[masked ball] Celebration - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [masked ball] Celebration

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyza jan 24, 2015 5:50 pm


De Chimchar maakte mentaal een notitie van zijn naam, knikkend dat ze het begrepen had. Cin of Cinna klonk wel wat interessanter dan Cinnamon, al was het alleen maar omdat het korter was om uit te spreken. Natuurlijk was ze zichzelf niet als ze de Fennekin niet met vragen en andere opmerkingen bestookte, dus dat was precies wat ze deed. Waarschijnlijk tot ergernis van haar slachtoffer, maar daar had ze nooit oren naar. Wat dat betreft was ze net Cecille.
De Cubchoo reageerde dat het vrij goed met hem ging. Een kleine, bescheiden glimlach stond op het punt om rond zijn lippen te verschijnen, maar hij betrapte zichzelf er net op tijd op. Glimlachen was niet zijn ding en dat wilde hij graag ook zo houden. Toen aan hem gevraagd werd hoe het met hem ging, begon hij weer te stotteren, niet precies gewend aan het houden van een conversatie. Zeker niet eentje waarin het over dit soort zaken ging. “Uhh... Wel goed?” reageerde hij ietwat onzeker, terwijl hij met zijn pootje in de kraag van zijn nek krabde. Had hij dit overgenomen van zijn trainer? Bah, dan had ze toch meer effect op hem dan hij had gedacht. “We trainen hard. Voor de Gym.” Het kwam er zo neutraal uit dat het bijna geforceerd voelde. Björn vloekte inwendig. Waarom moest hij alleen de zenuwachtige tik van zijn trainer overnemen en niet het sociale gedeelte?

Tot haar genoegen scheen Sara niks over het contact te zeggen en proostte ze gewoon terug. Cecille gooide het bekertje in één keer naar achter. Ze was gewend om het er gewoon in te gieten, maar tot nu toe had ze zich verbazingwekkend genoeg nog netjes gedragen. Haar handen bleven boven stukken stof in plaats van eronder en afgezien van haar laatste ‘glas’ bewerkte punch had ze het nog geduldig naar binnen gewerkt. Het branderige gevoel in haar keel verwelkomde ze echter met open armen en ze kon merken dat het langzaam effect op haar begon te hebben. Misschien was het toch niet zo’n slim idee geweest om het in één keer naar achter te gooien, hoewel aangeschoten Cecille nog lang niet zo erg was als dronken Cecille, wist ze uit ervaring. Ze werd alleen maar wat extra touchy en praatgraag. Ietsje maar.
Sara’s woorden haalden haar uit haar gedachtegang. “Ik ook niet,” sprak ze oprecht. “Eerlijk gezegd had ik niks gepland. Logisch, eigenlijk, als je nagaat dat ik niet wist dat je aanwezig zou zijn.” Ze grijnsde even speels naar haar vriendin, voordat ze zich iets besefte. Waren ze eigenlijk nog wel vriendinnen? Of waren ze vriendinnen vriendinnen? Het was nou niet echt duidelijk geweest en een zoen hoefde nog niks te betekenen. Althans, niet in haar boekje, maar daar gebeurde nog wel meer in dan een simpele kus. “Dus euh... Zijn we nou eigenlijk...?” begon ze onzeker. “Ik bedoel... het... Oké, wacht.” Ze nam diep adem en besloot een moment te nemen om haar woorden fatsoenlijk te kunnen bedenken. Dat ging iets lastiger met een wazig gevoel. “Zijn we nou een ding, of daten we? Ik vind beiden niet erg, want ja, ik ben wel wat meer gewend.” Cecille wiebelde met haar wenkbrauwen. “Maar... Ja. Het gaat om jou en wat jij wilt. Ik vind alles goed.”
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyzo jan 25, 2015 11:00 pm


Het was Gelato wel duidelijk dat Björn het moeilijk vond om met hem te praten. Aan de ene kant vond hij dat niet erg, want stilte was voor hem net zo goed, misschien zelfs beter. Maar dat hij het probeerde, dat vond hij ergens vervelend. Hij had graag een goed gesprek met de panda gehad, maar als het niet ging dan ging het niet. Zo’n moeizaam, geforceerd gesprek zat Gelato niet echt op te wachten. “Als je niet met me wil praten, dan hoeft het niet.” Gelato keek Björn kort aan voor hij zijn ogen afwendde. Ondanks dat hij van stilte hield, voelde het toch naar om sociaal contact af te moeten wijzen.

Sara’s opmerking ontketende een zee van woorden. De alcohol werkte inmiddels duidelijk, want ze had totaal geen verwachtingen meer van Cecille. Het zorgde er echter ook voor dat ze niet meer verbaasd was als haar verwachtingen niet volbracht werden. Haar reacties waren neutraal. Relaxed. Maar niet onverschillig.
“Ben je gek? Een feestje als dit, ik zou wel gek zijn als ik hier niet bij wilde zijn.” Sara besefte zich na de woorden te hebben gesproken dat het misschien niet duidelijk was dat het haar niet alleen om het feest ging. In tegendeel. Haar oorspronkelijke doel was geweest om zaken te doen, en in plaats daar van had ze met de blondine staan kleffen op het balkon. “Toegegeven, het is niet helemaal wat ik verwachtte, maar soms… heb je dat nodig… in je leven?” Hoe meer Sara sprak, hoe meer ze zich af vroeg waar ze heen wilde met deze zin. Ze wist er gelukkig nog iets redelijks van te maken zonder dat het al te stom klonk. Het was hier te laat voor.

Het leek er op dat Cecille nog meer moeite had met woorden dan de witharige, want zij moest stoppen en haar zin helemaal opnieuw beginnen. Sara kon het niet laten om er om te grinniken. Het kostte haar even voor ze door had dat het een vraag was die ze moest beantwoorden. Een nogal belangrijke, persoonlijke vraag, die haar hele toekomst zou beïnvloeden. Ze zou goed na moeten denken voor ze een antwoord gaf – een taak die steeds moeilijker en moeilijker werd. De neiging om nu een slok van haar drankje te nemen was groot, maar ze was helder genoeg om dat niet te doen.
“Om heel eerlijk te zijn, ben ik nog steeds bang,” gaf ze voorzichtig toe. “Het is een hele omschakeling, weetje. Tien minuten voor je me zoende zat ik mezelf nog er van te overtuigen dat ik het niet wilde.” Ze staarde naar de drank in haar bekertje, nog steeds met de neiging om het op te drinken. “Maar ik wil het wel. Alleen, ik wil dat het betekenis heeft. Niet gewoon lekker even tussendoor. Dus als jij dat ook wil, dan denk ik dat ik het maar moet vertrouwen.”
Echt overtuigend vond ze zichzelf niet klinken, maar ze gaf de alcohol daar de schuld van. De alcohol, en haar angst dat het alsnog mis zou lopen.
tell me can a heart be turned to stone?


Laatst aangepast door Sara Sweets op wo jan 28, 2015 9:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyma jan 26, 2015 9:37 am


Björn beet op z’n tong toen het andere beertje hem vertelde dat hij niet hoefde te praten als hij dat niet wilde. De Pancham vervloekte zijn sociale ongemakkelijkheid, want het was niet dat hij het niet wilde, maar hij had er gewoon moeite mee. Hij keek Elias in zijn paniek weer aan, hopend dat hij dit keer wel advies kon krijgen, maar wederom wist hij diens blik niet te vangen. Ietwat beteuterd liet hij zijn hoofdje hangen en sjokte bij Gelato weg. “Ik snap het...” mompelde hij nog, terwijl hij zich een weg baande naar de Torkoal. Die leek hem eindelijk op te merken en vroeg hoe het was gegaan, maar dit keer was het Björn die hem geen blik waardig gunde.

Het was duidelijk dat de alcohol inmiddels ook op Sara begon in te werken, hoewel Cecille niet echt op haar spraak lette. Zeker niet omdat haar eigen spraak het begon na te laten, ondanks het feit dat ze wel wilde praten. De blondine grijnsde schaapachtig naar haar vriendin als reactie op haar vage zin en wachtte toen een veel serieuzer antwoord af.
Lang duurde het niet voor ze die kreeg. Nou ja, het leek in ieder geval niet lang. Sara bevestigde dat ze nog altijd bang was en Cecille kon het wel begrijpen. Het was immers een gevoel die ze niet zo gek lang geleden ook nog had gevoeld. “Ik was ook bang,” begon ze, zich concentrerend op haar woordenschat. Die werd met de minuut waziger. “Dit gevoel... Dat heb ik nog nooit gehad. Ik wist niet wat het was. Normaal gesproken pluk ik mensen van een feestje en neem ze voor een avondje mee. En de volgende dag zijn we weer vreemden.” Ze leunde iets naar voren, waarbij ze zich ietwat voorover boog in een poging haar voorhoofd tegen die van Sara te leggen. “Maar dit,” ging ze verder, waarbij ze naar hen gebaarde. “Dit is heel anders. Misschien dat het nieuw is en ik me niet zo hoor te voelen erover, maar ik vertrouw het.”

Ze viel weer even stil. Moest ze daar nog iets aan toevoegen? Het was zo wel duidelijk genoeg, toch? Een speelse grijns vormde zich rond het meisje haar lippen. “Daarover gesproken. Ben je nog maagd?” vroeg ze, terwijl ze met haar wenkbrauwen begon te wiebelen. Het was absoluut geen serieuze vraag en ze stelde hem eigenlijk om die sfeer juist weg te werken. Hopelijk zag Sara het ook als een grapje.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyma jan 26, 2015 10:40 am


Gelato had het goed bedoeld, echt. Hij was dan ook erg verbaasd dat Björn zijn opmerking blijkbaar als negatief opvatte. Hij kon zien aan het loopje van de panda dat hij erg teleurgesteld was, en meteen kreeg Gelato spijt van zijn opmerking. Waarom had hij het niet anders kunnen verwoorden? Daar ging zijn kans om kennis te maken met de beerachtige Pokémon in Cecille’s team. Misschien zagen ze elkaar wel nooit meer terug.
Vanilla ving op dat Gelato zich niet goed voelde, en stapte op hem af. Ze zei niks, maar gaf hem in plaats daar van een stevige knuffel, iets wat met open armen werd ontvangen. Hij had echt geluk met zijn teammaatjes.

Als Sara niet aangeschoten was geweest, hadden Cecille’s woorden mogelijk een negatief effect op haar gehad. Dan had ze dingen geroepen als ‘je begrijpt het niet’ of ‘dit is anders’. Nu hield ze zich echter stil. Ze begreep Cecille’s oude gewoontes op zich, maar zou zich er zelf niet aan wagen. Zij had behoefte aan een echte, vaste relatie. Als ze het goed opvatte, dan probeerde Cecille haar er van te overtuigen dat ze Sara niet zag als één van haar one night stands. Oké, dus wat dat betreft zat het goed. Dat haalde echter niet weg dat haar vorige relatie ook op zo’n manier begon, en uiteindelijk alsnog uit elkaar viel. Dat was waar Sara bang voor was. Niet dat ze zou eindigen als een plezierig avondje.
“Maar ik wil niet dat het anders blijkt te zijn dan je verwacht. Dat we toch te veel verschillen. Snap je?” Dat was immers het probleem geweest met haar ex. Ze verschilden te veel en communiceerden daarom niet goed. Al verbaasde het Sara ook niet als bleek dat haar ex weinig voor haar had gevoeld.

Veel meer woorden kon Sara er niet uit persen, en daarom was ze blij dat Cecille nog een vraag stelde. De vraag zelf deed haar echter verward fronsen. “Wat heeft mijn sterrenbeeld hier mee te maken? Ja, die is nog hetzelfde?” Het kostte haar zes, misschien zeven tellen voor ze zich realiseerde wat de vraag echt betekende. Ze sloeg zichzelf voor haar gezicht en draaide zich om, helemaal klaar met zichzelf. “Dat bedoelde je niet en ik ben een idioot,” constateerde ze. Man, ze kon van schaamte wel over de rand van het balkon heen springen. Ze voelde er alleen niet veel voor om van zo hoog naar beneden te vallen. Misschien moest ze maar gewoon in Cecille’s armen vallen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyma jan 26, 2015 4:59 pm


Sara’s angst was volhardend. Het begon de blondine een beetje te irriteren dat het bleef, ondanks haar pogingen om het goed te praten. Daar kon de witharige echter niks aan doen en dat besefte Cecille zich heel goed. Oké, dingen beseffen ging misschien niet zo optimaal in haar huidige staat, maar ze besloot niet meteen haar eerste de beste gedachte eruit te floepen. Wat, gezien haar karakter en het feit dat ze aangeschoten was, toch een redelijk mirakel was. “Sara.” Cecille trok een serieus gezicht en deed een poging het meisje haar handen vast te pakken met haar eigen. “Ik beloof je dat je meer voor me bent dan een avondje fun. Skarsgård erewoord.” Haar paarse ogen zochten naar cyaanblauwe. Ze verzette haar voet ietwat om weer in balans te komen, want door de plotselinge beweging van haar armen was ze bijna haar evenwicht verloren. Dit kwam niet zozeer omdat ze aangeschoten was, aangezien dat eerder een bijwerking van dronkenheid moest zijn, maar omdat haar hersenen nu al iets trager reageerden op de bewegingen. Voor de rest bleef ze netjes rechtstaan en was ze nog steeds de blondine die stevig in haar schoenen stond.

“En als dat niet veel voor je betekent, dan sluiten we een deal. Dat vind je leuk, toch?” begon ze weer. Ze keek even vragend naar Sara voor ze verder ging. “Oké, de deal is dit; ik zal me deze avond netjes gedragen. Mijn handen blijven boven de kleren. Als ik de volgende dag nog steeds zeur dat ik gevoelens voor je heb, is dat dan genoeg bewijs?” Ze wierp het meisje even een trotse glimlach. Trots, omdat dit een idee van haar was en het, naar haar mening, ook nog vrij slim was. Cecille liet even een stilte vallen van haar kant, wachtend op een antwoord. Vervolgens opende ze haar mond weer. “Wil je dan nu de prinses zijn die het beest wat manieren bijleert?” Ze grijnsde schaapachtig om haar eigen referentie naar een animatiefilm die ze een aantal jaren geleden kapot had gekeken. Het was het verhaal van een doodgewoon meisje die op de één of andere manier in het kasteel van een beestachtig wezen terechtkwam. Cecille kon zich even niet meer herinneren welke pokémon het precies was, maar het was in ieder geval een pokémon vermengd met een mens. De twee werden verliefd op elkaar en een betovering werd verbroken, waardoor het beest terug in een prins veranderde.

De blondine knipperde een aantal keer verward met haar ogen toen Sara over een sterrenbeeld begon. Op het moment dat het meisje zich omdraaide, scheen Cecille de connectie te kunnen leggen en schoot ze heel hard in de lach. “Mooie redding,” complimenteerde de zeventienjarige haar gezelschap. De witharige scheen toen door te hebben wat de blondine ermee bedoeld had, alleen kreeg ze geen antwoord op haar vraag. Dat was prima, want het was toch niet als een serieuze vraag bedoeld geweest. “Nah, wees niet zo hard voor jezelf,” sprak Cecille haar toe, terwijl ze het meisje van achteren omhelsde, waarbij ze haar kin op Sara’s schouder liet rusten. Ze grijnsde speels. “Niet iedereen zit op mijn niveau,” fluisterde ze vervolgens in het meisje haar oor. Wat was ze toch een vreselijke klier.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyma jan 26, 2015 8:01 pm


Ondanks dat haar angst niet zomaar poef verdween, waardeerde Sara het heel erg dat Cecille het niet opgaf. Misschien dat ze zich juist beter over haar angst heen kon zetten als Cecille aangaf dat zij ook niet wilde dat ze uit elkaar zouden gaan door hun verschillen. Een nuchtere Sara had zich beseft dat het samenhouden van een relatie ook te maken had met communicatie en als er iets was wat Sara zeker bereid was om te doen, dan was het communiceren. Aangeschoten Sara liet dit kort in haar hoofd opkomen, maar ging er niet zo diep op in als ze anders had gedaan. In plaats daar van glimlachte ze zonder Cecille aan te kijken, waardoor het er erg verlegen uit zag. Een karaktertrek die niet vaak in haar naar boven kwam.

Vervolgens werd haar een deal aangeboden. Niet precies wat ze verwachtte, maar deals waren wel iets waar ze goed mee overweg kon. Het enige verschil was dat ze bij zakelijke deals haar best deed te onderhandelen en te zorgen dat zijzelf het meest van de deal profiteerde. Ze zou dat in dit geval ook kunnen doen, maar ze had niet het idee dat ze deze deal beter kon maken. Bovendien wilde ze Cecille’s trots, wat duidelijk in haar gezicht gereflecteerd was, niet de grond in trappen. Haar keuze was snel gemaakt. “Mmmmisschien,” was het antwoord wat haar mond uit rolde. Deze keer was zij degene met een speelse glimlach op haar gezicht. De vraag die Cecille vervolgens stelde, liet Sara weer grinniken. Natuurlijk zou ze een referentie naar een kinderfilm gebruiken. Cecille scheen twee standen te hebben: klein kind en tiener. Niet bepaald het soort persoon waar Sara op had verwacht te vallen, maar zo gebeurde het nou eenmaal.

Even volledig vergeten met wat voor woorden je zo’n vraag kon beantwoorden, floepte Sara het eerste er uit wat redelijk klonk. “Oké.” ‘redelijk’ was eerlijk gezegd nog positief uitgedrukt, en Sara had direct het gevoel dat ze dingen aan het verpesten was. Geef de alcohol maar de schuld, sprak ze zichzelf mentaal toe. Verder bekommerde ze zich er niet meer om, want Cecille stelde een volgende vraag en Sara bleek echt niet meer zo helder te zijn als ze had gehoopt. Misschien moest ze het laatste restje van haar drankje maar niet opdrinken. Ze overwoog om haar bekertje neer te zetten op de grond toen ze abrupt gestopt werd door twee armen die haar van achteren omhelsden. Dit had ze niet aan zien komen, maar ze verwelkomde het van harte door haar losse hand tegen de arm van Cecille aan te leggen. “Misschien moet het beest de prinses dan ook maar wat bijleren,” merkte ze op. Het drong pas iets later tot haar door wat de context van haar zin nou eigenlijk was, maar in plaats van zich te vervloeken vond ze het wel best. Op zijn tijd zouden ze er toch wel aan toe komen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyma jan 26, 2015 10:29 pm


Cecille vond veel dingen schattig. Ze was ook nooit bang om hardop te zeggen dat ze iets schattig vond, want haar moeder was het normaal gesproken ook wel met haar eens. De twee zouden haar vader dan vrijwel direct teisteren en bedelven onder het voorwerp of onderwerp dat ze zo “schattig” vonden. Sara, die zo verlegen naar de grond glimlachte, was nog een schepje bovenop de gebruikelijke schattig. De blondine kon het geen benaming geven, noch een graad van schattigheid. Het zou alleen maar tekortkomen aan hoe ze het nou eigenlijk vond.

Het antwoord dat ze kreeg op haar voorstel was erg vaag, maar de speelse glimlach die het meisje op haar gezicht had, vertelde Cecille eigenlijk genoeg. Het was een goed voorstel. Toch? Anders had Sara er wel iets anders over gezegd en niet zo naar haar gekeken. De blondine wist overigens niet of het door de alcohol kwam of omdat ze nu al zo’n effect had op haar vriendin, maar ze vond deze Sara eigenlijk wel heel gezellig. Niet dat de gebruikelijke Sara niet gezellig was – daar was ze immers voor gevallen – maar dit was een leuke... Bijwerking.

“Oké.” Dat was de reactie die Cecille op haar vraag kreeg. Voor een moment was de blondine verward, want ze had eigenlijk een heel ander antwoord verwacht. Maar ze begon al snel weer hartelijk te lachen, aangezien het best een grappig spektakel was hier op het balkon. Of lag het aan haar? Het lag zeker weten aan haar. Nee, het lag niet aan haar. Het lag aan de alcohol.
Cecille’s mondhoeken krulden zodanig omhoog dat het wel pijn moest doen aan haar kaken. “Oh?” reageerde de blondine geamuseerd. “Ben je onze deal nu al vergeten? Dat kan ik je niet kwalijk nemen hoor. Ik bedoel maar, wie wilt dit nou niet?” Ze stapte bij Sara vandaan, liep om het meisje heen en gebaarde toen over haar hele lijf met beide handen. Ze wiebelde een keer met haar wenkbrauwen voor extra effect, een schaapachtige grijns rond haar lippen.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyma jan 26, 2015 11:01 pm


Sara had heus wel door dat haar gedachtes er wat groffer uit kwamen dan anders. Zich er voor schamen deed ze niet echt meer. Waarschijnlijk ook een bijwerking van de alcohol, want normaalgesproken zat ze vol met zorgen en schaamte. Al moest ze toegeven dat de armen van Cecille om haar lichaam heen geslagen hebben haar ook een heel vertrouwd gevoel gaf. Waarschijnlijk moest ze gewoon wennen aan dat lichamelijke contact en zou ze er over een paar maanden geen problemen meer mee hebben. Of in elk geval niet meer bij Cecille – of ze het van vreemden ook zou tolereren, was nog maar de vraag.

Cecille scheen haar opmerking wel leuk te vinden. Zo leuk, dat ze het als kans zag om over zichzelf op te scheppen. Sara schudde haar hoofd met een geamuseerde grijns. “Pas maar op in het openbaar hoor, straks kan ik de geïnteresseerden niet meer van je af slaan,” grapte ze terug. “Trouwens, je kan op zich heel veel bereiken zonder je handen onder kleding te stoppen. Geloof ik.” Misschien moest ze niet dit soort opmerkingen maken met haar weinige ervaring, maar daar was het nu te laat voor.
Zonder de armen van Cecille om zich heen voelde ze meteen de winterkou weer. Ze goot alsnog haar drankje achterover en worp het bekertje ergens achter zich het balkon op, met het idee dat ze het later wel zou opruimen. Vervolgens deed ze een stap naar Cecille toe en drukte ze zich tegen de blondine haar warme lijf aan. “Dit vind je toch niet erg, he?” Haar blik richtte ze recht omhoog, zodat ze tegen Cecille’s kin aan keek als die recht vooruit keek.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyma jan 26, 2015 11:18 pm


Het bleek dat Sara zowaar nog met haar kon rivaliseren wat betreft het grappen maken. Maar alleen als ze aangeschoten was. Ze leek niet zo het type om dit nuchter te doen. Tenzij ze daarvoor meer met haar op moest trekken, maar iets vertelde Cecille dat ze op de één of andere manier haar vriendin wel zou beschadigen. Een beetje. Op wat voor een manier dat gebeurde, moest de blondine maar gewoon afwachten. “Ik weet het, ik weet het. Maar maak je maar geen zorgen hoor, ik kan zelf ook wel wat rake klappen uitdelen,” grinnikte ze. Ze wees vervolgens met haar duim naar Sivar. “Bovendien heb ik m’n team nog.” Die konden wel voor bodyguards spelen. Misschien Sara’s pokémon ook wel. Eén ding was zeker; Cecille zou het niet zomaar toestaan dat iemand met de witharige stond te flirten. Zeker niet nu ze zichzelf dan toch echt de vriendin van Sara mocht noemen. Op de opmerking dat ze al veel konden doen zonder handen onder kleding te stoppen, grijnsde Cecille alleen veel betekend. “Ohoho?” begon ze geamuseerd. “Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben.”

Het verbaasde haar een beetje dat de witharige tegen haar aan kwam staan, maar Cecille verwelkomde het met open armen. Letterlijk. Ze lachte om de vraag of ze het erg vond. “De dag waarop ik fysiek contact erg vind, is een dag die waarschijnlijk nooit zal komen,” vertelde ze. Ze fixeerde haar paarse ogen op de cyaanblauwe van Sara, waardoor ze het meisje recht aan kon kijken, omdat die haar ook al scheen aan te staren. Cecille viel stil. Iets dat heel ongebruikelijk was voor haar doen. Een aantal tellen bleef ze gewoon naar de witharige staren, terwijl ze de gebeurtenissen van de avond even in haar hoofd herhaalde. Sommige dingen liet ze weg, omdat ze onbelangrijk waren. Anderen herhaalde ze juist tot in de kleinste details. De blondine leunde voorover, zoekend naar Sara’s lippen met haar eigen, en toen ze die gevonden had liet ze ook haar handen wat ronddolen op het meisje haar rug. Langzaam gleden ze naar beneden om vervolgens weer naar boven te gaan en dat in een herhaaldelijk patroon. Ze zou willen denken dat ze dit gemist had, maar in feite had ze dit nooit gehad. Niet op deze manier. En ze genoot er in volle teugen van.        
Like a fever I will take you down ♪



Laatst aangepast door Cecille Skarsgård op di jan 27, 2015 8:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptydi jan 27, 2015 8:00 am


Sara wist niet zeker of ze bang moest worden van Cecille’s geamuseerde reactie. Ze had er zelf een beetje om gevraagd, maar het bleef wat onwennig om over dit soort onderwerpen te praten, zelfs met alcohol in haar systeem. Arceus, ze waren pas net echt samen. Niemand kon het Sara kwalijk nemen als ze bepaalde onderwerpen moeilijk vond, zelfs als ze het zelf aan ging. Ze besloot maar gewoon niet meer te reageren, ook omdat ze het idee had dat als ze haar mond open trok voor iets anders dan een brede glimlach, er toch geen logica in haar woorden te vinden was.

Het witharige meisje was volledig vergeten hoe fijn het kon zijn om iemand vast te houden. Het was dan ook al redelijk wat jaren terug dat haar vorige en enige relatie eindigde. De goede herinneringen die uit die relatie waren gekomen had ze verdrongen, bang om liefde zodanig te verlangen dat ze er niet meer tegen kon vechten. Wat dat betreft had ze het gevecht verloren, want op dit moment verlangde ze er meer naar dan ooit tevoren. Ze had gehoopt dat Cecille opnieuw contact zou leggen tussen hun lippen en toen het gebeurde, voelde het nog beter dan die keer hier voor. Helaas werd de droom even onderbroken omdat Sara last begon te krijgen van haar nek. Heel voorzichtig trok ze weg, en liet ze vervolgens haar hoofd op Cecille’s schouder rusten. “Zie je, het kan ook heel gezellig zijn met kleren aan,” grapte ze. Het duurde niet lang voor haar nek alweer beter voelde en ze weer omhoog kon kijken naar de blondine. Eigenlijk was ze nog niet klaar geweest, maar haar lichaam had haar gewoon tegen gewerkt. Daarom nam ze het lot in eigen handen en was zij nu degene die de zoen begon, er van overtuigd dat Cecille hier geen problemen mee zou hebben.
tell me can a heart be turned to stone?


Laatst aangepast door Sara Sweets op wo jan 28, 2015 9:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptydi jan 27, 2015 7:04 pm


Björn, die naar alles probeerde te kijken op Elias en Gelato na, merkte als eerste op dat zijn eigen trainer met de ander stond te zoenen. Zijn mond zakte even open van verwarring, voornamelijk omdat hij niet verwacht had die twee te zien kleffen. Toen hij dan toch eindelijk zijn blik even over de Torkoal naast hem liet vallen, scheen deze ook verrast te zijn. Alleen was Elias blij verrast, want hij had een vrolijke twinkeling in zijn ogen, merkte de Pancham op. Sivar scheen het inmiddels normaal te vinden en besteedde er klaarblijkelijk geen aandacht aan. Minnoo kon Björn zo één, twee, drie niet opmerken. De enige die het vreemd scheen te vinden, was de Chimchar van het team.

Sara trok na een tijdje weg. Cecille deed haar best om tegen de teleurstelling te vechten, maar ze kon het niet laten om een pruillipje te trekken. De witharige maakte vervolgens een opmerking waar ze wel om kon lachen. “Ik heb ook niet gezegd dat dat niet kan,” reageerde de blondine. Had Sara haar aangekeken, dan had ze er waarschijnlijk een knipoog erbij gegooid. In alle eerlijkheid had ze nog nooit zoveel plezier gehad op een avond als deze avond met haar vriendin. Niet veel later bewoog het meisje in haar armen weer en was het dit keer zij die hun lippen in contact bracht. Cecille kon er geen genoeg van krijgen en liet het, uiteraard, gewoon over haar heen gaan. Het was haar eigen teamlid die besloot roet in het eten te gooien, want niet veel later voelde de blondine een blik op haar branden. Voorzichtig verbrak ze de kus die zij en Sara met elkaar deelden en keek ze vervolgens omlaag, recht in de ogen van haar Chimchar. “Zo te zien hebben we een publiek.”

Åsa was druk in gesprek met Cinnamon, maar door haar korte vermogen van concentratie, liet ze haar blik naar alles en nog wat glijden. Hierdoor merkte ze op dat Cecille wel erg dicht tegen Sara aan stond en... Wacht eens. Wat deden ze nu? Wat was dat voor een vreemd ritueel? De Chimchar stopte meteen met praten en keek verward naar het spektakel, waarbij ze afwezig op de twee meiden afliep en uiteindelijk vlak naast de twee op de grond ging zitten, starend naar de gezichten van haar trainer en die van Cinnamon. Åsa was zo in de war. Wat gebeurde er? Was dit normaal?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptywo jan 28, 2015 5:48 pm


Ah, romantiek! Vanilla was dol op romantiek. Ze had allang aangevoeld dat er iets speelde tussen de twee meiden. Al vanaf het moment dat ze uit het ei was, wist ze dat haar trainer gevoelens had voor iemand. Zodra ze hier op het balkon uit haar Pokéball gelaten was, begreep ze voor wie. Ze vond het prachtig. Ze zou bijna vergeten om Gelato emotioneel te steunen, zo gelukkig was ze voor haar trainer. Wat ze aan het doen waren begreep ze vrij weinig van, maar ze voelde het geluk van de witharige zo sterk dat ze dacht dat haar hoorns zouden ontploffen. Op een goede manier, natuurlijk.
De Ralts hield haar aandacht op de Cubchoo naast haar en legde haar handje op zijn schouder. Spreken deed ze niet veel, maar ze wist dat er andere manieren waren om support te tonen. Gelato liet zien dat hij haar aandacht waardeerde door voorzichtig te glimlachen, maar wendde al snel zijn blik weer af naar Björn. Wat kon hij doen om te laten zien dat hij hem beter wilde leren kennen?

Sara voelde zich alsof ze de wereld aan kon. Niets was haar te groot, of te sterk, of te slim. Het enige wat ze nodig had was Cecille – en misschien een beetje alcohol. Oké, de alcohol speelde zeker een grote rol in haar plotselinge vastberadenheid, maar de vloeistof kon niet alle credits krijgen. Absoluut niet.
Ook hun derde kus werd verbroken, deze keer door Cecille. Sara keek haar met een scheve frons aan. De blondine maakte echter al snel duidelijk wat er aan de hand was. Ook Sara liet nu haar blik naar beneden glijden, waar de Chimchar al snel binnen haar gezichtsveld viel. Ze was helemaal vergeten dat alle Pokémon er ook waren. Meteen voelde ze zich een stuk ongemakkelijker, al was het erger geweest als ze niet aangeschoten was. “Haha, oeps,” zei ze, duidelijk oncomfortabel. Vanuit haar ooghoek gluurde ze naar Cecille, niet zeker wetend wat ze moest doen. “En nu? Ze is jouw Pokémon. Waarom zit ze überhaupt te staren?”

Jeetje, wat kon die Chimchar praten. Cinnamon werd er gewoon moe van. Gelukkig stelde ze ook veel vragen en liet ze zo nu en dan ruimte voor hem om er tussen door te komen, maar de Fennekin moest er wel bij gaan liggen om geen last te krijgen van zijn pootjes. Hij wist niet of hij opgelucht of beledigd moest zijn toen ze midden in zijn verhaal opeens bij hem weg liep. Hij begreep niet eens waarom ze plotseling weg liep. Ze was immers niet geroepen door haar trainer, want die was te druk met kleffen met Sara. In elk geval had hij nu de kans om zijn discussie met Meringue opnieuw op te pakken. Vastberaden stapte hij op de zoete roze Pokémon af, maar zodra die zag dat hij er aan kwam, draaide ze zich met een sprong naar hem om. “Sorry van net!” Cinnamon, die deze beweging en begroeting niet had verwacht, deinsde een klein stukje achteruit. “Je had gelijk. Sorry.” Cinnamon schudde zijn kop, en vertelde dat het goed zat. “Discussies gebeuren soms nou eenmaal.” Het deed hem wel goed om het met de Swirlix te hebben bijgelegd. Hij nam plaats naast haar, en keek vervolgens om zich heen naar wat de andere Pokémon en hun trainers aan het doen waren.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2015 4:44 pm


Het leek erop dat het meisje zich meteen ongemakkelijk voelde. Cecille fronste bezorgd, want ze wilde niet dat Sara twijfels had of zich gewoonweg niet op haar gemak voelde in haar buurt. Gelukkig scheen het probleem slechts haar Chimchar te zijn, die hen nog altijd van de grond verward aanstaarde. “Geen idee. Åsa is nog jong... Misschien dat ze zich gewoon afvraagt wat we doen,” sprak de blondine, waarop ze door haar hurken zakte en vriendelijk glimlachte naar het aapje. “Heya bråks, wassup?” begroette ze Åsa. De Chimchar keek haar onderzoekend aan, voornamelijk haar blik gericht op Cecille’s lippen. De blondine wist eigenlijk niet wat ze van het beestje moest verwachten, maar wat er daarna volgde verwachtte ze zeker niet. Åsa duwde haar lippen zonder pardon tegen die van Cecille. Het geheel duurde niet langer dan één tiende van een seconde, voordat het meisje achterover viel en van de Chimchar wegkroop, terwijl de pokémon een vies gezicht trok en van de ander wegsprong, constant spugend om aan te geven dat ze het alles behalve leuk had gevonden.

“Wat de Åsa?!” riep Cecille verward, terwijl ze hevig met haar onderarm over haar lippen heen wreef. Ze richtte haar paarse blik op Åsa. “Waarom deed je dat? En loop je nou te spugen?! Hoe durf je?!” De Chimchar draaide zich naar haar trainer om, trok haar ooglid naar beneden en stak haar tong uit. Vervolgens besloot ze haar aandacht weer ergens anders op te vestigen. “Hey, je komt hier niet zo gemakkelijk vanaf! Åsa!” riep de blondine naar haar pokémon, maar die gaf geen gehoor. Cecille gaf het inmiddels op en draaide driftig haar hoofd naar Sivar, die de hele tijd liet blijken dat hij het tafereel wel grappig had gevonden door keihard te lachen. “En stop met lachen jij!” De Tyrogue kalmeerde geleidelijk, hoewel hij overgeslagen was naar grinniken, in plaats van volledig te stoppen. Ook Björn grinnikte zacht omdat hij het spektakel wel grappig had gevonden.

“Gadver. Nu kan ik een pokémon zoenen ook van m’n bucketlist afhalen,” gromde de blondine, terwijl ze van de grond opstond en haar jurk recht streek. Bah, nu zat daar ook nog viezigheid op. Gelukkig hoefde ze hem niet morgen ook nog aan te doen en kon ze hem gewoon wassen of zoiets. Cecille kuchte ongemakkelijk in haar hand en wreef met haar andere hand achter in haar nek. “Dus,” begon ze. “Waar waren we?”
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptywo feb 04, 2015 10:14 pm


Ja, Sara voelde zich flink ongemakkelijk. Terug inkomen met al die romantische dingen was al heel wat, maar om dan ook nog zo bekeken te worden, daar werd de witharige niet blij van. Ze stond toe dat Cecille haar Pokémon zou bijpraten en keek toe hoe ze bukte. Echter gebeurde er nog iets anders dan praten, want Åsa plaatste haar lippen zonder te twijfelen tegen die van Cecille. Sara’s mond viel open van verbazing. Dit was niet waar ze zich voor had ingeschreven.
Zodra de verbazing voorbij was, schoot Sara in de lach. Om lief te zijn voor Cecille besloot ze haar lach in te houden en was het enige wat van haar kant te horen was een absurd luide grinnik. De witharige moest even van de twee weg kijken en haar gezicht weer normaal zetten voor ze zich weer in het gesprek mengde. Cecille deed in de tussentijd de moeite om Åsa duidelijk te maken wie de baas was. Of tenminste, zoiets vermoedde Sara, want ze hoorde haar roepen. De woorden drongen echter niet tot haar door, want ze was te druk met zich vermaken.

Eenmaal een beetje bijgekomen, keek ze Cecille met een brede, lichtelijk met walging gevulde grijns. “Denk maar niet dat ik die lippen nog ga zoenen vanavond,” zei ze, op uitdagende toon. Ze had echt wel begrepen wat Cecille bedoelde met ‘waar waren we’ en speelde daar heel gemeen op in. Gemeen zijn was echter niet het enige wat ze deed, want ze stapte dichter naar Cecille en hielp haar om wat vuil van de jurk af te vegen wat de blondine had gemist. Bij deze handeling gleed haar blik langzaam omhoog, om uiteindelijk die van Cecille te vangen. Haar hand stopte voor een moment met vegen. De witharige was simpelweg te druk met staren. Ze wist gelukkig uit haar trance te breken en deed een soepele stap naar achteren, trots op haar werk. Haar armen legde ze vervolgens over elkaar, waarna ze Cecille uitdagend aankeek. Eens zien hoe zij zou ingaan op haar eerdere statement.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Emptyzo feb 08, 2015 1:32 am


De grijns die ze kreeg toegeworpen, stond haar eigenlijk niet helemaal aan, want ze kon zien dat er iets achter zat. Toen duidelijk werd gemaakt wat precies, keek ze lichtelijk teleurgesteld met een pruillipje naar haar vriendin. Meende ze dat nou echt of was het gewoon een grapje? Cecille kon het niet met zekerheid zeggen, want Sara hielp haar wel met het schoonvegen van haar jurk en de lange staarwedstrijd tussen de twee ontging haar zeker niet, maar de witharige stapte uiteindelijk alsnog bij haar weg – een uitdagende blik op haar gezicht. Normaal gesproken grijnsde de blondine wanneer ze werd uitgedaagd of wanneer ze iets simpelweg als een uitdaging zag. Dit keer, echter, fronste ze. “Da’s gemeen,” mompelde ze, terwijl een pruillipje op haar gezicht verscheen. “Moet ik nu de hele tijd met die smerige nasmaak rondlopen?” Ze wierp even een venijnige blik naar haar Chimchar, die inmiddels een nieuwe gesprekspartner had gevonden, maar kon het niet weerstaan om haar paarse ogen gefixeerd te houden op Sara. Wat kon ze zeggen? Het meisje was gewoon makkelijk om naar te kijken.

Cecille deed vervolgens wat ze altijd deed en waar ze ook vrij goed in was; ze zocht naar lichaamscontact door dichterbij te stappen. De neiging om haar armen om de witharige heen te leggen was groot en omdat ze sowieso altijd deed wat er als eerste in haar opkwam, strekte ze vrijwel meteen haar armen naar voren in een poging Sara naar zich toe te trekken. “Kun je deze lippen dan echt weerstaan?” vroeg de blondine plagend aan het meisje, terwijl ze een zwoel gezicht trok. Voor de gein, natuurlijk. Zelfs Cecille begreep de aantrekkelijkheid van zo’n gezicht niet. Om er nog een schepje bovenop te gooien, tuitte ze haar lippen en bewoog ze die zachtjes, alsof het een uitnodiging voor Sara was om haar eigen lippen op die van Cecille te planten.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[masked ball] Celebration
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Masked Ball} Firework
» {Masked Ball} I am the Spinarak!
» {New Year} Masked Ball
» {New Year} Masked Ball
» { Masked Ball } I'm good with alcohol.. or something.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: