het begin van Gabriella's pokemonreis door Kalos
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 het begin van Gabriella's pokemonreis door Kalos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gabriella de Wit
Member
Gabriella de Wit
Punten : 388
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4104-karakterkaart-gabriella-de-wit https://pokemon-journey.actieforum.com/t4115-de-pokedex-van-gabriella-de-wit

het begin van Gabriella's pokemonreis door Kalos Empty
BerichtOnderwerp: het begin van Gabriella's pokemonreis door Kalos   het begin van Gabriella's pokemonreis door Kalos Emptyvr okt 23, 2015 1:03 pm

Ik werd wakker, en kleedde me aan. Ik was best wel zenuwachtig voor vandaag, aangezien ik vandaag mijn pokemonreis begon, samen met mijn zus Elise. Ik hoorde toen ik mijn spullen aan het inpakken was dat de tweeling: Lisanne en Myrthe aan het klagen waren. ''Waarom mogen wij niet op reis?'' Mama antwoordde. ''Jullie zijn nog te jong naar mijn mening, en nee Gabriella en Elise niet. Ik zuchtte en kleedde me aan. Ik wilde hoe dan ook op tijd in het lab van proffesor Sycamore zijn, zodat ik uit alle drie de starters kon kiezen, maae toen kwam het probleem. Welke starter zou ik kiezen? zou ik kiezen voor Chespin, een grassoort of Fennekin een vuursoort. Of toch froakie, een watersoort. Ik voelde me het meeste aangetrokken tot Chespin of Froakie. Terwijl ik aan het nadenken was over welke starter ik moest kiezen, liep ik naar de badkamer, waar ik me verder klaarmaakte. Toen ik klaar was met tandenpoetsen en dergelijke, stopte ik mijn toilettas in mijn rugzak, waarna ik hem over mijn rug hees. Ik rende met twee treden tegelijkertijd de trap af, en ontbeet even snel. ''Zo. Jij hebt haast Hebben jullie er zin in?'' Vroeg mama. Ik knikte. Na het ontbijt kwam het afscheid nemen, en toen dat klaar was rende ik en Elise regelrecht naar het lab van proffesor Sycamore. Waar hij ons lachend begroette. Hij nam ons mee naar de tafel waarop de drie starters stonden, en toen was het lastige moment aangebroken om te kiezen. Elise wist het al snel. Zij nam Fennekin, en nu ik nog. Na lang aarzelen koos ik voor Froakie. Proffesor Sycamore kwam naar ons toe, en gaf ons onze pokedex en de regio kaart. Ik bedankte hem, en we liepen naar buiten. onze reis door de Kalos regio kon beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
het begin van Gabriella's pokemonreis door Kalos
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Show me an open door
» Thaw the Frozen Door[Rangerquest]
» Begin the End
» De dag van Een goed begin !
» Begin of a new story*~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: Sycamore Lab-
Ga naar: