PJ, de game!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 PJ, de game!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leroy Nighte
Member
Leroy Nighte
Punten : 399
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t966-leroy-nighte#14444 https://pokemon-journey.actieforum.com/t972-leroy-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7244-leroy-s-work-log#141159

PJ, de game! Empty
BerichtOnderwerp: PJ, de game!   PJ, de game! Emptyma okt 26, 2015 12:33 pm

Duss..... In het Chatot's Chatter topic zag ik iets over de combinatie tussen RPG Maker MV en karakters van dit forum en meteen dacht ik "Challenge accepted!", want toevallig heb ik RMMV :'D Ik ga dus proberen om een game te maken met karakters van Pokémon Journey. Ik kan niet garanderen dat deze game ooit afgemaakt wordt, want ik ben een best wel lui persoon (A)
Ik kan dit waarschijnlijk niet alleen, aangezien ik niet goed ben in verhaallijnen bedenken, een van de redenen waarvoor ik dit topic open is dan ook om hulp (en probably ook andere dingen) te vragen aan de mensen die interesse hebben. Het spel zal zich afspelen in een fantasy wereld, misschien in een wereld gebaseerd op die van de Pokémon regio's die op dit forum beschikbaar zijn.

Ik heb nog zo goed als niets voor de game, dus als er mensen ideeën hebben: Kom maar op!

Wat ik nodig heb:
- Speelbare karakters (dit zullen er waarschijnlijk drie of vier worden)
- NPC karakters
- Vijandige karakters (not sure 'bout this)
- Hulp met dingen bedenken/benoemen
- Hulp met het verzinnen van een goed plot
- Hulp bij het goed uitschrijven van de teksten die de karakters zeggen

Dit lijstje vul je in om een karakter "aan te melden" als karakter voor in de game.
Code:
[b]Naam karakter:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Soort wezen (Elf/Mens met kattenoortjes en kattenstaart/Mens):[/b]
[b]Rol in de game:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
Dit is trouwens hoe de karakters er in de game uit zullen zien (Ik heb even een falende Lubbock als voorbeeld gepakt):
Terug naar boven Ga naar beneden
Tanguy Lance
Member
Tanguy Lance
Punten : 415
Age : -
Icon : Mudkip

PJ, de game! Empty
BerichtOnderwerp: Re: PJ, de game!   PJ, de game! Emptywo okt 28, 2015 9:42 am

Ach, waarom ook niet? :'D

Naam karakter: Tanguy Lance
Geslacht: Man
Soort wezen: Elf of mens, maakt eigenlijk niet uit c:
Rol in de game: Hij heeft wel potentieel om een "slechterik" te zijn... zeker als hij magische krachten oid krijgt xD
Uiterlijk: Zie karakterkaart
Terug naar boven Ga naar beneden
 
PJ, de game!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» • NEW GAME •
» Game over
» Waiting Game
» Come now, the game ends here
» [GAME] Final Fantasy XIV

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Out of Character :: Chatot's Chatter-
Ga naar: