{Open} Gotta find ya
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Open} Gotta find ya

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptywo jan 21, 2015 11:24 am

Hij was weer door gereisd om dit keer Geosenge Town te ontdekken. Hij had gehoord via iemand dat hier ook Eevee's te vinden waren, nou als hij daar één van zou treffen, zou hij meteen de Pokémon proberen te vangen. Zijn Ishi zou daar vast wel aan mee willen werken. Hij liep door de straten van Geosenge Town, en besloot dat hij eerst het stadje zelf wel bekijken kon, en misschien nog wat te eten halen kon. Echter kwam hij in de natuur terecht, en was hij het stadje uitgelopen. Het was hem wel al opgevallen dat de huisjes minder werden, en de bomen en struiken meer. Hmm, misschien dan toch maar eerst opzoek gaan naar een Eevee. Hij liep van het pad af, de begroeiing in. Hij pakte zijn Pokébal waar Ishi in zat en haalde haar er uit. Ishi leek meteen door te hebben wat ze doen gingen, en spitste haar oren om alle geluiden op te pikken die naar een Eevee toe konden leiden. Ook leek ze daarbij haar neus te gebruiken. Canine Pokémon, super handig om te vinden wat je vinden wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptywo jan 21, 2015 3:48 pm

why?
De jongen kuchte zachtjes en snoof een keer met zijn neus, terwijl hij licht verkouden door het met adem beslagen raam keek. Yakkes. Het was winter en daarmee kwamen de ziektes weer opzetten. Heel erg had hij het niet getroffen en de dokter had gezegd dat hij morgen zich weer beter zou voelen en de volgende dagen nog wat last zou hebben van een loopneus, maar meer niet. Toch moest de jongen de stad in om eten te halen voor vanavond, want het lieve vrouwtje waar hij bij had kunnen slapen, rekende daar wel op.
Met wat moeite had hij zich in een dikke winterjas geheven en stapte de deur uit, om gelijk de snijdende wind tegen zijn gezicht aan te voelen. Zijn ogen kneep hij dicht en warme traantjes liepen over zijn gelaat door de kou. Brrr. Hopelijk was hij er snel. Maar voordat hij ook maar iets in de buurt kwam van de stad, zag hij een beweging voor zich en op dat moment moest hij zo hard niezen dat hij er zelf van schrok. Whoops.
tag ?? // notes hatsjoo!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptywo jan 21, 2015 4:12 pm

Net toen Ren van het pad af wou lopen, en zijn Poochyena zich begon te concentreren op het zoeken naar een Eevee, klonk er een luide nies. Renier draaide zich om, en zijn Poochyena schoot er op af. Oké, dit was dus niets voor Ishi. Met een zucht rende Renier achter Ishi aan, en hij kwam de struiken weer uit. Al snel zag hij een blonde jongen staan met een dikke winterjas, in tegenstelling tot Renier, want hij had gewoon een spijkerjas met een sjaal en handschoenen aan om zich warm te houden. Als je de handschoenen weg dacht, zag hij er eerder gekleed uit voor een koude herfst dag dan voor een koude winterdag. Maar goed. Hij merkte wel op dat de jongen er flink beroerd uit. "Sorry van mijn Pokémon, ik weet niet wat ze heeft, maar blijkbaar was het dit keer aan haar om er vandoor te gaan," zei hij met een scheve grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptywo jan 21, 2015 4:34 pm

why?
Alsof niezen een attractiemiddel was voor pokemon schoot er een donkere hondachtige pokemon op hem af en Andy schrok van de snelle plotselinge bewegingen en voelde zijn hart in zijn keel kloppen. "Sorry van mijn Pokémon, ik weet niet wat ze heeft, maar blijkbaar was het dit keer aan haar om er vandoor te gaan," Bijna was hij ook geschrokken van de jongen die plots was verschenen, uit het niets, en keek wat beschaamd naar hem voor zin acties. Zijn wangen kleurden weer eens rood en nu stond dat wel mooi met zijn licht rode neus."Wat ongemakkelijk glimlachte hij. "He, geeft niet, ik denk dat ik elke pokemon hier alert heb gemaakt door mijn genies." Grijnsde hij waterig. Hij was niet zo scherp met die verkoudenheid.
tag doge // notes hatsjoo!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptywo jan 21, 2015 4:49 pm

Renier grijnsde even bij de woorden van de jongen, en knipte in zijn vingers om Ishi weer bij hem te laten komen. Enkel negeerde Ishi hem. "Goed verkouden dus," reageerde hij op de blonde jongen. Renier keek Ishi aan, "Kom hier, meid," zei hij tegen Ishi. Ishi keek hem aan met vernauwde ogen, snuffelde nog even aan de been van de jongen, en liep terug naar Renier. "Je doet gek, Ishi," zei hij murmelend tegen zijn Pokémon. Vervolgens veegde hij zijn hand door zijn haar, en grinnikte even. "Nogmaals, sorry. Maar is het wel verstandig voor jou om buiten te zijn?" Vroeg hij toch maar. Eigenlijk wou Renier er vandoor om Pokémon te gaan vangen, maar ja, zomaar weg gaan was ook niets voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptywo jan 21, 2015 4:52 pm

why?
De voor hem nog vreemde pokemon snuffelde even aan zijn been, zelfs nadat haar trainer had gevraagd of ze wilde terugkeren. Wat aarzelend keek Andy even naar de grond, zijn energie leek wel uit zijn lichaam te zijn gezogen door alleen maar dat kleine stukje lopen. "Nogmaals, sorry. Maar is het wel verstandig voor jou om buiten te zijn?" Andy snifte even, niet verdrietig door deze opmerking (al had hij er wel al voor gevreesd) en beet zachtjes op zijn onderlip. "Nou.. uh.. ja." Glimlachte hij wat flauwtjes. "Maar ik moet even snel naar de stad om eten te halen voordat het echt te koud wordt." Was zijn antwoord dus.
tag doge // notes hatsjoo!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptyvr jan 23, 2015 8:40 pm

De blonde jongen vertelde dat hij eigenlijk wel binnen had moeten zijn, maar dat hij even snel naar de stad toe moest om eten te halen voordat het echt te koud werd. "Ah, oké," zei hij. Verder wist hij niet goed wat te zeggen, tot hij kort een blik de struiken in wierp. "Oh! Weet jij waar je Eevee's vinden kan?" besloot hij te vragen. Deze jongen leek hier te wonen, of iets dergelijks, dus hij zou het wel weten, toch? De beste plek om hier Eevee's te vangen. Hij wou er maar één, maar dat wel heel graag. Het leek hem de beste Pokémon om nog aan zijn team toe te voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptyza jan 24, 2015 6:53 pm

why?
Het gesprek begon een beetje stil te lopen en Andy voelde zich met de minuut wat ongemakkelijker worden. Vervolgens werd hem een vraag gesteld, over waar zich Eevee's zouden kunnen bevinden. "Uh niet echt, ik ben hier namelijk maar even." Glimlachte hij toen. "Maar Eevee's zijn toch wat meer gesteld op de drukte van een stad? Je zou anders een stukje met me mee kunnen en lopen en onderweg zouden we naar eentje kunnen zoeken. Vier ogen kijken beter dan twee." Stelde hij toen voor.
tag doge // notes hatsjoo!
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Emptyza jan 31, 2015 10:52 pm

De jongen vertelde hem dat hij niet echt wist waar hij het beste Eevee's vinden kon. Echter had de jongen wel een vermoeden. De blonde jongen stelde voor dat Renier met hem mee zou lopen en hij mogelijk wat meer in de drukte een Eevee zou treffen. Renier grijnsde en knikte. "Gezellig," reageerde hij oprecht. "Kan ik ondertussen ook een oogje op jou houden, voor het geval je jezelf buitenwesten hoest," grapte hij vervolgens met een knipoog, vriendelijk bedoeld. "Ik ben hier al helemaal onbekend, dus als je wilt; leid de weg," zei hij vriendelijk, met een gebaar dat hij voor mocht gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Open} Gotta find ya  Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Gotta find ya    {Open} Gotta find ya  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Gotta find ya
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» When you find yourself lost[Open]
» You gotta be kidding me | Route 17 & open
» { flashback - gotta hide them all quest, open }
» You gotta face up, gotta get used
» I'll find my own way

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: