[Idee] Trainer classes
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [Idee] Trainer classes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jade Noble
Member
Jade Noble
Punten : 478
Age : -
Icon : Mudkip

[Idee] Trainer classes Empty
BerichtOnderwerp: [Idee] Trainer classes   [Idee] Trainer classes Emptydo aug 28, 2014 7:46 pm

Ik heb geen idee of het al een keertje besproken is, of dat jullie het er extra uit hebben gelaten. Maar ik vroeg me af hoe het zit met Trainer Classes, die dingen die je terug ziet in de Pokémon games als je battled met andere trainers. Zoals de bikers, hikers, cosplayers, baron/barones ect.
Is dat ook iets wat hier zou kunnen? Als kleine extra voor karakters hier! Want volgens mij hoeft het niet perse gekoppeld te zijn aan specifiek trainers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[Idee] Trainer classes Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Trainer classes   [Idee] Trainer classes Emptydo aug 28, 2014 8:06 pm

Trainer Classes lijken me vrij onbruikbaar binnen een RPG. Natuurlijk, we zouden een extra balkje in het profiel kunnen maken met "Trainer Class", maar ik denk dat de meesten hier niet binnen een 'standaard' groepje als in Pokémon vallen, in alle eerlijkheid.

Natuurlijk kunnen er zulke groepen bestaan IG. Je kan altijd zeggen dat je eigen karakter een "cosplayer" of "biker" oid is, maar een echt "groot" onderdeel van de RPG is het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idee] Trainer classes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [IDEE] Achievements
» [idee] Records
» Achievement idee
» [Idee] Gym uitbreiding
» {Idee} challenges

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: