Beach boy. [&KARMA LANCE] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Beach boy. [&KARMA LANCE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Karma Lance
Member
Karma Lance
Punten : 432
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3535-carmen-karma-lance https://pokemon-journey.actieforum.com/t3774-karma-s-pokedex#78804

Beach boy. [&KARMA LANCE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beach boy. [&KARMA LANCE]   Beach boy. [&KARMA LANCE] - Pagina 2 Emptyvr sep 25, 2015 9:55 pm

{
karma has no deadline .
}
Hij vond het verwarrend en vond de namen van Pokémon beter klinken dan de namen waar hij zelf mee komen zou. Het meisje glimlachte even. “Ik vond James na het verliezen van… Een goede vriend. Hij is daar dan ook naar vernoemd,” legde ze rustig uit, een serieuze blik werpend op de Serperior. “Cooper is vernoemd naar mijn moeder,” glimlachte ze vervolgens. Ja, het waren dan niet de meest originele namen, maar ze waren goed te onthouden en ze had er een persoonlijke connectie mee. En het ging erom hoe jij je erbij voelde, toch?
Of ze geen Ranger was. Al leek hij al gauw het juiste op te merken. Ze knikte rustig. “Ik ben een Graduate, dus ik mag meer dan één Pokémon in mijn team hebben,” sprak ze met een lichte glimlach. “Al heb ik inderdaad een flinke tijd enkel met mijn Serperior rondgelopen,” vertelde ze vervolgens, haar glimlach wat vergrotend. “Het is absoluut wennen als je ineens meer dan één Pokémon in je team hebt, maar… Het is gezellig.” Wist zij veel dat ze er binnenkort ineens een heleboel meer zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Beach boy. [&KARMA LANCE] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beach boy. [&KARMA LANCE]   Beach boy. [&KARMA LANCE] - Pagina 2 Emptydi okt 06, 2015 8:36 pm

Soul fronste kort met zijn wenkbrauwen naar haar toen ze de betekenissen van haar Pokémon uitlegde. ‘Dat spijt me voor je,’ had hij dan ook direct oprecht tegen haar gezegd toen ze dat van het verlies van haar goede vriend vertelde. De tweede betekenis vond hij dan weer een beetje vreemd, want hij dacht altijd dat Cooper een mannennaam was. Hij wilde er echter niet al te veel over zeggen omdat hij anders dacht dat hij Karma zou kwetsen en dat was iets dat hij niet wilde. Wie weet was hij juist wel vernoemd naar de achternaam van haar moeder. Of wie weet had haar moeder gewoon een mannelijke naam. Of wie weet was Cooper ook gebruikelijk voor vrouwen en zat hij hier theorieën op te sommen die nergens op trokken. Zijn blik gleed naar haar terwijl ze haar opmerkingen maakte en fronste opnieuw met zijn wenkbrauwen. Hij zou zich eerlijk gezegd geen ander team dan alleen hij en Houndoom voor kunnen stellen. Als hij zijn Houndoom tot het sterkste level zou kunnen trainen dat er mogelijk was, wat zou hem er dan van weerhouden om enkel Houndoom in zijn team te houden? Hij zou geen idee hebben hoe hij zijn aandacht zou moeten verdelen onder de twee, want Houndoom was niet bepaald iemand die andere aandacht echt accepteerde. Daar zou hij dan toch iets op moeten vinden, want anders ging het zo ook niet werken. Of hij bleef gewoon voor eeuwig met Houndoom in zijn team rondlopen, vond hij ook geen probleem hoor. ‘Ik denk niet dat ik snel een ander in mijn team neem. Niet alleen omdat Houndoom dat niet fijn zou vinden, maar ook omdat ik mijn aandacht dan niet weet te verdelen,’ legde hij uit aan Karma. ‘Ik vind wat Houndoom voelt immers nog altijd het belangrijkste en zou hem zeker niet het gevoel willen weten dat hij op de tweede plaats zou zitten. Bovendien denk ik dat als ik hem tot het hoogste level train dat mogelijk is, dat we het zo ook wel kunnen redden samen.’ Hij glimlachte naar haar en gaf zijn Houndoom een paar klopjes op diens pantser. ‘En ik ben nog steeds een zielige Student Ranger, maar er wordt werk van gemaakt,’ grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beach boy. [&KARMA LANCE]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fire on the beach [Ranger Quest + Karma Lance]
» Karma's Pokédex
» Let's go to the beach, beach.
» { Sun of a beach
» [Birthday] Day at the Beach

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Ambrette Town-
Ga naar: