme hitte te voelen, hij wist dat het Agrona niet bepaald veel schade zou gaan doen, dus dat was niet hetgeen waar hij zich zorgen over maakte. "Ontwijk, anders incasseer." ja, het was wel een flinke tijd geleden had zo een gevecht zich had kunnen voorspelen, misschien was het dan maar ook weer goed dat dit dan nu gebeurde. Het was te zien hoe de wat grotere Charizard het probeerde te ontwijken, dit ging niet volgens plan dus kon ze niets anders doen dan haarzelf erop voor te bereiden. "Shadow Claw." klonk hij zacht, iets dat bijna onmogelijk hoorbaar had moeten zijn voor de blondine, dus het kwam voor de verandering goed uit voor hem. Op hem moment dat ze werd losgelaten door de Metagross van de Psychic, welke haar wel wat schade had aangebracht, stormde ze op het stalen ding af, om het vervolgens te krabben met de Shadow Claw. Hij zou het voornamelijk proberen te houden op super effectieve aanvallen, maar dit was natuurlijk niet iets dat nou echt te vol te houden was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn   You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Emptyvr apr 15, 2016 10:55 pm


"Vlieg op, ondertussen Heat Wave." En natuurlijk ontwijk Abby de aanval, waarna de Aggron geen kant op kon en de fire move zowat op zich nam. Tawn grijnsde even. "Thunder!" zei ze meteen waarbij een hevige bliksemstraal op de aanvallende Pokémon afschoot. Na een tijdje landde de Aggron en streek Tawn een hand langs haar handen heen om een stuk haar achter haar oor te leggen. "Ontwijk, anders incasseer." Dat was voor Agrona. Deze kon de aanval niet ontwijken en kalm keek ze naar wat er gebeurde. Maar wat er volgde, had ze niet verwacht. Ze schoot op haar Metagross af, die werd geraakt door een Shadow Claw. Nu ze dan zo dicht was... "Toxic," zei ze kalm. Wel meteen draaide Saiko zich een kwartslag en door haar verhoogde snelheid duurde het niet lang voordat een van haar stekels op een hoge snelheid naar Agrona vlogen, klaar om een Toxic uit te voeren. "Dan nu Surf!" Wel meteen kwam er een hevige golf op alle Pokémon af, buiten de Aggron die enkel even brulde als teken dat ze niet van zich liet doen. Zo was Kido nu eenmaal, een doorzetter en een heethoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn   You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're not a judge but if you're going to judge me, then sentence me to another life. +Tawn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Be alive. +Tawn
» Dark night +Tawn
» You're The Judge
» You're The Judge [+Owen Zhi]
» Battle / Judge Search

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Rustboro City-
Ga naar: