[ Route 10 ] Oh shit...!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [ Route 10 ] Oh shit...!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptydo aug 21, 2014 10:54 pm

endless adventures
run run run run run!
[ WRITTEN FOR AIDEN STARK ]


Langs het platgetrapte gras dat als pad diende, lagen eindeloze rijen stenen in nette lijnen in het groen. Ik had geen idee wat ze waren, waarom ze daar lagen, of waar ik überhaupt was, maar het zag er allemaal wel interessant uit. Ei leek het ook wel leuk te vinden. Het ding leek extra zwaar te zijn vandaag, tot mijn ongenoegen. Kon je dat niet doen, Ei? Ik moet je hier dragen en als ik een gewicht dat zo ongeveer gelijk staat aan dertig loodzware stenen kom ik niet zo ver. Wat ik niet toegaf, was dat ik ontzettend slecht was met het vergelijken van dingen zoals gewicht. Maar dat maakte niet uit.

Door mijn fascinatie voor die vreemde stenen (waar ik eigenlijk heel graag op wilde gaan zitten) merkte ik de sputterende Squirtle niet langs hobbelen totdat het beestje me goed en wel gepasseerd had. Huh? Een Squirtle? Wat verbaasd staarde ik de Water Pokémon achterna, maar mijn aandacht werd kort daarna getrokken door geblaf en gegrom en het geluid van geren. Een roedel van maar liefst vier Houndours en twee Houndooms stoof het heuveltje op, en ik kan je één ding vertellen: Die hoef ik niet tegen te komen. Nee, bedankt. Vandaar dat ik me dus omdraaide en ervandoor sprintte. Het duurde niet lang voordat ik de Squirtle inhaalde, en hoewel ik het arme ding op wilde tillen en met me mee wilde nemen naar de veiligheid, nam een ei al mijn armen al in beslag en moest de Squirtle zichzelf dus maar redden. Kon 'ie vast wel, toch?

Ik stoof een kleine helling op, waar ik abrupt moest stoppen om niet tegen een lange jongen op te botsen. Ik kneep mijn ogen stijf dicht, maar toen mijn lichaam niks raakte, opende ik ze voorzichtig weer. Ik stond ongeveer drie centimeter van de jongen verwijderd. Voorzichtig zette ik een stapje naar achter terwijl ik lichtjes hijgend naar achter keek. De Squirtle kwam nu pas de heuvel op en door de oneven grond was de roedel Hound-achtervoegsels even uit mijn zicht verwijderd.

Doom -- Houndoom," wist ik uit te brengen en met één arm (met de andere hield ik mijn lieve eitje vast) wees ik wat slapjes naar achter. "Pissig," voegde ik er vervolgens aan toe, en ik zette mijn hand op mijn knie voor extra steun. Eh. Ja. Toen ik omkeek zag ik ook de roedel de helling opkomen, die daar grommend en dreigend en heel angstaanjagend bleven staan, niet helemaal zeker wat ze moesten doen nu hun weg versperd werd terwijl ze met geïrriteerde blikken naar die arme Squirtle keken. Was die van de jongen? God, maakte het uit. Weer wapperde ik mijn handje naar de Houndours en ik deed een sprongetje naar achter om mezelf naar de roedel te draaien en tegelijkertijd ook naast de jongen te belanden. "Doe... iets." zei ik toen wat droogjes, terwijl ik twijfelend naar mijn Pokéballen greep. Moest ik ze nu gaan bestrijden, of zo? Wist ik veel. Ik was 13, ik hoefde dit soort dingen niet te weten. Of zo.
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptydo aug 21, 2014 11:47 pm

[ Route 10 ] Oh shit...! Xkxc7a
Taking this to the grave
Met een diepe zucht liet een roodharige jongen vier Pokéballs achter bij de rozeharige zuster. “U zult goed voor ze zorgen, neem ik aan?” sprak hij met een vernauwde blik. Hem werd verzekerd dat de Pokémon in goede handen zouden zijn en dat hij de hele dag had om terug te keren. Dit was de eerste keer in jaren dat hij een plaats zou verlaten zonder Tyrion, zijn Charizard. Maar, na lang twijfelen, had hij besloten dat dit toch de beste oplossing was. Zijn Pokémon verdienden een goede check-up en Ronan, de Squirtle die de afgelopen dagen zo hard gegroeid was, zowel mentaal als fysiek, verdiende een eigen training. Eén simpele dag, compleet gewijd aan hem, waarin hij en zijn trainer elkaar beter zouden leren begrijpen. Hij zou een poging doen tot het leren van nieuwe aanvallen aan de jonge Squirtle en ze zouden samen aan een nieuwe tactiek gaan werken. Immers merkte de jongen met de dag meer dat al zijn Pokémon een andere aanpak vergden. Tyrion, Garrett, Altaïr, Ronan, Sookie… Allemaal waren het compleet verschillende Pokémon met een compleet verschillende manier wat betrof het verwerken van informatie. Hij zou hierop moeten inspelen, dus zou elke Pokémon voortaan eenmaal per een bepaalde tijd zijn of haar eigen training krijgen, een (korte) periode waarin alleen deze Pokémon zijn of haar tactieken kon aanpassen, nieuwe dingen kon leren en ze de huidige moves konden verbeteren. Natuurlijk zou hij de groepstrainingen en de willekeurige trainergevechten blijven volhouden, maar hoe verder ze kwamen, hoe meer er nodig was om nóg verder te komen. En op dit moment wilde hij ver, want die rare gast met zijn steentjes in zijn haar zou boeten. Hij zou hem compleet de grond in stampen, al zou hij al zijn Pokémon op hun maximale level moeten brengen om dit te doen.

Samen met de Pokéball van zijn Squirtle, was hij richting route 10 gegaan. Dit was de route richting Geosenge Town, een stad die wat de verkeerde richting op lag, maar hij had besloten niet op één plek te blijven hangen. De types waar hij tegen zou moeten vechten kwam hij nergens tegen, dus dat betekende dat er op elk mogelijk type getraind moest worden. Hier, op route 10, kwamen aardig wat verschillende soorten Pokémon voor, dus het was niet meer dan een logische keuze.
Eenmaal aangekomen op de route, moest hij zeggen enigszins verbaasd te zijn over de stenen die zich hier bevonden. De route stond ook wel bekend als Menhir Trail, wist hij, maar hij had echt geen idee wat dit betekende, dus dat maakte hem niet veel wijzer.
Hij besloot er niet te veel tijd aan te wijden en liet zijn jonge Squirtle uit zijn Pokéball. Deze liet onmiddelijk zijn stem horen zodra hij de Pokéball had verlaten, waardoor Aiden een grijnsje op zijn gezicht zette. “Vandaag is jouw dag, Ronan,” begon hij rustig. “We zullen hard werken aan je technieken, snelheid, kracht en andere belangrijke dingen die ons de overwinning kunnen opleveren,” grijnsde hij naar de blauwe schildpad. Deze liet opnieuw enthousiast zijn stem horen. Het was duidelijk een fanatieke Pokémon als het aankwam op gevechten, iets wat hij vast en zeker van zijn vader had, al was deze wel heel aanhankelijk naar zijn trainer. Dit had de Squirtle weer totaal niet. Hij vond alles en iedereen lief, iets wat lang niet altijd even goed uitkwam.

Een Pokémon die de roodharige jongen nog nooit eerder had gezien, besloot zich zichtbaar te maken. Het was een vreemd-uitziende Pokémon. Duidelijk een vogel-achtige, maar misschien ook van het vechttype? Met een fronsje pakte Aiden zijn Pokédex erbij. ‘Hawlucha, the Wrestling Pokémon. Although its body is small, its proficient fighting skills enable it to keep up with big bruisers like machamp and hariyama,’ vertelde de dex. Deels vlieg, dus, inderdaad. Een perfecter moment om de pasgeleerde aanval van de Squirtle uit te gaan testen was er niet.
Ronan, Blizzard!” riep Aiden daarom. De Squirtle opende zijn bek enthousiast en een krachtige sneeuwstorm verliet de bek van de schildpadpokémon. De Hawlucha leek verbaasd en de aanval raakte hem volop, waardoor een deel van zijn vleugel bevroren raakte. “Nu, Aqua Tail!” riep Aiden uit. De Squirtle rende op de Hawlucha af en ramde deze met zijn staart, welke omhuld was door water. Het ijs brak en de Hawlucha besloot te vluchten.
Enthousiast keek de jongen zijn Pokémon aan. “Goed gedaan, Ronan!” riep hij enthousiast. De Squirtle sloeg enkele kreetjes, waarna Aiden zijn blik richtte op een andere Pokémon die hij nog nooit eerder had gezien. ‘Emolga, the sky squirrel Pokémon. Emolga lives in trees and uses its cape-like membrane to glide through the air,’ vertelde de dex. Dus, dit was óók een deels flying type? Perfect!
Ronan, Blizzard!” riep Aiden enthousiast, maar er kwam geen reactie. Verbaasd richtte hij zijn blik op de plek waar de Squirtle had gestaan, om tot de conclusie gekomen dat deze er vandoor was gegaan. Zoals gewoonlijk.

Het duurde niet lang voor er iemand terug in zicht kwam, met de Squirtle achter zich aan rennend. Aiden bleef rustig staan, zijn blik gericht op de naderende jongen en zijn Squirtle, terwijl de jongen steeds dichterbij kwam en uiteindelijk zelfs bijna tegen hem op rende. Onder de indruk leek Aiden niet, deze keek de twee enkel met een fronsje aan. Toen de jongen de naam Houndoom sprak en het woord pissig zei, keek Aiden naar de ophef die achter hen bezig waren. Tien tellen. Tien tellen had het geduurd voor de Squirtle een roedel boze Houndooms achter zich aan had gekregen. Dit was absoluut een soort nieuw record.
Toen hem werd verteld iets te doen, knikte Aiden rustig. Hij stapte voorbij de jongen en richtte zijn felle, groene ogen op de Houndours en hun evolutie. “Ronan, erop af,” sprak hij rustig. De Squirtle knikte en schoot vooruit, richting de groep hondpokémon. “Nu, Rapid spin!” riep Aiden vervolgens. Dit was iets wat de signature move aan het worden was van de jonge Squirtle. “Water Gun!
Door het bewegende schild schoot de Water gun alle kanten op, veel van de Pokémon die hem dreigden rakend. Aangezien het super effectief was, waren de jongste Houndours onder de indruk. De Houndooms niet. In tegendeel zelfs, die leken alleen maar kwader.
Als je ook een trainer bent, is nu de kans om te laten zien dat je iets waard bent,” sprak Aiden rustig tegen de jongen die hij verder niet kende. Immers had hij op dit moment alleen zijn Squirtle. Eén Houndoom kon hij aan. Twee misschien, maar met de Houndours erbij werd dit lastig.
Rapid Spin!” riep Aiden toen een Houndoom richting de Squirtle kwam, waardoor deze het schild volop tegen zijn kop aan kreeg. “Water Pulse!” riep hij toen. De Squirtle kwam uit zijn schild en vuurde een krachtige bal water af richting de hond, om op de grond te landen. Voor een jonge Pokémon als hij, was hij redelijk onbevreesd.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 22, 2014 12:46 am

endless adventures
run run run run run!
De jongen bleef behoorlijk kalm. Heel kalm. Meh. En hij leek ook niet erg onder de indruk. Hallo, ik was heel indrukwekkend, met mijn gestippelde broek en mijn ei in mijn armen. Eh. Soort van. Nou ja, in elk geval, met een fronsje keek de jongen naar mij en toen naar zijn Pokémon (ik ging er maar even vanuit dat het zijn Pokémon was), en toen na mijn hele uitgebreide uitleg, naar de Hound-achtervoegsels die ondertussen ook aangekomen waren. Nou. Met een rustige toon sprak de jongen zijn Squirtle aan, noemde deze Ronan en vertelde het wezentje dat hij 'erop af' moest. Oeh. Dat klonk indrukwekkend. Vervolgens begon de jongen verschillende aanvallen te noemen, die de kleine Pokémon stuk voor stuk met succes uitvoerde. Woah, gaaf! Een Pokémon Trainer met Pokémon! Het zag er echter naar uit dat hij de grote Pokémon boos maakte. Hm. Zouden ze niet angstig weg moeten rennen op dit punt? In mijn video games deden ze dat altijd wel. Jammer. Anyway, plotseling sprak de jongen tegen mij, zei iets over dat als ik een Pokémon Trainer was, ik moest tonen wat ik waard was. Naja, wat bedoelde hij daar nou mee? Ik wilde hem eigenlijk gaan uitfoeteren, want als 13-jarige kon ik dat, maar in plaats daarvan haalde ik Boo's Pokébal tevoorschijn en liet ik de Pokémon vrij. "Gust!" beval ik mijn Pokémon met lichte stemverheffing, en met de arm die ik niet heel stevig om Ei geklemd had wees ik naar een van de Houndours die op de Squirtle afsloop. De aanval raakte de Hondachtige Pokémon en zorgde ervoor dat deze van zijn poten geblazen werd, om iets verderop op zijn zij neer te komen. Muhahaha! Zag je dat? Ik was een baas! "Nu, vlug, Wing Attack!" riep ik vervolgens. Hoewel Boo maar kleine vleugeltjes had, wist hij ze op de een of andere manier toch dubbel zo groot te krijgen, en sloeg hij één van de Houndooms neer. Deze kwam echter wel weer overeind, schudde even met zijn kop en spoot vervolgens hele hete vlammen richting, well, iedereen, maar dat maakte niet uit. Ik had hem geraakt! Haha! Take that! Oh, ik was hier zo goed in. "Ontwijk! En nog een keer Wing Attack!" zei ik toen. Boo reageerde direct en ging de vuurvlaag uit de weg. Yessss! Haha, sukkel! Jou aanval raakte niet en de mijne lekker wel! Vervolgens schoot de Noibat op de Houndoom af, die helaas zijn aanval wist te ontwijken. Oh. Nou. Maakte niet uit... Het ging nog steeds pittig goed, hehehe!
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 22, 2014 1:17 am

[ Route 10 ] Oh shit...! Xkxc7a
Taking this to the grave
Aiden had zijn blik strak gericht op de jonge Squirtle. Enkele weken oud en hij begon al op het niveau te komen van de rest van zijn team. Dit kwam natuurlijk doordat de Pokémon altijd langs de zijlijn meedeed, altijd mee wilde kijken en oefende met de Pokémon die vrij waren. Hij leerde veel. Van Garrett had hij zijn snelheid, van Tyrion de kracht en van Altaïr de onverschrokkenheid. De combinatie maakte de Pokémon tot een enorme krachtbron binnen zijn team, alsof de beste eigenschappen van zijn drie pokémon in één klein schildpadje gestopt waren.
De jongen luisterde en liet een kleine Pokémon eruit. Enthousiast begon de jongen met de Pokémon het gevecht, al scheen deze meer fysieke dan speciale moves te kennen, wat dus maar één Pokémon tegelijk zou raken. Dit maakte niet uit. Als hij de Houndours nam, zou Ronan met alle plezier die Houndooms eens een lesje leren.
Water Pulse!” riep Aiden. De Squirtle sprong voor een Houndoom en opende zijn bek, om de Pokémon recht voor zijn kaak te klappen met de bal water. Wat hierna gebeurde maakte het zoveel beter. De Houndoom raakte verward van de klap en beet een Houndour, waardoor Ronan de kans zou krijgen aan deze Houndoom een eind te maken. “Aqua Tail!” riep Aiden. De Squirtle sprong richting de Houndoom en smakte deze volop met een Aqua Tail, waardoor deze op de grond neerzakte. Aqua Tail was een sterke aanval en super effectief op een Houndoom, waardoor dit zeker effect had gehad.
Nu keerde de Squirtle zich tot de andere Houndoom, die zojuist een aanval van de gek uitziende Pokémon had ontweken. “Protect!” riep Aiden toen de Pokémon naderde, waardoor de aanval van de Houndoom missen zou. “Aqua Tail!” riep hij toen. De Houndoom pakte de staart van de Squirtle beet toen deze hem ermee aan wilde vallen, waardoor het water hem tegen zijn kop raakte, maar de klap mislukte.
Foute zet. Withdraw en Water Pulse!” riep Aiden. De Squirtle schoot terug in zijn schild om los te komen uit de beet, waarna hij recht voor de Houndoom landde. Opnieuw opende de Pokémon zijn bek en vuurde deze een blauwe bal af, die de Houndoom volop raakte.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 22, 2014 2:20 pm

endless adventures
run run run run run!
Als je mijn game-style zou moeten omschrijven, zou het 'vop eropaf gaan' zijn. Geef de tegenstander niet de kans om aan te vallen, nee, gewoon bombarderen en neerschieten en door blijven gaan, totdat deze neerzakte omdat je hem vol gedood had. Als je mijn Pokémon gevecht style moest omschrijven, was die dus precies hetzelfde. Gewoon aanvallen, niks verdediging, als je ze maar vaak genoeg aanviel kregen ze de kans niet eens een tegenaanval te doen. Of zo. Helaas was dat niet zo in mijn geval. De Houndour, die Boo net succesvol met Wing Attack had aangevallen, opende zijn bek en een straal van vuur kwam recht op Boo af. En raakte. Het vleermuisje stortte naar de grond als een defecte helikopter. Oh shi! "Boo!" riep ik geschrokken. Nee! Dit hoorde niet bij het plan! Boo kon niet geraakt worden! De vleermuis wist zichzelf weer op te trekken, maar nu pas realiseerde ik me dat alleen maar aanvallen misschien niet de beste manier was. Shit. Ik balde mijn vuisten, klemde mijn kaken op elkaar en beval Boo toen: "Boo, Agility!" De Noibat zakte naar de grond en bleef daar zitten. Opladen. De kleine Pokémon ontspande al zijn spieren even, waardoor hij zeer sneller werd. "Oké, en dan nu Air Cutter!" riep ik vervolgens. Boo begon hard met zijn kleine vleugeltjes te slaan en raakte drie van de vier Houndours. Hoewel de aanval niet veel schade deed, wist ik dat de volgende aanval dat wél zou doen. Eén van de Houndours probeerde Boo te bijten, maar deze ontweek de aanval naar mijn bevel vliegensvlug. "En nu, Tackle!" riep ik opgewonden uit. Boo schoot op de dichtstbijzijnde Houndour af en raakte deze door zijn supersnelheid vol. Het beestje werd door de lucht geslingerd door de aanval, en viel toen vervolgens als een nutteloos hoopje op de grond. Hahahaha! Verslagen! "Yes! Lekker, Boo!" zei ik met een opgewonden sprongetje. Even schoten mijn ogen naar de jongen of hij mijn supergeweldige moves ook gezien had, maar snel focuste ik em weer op het gevecht. Nog drie Houndours en één Houndoom. "Screech!" riep ik toen. Een oorverdovend hoge piep verliet de Noibat zijn bekje. Ik realiseerde me toen pas dat de Squirtle waarschijnlijk ook aangetast zou worden, maar uh, de Houndours ook. En de Squirtle was toch in het voordeel. Kon vast geen kwaad. "Oké, en nu Gust!" beval ik Boo vervolgens. Deze stopte abrupt met het hoge geluid en begon met zijn vleugels te klappen. Hoewel de aanval op één van de Houndours gericht was, werd deze tegen de ander (die te dichtbij stond) gegooid en werden ze beide tegen de grond geslagen. Awwwwyeah! Jammer genoeg kwamen ze wel weer overeind, maar hey, dit ging toch supergoed?
© LOUIS!
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 22, 2014 3:57 pm

[ Route 10 ] Oh shit...! Xkxc7a
Taking this to the grave
Erg veel interesse in de manier van vechten die de andere trainer had, had de jongeman niet. Dit kreeg hij pas zodra iemand een enorme kracht liet zien, of wanneer de tactiek goed genoeg was om meerdere tegenstanders in één keer uit te schakelen. De jongen leek een krachtige Noibat te hebben, maar krachtig genoeg om oprechte interesse te krijgen van de roodharige jongen was het niet. In tegendeel, zelfs. Het leek wat alsof de jongen onervaren was, al kon dit ook simpelweg komen zijn door zijn leeftijd.
Met een kalme blik keek Aiden weer naar de Houndoom die hij uitgekozen had als tegenstander. Het was maar al te duidelijk dat die bijna klaar was. Immers was Ronan zeker niet zwak en waren de wateraanvallen van de kleine Squirtle enorm effectief tegen een Pokémon als Houndoom.
‘Screech!’ werd er plots geroepen en Aiden keek de andere jongen aan. “Serieus?” gromde hij. “Protect!” riep Aiden. Een laag vormde zich om de Squirtle heen, waardoor deze onaangetast door zou kunnen gaan. Even zuchtte hij, maar zijn blik viel al snel genoeg weer op de Houndoom. Het was tijd om dit af te maken.
Aqua Tail!” riep Aiden. De Squirtle raakte de Houndoom hard, waardoor deze voor een moment terugdeinsde. “Nu, maak het af met een Water Pulse,” sprak Aiden rustig. Een laatste waterbal raakte de Pokémon tegen zijn kop, waarna deze zich omdraaide en weg rende. Kalm keek Aiden toe, benieuwd of de jonge Houndours hen zouden volgen en of dit een vlucht-actie was, of dat de Houndoom enkel meer hulp ging halen.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyzo aug 24, 2014 8:14 pm

endless adventures
run run run run run!
De jongen leek zeer gefocust op het gevecht dat hij met zijn Squirtle hield, veel gefocuster dan ik was. Nope, mijn gedachten schoten alle kanten op. Hoe ging het met de jongen? Wat was zijn naam eigenlijk? Waar waren die Houndours vandaan gekomen? Wow, het is echt mooi weer. Ik heb zin in pizza. En tegelijkertijd waren mijn donkere ogen gericht op het gevecht voor me. Met succes wist de oudere (veel oudere) jongen de andere Houndoom uit te schakelen, of nou ja, het ding rende weg voor de angstaanjagende Squirtle. Zeer angstaanjagend. De overige drie Houndours keken wat twijfelend naar elkaar en naar achter, maar uiteindelijk rende twee ervan ook weg, hun gesneuvelde kameraad met zich meetrekkend. De ander leek wat meer zelfvertrouwen te hebben, en stond naar Boo te grommen. Deze haalde echter naar de Houndour uit met zijn vleugel, en plotseling leek het alsof al het zelfvertrouwen verdwenen was. De kleine hond struikelde naar achter, piepte en schoot toen achter zijn roedelleden aan.

Weg. We hadden ze verslagen! "Haha! In yo face, suckers!" zei ik opgewekt en ik maakte een sprongetje, waardoor Ei bijna uit mijn armen viel. Toen ik zeker wist dat het ding veilig tegen mijn lichaam aangedrukt was, keek ik op naar de langere jongen naast me. "We hebben ze verslagen!" zei ik, hoewel hij dat waarschijnlijk ook wel door had. Kreeg ik nu iets? Een medaille, of punten? Ik wilde om me heen kijken of er nu een gevleugeld iets aankwam om me mijn beloning te geven, maar net op dat moment realiseerde ik me dat dit geen videogame was. Balen. "Uh," mompelde ik toen. En nu? "Waardoor waren die Houndours eigenlijk zo pissig?" Ja. Zeer slimme vraag. Goed zo ik. Mijn donkere ogen vonden de Squirtle, die zojuist gevochten had. Ik was samen met dat dingetje de helling opgerend, waarschijnlijk had hij ze boos gemaakt... Maar wat had hij dan gedaan?
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyzo aug 24, 2014 9:12 pm

[ Route 10 ] Oh shit...! Xkxc7a
Taking this to the grave
Met een wat rustige blik keek Aiden naar de jongen. Deze scheen enorm enthousiast te zijn over het verslaan van de Houndours, aangezien hij iets zei wat Aiden nooit een mens eerder had horen zeggen. In yo face? Wat was dat nou weer voor taalgebruik…? Hij zuchtte even, maar besloot er verder niets over te zeggen, aangezien de jongen al snel zei dat ze ze hadden verslagen. Nee, goh. Aiden snoof even zachtjes. Zou de jongen nog nooit eerder een gevecht hebben gewonnen, of was hij altijd zo enthousiast als het gebeurde?
Toen de jongen vroeg waarom de Houndours zo pissig waren, richtte Aiden zijn blik kort op de Squirtle, die aan kwam wandelen. “Je hebt ze boos gemaakt,” sprak hij droogjes tegen de Squirtle, wie enthousiast knikte. “Had je eten van ze gestolen?” vroeg hij. Opnieuw een enthousiast knikje. Aiden keek de jongen al snel weer aan met een glimlachje. “Hij heeft hun eten gestolen,” zei hij droogjes, alsof dat nog niet duidelijk was. Het was één van de interessante gewoontes van de Squirtle om erop uit te gaan en eten te verzamelen, of dit nou van iemand was of aan een boom hing. Hij moest en zou eten ergens vandaan halen en werkte zichzelf hier weleens mee in de nesten.
Maar goed, dank voor je hulp,” glimlachte Aiden rustig. “Je bent een trainer? Al een badge?” vroeg hij, zijn blik gericht op de jongen. Hij was… Jong.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptydo aug 28, 2014 6:47 pm

endless adventures
run run run run run!
De jongen leek minder enthousiast te zijn dan ik. Dat kwam natuurlijk omdat hij heel saai was en ik super cool was, met mijn super fantastische Boo. Yessss! De Squirtle wandelde naar zijn trainer, en werd direct bekogeld met 'Je hebt ze boos gemaakt' en 'Had je eten van ze gestolen?', waarop twee keer enthousiast geknikt werd. Hij had dus eten van ze gestolen. Oh. Aha. Iets vertelde me dat mijn Tetris precies hetzelfde gereageerd zou hebben. Grote groene kleuter. De jongen ging vervolgens echter verder en bedankte me voor de hulp. "Oh, uh, is al goed. 't Was leuk, denk ik," antwoordde ik wat schaapachtig, waarna er aan me gevraagd werd of ik een Trainer was en of ik al badges had. "Ja, en uh, nee. Nog niet. Ik ben pas kort in Kalos, dus nou ja, ik heb de kans nog niet gekregen. Jij wel dan?" Ik kaatste de vraag direct terug. Mocht wel, toch. Deze jongen, wiens naam ik niet eens wist, leek oud. Als in, ouder dan ik. Bejaard of zo. Hij leek me iemand die wel een badge had....

Ondertussen was Boo weer terug komen vliegen, en landde de Pokémon op mijn schouder. "Hey dude, bedankt! Je was top, ga maar uitrusten," mompelde ik vlug tegen de Pokémon, waarna hij opgezogen werd door de rode straal afkomstig van zijn Pokébal. De Pokébal gleed weer in mijn zak en mijn donkere ogen keken weer nieuwsgierig terug naar de jongen. Vertel vertel vertel! Ik moest zo veel mogelijk weten voordat hij de Gym Leader uit zou kunnen dagen, dus alle beetjes info waren zeer welkom!
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 29, 2014 1:01 am

[ Route 10 ] Oh shit...! Xkxc7a
Taking this to the grave
De jongen vertelde een trainer te zijn, maar had nog geen badges omdat hij niet lang in Kalos was, waardoor hij de kans nog niet had gekregen. Even knikte Aiden droogjes. “Ik ga binnenkort de Cyllage Gym uitdagen,” zei hij rustig. “De Bug Badge heb ik op zak,” sprak hij toen. Eén badge pas. Ach, de volgende zouden snel komen. Hij was niet van plan te treuzelen. Immers had hij nooit een doel gehad en nu had hij er wel één, dus hij ging er recht op af. Geen getwijfel, geen getreuzel. Hij zou komen waar hij wilde komen en hij wilde niet wachten tot zijn dertigste. In tegendeel zelfs. Het liefste wachtte hij geen eens tot zijn twintigste, maar dan zou hij wel héél erg op moeten schieten.

De jongen liet zijn Pokémon terugkeren en Aiden richtte zijn blik even op zijn Squirtle, wie enthousiast op de grond stond. Het jonge ding keek met een enthousiaste blik om zich heen, duidelijk op zoek naar iets om te verpesten. Het was en bleef immers Ronan. De Squirtle die wegrende, eten stal en veel te sterk was voor zo’n jong ding. Aiden schudde even licht glimlachend zijn hoofd toen de Squirtle er opnieuw vandoor wilde gaan en liet hem terugkeren in zijn Pokéball. Mooi niet dus.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 29, 2014 1:11 am

endless adventures
run run run run run!
Ik kreeg te horen dat deze jongen binnenkort de Gym in Cyllage City uit ging dagen, en dat hij de 'Bug Badge' al op zak had. Nou, ik wist niet wat Cyllage City was en waar het zich bevond, en ook de woorden 'Bug Badge' zeiden me vrij weinig, hoewel ik wel slim genoeg was om te begrijpen dat dat waarschijnlijk een Badge van een Gym was. En aangezien de jongen maar over één Badge vertelde, was het waarschijnlijk zijn eerste. Eén Badge. Waarschijnlijk was hij begonnen bij de eerste Gym, en als ik het me goed kon herinneren bevond die zich in... Santalune City! Ooooh! "Cool. Da's cool," zei ik droogjes, hoewel ik op zich wel onder de indruk was. Op zich.

De jongen besloot vervolgens ook zijn Squirtle terug te laten keren, die zo te zien net van plan was geweest er weer tussenuit te glippen. Hm. Wat een interessante Pokémon. Zo opgewekt en enthousiast dat het haast een kleuter leek, en dan toch sterk genoeg om een groep Houndours en Houndooms te verdrijven. "Die Squirtle," begon ik dus nieuwsgierig, "Is dat je starter? Squirtles zijn starter Pokémon, toch?"

© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 29, 2014 1:13 pm

[ Route 10 ] Oh shit...! Xkxc7a
Taking this to the grave
Toen hem werd gevraagd of de Squirtle zijn starter was, schudde Aiden rustig zijn hoofd. Hij kreeg de vraag vaker, simpelweg omdat het los meenemen van een Squirtle makkelijker was dan een Charizard, waardoor Tyrion net iets meer in zijn Pokéball zat dan Ronan.
Squirtles zijn inderdaad starters,” begon hij rustig. “Maar ik heb gekozen voor een Charmander, niet voor een Squirtle,” zei hij. Het was spijtig dat hij de andere balls niet bij zich had, anders had hij zijn Charizard kunnen laten zien. “De Squirtle heb ik gekregen,” zei hij toen rustig. “Ik dacht eens met hem te gaan trainen voor de gym en… Ik denk dat dit best een aardige training is geworden,” moest hij toegeven. Ja, immers had de Squirtle toch wel twee Houndooms uitgeschakeld. Het was beter dan het standaard trainen tegen Pokémon die geen kans maakten, aangezien dit onverwacht was geweest en de Squirtle was in de minderheid geweest. Bovendien had hij zijn aanvallen perfect uitgevoerd, dus Aiden moest eerlijk zeggen zwaar tevreden te zijn over de Pokémon.
Heb je zelf nog meer Pokémon?” besloot hij te vragen. De jongen leek hem niet afkomstig uit Kanto gezien de vleermuis, dus hij was benieuwd.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 29, 2014 1:26 pm

endless adventures
run run run run run!
Kalmpjes schudde deze jongen zijn hoofd en vertelde me dat Squirtles wel starters waren, maar dat hij aan het begin van zijn reis een Charmander gekozen had. Ooooh. Cool, vuur Pokémon. Ik was om eerlijk gezegd altijd een beetje bang dat die iets in de fik zouden zetten, of zo. Maar goed. De jongen vertelde toen ook dat hij voordat hij de Gym uit zou dagen eerst wilde Trainen, en dat het gevecht een goede training voor de Squirtle was geweest. Een opgewekt lachje verscheen om mijn lippen. De jongen vroeg mij vervolgens of ik nog andere Pokémon had, en net toen ik wilde antwoorden dat ik naast Ei en Boo ook nog een Turtwig had, hoorde ik gegrom en gekef. Nog geen tien seconde later rende er meerdere Houndours de heuvel op. Welgeteld drie. Zo te zien hadden ze de moed opgepakt om zonder hun grote Houndooms te gaan, en ze leken pissed omdat ze verslagen waren. "Wat," zei ik alleen, waarna ik geschrokken weg sprong toen eentje ervan een straal vuur richting ons twee stuurde. "Nou, die zijn zo te zien nog niet verslagen," merkte ik wat twijfelend op, waarna ik weer naar Boo's Pokébal greep en de Pokémon wederom liet verschijnen. Nou, ronde twee, here we go!
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 29, 2014 1:43 pm

[ Route 10 ] Oh shit...! Xkxc7a
Taking this to the grave
Voor de jongen de kans kreeg om te antwoorden op de vraag die Aiden hem had gesteld, kwamen de vervelende Houndours terug. Een frons kwam op Aiden’s gezicht terecht, terwijl hij de Pokéball van de Squirtle terugpakte. Oh, op dit moment had hij zo graag Tyrion bij zich gehad. Alleen het aanzicht van de grote Charizard zou kleine Houndours als deze met de staart tussen de benen weg laten rennen. Maar, helaas was het leven niet zo simpel en moest hij maar gewoon energie verbruiken om de Houndours weg te jagen.
Ronan, kom maar,” zei hij rustig, voor de Squirtle op de grond landde. Hij klikte de ball terug aan zijn riem en keek naar één van de Houndours. “Water Pulse,” zei hij. De Houndour ontweek de aanval en schoot vuur af op de Squirtle. “Aqua Tail en Water Pulse,” zei Aiden. De Squirtle knikte en sloeg met zijn staart tegen het vuur, waarna hij nogmaals een Water Pulse afvuurde op de Houndour. “Nu, Water Gun graag,” zei Aiden vervolgens. De Squirtle knikte en schoot op de Houndour af, om deze recht in zijn gezicht te raken met een straal water. In tegenstelling tot de houndooms, konden de houndours vrij weinig hebben.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Cad Palmer
Member
Cad Palmer
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 13 years old
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t383-cad-palmer#5014 https://pokemon-journey.actieforum.com/t411-cad-s-pokedex

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Emptyvr aug 29, 2014 1:55 pm

endless adventures
run run run run run!
De jongen haalde zonder veel gemaar zijn Squirtle weer tevoorschijn, en begon gelijk aanvallen te roepen. Oké, goed. "Doe Supersonic!" riep ik en stiekem probeerde ik net zo kalm te klinken als de oudere jongen. De Pokémon leken al verzwakt te zijn, en de aanvallen van de Squirtle leken al zeer effectief. Goed! Maar ik moest er ook wat uit weten te schakelen, ik moet natuurlijk wel indruk maken. Of zo. Mijn Noibat richtte zijn Supersonic op de Houndours, die alledrie enigszins verbaasd waren door het verwarrende, vreemde geluid dat ze plotseling hoorde. "Air Cutter!" riep ik vervolgens zonder de Pokémon een kans te geven van de verwarring te bekomen. Ha ha! Boo's vleugels sneden in de vacht van de Pokémon. Zo. "En nu Tackle!" riep ik en met mijn vrije hand wees ik op de meest linkse Houndoor. Razendsnel vloog Boo op de Pokémon af, en wist deze vol te raken met zijn kleine lichaampje. Ohhhhyeah! Dit was gaaf! Boo was geweldig, en hij luisterde zo goed! Het was helemaal anders dan mijn videospellen, en hoewel ik die miste, was dit toch eigenlijk wel veel beter!
© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[ Route 10 ] Oh shit...! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Oh shit...!   [ Route 10 ] Oh shit...! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ Route 10 ] Oh shit...!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ' this is where shit goes down .
» Shit flies everywhere
» [ Route 10 ] Get me out!
» Shit. [POKÉ FAIR + RAGYA AIRON]
» New Perspective [+rolo's shit idek anymore]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: