Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Queen of the Scene [+Allison Lenier]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3 Emptyvr mei 15, 2015 8:44 pm


Ezio. Als in de game, Ezio? Cecille kende het spel wel. Weavile Creed. Gamen deed ze immers graag. Een kort knikje werd aan de jongedame gegeven, ten teken dat ze het begrepen had. “Is het puur toeval dat het van Weavile Creed is?” vroeg ze met een speels grijnsje. Allison had geen broers of zussen, maar kwam uit een saai gezin. Cecille neuriede bedachtzaam, terwijl ze aandachtig naar het verhaal van de dame luisterde. De pauze tussen de zinnen viel haar wel op, maar meer dacht ze er niet van, want er werd al snel wat aan toegevoegd. De blondine kon zich daar wel in vinden; eigenlijk was zij, qua bloedlijn, ook maar enig kind. Haar ouders moesten non-stop werken om hun huis te kunnen blijven betalen. Wat dat betreft had ze nog geluk gehad. “Euh, nou, ik heb een zusje, maar we zijn geen bloedverwanten,” begon Cecille aan haar verhaal. “Onze ouders zijn hele goede vrienden van elkaar en we zijn zo’n beetje met elkaar opgegroeid. We weten niet echt beter,” vervolgde ze schouderophalend. Yara en zij? Dat waren twee handen op één buik. Het had de blondine wel wat moeite gekost, maar de band was er uiteindelijk gekomen en die was niet zo snel meer te breken. “Daarom zien we elkaar als zussen. En noemen we elkaar ook zo,” eindigde Cecille haar verhaal met een glimlach. Goh, twee enig kinderen die elkaar hadden getroffen. Dat was eigenlijk bijzonder, of niet? Meestal kwam de één van een groot gezin af of zoiets. Ach, Cecille klaagde in ieder geval niet. “Sivar daar heb ik eigenlijk ook aan m’n peetouders te danken,” vertelde ze Allison, terwijl ze naar haar Tyrogue wees. “Was het niet voor hun, dan hadden mijn ouders hem nooit kunnen betalen.” Daar was ze hen toch wel dankbaar voor. Zelf had ze het immers ook niet bij elkaar kunnen sparen...
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3 Emptyma jun 01, 2015 6:57 pm

we will be victorious
Nee, dat is geen toeval,” sprak ze met een kleine glimlach. “Het spel is gebaseerd op de geschiedenis en zijn naam op een vogel. Leek me passend voor een Pokémon als deze, zou hij zich wat nuttiger hebben bewezen,” merkte ze rustig op, lichtjes glimlachend naar de blonde jongedame.
Het meisje had schijnbaar een zusje, maar dan niet verbonden door bloed. Allison knikte rustig na de uitleg en hief haar schouders. “Ach, bloed is niet veel dikker dan water,” merkte ze rustig op. Nee, bloed was niet waar zij voor ging. Al gaf ze maar om weinig mensen, dus dat haar familie niet van hoge prioriteit was, was niet echt een wonder te noemen.
Ah,” zei Allison nog toen het blondje opmerkte hoe ze aan Sivar was gekomen. “Het is spijtig, maar ik heb mijn starter op dit moment niet bij. Zelf begon ik met een Tepig, Stitch, maar een echte vechter is hij niet en hij ligt liever de hele dag te luieren.” Een glimlach trok over haar gezicht bij de gedachte aan Stitch. Na Stitch had ze waarschijnlijk Juno het langst. Of Minerva. Die kwamen aardig bij elkaar in de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3 Emptywo jun 03, 2015 8:07 pm


Allison gaf aan dat het inderdaad geïnspireerd was van het spel. De beredenering die echter volgde, was wel erg slim uitgedacht. Huh. Daar zat meer tijd in dan de gebruikelijke ‘oh mijn Arceus die kerel is hot’, zoals ze eigenlijk wel vaker had gehoord. Te vaak misschien zelfs nog. “Slim bedacht,” grijnsde ze complimenterend naar de jonge vrouw. “Zelf zou ik er in ieder geval niet op zijn gekomen.” Ze had ook een heel ander namenpatroon. Namen van haar eigen moedertaal. En daar viel Ezio, of enig ander personage van dat spel, dus niet onder. Bloed was niet veel dikker dan water. Cecille fronste even, maar begreep wel wat Allison ermee bedoelde. “Familie kies je ook zelf uit,” voegde ze aan de woorden toe. “Vind ik dan. Soms ben je ongelukkig geboren en dan heb je niks aan een bloedlijn.” Er waren genoeg arme stakkers die niet konden rekenen op hun ouders. Of de rest van het gezin. Nee, je koos wat haar betreft je familie zelf – familie was immers daar voor je als je het nodig had. Allison bekende toen dat haar starter een Tepig was, die Stitch heette, maar dat ze hem niet bij haar had. Als ze het zo hoorde, dan vond ze het ook geen wonder waarom dat niet zo was. “Klinkt als mijn Torkoal,” grinnikte ze. Al was Elias toch nog flexibel genoeg om elke keer mee te trainen. Maar als het aan hem lag, dan lag hij de hele dag in de zon. “Wat dat betreft is mijn team best divers als het op karakters aan komt.” Soorten ook wel. Types? Nope. Niet echt. Maar zo wilde ze het ook hebben.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Queen of the Scene [+Allison Lenier]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Allison Lenier
» I have a little gift for you (Allison Lenier)
» Trouble | &Allison Lenier
» Taking the next step &Allison Lenier
» The aching in my heart, my enemy (Allison Lenier)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: