Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Queen of the Scene [+Allison Lenier]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydi apr 28, 2015 4:16 pm

we will be victorious
Ja, ik heb een Zweilous,” sprak Allison rustig toen Cecille een vraag stelde. “Wie weet kunnen we straks een rustigere plek opzoeken en laat ik haar je zien,” sprak ze geamuseerd. Het leek er immers op dat het Cecille een klein beetje verbaasde en Zweilous waren geen heel veel voorkomende Pokémon omdat ze pas op zo’n laat level evolueerden. En, Allison vond het gezelschap tot nu toe best oké en haar Pokémon zouden de buitenlucht ook waarderen. Alleen dan wel ver van een terras want een Tyranitar en Zweilous hier neerzetten was vast niet het beste idee.
Alles was vijf keer zo duur. Allison had moeite haar glimlach te onderdrukken, waardoor haar ene mondhoek toch omhoog ging. “Ach,” zei ze. “Ik… Doe mijn boodschappen buiten Lumiose.” Ja, eh… Eigenlijk had ze gewoon alles wat ze wilde hebben in de basis en anders ging ze iemand uitschelden en moest die het voor haar halen. Ach, niet iedereen had het zo simpel, of wel? “Al moet ik zeggen dat het… Rustig is. Ik heb al lang niets meer gehoord wat betreft misdaden.” Allison keek het blondje nieuwsgierig aan. Wat zou die ervan vinden?
Ze wachtte op haar vriendin, maar het duurde haar te lang. Allison snoof eventjes licht geamuseerd. “Klinkt vrij typisch,” zei ze, een slok van haar drankje nemend. Ze had niet het idee dat dit meisje de geduldigheid zelve was, al kon ze dat verkeerd hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydi apr 28, 2015 9:45 pm


Allison had een Zweilous. Welk beest was dat dan? Ze had er wel eens van gehoord en schijnbaar had het twee hoofden, maar ze had er nog nooit eentje gezien. Daarom hief ze vragend een wenkbrauw op en stond op het punt om ernaar te vragen, maar toen stelde de jonge vrouw al voor om de pokémon straks aan haar te laten zien. Cecille’s mondhoeken krulden omhoog bij het voorstel, enthousiast over het feit dat ze andermans pokémon kon bekijken. “Nou, dan hoop ik dat het zo mag zijn,” reageerde ze. Wie weet kon Sivar nog wat nieuwe maatjes maken. “Om het eerlijk te houden, zal ik de mijne dan ook maar eruit laten,” voegde ze er met een knipoog aan toe. Oké, zo trots hoefde ze nou ook weer niet op haar team te zijn, maar dat was ze eigenlijk wel. Ze hadden hard gewerkt voor waar ze nu waren en dat zouden ze waarschijnlijk blijven doen om nog beter te worden.

Boodschappen doen buiten Lumiose. Goh, dat klonk eigenlijk veel slimmer. Dat Allison hier eigenlijk andere bedoelingen mee had, ging Cecille compleet voorbij. “Hm. Ja. Dat doe ik inmiddels ook,” lachte de blondine. Ze hoefde er nu ook niet echt meer te zijn. Totdat ze de gym ging uitdagen, natuurlijk. Allison begon toen over de misdaden en het meisje herinnerde zich weer dat Team Rocket daar inmiddels ronddwaalde. “Oh, da’s waar ook,” begon ze. “Ik heb alleen geruchten gehoord. Iets over ene Team Rocket? Ik ben al lang niet meer in Lumiose geweest,” bekende Cecille schaapachtig. Wie weet wist Allison haar wel meer te vertellen of besloot ze dat liever niet te doen. Even goeie vrienden. Op de opmerking dat het vrij typisch was, snoof Cecille geamuseerd. “Hoezo?” daagde ze het meisje uit, een grijns vormend op haar gezicht. Was het zo goed te merken?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydi apr 28, 2015 10:17 pm

we will be victorious
Om het eerlijk te houden, zou ze die van haar er ook uit laten. Allison glimlachte, al zou dit om een andere reden zijn dan Cecille dacht. Het meisje was… naïef. Haar Pokémon laten zien aan een vreemdeling? Het was niet iets wat nog kon tegenwoordig. Allison had weinig te vrezen, immers handelde de groep dieven uit haar naam en een individueel werkende dief zou ze snel in een gracht hebben gewerkt. Maar, Cecille…? Wat nou als ze iets had wat Allison hebben wilde? Ze snoof eventjes. Het was bijna zielig dat er nog zulke mensen bestonden, zo goed van hart. Daarom besloot Allison er toch niet volledig stil over te blijven. “Je bent totaal niet bang? Met alles wat er gebeurt zou ik toch twijfelen om mijn Pokémon te laten zien,” sprak ze. Voor haar Zweilous lag het natuurlijk anders - deze was al level vijftig. Maar, wie wist waren al Cecille’s Pokémon wel heel sterk en zou Allison met haar mond vol tanden staan.
Ze had geruchten gehoord over Team Rocket. Allison hief haar wenkbrauwen. “Geruchten?” Een grijns trok over het gezicht van de jonge vrouw. “Ja, ik heb ook genoeg… over ze gehoord. Dieven die orde willen scheppen,” merkte ze op. “Maar ach… Komt vanzelf wel weer goed.” Of niet, want ze zou er persoonlijk voor zorgen dat Team Rocket aan de macht bleef. Maar hey, dat hoefde Cecille niet te weten.
Iets zegt me dat geduld niet je sterkste punt is,” sprak Allison toen het meisje haar vroeg hoezo. “Al kan dat ook een vooroordeel zijn,” ging ze rustig door, knikkend naar Sivar. “De meesten hebben een passend type aan hun zijde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptywo apr 29, 2015 12:38 pm


Cecille hief haar wenkbrauw vragend op. “Bang?” herhaalde ze. “Bang waarvoor? Een Skarsgård is nergens bang voor.” Oké, dat was niet waar. Fredrik kende geen angsten behalve zijn vrouw en dat was overgeslagen op de generatie erna, want Cecille kon soms ook wel een beetje angst voelen voor haar vriendin. “Behalve Sara, maar die kan behoorlijk eng zijn als ze kwaad is. En ik dat niet ben.” Ze lachte even geforceerd. Dahlia kon er ook wat van, maar haar Lucario was moeilijk boos te krijgen. Af en toe een intimiderende bui en dat was het. Nee, de enige waar de blondine echt angst voor had soms, dat was haar vriendin en meer niet. Zelfs haar ouders kwamen nog niet eens in de buurt, laat staan een onbekende organisatie waar ze alleen wat geruchten van had gehoord. Misschien moest ze eens een keertje terug naar Lumiose, gewoon om te zien hoe het daar was, maar iets zei haar dat ze daar niet meer heen zou mogen van haar pokémon of Sara.

Dat het overkwam dat Allison wellicht haar pokémon mee zou kunnen of willen nemen, kwam totaal niet in het meisje op. Haar Tyrogue had het echter wel begrepen en keek even wantrouwend naar hun metgezel, maar ook dat ontging Cecille compleet. Ze was te druk bezig met het gesprek zelf en haar reacties. “Dieven en orde scheppen lijkt me geen goede combi,” lachte de blondine. “Maar, als jij het zegt.” Team Rocket kon maar beter van haar dierbaren afblijven, anders waren ze nog lang niet jarig. Het boeide Cecille vrij weinig hoe sterk een pokémonteam van zo’n lid was. Ze zou er desnoods zelf doorheen slaan om haar woede te blussen.

Een schaapachtige glimlach werkte zich naar boven toen Allison haar erop wees dat ze niet echt geduldig leek. Cecille krabde met haar hand achterin haar nek. “Is het zo duidelijk?” vroeg ze aan de ander, hoewel ze er niet echt een antwoord op verwachtte. Vervolgens keek ze naar Sivar. “Oh, hij is eigenlijk net als mij hoor. Al heeft hij wat meer geduld,” legde ze uit. “Ik denk dat je Archen hem een beetje af heeft geschrokken. Onbekend type enzo.” Ze keek haar Tyrogue even vragend aan, welke toch wel een stuk rustiger leek dan normaal. Oké, rondom trainers was Sivar inderdaad kalm, maar als er andere pokémon bij waren, dan ging hij daar al snel mee aan de babbel. Was hij vandaag gewoon niet in een spraakzame bui of lag het echt aan die prehistorische vogel?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydi mei 05, 2015 1:40 pm

we will be victorious
Een Skarsgard was nergens bang voor, zei het meisje. Skarsgard moest en zou dan haar achternaam zijn, tenzij het de naam van een vreemde cult was waar Allison niets van wist, maar dat zou ze dan het liefste zo houden ook. Het was dus maar beter er vanuit te gaan dat ze het had over haar achternaam. Het meisje ging al gauw over dat ene Sara behoorlijk eng was als ze kwaad was en Allison keek even naar de Pokémon. Dat was een jongetje. “Sara?” vroeg ze daarom ietwat verbaasd. Ze was benieuwd of het een Pokémon was of een mens. Wie weet was het haar moeder wel, of zo.

Toen Allison opgemerkt had dat Cecille de geduldigste niet leek, bleek ze gelijk te hebben. Het meisje vroeg of het zo duidelijk was en zei dat de Pokémon iets meer geduld had, al scheen de Archen hem een beetje afgeschrokken te hebben. Allison snoof eventjes geamuseerd. “Snap ik ook wel,” sprak ze droogjes. “Dit lelijke beest schrikt iedereen af.” Ach, dat was ook niet aardig om te zeggen. Maar goed, het leven was hard. “Nee, ik hoop ook dat dit niet de Pokémon is waar ik op lijk. Dan lijk ik liever op mijn Lucario of Lopunny,” merkte ze droogjes op. Of misschien ook niet. Wist zij veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptyvr mei 08, 2015 2:28 pm


Allison hield zich stil, totdat een bepaalde naam viel en blijkbaar haar interesse trok. Ze herhaalde de naam dan ook vragend, waarschijnlijk hintend naar het willen van een uitleg. Cecille stopte even met haar huidige gedachtestroom en begon toen schaapachtig te grijnzen. “Ah, sorry. Sara is mijn vriendin,” legde ze uit. De vriendin waar ze op wachtte. Cecille besloot er maar geen verhaal van te maken, zelfs al was ze wel geneigd om aan haar uitleg door te blijven gaan. Allison begreep het vast wel. En zo niet, dan hoorde ze het wel.

Die arme, arme Archen. De blondine zag er wel de humor van in en begon te grinniken, maar Sivar had een frons op zijn gezicht staan. Het was bijna alsof hij medelijden kreeg met het arme fossiel. Het was op dat moment dat de Tyrogue dan eindelijk een gesprek probeerde aan te knopen met de vogel op Allison’s schoot, die zelf vertelde dat ze meer op haar Lucario of Lopunny leek. Meteen bij het horen van die eerste naam, ging de blondine wat rechter zitten, duidelijk enthousiast. “Je hebt een Lucario?” vroeg ze aan Allison. “Wat gaaf!” Toen realiseerde ze zich dat zij er ook eentje had. Daar moest ze nog altijd aan wennen. “Nou ja, ik ook, maar ik vind die pokémon geweldig.” Dat was eigenlijk nog een understatement. Maar dat kon Allison natuurlijk niet weten.

Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptyza mei 09, 2015 7:26 pm

we will be victorious
Sara was haar vriendin. De manier waarop Cecille het zei deed Allison een wenkbrauw heffen. “Vriendin?” besloot ze te vragen, nog enigszins denkend dat ze het verkeerd interpreteren zou. In Team Rocket was dit niet… veel voorkomend. Misschien omdat ze mensen niet vaak zo persoonlijk sprak, want in alle eerlijkheid bestond haar team uit een zielig hoopje losers met enkele nuttige mensen ertussen. Die waren wel echt in de minderheid.

Cecille was enthousiast over de Lucario en zei er zelf ook één te hebben. Een lichte glimlach trok over Allison’s gezicht. Lucario’s waren interessante wezens en velen hadden iets extra’s, zoals de telepathie en synesthesie van Lucy en de aura’s van Luca. “Ja?” vroeg ze daarom geïnteresseerd. “Dan ben ik benieuwd. Is die van jou ook in staat tot telepathisch communiceren?” vroeg ze rustig. Niet elke Lucario kon het. De meesten niet, zelfs. Maar, Lucy en Luca waren er speciaal op uit gekozen omdat het makkelijk was als het experiment je exact kon vertellen hoe het zich voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptyzo mei 10, 2015 11:25 pm


Allison scheen het niet helemaal te begrijpen. Cecille ook niet echt. Die begreep weer niet dat Allison verduidelijking wilde om haar vermoedens te beseffen. “Ja, vriendin,” herhaalde ze droog. Pasna enkele tellen viel het kwartje. “Oh. Ja. Op de manier zoals je denkt,” voegde ze er met een knipoog en een klein grijnsje aan toe. Ze ging er tenminste vanuit dat Allisson daarover verward was. Soms vergat ze nog wel eens dat het niet door iedereen als normaal werd gezien en dat mensen bevestiging nodig hadden. En dan had je nog altijd die vieze kerels die extra details wilde weten. Ew. Dat was Allison echter niet. Gelukkig. Toch? Ze was in ieder geval geen kerel.

De jongedame was geïnteresseerd in haar Lucario. Cecille wuifde het weg als een ‘omdat we allebei die pokémon hebben’ en dacht verder niet na over de bijbedoelingen. Bedenkelijk fronste de blondine, maar een positief antwoord kon ze Allison helaas niet geven. “Nee,” begon ze. “Geen idee, eigenlijk. Nog nooit geprobeerd. Dahlia communiceert via haar blikken met me tot nu toe,” vertelde ze. En als die blikken daadwerkelijk ergens toe in staat waren, dan was Cecille al vaak dood neergevallen. “Misschien dat ze dat expres niet met me doet. Haar pessimisme botst met mij,” voegde de blondine er grinnikend aan toe. Maar Dahlia was wel geëvolueerd, dus dat betekende dat ze haar trainer zo erg nog niet vond. Right? Riolu evolueerden immers met geluk. Of misschien was ze gewoon blij omdat ze een pokémon in elkaar mocht slaan. In dat aspect leken pokémon en trainer dan wel erg op elkaar.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptyma mei 11, 2015 10:19 pm

we will be victorious
Ja, het was op die manier. Wauw, dat was… Open. Allison wist dat het normaal was, maar vaak… Ja, het werd haar in ieder geval niet elke dag zo verteld. Nou maakten de verhoudingen van vreemden haar sowieso vrij weinig uit, dus werden dat soort dingen niet vaak aan haar neus gehangen. Iets waar ze maar al te blij mee was. Stel je voor dat ze van al haar zeurende leden te horen zou krijgen wat ze misten in hun leven. Al die emo-stories. Nou, liever niet.

Het meisje had geen idee of haar Pokémon door middel van telepathie communiceren kon. Jammer weer, moest Allison toegeven. Ze zeu dat de Pokémon met blikken communiceerde, maar dat ze misschien expres de telepathie niet gebruikte. “Niet elke Lucario kan het en je moet er een goede band met je Pokémon voor hebben,” sprak ze rustig. Lucy was verpest, Lucy was net iets anders. “Maar misschien kan ik je dat straks als we een wat betere plek opzoeken wel laten zien.” Lucy er hier uitlaten was geen goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydi mei 12, 2015 5:37 pm


Niet elke Lucario kon het. Bovendien moest er een goede band zijn. “Oh, dank denk ik dat het dan het eerste is,” begon Cecille. “Ik heb Dahlia als Riolu gekregen, dus een band moet er sowieso wel zijn voor evolutie, right?” Misschien moest de band wel sterker worden. Of kon Dahlia het inderdaad niet. Jammer, Cecille had het best gaaf gevonden. Het leek alsof Allison haar gedachte kon lezen, want ze stelde niet veel later voor om het te laten zien op een andere plek. De blondine ging wat rechter zitten en grijnsde naar de jongedame. “Dat lijkt me heel gaaf,” reageerde ze op het voorstel. Niet alleen om een andere Lucario te mogen zien, maar ook de telepathie natuurlijk.

Sivar wist niet goed wat hij van de uitwisselingen moest vinden. Voor hem kon Dahlia gewoon met hem communiceren, maar hij kon zich voorstellen dat Cecille het niet kon verstaan. Ze verstond hem ook niet, maar hun band was wel honderd keer zo sterk en dat was een grotere bijdrage. Nu praatte de Lucario sowieso al niet veel met de rest van het team; daar had ze kennelijk geen behoefte aan, want de meesten hadden het wel al geprobeerd. Minnoo en Björn waren de enigen die het niet deden. Cecille zag zijn lichte verwarring en legde haar hand op zijn hoofd. “Ah, misschien kan jij het wel, hm?” sprak ze tegen hem. Ze lachte toen hij het probeerde, maar er verder niets gebeurde. “Sorry Siv. Blijkbaar is het alleen voor hele speciale Lucario weggelegd.”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydi mei 12, 2015 7:51 pm

we will be victorious
Ze dacht dat ‘t het eerste was, aangezien de Lucario vanaf Riolu geëvolueerd was. “Je zou zeggen van wel, ja,” bracht Allison kalmpjes uit. Ze schudde haar hoofd zachtjes heen en weer, tot ze haar vraag stelde en deze beantwoord werd. “Klinkt prima, al kan ik geen vriendelijke begroeting beloven.” Lucy was niet heel erg gesteld op… Eigenlijk was ze op niemand heel erg gesteld. De enigen die ze al langer kenden kregen bij begroeting een Bone Rush naar hun hoofd gesmeten, dus om dat liefdevol te noemen zou een leugen zijn.

Wat zeg je ervan om anders zometeen te vertrekken?” vroeg Allison. Zin om hier te blijven zitten had ze niet en… Ze pakte haar glas beet en nam de laatste slok, waardoor het drankje leeg was. “Ik denk dat mijn Pokémon wel aan hun vrijheid toe zijn en ze moeten de lijpo hier nog ontmoeten,” zei ze, doelend op de Archen. Ja, lijpo was een passende bijnaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptywo mei 13, 2015 11:59 am


Een vriendelijke houding kon niet beloofd worden. Cecille snoof geamuseerd. “Insgelijks van mijn Lucario,” vertelde ze aan Allison. Nee, ze was niks anders gewend tegenwoordig. “Zou het een Lucario ding zijn?” Oké, ze had wel eens een Lucario ontmoet die aardig was. Daichi bijvoorbeeld. Tyson en hij waren dikke maatjes en de pokémon was erg vriendelijk naar haar toe geweest. Kwam ook erg zorgelijk over. Dahlia en vriendelijk? Dat kon niet in één zin worden gebruikt, tenzij het woordje ‘niet’ ertussen stond.

Allison gaf aan zo meteen te willen vertrekken. Cecille knikte instemmend en pakte, net als de ander, haar glas op om het laatste beetje drank naar achter te gooien. Hm. De bodem smaakte extra sterk. Ze had sneller moeten drinken. Toen Allison vertelde dat haar pokémon wel aan vrijheid toe waren, dacht de blondine even over haar eigen pokémon. Ze waren vanochtend nog allemaal buiten geweest, right? Dus ze konden er nog wel mee door, tenzij Allison natuurlijk aangaf dat Cecille haar pokémon haar ook interesseerden. Misschien dat de blondine ze zelfs zonder de vraag ernaar naar buiten liet. “Lijpo is een mooie naam,” grapte ze naar de jongedame, terwijl ze van haar stoel rechtkwam. “Past wel bij hem.” Ze grinnikte even, maar Sivar kon er dit keer niet om lachen. Arme pokémon. Had het überhaupt wel door wat er over hem gezegd werd. “Had je een plek in gedachte?” vroeg Cecille aan Allison vlak nadat Sivar van zijn stoel was opgestaan.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydo mei 14, 2015 7:19 pm

we will be victorious
Lijpo paste wel bij hem, zei Cecille. Allison knikte rustig en glimlachte voor een kort moment. “Al heeft hij helaas al een naam. Laten we die maar aanhouden.” Nee, ze ging hem geen lijpo noemen. Wie weet zou hij ooit nog eens zowaar nuttig worden. Voor nu was lijpo toch wel zijn eh… Bijnaam. Ezio Lijpo. Klonk prachtig als je het aan haar vroeg.
Toen Cecille vroeg of ze een plek in gedachten had, dacht Allison kort na. “We kunnen het beste de route pakken,” sprak ze rustig. Gezien Abbas. En Shao. Die twee er in het dorp uit laten zou gewoon zielig zijn voor de bewoners. “Dus dan zouden we die kant op moeten,” zei ze, haar duim over haar schouder tillend en er even kort heen wijzend. Als Cecille dat goed vind, zouden ze erheen kunnen en werd het tijd om Shao er ook weer eens uit te halen. Die zag de buitenlucht niet vaak meer gezien alle problemen die ze veroorzaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydo mei 14, 2015 7:42 pm


De Archen had al een naam. Cecille keek vragend op, haar hoofd een tikje scheef houdend. “Hoe heet ‘ie dan?” vroeg ze nieuwsgierig aan Allison. Niet zodat ze hem met de juiste naam kon aanspreken, want dat zou waarschijnlijk toch niet hoeven, maar echt uit nieuwsgierigheid. Pokémon een naam geven was dan ook niet vreemd, want om nou elke soort met hun soortnaam aan te spreken was zo... Onpersoonlijk als je het haar vroeg. Al was lijpo dat misschien ook wel. Allison vertelde toen dat ze het beste naar de route konden gaan en Cecille knikte instemmend, waarop ze Sivar van de grond plukte en hem op haar schouders plantte. Zoals gewoonlijk werd hij daar enthousiast van, net zoals een klein kind dat zou zijn wanneer een ouder dat bij hen deed. Dat was precies waarom Cecille het zo abrupt deed en niet zo vaak; om dat enthousiasme erin te houden. Vervolgens liep ze de kant op die Allison aanwees en probeerde ze een gesprek gaande te houden. “Heb je broers of zussen?” Echt logica zat nooit achter haar vragen, maar ze hield wel de ‘te persoonlijke’ vragen eruit. Zoals het vragen naar Allisons leeftijd of gewicht. Voor de meeste vrouwen was dat echt een no-go.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Emptydo mei 14, 2015 9:18 pm

we will be victorious
Hoe de Archen dan heette. “Ezio,” had Allison geantwoord. Ezio was een vorm van Aetius, wat grieks was voor Adelaar. Niet dat hij een Adelaar was, maar er was nou eenmaal geen griekse naam voor Archen en misschien droomde hij er wel van een Adelaar te zijn. Wist zij veel. Het was maar een naam. Ezio zelf was ook geen Adelaar. Zou toch een heel andere game zijn dan.
Of ze broers of zussen had, werd haar gevraagd. Allison schudde haar hoofd langzaam. “Nope,” sprak ze kalm, de Archen nog altijd beet houdend. “Ik kom uit een saaie gezin. Vader werkt, moeder altijd bezig en alleen wat butlers om mee te spelen. Vandaar dat ik-” Even viel ze stil. Wat zei ze veel tegen deze jongedame eigenlijk. Ze moest even opletten dat ze daar niet te comfortabel in werd, dadelijk zei ze nog iets verkeerds. “... besloot naar Kalos af te reizen.” Ze hoopte dat de stilte niet al te veel opviel. Vast niet. Maar, ze kon haar moeilijk zeggen ‘vandaar dat ik me mee liet slepen door een veel te knappe jongen en Team Rocket instapte’. Nee, afreizen naar Kalos klonk veel beter. “Jij dan?” besloot ze te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Queen of the Scene [+Allison Lenier]   Queen of the Scene [+Allison Lenier] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Queen of the Scene [+Allison Lenier]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Allison Lenier
» I have a little gift for you (Allison Lenier)
» Trouble | &Allison Lenier
» Taking the next step &Allison Lenier
» The aching in my heart, my enemy (Allison Lenier)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: