Shuffle me a ninth life | OPEN
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Shuffle me a ninth life | OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Shuffle me a ninth life | OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Shuffle me a ninth life | OPEN   Shuffle me a ninth life | OPEN Emptyza apr 04, 2015 2:42 pm


Één voor één verschenen ze, in gouden en zilveren glitters die de pokéballs produceerden. Het was Cespéd, Amarilla en Celoso. De jonge coördinator zat op het gras voor de Terminus cave en kneep haar ogen dicht tegen het licht. "Kom allemaal even zitten," sprak ze tegen de silhouetten die boven haar afstaken tegen het licht als donkere vlekken. Toen ze echter deden wat ze zei kon ze ze zien. De paarse en gele kleuren van de shiny, het rood en geel van de fire type en het groen en rood van de Hoenn starter. Stuk voor stuk met nieuwsgierige blikken in hun ogen. "Hi jongens. Ik heb twee mededelingen, een goede en een slechte," Nog nieuwsgieriger waren ze nu. "De goede is... Dat er een paascontest komt," Opgewonden geluidjes van het drietal. "Het slechte nieuws is... Dat we er niet aan mee gaan doen. Hij is in Hoenn, en we hebben geen geld voor een ticket," sprak ze toen. Ai, dat was een teleurstelling. De pokémon wisselden onderling wat blikken. "Dat betekent wel dat we meer tijd hebben om te trainen voor de volgende contest. En vooral ook voor de volgende gym," Ja, ze gingen ook die tweede doen. Ze waren al begonnen met de eerste, nu gingen ze door ook. "Het is een rock gym, dus ik wil jou, Cespéd, en jou, Celoso. Later misschien Viaje nog, maar die moet dan nog meer training hebben. Vandaag trainen we dus voor een contest en voor de gym. Oké?" Op het moment dat ze knikten voelde de zwartharige haar holocaster trillen. Hmn? Ze keek naar het ding, waar een onbekend nummer haar op belde. Wat op haar hoede nam ze op. "Hallo, met Alyss Timer, met wie spreek ik?" Aan de andere kant klonk een enthousiaste stem. "Hey!" Even dacht ze wat verward na. Wie.. Oh! "Hey mam!" reageerde ze, terwijl een glimlach over haar gezicht verscheen. "Alyss! Je raadt nooit waar ik ben!" klonk het, wat krakerig. De coördinator dacht na. "In... een auto? Een bus? Of nee..." Ze hoorde een gegrinnik, en wat gefluit. Maar dat was niet haar moeder. "Op een boot!" raadde de zwartharige. Gelach. "Ja! Maar waarheen?" Dit kon niet anders. "Naar Kalos?" gokte Alyss dus. "Inderdaad! Kunnen we niet met z'n drieën even afspreken ergens? Ik heb wat voor jullie allebei," zei Abby vervolgens. De jongedame viel even stil. Tja, ze moest haar moeder toch nog wat vertellen. "Lijkt me goed! Zal ik even een chatgroep aanmaken voor ons drie ofzo?" sprak ze dus, even vrolijk als zojuist. Weer gelach. "Goedzo! Doe maar! Ik zie je wel, doei doei!" En weg was Abby Timer. De glimlach verdween even van Alyss' gezicht. Nu was het niet meer uit te stellen ook. Ze maakte de chatgroep aan, gooide Abby en Chloe erin, en klikte haar mobiel uit. Toen was ze klaar. "Oké! Celoso, Amarilla, doe een Fairy wind en Psyshock samen, de lucht in!" Hoppa, er ging een grote roodroze bal de lucht in, en hoe hoger hij kwam, hoe meer hij opgeblazen werd door de Fairy wind. Op een hoog punt ontplofte hij, spetters licht naar beneden jagend. Dat was vast van een afstand te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shuffle me a ninth life | OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [OPEN]A new life
» City life for me | Open
» Me vs. Life
» [job] Still Life
» Life is awesome

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Couriway Town :: Terminus Cave-
Ga naar: