I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 I Can Lift A Car [+Sara Sweets]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptyza jun 13, 2015 9:53 pm


Wat was dit, had Cecille haar onschuld opeens gevonden? Sara wist niet goed of ze boos moest worden op Cinnamon voor zijn opmerking, of dankbaar dat Cecille er niet moeilijk over deed dat ze het tweepersoonsbed had verzwegen. Ze besloot voor dat tweede te gaan en maar gewoon te reageren op wat er nog meer in het gesprek gezegd werd, in plaats van lang nadenken over iets wat helemaal niet zo belangrijk was. “Slaap je niet liever in een bed, dan?” vroeg ze met een frons aan Cecille. “Je stelt nu wel steeds voor om op de grond te slapen, maar een matras en lakens lijkt me toch veel fijner. Er is vast wel iemand die ruimte voor je heeft.” Hoppa. Geen uitnodiging voor haar eigen vloer. Het zou haar vast wel lukken om Cecille buiten haar kamer te laten slapen.

Cinnamon wilde ook nog iets het gesprek in gooien, maar voor hij dat kon begon Cecille alweer tegen hem te praten. Ze begon hem uit te dagen, zelfs, wat volgens Sara niet zo’n goed idee was. Zijn grijns verdween meteen van zijn gezicht; hij was duidelijk oprecht beledigd. Echter wist hij al snel een comeback te verzinnen. “Ik deed alleen maar wat jij deed.” Hij haalde nonchalant zijn schouders op, alsof hij hiermee de deuk in zijn ego kon verbergen.

Voor er een conflict uit draaide, besloot Sara het gesprek weer op het slapen te laten vallen. “Cin, ik had je iets gevraagd. Kan je iemand te slapen hebben of niet?” Even had de witharige hoop, maar haar vriend schudde zijn hoofd. “Nope. Ik ben er vannacht niet, en hoewel je mokkel er best betrouwbaar uit ziet, neem ik geen risico’s.” Een keuze die hij waarschijnlijk niet had gemaakt als hij Sara niet kende. Ze had hem redelijk wat verantwoordelijkheid bij weten te brengen sinds ze elkaar kenden.
“Oh,” was het enige wat Sara er op terug wist te zeggen. Daar ging haar sprankje hoop. Tijd voor plan.. bij welke letter zou ze inmiddels moeten zijn? G? H? De H van Hopeloos, waarschijnlijk. “Enig idee of de rest vandaag nog thuis komt?” vroeg ze toen, waarop hij zijn schouders ophaalde. “I don’t know. Ik hou niet bij wat zij allemaal uitvreten.” Natuurlijk niet. “Dan had je het misschien nog wel kunnen weten, maar oké. Prima.” Sara legde haar armen over elkaar, gefrustreerd omdat hij zo nonchalant tegen haar sprak. Waarom ze vrienden met hem was, was haar soms een raadsel.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptyzo jun 14, 2015 10:46 pm


“Euh...” Cecille keek haast schuldig naar de witharige toen die haar erop wees dat ze beter in een bed kon slapen en ze probeerde haar fout te maskeren met een grijns. “Jawel hoor, maar als er geen andere mogelijkheid is...” reageerde ze. Dat Sara haar zo subtiel mogelijk probeerde weg te werken bij haar kamer had ze niet eens door, daar was ze gewoon veel te dom voor. Daarom richtte ze nu ook haar aandacht op de nieuweling in plaats van beledigd te zijn door het meisje. Ze was wel even beledigd door zijn woorden, maar ze haalde alleen haar schouders op. Cecille had ergens op meer reactie gehoopt en had die niet gekregen. Hij leek immers een plaaggeest – maar kennelijk was hij dat alleen naar anderen toe. Daarom gaf ze ook geen weerwoord; ze meende zichzelf namelijk al te herinneren straalbezopen te zijn, dus dat hij haar nadeed was sowieso al geen slim plan van hem geweest.

Sara besloot zich nu met het gesprek te mengen en de jongen werd nu voor haar bekend als Cin. Deze schudde met zijn hoofd toen het meisje hem een vraag stelde en legde uit dat Cecille niet bij hem kon overnachten. Dat hij haar met mokkel aansprak beviel haar niet echt, maar meer dan een kwade frons wierp ze dit keer niet naar hem. Ze had al laten merken geen stapje voor hem terug te willen doen en als hij zo doorging, dan leerde ze hem wel een lesje. Sara en Cin zetten hun gesprek voort en het leek erop dat de blondine haar hoop steeds verder de grond werd ingeboord. Cin leek namelijk niet te weten of de rest vanavond überhaupt nog wel thuiskwam. “En... Hoe noemde je haar? Cocoa? Is zij er niet?” vroeg Cecille aan Sara. Ze richtte haar paarse ogen hoopvol op het meisje. Het was eigenlijk de enige van de huisgenoten die de blondine echt bij naam kende en dat was de enige rede waarom ze haar als laatste kans zag.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptydi jun 16, 2015 9:34 am


Sara wist niet goed wat ze van de woorden van Cecille moest denken. Het leek bijna alsof ze bang was voor lakens of iets dergelijks en daarom haar best deed om een plekje op de vloer te bemachtigen. Ach, misschien was dat zo erg nog niet. Zolang ze maar geen bed hoefden te delen. Een deken en kussen regelen, en eventueel zelfs een matras, was niet zo heel veel moeite. Sara had er wel vertrouwen in dat ze dat kon regelen. Ze kon het zelfs nog van Cinnamon ‘lenen’ zodra hij weer vertrokken was.

De witharige wilde al antwoord geven op Cecille’s vraag, maar Cinnamon was haar voor en dat was misschien maar beter ook. “Nope. Cocoa en Vanilla zijn naar een feest dit weekend.” De witharige wierp een fronsende blik naar haar beste vriend. “Van Cocoa’s ouders?” vroeg ze. “Was dat dit weekend?” Dat was ze helemaal vergeten. Ze moest Cocoa dan nog maar een berichtje sturen later vandaag, maar pas als het slaap dilemma was opgelost. Cinnamon knikte en daarmee verviel Sara’s laatste hoop. Zijn woorden maakten het niet beter. “Voor zo ver ik weet ben je alleen dit weekend. Alleen met je gast.” De grijns op zijn gezicht gaf een veel diepere betekenis aan zijn woorden en Sara begon nu echt te overwegen om hem gewoon weer de deur uit te schoppen. “Kan ik dan van jou wat spullen lenen? Ik laat Cecille niet op de grond slapen zonder deken of kussen.” De jongen haalde zijn schouders op. “Sure.”

Dat was één probleem opgelost, maar nu was het nog de vraag waar Cecille te liggen zou komen. De bank lag niet heel lekker uit Sara’s ervaring, maar de blondine had al gezegd dat ze dat niet erg zou vinden. Ze richtte haar blik op de blondine en sprak haar op een strengere toon dan de bedoeling was toe. “Je mag hier blijven slapen, onder de voorwaarde dat je ook een wederdienst doet.”
Sara had het heel onschuldig bedoeld, maar toen ze haar blik weer van Cecille af haalde en zag dat Cinnamon uitgebreid met zijn wenkbrauwen wiebelde, was die hele betekenis vervlogen. De witharige werd boos. Dit was de laatste druppel. “Wat ben jij toch ook een eikel!” riep ze, terwijl ze naar voren stapte en tegen hem aan duwde, alsof ze sterk genoeg was om hem de deur uit te duwen. Zijn grijns werd alleen maar groter. “Ooeh, nu ben ik echt bang hoor!” plaagde hij haar. Sara keek om naar Cecille en wees een kwade vinger naar Cinnamon. “Help me eens!” beval ze. Dit zou een goede (eerste) wederdienst zijn.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptydi jun 16, 2015 5:54 pm


Cocoa en Vanilla? Ze had eigenlijk geen idee wie de twee waren, maar ze kreeg best wel zin in wat lekkers van al die namen. Wacht, er was ergens een feest waar zij niets vanaf wist? Dat was misschien nog wel vreemder. Sara maakte toen echter duidelijk waarom Cecille daar niks van af kon weten en vond de situatie toen al iets minder raar. Tenzij Cocoa’s ouders feesten op de manier zoals zij dat deed, was ze dus nog niet compleet seniel. Sara en Cin wisselden nog een hoop woorden waar ze in eerste instantie dacht niks mee te maken te hebben, maar toen er werd gemeld dat ze inderdaad bij de witharige moest blijven logeren, voelde ze zich weer schuldig. Sara had haar al meegenomen naar haar appartement hier en dat was meer dan genoeg, want dat zou niet elke vreemde zomaar doen. Het meisje had dan wel gezegd niet aan liefdadigheid te doen, maar dat zat kennelijk toch wat anders in elkaar dan Cecille in eerste instantie van de woorden had gedacht.

De blondine glimlachte dankbaar naar het meisje toen ze kreeg te horen inderdaad hier te mogen blijven, maar toen er nog bijkwam dat ze een wederdienst moest doen, kon ze een grinnik niet laten. Iets zeggen deed ze echter niet – al hoefde dat niet eens, want Cin dacht precies hetzelfde en wiebelde intens met zijn wenkbrauwen. De uitwisseling zag er wel lachwekkend uit, totdat Sara schijnbaar genoeg had van de jongen zijn gedrag. Ze probeerde hem naar buiten te duwen zonder enig succes en vroeg toen de hulp van de blondine. Nou ja... Vragen? Het was eerder opdragen dan wat anders. Cecille grijnsde naar Cin, haalde haar schouders naar hem op en liep nonchalant op hem af. Vervolgens plaatste ze haar linkerarm onder zijn knieholtes en hield ze haar rechterarm achter zijn rug, waarop ze met haar linkerarm omhoog graaide en hem daarmee in haar armen optilde. “Sorry bro, maar vandaag ben ik schijnbaar de uitsmijter,” sprak ze geamuseerd tegen hem, terwijl ze zich naar de deur begaf. “Je bent trouwens lichter dan ik had gedacht. Sport je veel?” Of misschien sportte zij wel teveel. Na al dat gewichtheffen en opdrukken leek Cin wel een veertje.

Cecille dumpte hem buiten de deur en zwaaide een keer naar hem. “Tot het volgende feestje ofzo! Je houdt nog een dans van me te goed,” grijnsde ze. De deur deed ze vervolgens soepel dicht, maar toen ze zich omdraaide fronste ze. Moesten ze niet nog spullen bij hem ophalen? Oh well. De blondine besefte zich toen dat ze Sara nog niet had bedankt en stapte met gespreide armen op haar af – al bleef ze staan toen ze bijna bij de witharige was. “Euh, ik wilde je bedanken met een knuffel, maar...?” Het meisje kwam nou niet bepaald als een lichamelijk contact iemand over.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptydi jun 16, 2015 10:39 pm


Hulp kwam al snel, zelfs al had Sara het wat bot verwoord. Then again, wie kon het haar kwalijk nemen? Ze werd flink tegengewerkt en ze was sowieso al gefrustreerd omdat Cinnamon schijnbaar geen zin had om mee te werken. Dat had hij eigenlijk nooit en daarom vroeg Sara zich vaak af waarom ze met hem om ging. Aan de andere kant was hij heel fijn om mee te praten en hij zou je niet snel echt judgen voor bepaalde onderwerpen. Toch wilde ze hem nu het liefste de kamer uit hebben en Cecille hielp haar daar mee.
Dat de blondine sterk was had ze wel kunnen raden, maar ze keek wel even verbaasd op toen ze Cinnamon in zijn geheel optilde van de vloer, zonder ook maar een kik te geven. “What the fuck? Zet me neer!” riep hij, maar de blondine luisterde duidelijk beter naar het witharige meisje dan de jongen met het oranje haar. Sara nam een trotse houding aan en een brede glimlach vormde zich op haar gezicht. Dat zal hem leren.

Cinnamon kon het niet waarderen dat Cecille er zo luchtig over deed dat ze hem kon optillen. De vraag of hij sportte kwam ook niet goed aan. “Wat maakt dat nou uit?” reageerde hij boos. Hij nam eigenlijk aan dat het een belediging was, want spiermassa was zwaarder dan vet en als hij licht was, betekende dat dus dat hij weinig spieren had. De woorden die ze buiten de deur sprak vielen ook al niet goed. “Sure. Zal ik je dan eens laten zien dat ik wél kan dansen?” daagde hij haar uit. Hij trok zijn shirt recht en wierp haar een uitdagende blik toe. Zij zou nog lang niet van hem af zijn. Zeker niet als ze meer met Sara op zou trekken.

Een grinnik ontsnapte uit Sara’s mond. De witharige betrapte zichzelf er op en legde haar hand voor haar mond, alsof ze een boer had gelaten of iets heel ernstigs gezegd had. Cecille kwam op haar af met gespreide armen en even deinsde ze een centimeter achteruit, maar dat bleek nergens voor nodig. Cecille begreep het zelf al. “Liever niet, nee. Maar ben ik niet juist degene die jou moet bedanken?” Haar boze bui was alweer flink gezakt en dat was echt een wonder. Sara kon nogal makkelijk in haar emoties blijven hangen en was dan snel te koppig om haar denkwijze te veranderen. De hulp van Cecille had haar goed gedaan. “Je mag me anders wel bedanken door iets lekkers uit de kast te pakken en drinken voor me in te schenken? Een sprite, graag.” Sara glimlachte lieflijk, hopend dat dit haar bevelende karakter wat zou verbergen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptywo jun 17, 2015 7:47 pm


De opmerkingen van Cin negeerde ze zo goed als ze kon. Normaal gesproken was ze snel op haar tenen getrapt, maar het idee dat ze Sara hiermee hielp deed haar al genoeg om niet aangebrand te zijn. Daarom zette ze de jongen met gemak buiten de deur en deed ze de deur zonder enige ophef dicht, een brede grijns nog altijd op haar gezicht geplakt. Die viel echter van haar gezicht toen ze stopte met naar Sara toe te lopen en haar verteld werd dat er liever geen lichamelijk contact tussen de twee meiden moest ontstaan. Dit teleurstelde Cecille een beetje, maar ze zette er zich al gauw overheen, wetende dat er nou eenmaal mensen bestonden die er niet van hielden. Zoals Dahlia. God, dat had ze toen geweten. “Oké, cool,” reageerde de blondine daarom rustig, haar armen zakkend naar haar zijde. Op de vraag of Sara haar niet juist moest bedanken, hield ze haar hoofd een tikje scheef. Hè? “Ik blijf toch bij jou slapen?” vroeg ze een beetje in de war. Toen besefte ze zich dat de witharige op dat gedoe met Cin doelde. “Oh! Geen probleem hoor.” Ze haalde haar schouders op. “Hij was wel grappig, maar ik snap dat je van hem af wilde.” Haar grijns keerde nu terug op haar gezicht en bleef daar voorlopig plakken. Ook toen Sara haar vroeg of ze iets te drinken in wilde schenken.

De blondine draaide zich op haar hielen naar de kleine keuken en beende erheen. “Sure thing!” reageerde ze nog op de vraag terwijl ze al onderweg was. Ze bleef echter voor de kasten staan. “Euh...” Haar blik gleed van de ene naar de andere kastdeur. Waar had het meisje haar glazen staan? Voor ze echter om hulp besloot te vragen, had ze al een hendel van een kastdeurtje in haar hand en trok ze die open. Daar stonden geen glazen. Hm. Cecille liet haar blik doorglijden naar een volgend deurtje en opende die niet veel later. Bij haar derde poging vond ze de glazen en haalde ze er eentje voor Sara uit. Ze staarde echter even naar het glas in haar handen, toen terug naar de kast en uiteindelijk naar het meisje. “Zou ik ook wat mogen?” vroeg ze aan de jongedame. “Ik heb nogal dorst gekregen na het buitenzetten van die vriend van je.” De blondine grijnsde scheefjes naar Sara. Ze betaalde het haar ooit wel een keer terug. Alles. Eén bioscoopbezoekje zou dan echter niet genoeg zijn.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptydo jun 18, 2015 8:39 am


Teleurstelling was te herkennen bij Cecille, maar Sara voelde zich er niet schuldig om. Sommige mensen vonden bepaalde dingen nou fijner dan anderen en als er iets was wat Sara niet gewend was, dan was het lichamelijk contact. Met iemand die ze lang kende, zoals Cinnamon, vond ze het niet erg om één keer nog een knuffel te doen, maar meer dan dat ook echt niet. Het idee alleen al maakte haar oncomfortabel.
Ze waardeerde het daarom ook dat Cecille, ondanks haar teleurstelling, toch haar armen liet zakken en er verder niet meer op in ging. Dat betekende dat ze Sara’s wensen respecteerde en ze wilde niet zeggen dat het haar verbaasde, maar ze was toch lichtelijk verrast. Nog even en de blondine kreeg het voor elkaar dat Sara haar ging mogen.

Het drong een beetje langzaam door dat Sara de meest recente situatie bedoelde en niet wat er vanavond ging komen en ze rolde met een glimlach met haar ogen. “Cinnamon kan heel goed luisteren, maar op andere momenten is hij de grootste klier van het huis.” Ze wilde ‘de wereld’ zeggen, maar dan overdreef ze en dat was niet nodig. “Als hij de volgende keer normaal doet mag hij wel blijven.” Al moest Sara toegeven dat ze het niet verkeerd had gevonden om die spieren in actie te zien.

Cecille had er geen problemen mee om wat te drinken in te schenken, dus ging Sara vast op de bank zitten. Ze trok haar benen op en legde ze op elkaar. Het was een bijzonder casual houding voor haar doen, maar nog wel vrouwelijk. Haar blik volgde ondertussen Cecille, wie de glazen had gevonden. “Oh. Natuurlijk,” antwoordde ze op de vraag of zij ook wat mocht. Ze was het zo gewend dat de mensen die over de vloer kwamen zich thuis genoeg voelden om ook voor zichzelf te pakken, dat ze er niet aan gedacht had om Cecille te vertellen dat zij dat ook mocht doen. Then again, dat waren allemaal mensen die in hetzelfde gebouw woonden. “Ik heb niet voor niets boodschappen gedaan,” voegde ze er nog aan toe met een kleine, speelse glimlach.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptyzo jun 21, 2015 12:00 am


Cinnamon, dat was zijn volledige naam. Cinnamon, Vanilla en Cocoa? Kende de witharige echt alleen maar mensen met zulke namen? Whatever, het was haar zaak niet en het was niet alsof ze hen daar echt mee afkeurde. Cinnamon was wel oké en ze kende die andere twee niet, maar als Sara ze tolereerde, dan waren ze vast ook oké. Toen ze de opmerking daarop hoorde, moest ze even geamuseerd lachen. “Dan moet ik er zeker niet bij zijn? Anders komen zijn grapjes er als een lopende band uit,” reageerde ze. Al die suggestieve grapjes... Ze durfde bijna te zeggen dat ze er een rivaal bij had, maar ze was te zelfverzekerd en arrogant om dat toe te geven. Cecille was nog altijd de koningin van zulk soort grapjes en daar zou ook geen verandering in komen.

Sara had er geen problemen mee dat ze zelf ook wat te drinken pakte en Cecille wierp haar net zo’n zelfde glimlach als ze van het meisje kreeg. “Hm, dat is waar,” reageerde ze bedachtzaam, waarop ze zich naar de koelkast begaf en deze weer opende, dit keer voor zichzelf om er wat uit te pakken. Wat wilde de witharige ook alweer hebben? 7-Up? Of was het Sprite? Oh ja, dat was het. Iets waar Cecille zelf niet zo van hield, maar gelukkig stond er ook nog Fanta en dat lustte ze wel. De blondine pakte beide flessen eruit, deed de koelkast dicht – want er was haar van kinds af aan ingegoten dat zoiets ook geld kostte – en liep toen naar de glazen toe om deze te vullen. Eenmaal klaar zette ze de flessen terug op hun plek en liep ze nonchalant naar Sara toe met de twee glazen in haar hand.

“Waar waren we trouwens? Ik kan nog wel wat meer over mezelf vertellen,” sprak ze bedachtzaam, terwijl ze de glazen op het tafeltje neerzette en wilde gaan zitten. Ze zag echter dat er onderzetters op de tafel lagen die ze waarschijnlijk moest gebruiken. “Oh, sorry!” Cecille reikte naar voren en zette haar eigen fout recht. Vervolgens nam ze naast Sara plaats op de bank, haar eigen glas in haar hand, terwijl haar andere arm op de rugleuning richting de witharige lag. Ze had zich ook naar Sara toegedraaid om interesse te tonen. Voor ze echter verder vertelde, besloot ze de jongedame nogmaals te bedanken. “Oh, maar, echt bedankt dat je mijn zielige hachje hebt gered. Ik zou niet weten wat er was gebeurd als ik in een andere auto was gaan liggen...” begon ze vrolijk, waarop haar stemming toch even inzakte toen ze verder ging. Realiserend dat ze daar haar excuses ook nog voor moest aanbieden, probeerde ze Sara’s blik te vangen. “Sorry daarvoor! Man, ik voel me hier heel dubbelzijdig bij, haha.” Ze forceerde een glimlach rond haar lippen en nam een slok van haar Fanta. Wat een dag.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptyvr jun 26, 2015 11:56 am


Sara snoof geamuseerd op de opmerking van Cecille. “Misschien moet je er juist bij zijn, anders blijft hij mij lastig vallen.” Dat klonk alsof Cinnamon meer van haar wilde dan vriendschap, maar dat was gelukkig niet het geval. De jongen had ondanks alles respect voor haar seksualiteit, en waarschijnlijk was Sara zijn type ook helemaal niet. Hij vond het alleen grappig om mensen te plagen, zelfs als zij dit niet zo grappig vonden. Hij had nogal de neiging om de grens op te zoeken en te overschrijden en dat was in dit geval geen positieve eigenschap.

Het drinken werd al snel naar de zithoek gebracht en Sara keek rustig toe hoe Cecille de glazen op de tafel plaatste. Ze wilde een opmerking over de onderzetters maken maar de blondine had haar fout zelf al ingezien en corrigeerde het direct. Tevreden ging Sara achterover zitten in het hoekje van de bank. Ze moest zeggen dat ze het jammer vond dat Cecille haar drankje niet aan gaf, maar daar kon ze mee leven. Ze had zelf handen, dus daar pakte ze haar drankje mee op van de tafel om een paar slokken te nemen. Ondertussen begon Cecille weer te praten – een bedankje voor het helpen. Sara haalde haar schouders op terwijl ze het glas weer op zijn plaats zette. “Waarschijnlijk was je dan door iemand anders geholpen. Iemand die je waarschijnlijk beter had behandeld dan ik.” Ze kon haar fouten wel in zien, ze deed het alleen niet zo vaak. “Maar ik kan je wel vertellen dat als het nog een keer gebeurt, ik je niet help.” Ze ging weer achterover zitten met een wat arrogante uitdrukking, om te laten zien dat ze het meende. Haar blik richtte ze op Cecille, maar ze keek nog geen twee tellen naar haar toen haar ogen een stukje naar beneden gleden. Zo. Dat was niet niks.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptyvr jun 26, 2015 1:04 pm


Cecille grijnsde geamuseerd toen Sara zei dat ze er juist bij moest zijn. Het was een indirecte uitnodiging om vaker bij het witharige meisje te zijn en zulk soort kansen greep ze meteen. Al was het maar om sociaal te kunnen zijn – het hoefde niet meteen meer dan dat te betekenen. “Hm, ik ben van tassendrager naar bodyguard ge-upgrade, huh?” grapte ze. “Ach ja, dan heb ik nog steeds een kans om met je te samenwerken.” Ze knipoogde een keer naar Sara om aan te geven dat ze het niet erg vond, maar dat ze het ook al vriendelijk grapje bedoelde. Als het meisje er geen behoefte aan had, dan had ze er geen behoefte aan en de blondine zou haar er niet in proberen te dwingen.

Eenmaal op de bank en comfortabel, begon Cecille weer te praten. Sara gaf pas een reactie na haar bedankje en vertelde dat iemand anders haar dan wellicht had geholpen. Iemand die haar wel goed behandelde. Cecille wuifde met haar hand, alsof ze daarmee de woorden van het meisje weg kon waaien. “Nah, je geeft jezelf veel te weinig credit,” vertelde ze. “De meeste mensen zouden me gewoon laten staan of liggen. Geloof me, mijn weg naar de parkeerplaats zei al genoeg.” Het feit dat men alleen maar naar haar staarden, terwijl ze met haar gezicht richting de stoep lag zei al genoeg. Het had niemand van die vreemden wat geboeid als ze daar voor dood had gelegen. Ze hield haar lege hand defensief op toen ze te horen kreeg dat ze een volgende keer minder geluk had. “Begrepen,” reageerde ze op een serieuze toon. Ze was niet van plan om nog een keer in de struiken te ontwaken. Veel te oncomfortabel...

Terwijl ze een slok van haar drinken nam, merkte ze dat Sara haar aankeek – maar niet recht in haar ogen. Of naar haar gezicht. Cecille hoefde zelf niet haar blik te volgen om te weten waarnaar werd gestaard. Een kleine, voldane grijns sierde haar gezicht en hoewel ze eerst een opmerking erover wilde maken, vond ze het vreemd genoeg nog schattig ook. Nou ja, ze had wel vaker iemand erop betrapt naar haar borsten te staren en het gewoon laten gebeuren, maar dit keer was het... Anders? Yeah. Anders. Niet doorhebbend dat ze nu zelf ook aan het staren was, leunde ze lichtelijk afwezig naar voren om het glas terug op tafel te zetten, al leunde ze expres wat verder door zodat Sara een nog beter beeld kon krijgen. Gewoon, om haar te plagen.

Helaas kreeg ze hierdoor niet mee dat het glas maar half op de tafel stond toen ze hem losliet. Gelukkig voor haar kreeg ze echter wel mee dat het omviel, want ze kon het vanuit haar ooghoek nog net zien gebeuren. Cecille had snelle reflexen door haar trainingen en was er daarom snel bij om het glas weer op te vangen, zodat het niet stuk viel op de grond. Ze was echter niet snel genoeg geweest om de helft van de inhoud te redden van een ondergang. Zachtjes vloekend kwam ze recht. Hoe moest ze dat nou weer opruimen? “Sorry! Ik ruim het al op,” sprak ze snel, waarop ze er maar voor koos om het met haar shirt weg te vegen. Ze was al halverwege met het ding uit te doen.
Like a fever I will take you down ♪


OOC: Ik kon het niet laten om hier te reageren damn it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptyma jun 29, 2015 3:19 pm


Van tassendrager naar bodyguard, zo kon je het inderdaad bekijken. Sara wist niet hoe comfortabel ze zich voelde bij het idee om samen te werken met Cecille, al zorgde het nu niet voor eenzelfde reactie als eerder. Ze haalde haar schouders zo nonchalant mogelijk op. “Wie weet,” zei ze, niet zeker wat ze er anders nog aan toe zou moeten voegen omdat ze zich vrij dubbel voelde over het hele omgaan met de blondine. Er speelde zich een tweestrijd in haar af en als ze niet uitkeek zou het er voor zorgen dat ze opnieuw boos werd op Cecille terwijl zij alleen maar haar best deed om aardig te doen.

Cecille deed gelukkig niet lullig over Sara’s besluit om haar niet nog eens te helpen en dat zorgde er voor dat ze weer wat vrediger werd van binnen. Vredig genoeg om totaal niet door te hebben dat ze aan het staren was. Pas toen Cecille haar glas weg zette en daarbij wat verder naar voren leunde kreeg Sara door dat ze misschien niet subtiel genoeg aan het kijken was geweest en richtte ze haar blik maar weer iets hoger – al werd deze al snel weer los gescheurd omdat ze het glas hoorde vallen. Als een reflex stak ze haar handen uit om het glas te vangen, maar Cecille was haar al voor en had er voor gezorgd dat ze niet een glas minder in haar verzameling zou hebben. Wel was er flink wat drinken geknoeid. Sara had eerst niet door dat Cecille haar shirt uit deed om deze te gebruiken om het drinken op te deppen en betrapte zichzelf er opnieuw op dat ze aan het staren was, deze keer in afwachting van wat zich allemaal onder het shirt bevond, maar herstelde zich voordat het shirt te ver omhoog ging. “Wacht,” zei ze, zichzelf vervloekend omdat ze nogal van haar stuk gebracht klonk en ze wist dat dat alleen maar was omdat ze onder de indruk was van het lichaam van de blondine. Nutteloze lesbienne die ze was. “Ben je gek? Ik heb genoeg doekjes om het schoon te maken.” Gelukkig, haar stem klonk weer normaal. Ze sprong op van haar plek, het drinken ontwijkend, en liep naar de keuken, waar ze een pak vochtige doekjes en een rol keukenpapier vandaan haalde. Ze zette beide op de tafel en pakte vervolgens als eerste een paar stukken keukenpapier om het ergste vocht op te deppen. Zodra dat eenmaal in het papier getrokken was, pakte ze een vochtig doekje om de laatste restjes schoon te vegen en te zorgen dat het niet zou gaan plakken. De gebruikte doekjes bracht ze naar de prullenbak, maar het pakje vochtige doekjes en de rol keukenpapier liet ze staan voor het geval er nog een ongeluk zou gebeuren. “Wil je dat ik je bijschenk?” vroeg Sara terwijl ze haar handen snel waste bij het aanrecht. Er was best veel drinken geknoeid, en misschien had Cecille wel erge dorst.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptyma jun 29, 2015 11:21 pm


Cecille was al meer dan halverwege met haar shirt toen ze een wel heel afgeleide ‘wacht’ hoorde. Meteen stopte ze met haar actie, maar ze bleef het shirt wel zo vasthouden en hield haar armen omhoog. Opeens besefte ze zich dat dit misschien niet zo’n slim idee was, al was het maar omdat Sara echt van haar stuk gebracht leek te zijn. Wat had ze dan verwacht? Dat plagen was leuk geweest, maar daadwerkelijk in haar beha rondlopen in de buurt van een lesbienne? Straks werd de witharige opnieuw boos op haar en dat wilde ze niet. Ze wilde juist vrienden worden. Het feit dat ze Sara wel schattig vond had er niks mee te maken, natuurlijk. “Oh, uh, right,” reageerde ze op het doekjesverhaal. Daar had ze nog niet eens aan gedacht. “Ik improviseerde maar wat.” God wat was ze een idioot. Haar shirt uitdoen voor het opvegen van drinken? Serieus Cecille? Ze moest toegeven dat ze zich nu toch een beetje schaamde en daarom liet ze zich verslagen terugvallen op de bank.

Nadat Sara was teruggekeerd, vroeg Cecille zacht of ze moest helpen, maar of het werd niet gehoord of de witharige deed het liever zelf, want het meisje ruimde het zelf al op. Toen ze de rotzooi weg ging gooien en in de keuken stond, werd er aan de blondine gevraagd of ze nog wat bijgeschonken wilde hebben. “Euh...” begon Cecille onzeker. “Ja, sure?” Was dat niet onbeleefd? Zeker omdat ze het zelf had omgegooid... Misschien moest ze haar aandacht maar ergens anders op vestigen. Ze wilde eigenlijk wel wat doen. “Wat is er hier eigenlijk allemaal te doen in de stad?” vroeg ze aan het meisje nadat haar glas was bijgeschonken.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptywo jul 01, 2015 8:37 pm


Cecille leek erg twijfelachtig over het laten bijschenken van haar drankje, wat Sara niet helemaal begreep. Het werd haar aangeboden, dus mocht ze het gerust accepteren. Lang er over nadenken deed ze niet, want daar zou ze toch niks aan hebben. Ze pakte maar gewoon de fles Fanta uit de koelkast en nam hem mee naar het tafeltje. Drinken inschenken was een kleine moeite, maar ze lette er toch maar extra op dat ze niet knoeide. Ze wilde niet nog een keer de vloer moeten boenen. De grote schoonmaakbeurt stond pas voor aankomende vrijdag op de planning.

Sara was net terug van het terugzetten van de fles drinken toen haar een vraag gesteld werd waar ze wel even over nadenken. Kort bleef ze staan met een bedenkelijk gezicht, waarna ze toch maar weer op de bank ging zitten en haar benen over elkaar legde. “Wat vind je leuk?” Slechte vraag. Sara wist nu al dat Cecille een mens was wat van feesten hield en graag uit ging, of het nou drinken was of gewoon naar de film. Ze had wel een ideetje van wat ze konden gaan doen. “Er is geloof ik kermis in de stad. We kunnen even gaan kijken..?” Ah, kermis. Waar je elkaar niet kon verstaan en in allemaal rare apparaten kon stappen die wel eens als je dood konden eindigen. Sara was er aan gewend geraakt om er rond te lopen en in attracties te gaan door haar vriendengroep, maar zelf had ze er van oorsprong weinig interesse in gehad.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptywo jul 01, 2015 10:10 pm


Cecille hield haar blik gericht op de bewegingen die erop volgden, want Sara schonk zorgvuldig voor haar in en zette de fles toen op het tafeltje neer. Het ging met zoveel meer klasse dan Cecille had gedaan, dat ze zich even afvroeg of Sara het rijkeluiskindje was en zij de simpele boerin in die sprookjesverhalen. Zachtjes schudde ze de gedachte van zich af en vroeg ze zich af of ze nog steeds een beetje dronken was van gisteravond. Waar sloeg die gedachte op, anyway? De blondine keek op toen de witharige haar de vraag stelde wat ze leuk vond. Een grijns verscheen rond haar lippen, nog net de neiging weerstaand om niet net als Cinnamon intens met haar wenkbrauwen te wiebelen, waarop ze kennelijk te lang had gewacht met haar reactie, want er werd al iets voorgesteld. Een kermis. Een kermis. Cecille kreeg meteen een twinkeling in haar ogen die haar grijns alleen maar meer naar voren liet komen. “Echt? Een kermis?” reageerde ze enthousiast. Zichzelf erop betrappend dat ze net als een klein kind klonk, kuchte ze een keer in haar gebalde vuist en rechtte haar rug. “Ik bedoel, dat kunnen we doen ja.”

Het duurde niet lang of ze moest giechelen van haar eigen fratsen, waarop ze het glas opnieuw pakte en het nu wat voorzichtiger opdronk. Ook het terugzetten deed ze nu wat voorzichtiger, er dit keer voor kiezend om Sara even te negeren, mocht er weer gestaard worden. Een herhaling van net wilde ze eigenlijk wel voorkomen. Haar enthousiasme keerde terug op dat moment, maar ze besefte zich net op tijd dat ze bijna een fout was begaan. “Uhh, ik wilde voorstellen wel een ritje ergens voor te betalen, maar...” Ze had geen geld op zak. Dan had dat bezoekje ook niet echt veel zin, behalve als ze zichzelf alleen maar wilde teasen. Man! Waarom had je overal geld voor nodig?!
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Emptywo jul 01, 2015 10:26 pm


Het idee van een kermis scheen wel te bevallen, want de vrolijke twinkeling in de ogen van Cecille viel Sara direct op. Wat schattig, eigenlijk. Wacht, nee, stop. Niet weer zwijmelen, Sara. Dat heb je een paar posts terug al kunnen doen. “Prima, dan gaan we zo als onze glazen leeg zijn,” zei ze terwijl Cecille dronk, zichzelf er van weerhoudend om weer naar welk deel van de blondine dan ook te gaan staren. Ze staarde in plaats daar van maar naar haar glas of iets anders in de ruimte, er op lettend dat ze haar blik wel verplaatste zodat het niet leek alsof ze helemaal raar bezig was. Toen Cecille weer sprak, voelde ze zich verplicht om haar weer aan te kijken. Gelukkig ging dat nu wel goed en bleven haar ogen op de paarse kijkers van Cecille gericht. Natuurlijk kon ze nergens voor betalen. “Oh, right, je portemonnee,” dacht Sara hardop. Ze fronste. Heel veel geld had ze eigenlijk niet te besteden en ze wilde een deel er van ook nog op haar spaarrekening zetten om heel eerlijk te zijn. Ze had echter nu al aangeboden om naar de kermis te gaan en ze wilde die vrolijke twinkeling eigenlijk wel weer terug zien in de ogen van de blondine. “Ach, één of twee ritjes kost niet zo veel. Ik betaal wel. Het was immers mijn voorstel.” Ze nam nonchalant een paar slokken van haar drinken, maar kon het hierbij niet laten om naar Cecille te gluren om te zien of dat kinderlijke enthousiasme weer terug zou komen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I Can Lift A Car [+Sara Sweets]   I Can Lift A Car [+Sara Sweets] - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I Can Lift A Car [+Sara Sweets]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sara Sweets
» Fix Me [+Sara Sweets]
» Never Have I Ever [+Sara Sweets]
» Go Big or Go Home [+Sara Sweets]
» Escape [+Sara Sweets]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Out of Character :: Giratina's Distortion World-
Ga naar: