Begin of a new story*~
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Begin of a new story*~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jojo Neon
Member
Jojo Neon
Punten : 517
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t175-jojo-neon https://pokemon-journey.actieforum.com/t189-jojo-s-pokedex

Begin of a new story*~ Empty
BerichtOnderwerp: Begin of a new story*~   Begin of a new story*~ Emptyma jul 28, 2014 11:21 pm

Onzeker stond Jojo voor de deur, de deur waar ze langs moest om haar starters pokémon te halen. Onbewust moest ze denken aan Nelbo, de Pikahu die ze had voor ze wegging van haar vader. Jojo was altijd al wege geweest van de Pokémon Pikachu, maar in al haar haast toen ze weg liep van haar vader was ze Nelbo vergeten.. De zoute tranen gleden over haar wangen, Nelbo kon nooit vervangen worden. Met een onzekere hand opende Jojo de deur en zette een voet binnen. "Ik vervang je heus niet hoor Nelbo" fluisterde ze waarna ze een diepe ademtuig nam en naar binnen stapte. 'Sycamore Lab, Kan ik u helpen?' geschrokken draaide Jojo zich om en keek de secetaresse aan. De geschrokke uitdrukking zou zo te lezen zijn dus herstelde ze zich en keek de secetaresse zelfzeker aan. "Ik zoek professor Sycamore" zei ze, meer mededelend dan vragend. 'Neem de lift naar boven, u vindt de weg wel.' Jaja, makkelijker gezegd dan gedaan. Jojo keek even onderzoekend met haar lichtblauwe ogen rond 'De lift is daar' de vrouwelijke secetaresse wees richting westen naar een ijzere deur. "Aha, bedankt" mompelde Jojo, ze trok de kap van haar Pikachu-trui over haar hoofd en schoof haar Pikachu-tas even opzij. Ademde diep in en liep richting de lift 'De lift zal je niet bijten hoor!' hoorde ze achter zich, Jojo draaide haar hoofd om en keek met een dodenlijke blik naar de secetaresse, dat ze zich met haar eigen problemen bezig hield!


Haar geel-gestreepte schoenen met zwarte punten schoven over het blinkende koude grijze oppervlak, je kon jezelf er in weespiegeld zien. Alsof je nergens anders op stond dan op de zolen van je eigen schoenen. Jojo was geneigd om iets te zeggen tegen het Pikachu-meisje onder haar (zijzelf) maar besefte plots dat de lift nog niet in beweging was. Met een hand gleed ze over de knopjes van de lift. Dat knopje! Met een dapper glimlachje drukte ze op het knopje en met een schok kwam de blinkende lift in beweging. Jojo leunde tegen de koude ijzeren wand en sloot even in gedachten verzonken haar ogen, wat miste ze Nelbo nu. Met een *ping* kwam de lift tot stilstand en opende de deuren zich zacht piepend. Ze liep met een glimlach naar buiten, er kwam een grote man op haar afgelopen met een bril en wit oud haar. "U bent professor Sycamore?" straalde ze 'Eu.. nee u bent op de verkeerde verdieping mevrouw' De glimlach op Jojo's gezicht verdween en ze knikte even kort waarna ze zich snel omdraaide en terug de lift in stapte. Dit knopje dan? Weer kwam de lift in beweging, deze keer was ze op de juiste verdieping. 'Jojo?' Verschrikt keek ze om zich heen maar zag niemand "Halloo?" vroeg ze met haar lichtbauwe ogen om zich heen kijkend. 'Hier ben ik' De professor kwam in beeld en een glimlach verscheen weer op haar gezicht. "Hallo professor Sycamore, u verwachte me blijkbaar." zei ze terwijl ze haar gele Pikachu-kap omlaag deed en de porfessor volgde. Professor Sycamore knikte even en opende een deur die waarschijnlijk toegang bood aan zijn lab. 'Komt u binnen' Jojo knikte deze keer en stapte naar binnen. Haar grappige Pikachu-schoenen gleden over het gladde, netgepoetste oppervlak. Er stond een bureau van hout? Nee, ijzer? Ach, wat maakte het uit. 'Allereerst, welkom in de wereld van de Pokémon.' Jojo kon niets anders doen dan glimlachen en nieuwsgierig om zich heen kijken. 'Laten we kennis maken met Froakie, Chespin en Fennekin. De drie Pokémon waar jij vandaag je nieuwe vriend uit kunt kiezen.' Bij het noemen van hun naam kwamen de Pokémon uit hun bol gesprongen, de één leek op een Kikkertje, de ander op iets vos-kat-achtigs en de laatste kon Jojo niet direct plaatsen. De laatste sprak haar niet aan, ook leek zij HEM niet aan te spreken want de Fennekin kroop langzaam achteruit en verdween terug in zijn bol. Jojo lachte even 'Ach, Fennekin niet zo brutaal! Moet ik hem terug uit zijn bol laten komen?' vroeg de professor "Nee nee, laat hem maar" zei ze met een verontschuldigende glimlach waarna ze op haar hurken ging zitten, haar Pikachu-kap gleed plots terug over haar hoofd toen ze door haar benen zakte en de Chespin deinsde achteruit, waarna deze terug kwam en met zijn poten aan de oren van haar kap begon te trekken. De Froakie keek haar aan met een scheef hoofdje en zijn grote kikker-ogen onbegrijpend op haar gericht. De Chespin maakte rare verbaasde geluidjes toen één van de oren tegen hem aan kwakte en deze geschrokke achteruit strompede. De Froakie bleef Jojo echter enkel aankijken, Jojo voelde zich aangetrokken door die schattige Froakie. Ze stak haar hand uit naar de Froakie en opende haar hand vragend, de Pokémon sprong naar voren en snuffelde aan haar hand. "Ik neem de Froakie, en ik noem hem..." Even dacht ze na. "Marcopollo, nickname Marco." zei ze met een glimlachje. 'Goede keus.' zei professor Sycamore enkel waarna hij alle Pokémon terug in hun Pokéballen stak en de Froakie aan haar gaf. Jojo huppelde bijna naar buiten terwijl ze de trap terug naar beneden nam, genoeg lift-gedoe voor vandaag!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Begin of a new story*~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: Sycamore Lab-
Ga naar: