[masked ball] Celebration - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [masked ball] Celebration

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptywo jan 14, 2015 11:21 pm


Het was koud buiten. Het viel Sara nu pas op, nu de alcohol wat gezakt was en ze niet meer dicht bij Cecille stond. Haar kleding was absoluut niet gepast voor het frisse winterweer. Ze deed er echter niks aan om de kippenvel op haar armen te voorkomen. Dit was haar straf, omdat ze zich onfatsoenlijk had gedragen. Wat er ook zou gebeuren, minstens één van de twee meiden zou het balkon verlaten met een gebroken hart, en Sara hoopte vurig dat zij de enige zou zijn. Dat verdiende ze nou eenmaal.

Ze schrok een beetje toen Cecille haar armen om haar heen legde, voornamelijk omdat ze de blondine niet aan had zien komen. Het ongemakkelijke gevoel wat ze normaalgesproken kreeg bij lichamelijk contact was terug en ze moest zich heel hard inhouden om de blondine niet weg te duwen. De enige reden dat ze haar niet wegduwde was omdat ze het idee had dat ze momenteel niet genoeg kracht had. Cecille had al bewezen veel sterker te zijn dan zijzelf. De warmte die ze ontving door de omhelzing, verdiende ze niet, maar ze was er toch een beetje dankbaar voor. Het liefst had ze Cecille gevraagd om een stap naar achteren te doen, maar ze was bang dat haar stem dan zou breken, wat waarschijnlijk alleen maar omgekeerd zou werken. Dus luisterde ze met een brok in haar keel naar wat het meisje te vertellen had.

Sara bleef lang stil. Deels omdat ze aanvoelde dat Cecille meer wilde vertellen, deels omdat ze haar best deed de tranen tegen te houden. Haar woorden deden haar niet veel goeds. Wat wilde ze hier mee duidelijk maken? Kwam het door de alcohol dat Sara steeds meer moeite had met dingen laten doordringen, of had ze gewoon te veel emoties? Ze moest kalmeren, maar daar voor moest ze eerst waarschijnlijk even heel hard huilen, en als er iets was wat ze wilde voorkomen, dan was het dat.
Helaas kon ze zich niet meer inhouden. Cecille die overduidelijk toegaf dat ze een relatie met de witharige wilde, werd haar te veel. Ze bracht haar handen naar het masker op haar gezicht en tilde die voorzichtig op om de tranen er onder weg te kunnen vegen. Veel geluid maakte ze niet bij het huilen, maar de tranen kwamen nu in overvloed. Praten zou nu nog minder goed gaan, maar ze vond dat de blondine het recht had op een antwoord, dus deed ze toch maar een poging. Haar stem klonk verschrikkelijk door het gesnik en de loopneus die ze kreeg van het overtollige traanvocht, maar toch sprak ze.

“Ik kan het niet. Ik ben niet gemaakt voor liefde of relaties. Ik ben te zelfzuchtig en egoïstisch. Ik wil het risico niet lopen dat je daar te laat achter komt en ik jou of ons beide pijn doe.”
De neiging om haar masker gewoon af te doen en weg te gooien of te verscheuren was groot, maar ze kon haar frustraties inhouden. Haar tranen laten lopen was al een bijzonder goede outlet voor haar emoties. Praten viel tegen, maar dat kon zijn omdat ze zich nog inhield en alleen de grote lijnen vertelde. De zucht die ze uitstootte was net zo trillerig als haar stem.
“Het is niet… dat ik niet verder wil. Maar ook weer wel. Het spijt me als je dat niet begrijpt.”
tell me can a heart be turned to stone?


Laatst aangepast door Sara Sweets op do jan 15, 2015 4:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptydo jan 15, 2015 1:35 pm



Het waren de bewegingen die Sara maakte, wat indiceerde dat het meisje aan het huilen was. De kleine schokjes die haar schouders in beweging brachten, voelde Cecille overduidelijk. De blondine beet op haar onderlip, in dubio over wat ze nu eigenlijk moest doen. Vroeger ging het heel simpel. Als haar kleine zusje of zelfs haar moeder in haar bijzijn huilde, was het enige wat ze hoefde te doen stevig omhelzen. Cecille had altijd het idee gehad dat zoiets de situatie waar dan ook en wanneer dan ook zou verbeteren. Maar haar knuffel had niet het gewenste effect op Sara. Haar paarse ogen zochten naar het silhouet van Sivar, hopend dat hij met advies kon komen, maar het leek erop dat ook hij niet wist wat hij ermee aan moest. Zodra ze de blik van hem had gevangen, haalde hij niet wetend zijn schouders op.

De woorden die Sara sprak, lieten beide uit hun gedachten opschrikken. Sivar sprong op dit punt van de rand van het balkon af en begaf zich langzaam naar de twee meiden, maar hield zich verder muisstil. Hij wilde Cecille niet afleiden van het meisje haar woorden. Hij keek echter wel naar de blondine haar gezicht, proberend te ontcijferen wat ze precies dacht. Het enige wat hij kon zien was dat haar gebruikelijke enthousiasme verre van aanwezig was.
De blondine fronste bij de gesproken woorden. Hoewel het trillen van de stem haar terugbracht naar de keer dat ze Tyson voor het laatst zag, was dit alles behalve toen met de jongen. Dit was heel anders. Dit deed haar ook pijn. Oké, dat met haar vriend deed evengoed pijn, maar... Minder. Op een andere manier. Ze had medelijden gehad met Tyson. Bij Sara ging het veel verder dan dat. “Je bent niet zelfzuchtig. Of egoïstisch. Tenminste, niet veel meer dan de meesten. En voor je gaat zeggen dat ik je daar ook nog niet lang genoeg voor ken; niemand is te egoïstisch voor een relatie in mijn ogen,” begon ze. Ze hield Sara nog steeds vast en maakte geen aanstalten om het meisje om te draaien zodat ze in diens gezicht kon kijken. Cecille wist zelf ontzettend goed hoe pijnlijk en gênant zoiets kon zijn, dus deed ze het niet. “Als ik heel eerlijk moet zijn, dan ben ik hier de egoïstische. Het enige wat ik voorheen van mensen nam, was een avondje voor ons tweeën en liet ze vervolgens zitten. Nu ik erover nadenk heb ik waarschijnlijk ook wat harten gebroken...” Ze draaide haar hoofd weg, beseffend waar ze nu eigenlijk op uit draaide. “Als er hier iemand niet gemaakt is voor liefde of relaties, dan ben ik het wel. Niet jij. Jij verdient het heel goed om geliefd te zijn, Sara.”

Nu Cecille had toegegeven dat zij degene was die geen relatie verdiende, besefte ze zich dat ze Sara niet waard was. Sara verdiende meer. Beter. Niet iemand die elke avond na het stappen iemand anders mee naar huis nam om de volgende dag weer weg te sturen en te vergeten. Haar greep verslapte zodanig, dat haar armen slap langs haar lichaam vielen en daar bleven hangen. Het enige wat ze verder nog kon doen, was zichzelf ervan verwijten dat ze dit überhaupt geprobeerd had. Het was net zoals vanouds, of niet? Vanavond had ze weer een hart gebroken, al was dit wel op een andere manier dan voorheen.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptydo jan 15, 2015 4:44 pm


Het kostte Sara even, maar met de hulp van Cecille wist ze toch een beetje te kalmeren. Haar ogen stonden nog steeds vol tranen en ze was nog steeds overstuur om hoe haar avond was verlopen, en ze had er zeker geen zin in om met verdriet het feest te verlaten, maar veel anders kon het nu niet meer lopen, of wel? Er gebeurde echter iets wat ze niet had verwacht. Cecille draaide de rollen om. Ze zei dat zij niet voor relaties gemaakt was. Wat haar nog meer verbaasde was dat ze haar greep verslapte. Meteen probeerde Sara haar op andere gedachtes te brengen.
“Ik neem aan dat mensen die een avond gaan stappen wel weten dat ze er geen vaste relatie uit zullen halen.” Het viel haar op dat ze niet meer snikte. Ze klonk nog wel raar omdat haar neus nu vol was met snot, maar dat was te overzien. Een laatste keer haalde ze de tranen uit haar ogen, waarna ze haar masker weer op haar hoofd zette. Deze keer echter hoger dan haar ogen, zodat haar gezicht – op haar voorhoofd na – goed zichtbaar was. Flink gekalmeerd durfde ze zich nu om te draaien in een poging om Cecille gerust te stellen.

Er was echter nog een klein probleempje. Hoe moest Sara haar geruststellen? Duidelijk maken dat ze wel degelijk geloofde dat Cecille een goede romantische partner kon zijn? Het enige waar Sara op het moment aan kon denken, was hetzelfde doen als Cecille voor haar had gedaan. Over zichzelf praten.
Ze haalde diep adem en deed vervolgens haar verhaal.
“Een paar jaar terug had ik een vriendin. Een meisje zoals jij. Stoer, sportief, sociaal. Het was een droom die werkelijkheid was geworden, en ik dacht dat ik eindelijk echt mezelf kon zijn bij iemand. We waren iets meer dan 4 maanden samen toen ze genoeg van me had. Ze was razend. Ik had alles fout gedaan. Ik was de slechtste vriendin ooit.” Sara moest opnieuw diep adem halen om te voorkomen dat ze opnieuw in huilen zou gaan uitbarsten. Het was niet eens dat ze haar vroegere vriendin miste. In tegendeel. De herinneringen aan hoeveel pijn ze had maakten haar gewoon heel kwetsbaar.

Zich realiserend dat haar verhaal niet echt opbeurend was, probeerde Sara er iets inspirerends aan toe te voegen. “Als uitgaan je hobby is, met alles wat daar bij komt kijken, dan maakt dat je nog geen slecht persoon, okay. Dingen doen omdat je het leuk vindt maakt je geen egoïst. Dat zou absurd zijn.”
Met lichte twijfel, omdat lichamelijk contact nog steeds moeilijk was voor haar, pakte Sara Cecille’s handen vast. Ze probeerde haar recht in de ogen aan te kijken. Ze had immers niet voor niets het masker omhoog gezet. Een kleine, bescheiden maar hopelijk geruststellende glimlach stond op haar gezicht. “Wat in het verleden is gebeurd, kunnen we niks meer aan doen. Het belangrijkste is dat het leuk was, toch? En dat we nu weer nieuwe, mooiere herinneringen moeten maken.” De glimlach verdween van haar gezicht. Haar eigen woorden drongen ook tot haarzelf door. Goh. Ze had zich jaren druk gemaakt om haar ex, er voor gezorgd dat ze nooit meer een vriendin zou krijgen, terwijl het juist een wijze les was waar ze veel eerder gebruik van had kunnen maken. De dingen die tegen haar gezegd waren kon ze woord voor woord herhalen. Dan wist ze ook waar haar verbeterpunten lagen.
“Ik ben bang,” gaf ze toe, “maar… als jij er in gelooft, in ons, dan… wil ik het wel langzaam aan proberen.” Haar hart klopte in haar keel, terwijl haar ogen, nog steeds wat rood van het huilen, afwachtend naar Cecille staarden.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptydo jan 15, 2015 8:14 pm


Sivar keek met een bezorgde frons naar zijn trainer. Het was niet vaak dat hij haar zo verdrietig kon zien en hoewel dit nog niks was vergeleken haar dieptepunt, deed het hem toch pijn om haar zo te zien. Hij wilde iets voor haar doen – haar beter laten voelen. Hij wist echter niet hoe. De Tyrogue raakte met zichzelf in debat over of hij Cecille’s hand moest vastpakken of niet, maar hij besloot er uiteindelijk tegen te gaan. Ze had waarschijnlijk niks aan zijn onschuldige poging om haar op te vrolijken. Dit was niet aan hem. Hij richtte zijn gele oogjes hoopvol op Sara, hoewel hij niet wist of het meisje al oké genoeg was om een ander op te vrolijken. Zeker niet in de huidige situatie.
Gelukkig was ze dat wel. Sivar wist niet of Sara zich groot hield of dat ze echt bereid was om Cecille op te beuren, maar ze deed in ieder geval wel een poging. De blondine glimlachte krampachtig bij de eerste woorden van de witharige, waarbij ze ook even een grinnik liet ontsnappen. Iets eraan leek geforceerd, maar zelfs de zeventienjarige wist niet of dat kwam omdat ze de grinnik wilde tegenhouden of juist wel wilde grinniken. “Het zal je vast verbazen om te horen hoeveel jongeren dat niet weten,” reageerde ze. Ze haalde nonchalant haar schouders op. “Maar meestal is het dan ook hun eerste keer.” Ze grijnsde even. “Of feestje.”

De grijns viel even snel van haar gezicht af als dat het gekomen was. Inmiddels was haar vriendin wel weer omgedraaid en had Cecille nu een beter zicht op diens gezicht, maar het hielp niet echt om de rooddoorlopen ogen van Sara te zien. Al helemaal niet omdat ze het idee had dat dit haar schuld was. De witharige begon echter snel te praten en deed iets wat compleet nieuw was voor de blondine; ze liet wat los over zichzelf.
Het viel Cecille nu pas op dat ze eigenlijk niet zoveel over Sara wist. Het enige waar ze een beeld van had was een stukje karakter en hier en daar wat extra feitjes. Mits het meisje haar team niet had uitgebreid, wist ze ook welke pokémon zich daarin bevonden, maar daar hield het verder bij op. Het was om deze rede dan ook niet moeilijk voor de zeventienjarige om naar het verhaal te luisteren – het was immers een kans voor haar om haar gezelschap beter te leren kennen. Wat ze hoorde, was alleen niet zo opbeurend. Cecille fronste zelfs kwaad. “Dat is niet egoïstisch van jou, maar van die vriendin,” mompelde ze, overduidelijk op haar tenen getrapt door de informatie, maar ze hield zich in. Het ging waarschijnlijk niet om haar mening in deze situatie. Waar draaide het eigenlijk dan om?

De kwade frons verdween van haar gezicht zodra Sara duidelijk maakte waarom ze dit vertelde. Toen het meisje ook nog eens haar handen vastpakte – hoewel het erg voorzichtig was – krulden Cecille’s mondhoeken automatisch omhoog naar een voorzichtige glimlach. Haar vriendin veroordeelde haar niet op haar ‘hobby’. Ze liet het zelfs klinken alsof het de normaalste zaak van de wereld was en dat waardeerde de blondine ontzettend. Als ze al niet voor Sara was gevallen, dan was dat hier en nu gebeurd. Oh, blijkbaar deed de witharige er nog een schepje bovenop door te glimlachen en hoewel het geen Cecille-glimlach was, zorgde het er wel voor dat ze een vreemd gevoel in haar onderbuik voelde.
Ze bleef stil totdat Sara was uitgepraat, maar de glimlach op haar eigen gezicht viel niet weg. Die werd alleen maar beter. Toen haar metgezel was uitgesproken, legde Sivar spontaan zijn poot op hun in elkaar gewikkelde handen en grijnsde van Cecille naar Sara. “Ik denk dat Sivar daar geen problemen mee heeft,” lachte de blondine vermaakt. Ze wisselde even een blik en een kleine grijns met hem uit, voor ze haar paarse ogen weer tot Sara richtte. “En ik ook niet.” Goed, misschien was ze niet de meest geduldige persoon ter wereld. Maar voor de witharige was ze bereid om haar geduld te testen. Op dat moment hoorde ze dat de muziek van tempo wisselde, iets wat aangaf dat er een nieuw nummer opkwam. Cecille herkende het meteen al. Het was van Walk The Moonstone; één van hun nieuwe liedjes die wel een lekker tempo had. Het faalde er nooit in om haar aan het bewegen te krijgen. “Heb je toevallig zin om nog wat te dansen?” vroeg ze toen aan Sara. Ze begon eigenlijk vanzelf al te dansen op de maat, terwijl er een stomme grijns op haar gezicht stond.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptydo jan 15, 2015 9:19 pm


Sara wilde Cecille’s kwaadheid over haar ex begrijpen, en ergens deed ze dat ook want ze was zelf ook boos geweest dat het zo was geëindigd, maar de blondine had geen idee wat er vooraf was gegaan. Natuurlijk had het voor Sara allemaal normaal geleken, maar blijkbaar had ze onbedoeld signalen afgegeven die de ander niet had gewaardeerd. Ze had dit als leerpunt gezien dat ze beter nooit meer een relatie kon beginnen, maar misschien had ze het verkeerd opgevat. Misschien was het leerpunt dat ze beter moest communiceren, en misschien iets meer voor de ander moest doen. Ze kon zichzelf wel voor altijd alleen laten blijven, maar ze kon niet ontkennen dat ze het gezellig had met Cecille. Het ging hier en daar nog wat stroef, maar dat was grotendeels haar eigen schuld, omdat ze het moeilijk vond om te accepteren dat ze van de blondine hield. Het zou nog veel moeilijker worden om te accepteren dat ze weer een relatie had, nadat ze zichzelf zo lang gedwongen had om er uit te blijven. Ze zou Cecille daar heel hard bij nodig gaan hebben.

Sara schudde met een brede glimlach haar hoofd toen Cecille meldde dat Sivar het goed zou vinden. Niet omdat ze het iets stoms vond. In tegendeel. Ze vond dat als ze dit gingen doen, ze het met zijn allen moesten doen. Sort of. Okay helemaal niet, maar het was wel fijn om de goedkeuring van hun Pokémon te hebben, omdat ze nog lang aan hun vast zou zitten. Ook had Sara inmiddels wel door dat Sivar en Cecille een onbreekbare band hadden waar de witharige nooit tussen zou durven komen. Zijzelf had nog lang niet zo’n soort band met haar Pokémon, en hoewel het haar niet verkeerd leek, wist ze niet of het haar zou lukken zoiets op te bouwen. Misschien hielp het als ze haar Pokémon wat meer uit hun Pokéballs liet. Dan zou ze ook niet later opeens hoeven uit te leggen waarom ze zo veel met Cecille om ging.

Laatstgenoemde stelde Sara een vraag waar ze zich niet op had voorbereid. Of ze wilde dansen. Sara keek weg, bang om het meisje voor haar teleur te stellen, want als er iets was waar ze nu geen behoefte aan had, dan was dat het. Ze liet het niet toe dat ze zich vanwege een crush in situaties liet belanden waar ze helemaal geen behoefte aan had, dus was er maar één mogelijkheid: de waarheid zeggen.
“Het spijt me, niet echt nee.” Ze keek heel voorzichtig en heel kort omhoog, hopend dat Cecille het niet al te erg zou vinden, en kreeg toen plots een idee. Ze zocht in het handtasje die ze al deze tijd natuurlijk overduidelijk bij zich had gehad naar de Pokéballs van haar teamgenoten. Vier stuks inmiddels. Één voor één liet ze de wezens uit hun rood met witte ballen. Eerst Cinnamon, die ze had gekocht om haar reis te beginnen, Gelato, die ze gekregen had van Cecille, Meringue, die ze had gevangen op route 7 en Vanilla, die ze als ei kreeg van de Daycare man omdat de trainer van wie het oorspronkelijk was het ei blijkbaar niet wilde hebben. Ze keek vervolgens hoopvol naar Cecille, en zei: “maar zij misschien wel,” hopend dat dat voldoende was om haar tevreden te stellen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptydo jan 15, 2015 10:02 pm


Sara gaf eerlijk toe dat ze niet echt zin meer had in dansen. Cecille begreep het wel, maar ergens vond ze het vreemd om te zien dat de ander er zo voorzichtig mee omging. Alsof de blondine haar dingen zo verwijten omdat ze nee zei. Nu had de zeventienjarige veel gedaan in haar leven, maar iemand dwingen of misbruik maken van de situatie ging geheel tegen haar principes in. Dat was dan ook de rede waarom ze nooit met iemand naar huis ging of mee naar huis nam als diegene dronken was. Tenzij ze zelf ook dronken was, want dan had ze geen grip meer op de situatie. “Dat is oké,” reageerde de blondine op een geruststellende toon. Ze stopte met uitbundig dansen, hoewel ze het niet kon laten om op haar plek heen en weer te zwieren op de muziek. Sivar keek haar aan met een blik die zei dat hij het er wel grappig uit vond zien.
Haar vriendin was ondertussen druk in de weer met haar handtasje, waarvan Cecille het nog niet eerder was opgevallen dat ze die bij had, en haalde er vervolgens een aantal pokéballs uit. Zoals ze had verwacht, verschenen Cinnamon en Gelato op het balkon. Er waren echter nog twee pokémon vrijgekomen. Eentje herkende de blondine totaal niet. Ze kon het het beste omschrijven als een wandelende suikerspin. Haar blik gleed verbaasd door naar het laatste silhouet dat was verschenen en tot haar genoegen zag ze dat het een Ralts was. Sara meldde dat de pokémon misschien wel zin hadden in dansen. Maar daar had de zeventienjarige nu geen oog meer voor.

“Is dat... Een Ralts...?” mompelde ze tegen de Tyrogue. Die knikte bevestigend. Cecille’s ogen begonnen meteen te glinsteren. “Jaloers! Ik wil heel graag een Gallade!” sprak ze ditmaal iets harder, haar paarse kijkers nu weer op Sara gericht. Ze deed een stap richting de twee voor haar onbekende pokémon en hurkte voor hen neer, proberend haar jurk normaal te houden zodat niemand van het uitzicht kon genieten. “En wie zijn dit?” vroeg ze aan Sara, hoewel haar ogen inmiddels alweer op de suikerspin en de Ralts stonden. Op dat moment viel het haar in dat haar team het misschien ook leuk zou vinden om erbij te zijn. Oké, minus Björn, maar die had gewoon pech. Ook zij haalde de pokéballs van haar team tevoorschijn en liet ze uit hun kleine thuis verschijnen. Björn vouwde meteen zijn poten over elkaar heen en wilde wegkijken van het groepje, totdat zijn blik op het blauwe beertje van het andere team viel. Elias maakte een zacht geluid en bleef verder loom staan, terwijl Åsa enthousiast op zijn rug klom. En Minnoo, die zocht bescherming achter de blondine. “Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?” sprak Cecille nonchalant. Het balkon leek echter wel een stuk kleiner met deze drukte.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptydo jan 15, 2015 10:38 pm


Tot haar geluk leek Cecille het niet erg te vinden dat Sara niet wilde dansen. Dit was voor haar een teken dat ze de blondine misschien toch niet zo goed kende als ze had gedacht. Sara scheen al snel een indruk te vormen van anderen en hoewel ze best vaak gelijk had, had ze er net zo vaak naast gezeten. Als ze het kon zou ze er waarschijnlijk mee stoppen, maar het was zo in haar karakter gegrift, dat ze het eigenlijk ook wel als uitdaging zag om mensen goed te kunnen peilen. Wie weet werd ze er met de tijd beter in. Ze had nu in elk geval iets over Cecille geleerd.

Ook het idee van het los laten lopen van de Pokémon was een idee waar Cecille geen problemen mee had. Het deed Sara’s ego goed dat Cecille haar nieuwe aanwinsten bewonderde, zelfs al was het om een reden waar Sara niet aan kon voldoen. “Helaas is Vanilla een meisje en zal ze geen Gallade kunnen worden.” Ze glimlachte scheef, met haar ogen gericht op haar Ralts en een blik die zei dat ze het niet erg vond dat ze een Gardevoir zou worden, want Sara vond die Pokémon eigenlijk leuker. “Vanilla, Meringue, zeg eens hallo tegen Cecille.” Haar Pokémon gehoorzaamden beide. Vanilla door bescheiden met haar handje te zwaaien, Meringue door vrolijk op en neer te springen – waar Vanilla een beetje van scheen te schrikken.

Het Pokémon festijn hield niet op, want ook Cecille besloot haar Pokémon tevoorschijn te halen. Sara was diep onder de indruk van het aantal. Vijf stuks. Zijzelf had er maar eentje minder, maar dat haalde niet weg dat Cecille over een bijna volledig team van Pokémon bezat. Sara schonk haar een trotse glimlach – ze mocht wel trots zijn over de trainer kwaliteiten van de blondine, toch? – en besloot toen net als Cecille wat aandacht te geven aan de Pokémon die ze niet kende.
“Ik zie bij jou ook nieuwe gezichten,” zei ze. “Een Chimchar en Torchic? Die zijn beide bijzonder zeldzaam. Je hebt vast geluk aan je zijde.”
Opnieuw keek ze Cecille met een glimlach aan. De tranen waren volledig verdwenen. Ze was al bijna vergeten waarom ze zo emotioneel was geworden, als het niet zo’n gevoelig onderwerp was geweest. Het hielp dat ze nu wist hoe Cecille over haar dacht, hoewel ze nog niet helemaal zeker wist of ze nu wel of niet samen waren, of überhaupt aan het daten. Whatever. Ze hadden gevoelens voor elkaar, en dat was het belangrijkste, toch? Zonder er verder een tweede keer bij na te denken, stapte Sara op Cecille af, ging ze op haar tenen staan, en drukte ze haar lippen tegen de wang van haar crush. Pas toen ze weer op haar hakjes terecht kwam begon ze zich weer zorgen te maken over wat ze gedaan had.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptyvr jan 16, 2015 11:04 am


Het nieuwtje dat de Ralts geen Gallade zou kunnen worden, omdat Vanilla een meisje was, bracht het enthousiasme van de blondine lichtelijk tot een halt. Ze vond de pokémon niet minder schattig hierdoor, dus behield ze wel haar glimlach voor het kleine wezentje. “Oh,” sprak ze op een emotieloze toon, maar dat was alleen zodat zowel Sara als Vanilla niet konden denken dat ze teleurgesteld was. Misschien was ze dat wel, maar dat was niet de schuld van iemand anders dan haarzelf. “Een Gardevoir ziet er ook heel mooi uit,” grijnsde ze naar de Ralts. De witharige vertelde haar pokémon vervolgens dat ze hallo moesten zeggen tegen Cecille en dat deden ze ook. Het zag er ontzettend schattig uit. “Meringue?” vroeg ze verbaasd. “Wat voor eten is dat?” De blondine was niet geheel dom en had de connectie allang gelegd tussen Sara’s naamkeuze en zoetigheid of iets in die richting. Ze had echter nog nooit van Meringue gehoord. Wist amper wat het betekende.
Inmiddels kwam ze overeind en had ze ook haar eigen pokémon tevoorschijn gehaald. Haar vriendin schonk haar een glimlach die ze het beste kon omschrijven als trots en dat maakte Cecille op haar beurt weer trots. Trots dat ze dit had bereikt. De opmerking die Sara maakte over haar team was daar ook een grote bijdrage aan. “Yep!” reageerde ze enthousiast. “Åsa kocht ik in een Pokémonshop in Santalune,” vertelde ze, terwijl ze naar de Chimchar wees. Bij het horen van haar naam sprong Åsa een keer vrolijk op en neer, waarbij ze bijna van Elias zijn rug viel. “Die twee zijn dikke maatjes,” voegde ze er glimlachend aan toe toen ze het zag gebeuren.

Cecille richtte haar aandacht toen op de Torchic, die dichtbij haar voeten stond en zich zo dicht mogelijk tegen haar aan probeerde te duwen. De blondine boog voorover, raapte het wezen van de grond en hield haar toen stevig vast met haar armen tegen haar buik. Terwijl ze dat deed, hield ze wel in de gaten dat ze niet aan de kant van Minnoo’s blinde oog zat, zodat het geen verrassing leek voor het dier. “En dit is Minnoo. Ik kreeg haar van m’n ouders voor kerst. Pap zag dat ze blind was aan één oog en vond het zielig. Blijkbaar wilde geen trainer haar hebben, dus kocht hij haar voor mij,” legde ze verder uit. Ze keek even teder terug naar de Torchic die haar nieuwsgierig aanstaarde. De enige waar Minnoo tot nu toe contact mee had gelegd van de pokémon, was Sivar, omdat hij erg sociaal maar ook geduldig was. Het zou vast even duren voor ze aan de rest van het team gewend was. Cecille liet haar paarse kijkers terugglijden naar Sara en grijnsde plagerig. “Maar ja, het geluk staat inderdaad aan mijn zijde,” sprak ze, doelend op wat er zonet allemaal gebeurd was. Oké, niet alles, maar gewoon... De kus. En het laatste deel van hun gesprek.

Het volgende wat er gebeurde, koste haar eigenlijk een tijdje om te registreren. Sara kwam op haar afgelopen en drukte haar lippen tegen Cecille’s wang aan. Een vreemd gevoel van warmte ging door de blondine haar lichaam heen. Een ander soort dan ze gewend was... Maar ook veel fijner. Met een beduusd hoofd staarde ze het meisje aan, hoewel ze al snel vrolijk glimlachte naar haar. Vervolgens zette ze Minnoo terug op de grond, boog voorover en haalde het masker van Sara aan de kant om haar eigen lippen tegen diens voorhoofd aan te duwen. In tegenstelling tot de witharige, hoefde zij niet op haar tenen te staan. Zij moest voorover buigen. En ergens vond ze dat heel schattig, al zei ze het zelf.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptyvr jan 16, 2015 10:18 pm


Dat Cecille nooit van meringue gehoord had was niet heel bijzonder. Sara kende het ook alleen maar omdat ze regelmatig recepten opzocht online en in kookboeken. Mensen die zich niet verdiepten in zoetige gerechten zouden het waarschijnlijk nooit tegenkomen.
“Het is een soort schuim gemaakt van suiker en eiwit,” legde Sara uit. Ze besloot het bereidingsproces weg te laten, aangezien ze verwachtte dat ze zelf liever in de keuken stond dan de blondine. “Ik kan het wel een keer voor je maken, als je wil.”

Ook Cecille noemde de namen van haar nieuwe Pokémon. Het viel Sara meteen op dat de twee erg uiteenlopende karakters hadden. Iets wat ze ook herkende in Vanilla en Meringue, want de eerste was erg rustig en de ander was ontzettend wild. Ondanks haar energieke gedrag, zag Sara de Swirlix niet als bedreiging. Ze herinnerde zich het gevecht nog, wat moeilijk een gevecht te noemen was want de wilde Pokémon had helemaal niet aangevallen. Het zou nog moeilijk worden om haar te leren om wel te vechten, al wist Sara zeker dat ze veel potentie had.
“Misschien dat Minnoo en Vanilla elkaar wel aardig vinden. Zij doet geen vlieg kwaad.” Haar blik rustte op de Ralts, die zich wel tussen de andere Pokémon bevond, maar zich niet echt met ze bezig hield. Als ze niet zulke lichte kleuren had gehad, was ze op gegaan in haar omgeving. Sara vond het zielig dat niemand aandacht aan haar schonk, maar de Ralts scheen er geen problemen mee te hebben, dus liet ze het rusten. De andere rustigere Pokémon in haar team was Gelato, die momenteel druk in gesprek leek te zijn met Meringue en Cinnamon. Dat het kleine beertje eigenlijk naar Björn staarde, viel de witharige niet op.

Sara had geweten dat Cecille iets terug zou doen als ze haar op de wang kuste. Het was nu wel duidelijk dat Cecille lichamelijk contact niet zo vervelend vond als Sara en ze had heel duidelijk gemaakt dat ze haar leuk vond, dus zoiets moest gewoon voor een reactie zorgen. Wat voor reactie het zou zijn, had Sara niet geweten, maar het bleek een kus op haar voorhoofd te zijn. Ze glimlachte bescheiden, en meende een blos op haar wangen te voelen, maar ze deed alsof ze dat niet waarnam. Wat ze wel waarnam, was dat haar mond droog begon te worden. Ze gluurde naar Cecille, zich afvragend of de blondine hetzelfde dacht.
“Zal ik wat drinken halen?” vroeg ze nonchalant. Ze deed vast een stap richting de deur van het balkon, om duidelijk te maken dat ze van plan was wat te drinken te halen zelfs als Cecille niet hoefde.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 12:03 am


De uitleg die ze kreeg over wat het was, was vrij simpel. Zelfs zij begreep het. Toen Sara voorstelde om het een keer te maken voor haar, knikte ze enthousiast. Het idee dat haar vriendin iets voor haar klaarmaakte, klonk sowieso al heel verleidelijk. “Daar heb ik niks op tegen,” grijnsde de blondine.
Sara vertelde vervolgens dat haar Ralts het misschien wel met de Torchic kon vinden. Automatisch gleden haar paarse ogen naar de kleine Vanilla. Op zich zou een vriendschap tussen de twee wel kunnen werken, mits Minnoo het ook zag zitten. De Torchic was overduidelijk een zachtaardig pokémon en haatte geen contact met anderen, in tegenstelling tot één van haar teamgenoten, maar ze was extreem verlegen. Misschien dat contact met een pokémon die ongeveer hetzelfde was wel zou helpen. “Misschien,” reageerde de blondine. “Als Minnoo de moed heeft om een andere pokémon aan te spreken, waarschijnlijk.” Ze keek even naar de kleine kip in haar armen, maar die scheen oogcontact te willen vermijden met alles en iedereen. Niet dat het bijzonder was om geen oogcontact met Cecille te hebben, aangezien die van bovenaf naar de Torchic keek.

Terwijl de blondine het masker weer op Sara’s voorhoofd terugzette, kon ze de glimlach van het meisje herkennen. Was het niet voor het feit dat haar mondhoeken al omhoog waren gekruld, dan was dat nu wel gebeurd. Dat ze zich nu de gelukkigste persoon op aarde voelde, versterkte haar eigen glimlach alleen maar. De witharige liep vervolgens van haar weg, richting de deur van de balkon, en vroeg toen aan de blondine of ze iets te drinken moest halen. Cecille hield per direct haar hand omhoog om het meisje een halt toe te roepen. “Wacht!” voegde ze eraan toe, waarop ze zich tot Sivar keerde, die vrolijk een gesprekje hield met de Chimchar. “Sivar! Haal wat te drinken voor ons,” droeg ze de Tyrogue op. Deze keek haar chagrijnig vanachter het masker aan, maar sjokte uiteindelijk toch naar de grote deuren waar Sara naartoe had willen lopen. Hij mompelde iets in zijn eigen taaltje en verdween toen terug naar binnen, waar het een stuk warmer was dan buiten op het balkon. Dit was een heel stuk aangenamer, dus Sivars boosheid op zijn trainer ebde geleidelijk weg.
Zijn gele ogen gleden door de ruimte en bleven uiteindelijk hangen op de tafel waar de punch op te zien was. Resoluut begaf hij zich naar zijn nieuwe bestemming, pakte een stel bekertjes van de tafel af en liep toen naar de punchkom. Helaas voor hem was de tafel groter dan hij had verwacht en moest hij al veel moeite doen om de bekertjes te pakken door op zijn tenen te gaan staan. En zelfs dan moest hij nog met zijn armen uitgestrekt staan om erbij te kunnen. Punch pakken was nog veel moeilijker, want hij kon niet echt bij de lepel.

Sivar besloot toen om op de tafel te klimmen, dus pakte hij het tafelkleed vast en wilde zichzelf ermee optrekken, maar door zijn gewicht trok hij het tafelkleed juist van de tafel af. Inclusief alle spullen die op de tafel stonden. Hij kon nog net de punchkom opvangen, zodat die niet op de grond viel, maar hij kon hem niet echt meer terug op tafel zetten. Gelukkig voor hem liep er toen een jongen langs die hem wel wilde helpen. Hij had een meisje bij zich en het leek erop dat ze net van buiten kwamen, want zijn blonde haren zaten ietwat door elkaar gewaaid. Hij vroeg aan Sivar wat hij van plan was en of hij hulp nodig had, maar zijn manier van spreken deed hem erg aan een meisje denken. Het klonk bijna... Vrouwelijk. De Tyrogue schudde de gedachte van zich af en liet toen zien dat hij simpelweg twee bekertjes met punch had willen vullen. Vervolgens wees hij naar het balkon waar Sara en Cecille stonden, om aan te geven dat hij het voor hun moest halen. De jongen lachte, zette de punch terug op het tafeltje en fatsoeneerde het, waarop hij twee plastic bekers met het goedje vulde en het aan Sivar gaf. De pokémon bedankte hem met een grijns. Wat een aardige knul.

De blondine nam de overige tijd om haar pokémon aan Sara voor te stellen. Minnoo was wat verlegen, maar ze had er niks op tegen. De witharige leek haar juist heel aardig, maar toch durfde ze geen stap richting het meisje te zetten. Het had ook even geduurd voor ze daadwerkelijk bij Cecille durfde te zitten. Gelukkig had Cecille er wel het geduld voor genomen, ondanks het feit dat ze geen geduldig persoon was. Åsa, daarentegen, was ontzettend enthousiast. De Chimchar klom via de blondine haar been omhoog, richting diens schouder, en brabbelde toen vrolijk iets in haar eigen taal. Cecille grinnikte. “Ik denk dat ze je wel mogen,” sprak ze grijnzend. Ze had het ook niet anders gewild.
Ondertussen was Elias naar Björn gesjokt, die eenzaam op een afstandje naar het groepje aan het kijken was. De Torkoal begroette hem en hoewel het niet van harte leek, groette de Pancham hem gewoon terug. De twee raakten niet in gesprek. In plaats daarvan ontstond er een stilte, die voor de panda toch wel een beetje ongemakkelijk was. Maar hij wist niks te zeggen. Bovendien wilde hij niks zeggen. En dus bleef de stilte tussen hen leven.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 6:41 pm


Sara schrok van de plotselinge beweging van Cecille. Ze dacht dat de blondine alleen een ‘ja’ of een ‘nee’ zou geven, maar in plaats daar van kreeg Sara een ‘wacht!’ in haar gezicht geduwd. Ze wilde al aan een preek beginnen toen haar duidelijk werd wat Cecille’s plan was. Ze zou Sivar naar binnen laten gaan voor de punch, in plaats van dat Sara er heen moest lopen.
Een frons vormde zich op het gezicht van de witharige, niet zeker of ze dit nou als belediging of als hulp moest opvatten. Het tweede klonk logischer, maar ook aantrekkelijker. Sara had er namelijk geen problemen mee om meer tijd met Cecille door te brengen, zeker niet nu ze wist dat ze gevoelens voor elkaar hadden. Het verbaasde haar hoe makkelijk ze dat op het moment accepteerde van zichzelf, al vermoedde ze dat de alcohol daar een rol in speelde. Morgenochtend zou ze vast met een heel vreemd gevoel opstaan.

Sara kon heel goed merken aan de Torchic dat ze moeite had met contact. Ze besloot daarom dat ze, naast haar een vriendelijke glimlach toe te werpen, haar met rust zou laten. Ze wist hoe vervelend het kon zijn als mensen je aandacht vroegen terwijl je daar geen behoefte aan had. Nou kwam het bij haar niet uit verlegenheid, maar dat betekende niet dat ze zich niet in Minnoo kon verplaatsen. Åsa was een veel socialer typje, dus stak Sara haar hand naar de kleine vuurpokémon uit en aaide ze haar voor een paar tellen over haar kop. Toen ze haar hand liet zakken, draaide ze haar blik weer naar haar eigen Pokémon. Het leek er op dat Cinnamon en Meringue in een flink meningsverschil terecht waren gekomen. Gelato probeerde er tussen te komen, maar het was tevergeefs. Hij werd alleen maar aan de kant geduwd. Sara besloot er tussen te komen voor het uit de hand zou lopen, en pakte daarom de Fennekin op van de grond.
“Guys, gedraag je,” sprak ze haar Pokémon streng toe. “Het is feest vanavond, dus hou het please een beetje gezellig?” Ze stond op het punt om Cinnamon weer bij de rest van haar Pokémon te zetten, toen ze een beter idee kreeg. Ze draaide zich weer richting Cecille, maar hield haar blik op haar Fennekin gericht. “Als je het even niet kan vinden met Meringue, misschien moet je dan eens kennis maken met de Pokémon van Cecille.”
Nu zette ze Cinnamon wel op de grond, niet ver voor Cecille’s voeten, waarna ze opkeek met een blik die vroeg of Cecille Åsa er bij kon zetten.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 7:24 pm


De Chimchar genoot overduidelijk van het lichamelijk contact die Sara haar aanbood. Met gesloten ogen leunde ze tegen de hand aan die over haar hoofd gleed. Het ging echter te snel voorbij naar Åsa’s smaak, maar daar had ze verder geen zegje in. Toen haar vuurpokémon haar met een beteuterd pruillipje aankeek, moest Cecille even lachen. Tot dusver kon ze het prima met het aapje vinden en ze moest toegeven dat ook zij teleurgesteld zou zijn wanneer Sara was gestopt met aaien. Helaas had het meisje even iets anders aan haar hoofd, want het leek erop dat haar pokémon in een meningsverschil terecht waren gekomen. De blondine wisselde even een blik uit met het wezentje op haar schouder en bekeek vervolgens het tafereel dat zich bij hen afspeelde. Cinnamon werd uiteindelijk voor haar voeten gezet en het leek erop dat Sara ernaar verlangde dat Åsa contact ging zoeken met het vosje. Veel hoefde Cecille eigenlijk niet te doen, want zodra de Fennekin was neergezet, hupte de Chimchar ook naar de grond en begroette de pokémon vrolijk.

Ondertussen merkte Elias dat Björn naar de Cubchoo aan het staren was, al deed hij dat nog zo subtiel mogelijk. Met een kleine grijns confronteerde hij de kleine panda ermee. “Ga met ‘m praten,” begon de Torkoal nonchalant. Björn verslikte zich haast in het kleine blaadje dat uit zijn mond stak. “M-Met wie? Waar heb je het over?” bromde hij tegen de schildpad, maar Elias fronste alleen maar gekwetst. “Je weet best waar ik het over heb,” mompelde hij. De panda kruiste zijn poten over elkaar, snoof en keek weg van Elias, maar de Torkoal moest er niets van hebben en duwde Björn richting de Cubchoo met zijn hoofd. “Kom op, vanavond is speciaal, zet je beste beentje voor, blablabla.” Björn keek hem verontwaardigd aan, hoewel zijn kwade frons al snel weer op zijn snoet verscheen. Realiserend dat hij dit niet kon winnen, zuchtte hij. “Best,” gromde hij, waarop hij naar het witblauwe beertje toeliep. Eenmaal aangekomen stak hij ongemakkelijk zijn poot op en vroeg hij zich af waarmee hij moest begroeten. “Y-Yo...”
Cecille zag het vanuit haar ooghoek gebeuren, maar in plaats van er iets van te zeggen, grijnsde ze geamuseerd. Vervolgens draaide ze zich naar Elias en stak haar duim naar hem op. Ondanks het feit dat de Torkoal nog erg jong was, was hij flink gegroeid. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook zijn karakter kwam al iets meer volwassen over. Als de blondine niet beter wist, dan had ze hem omgedoopt tot beschermende pa van het team.

Net op dat moment kwam Sivar terug met wat drinken. Onhandig opende hij de deuren en wankelde hij naar de twee meiden toe. Cecille pakte één bekertje van hem aan en liet het bekertje die hij Sara aanbood gewoon voor het meisje over. “Waarom duurde het zo lang?” vroeg ze aan hem. Het klonk niet ongeduldig, eerder bezorgd. De Tyrogue keek terug naar binnen, proberend de jongen te spotten die hem geholpen had, maar hij kon hem niet meer terugvinden. In plaats van een heel verhaal te vertellen, waarvan zijn trainer de helft maar begreep, haalde hij gewoonweg zijn schouders op. Gebeurd was gebeurd.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 8:07 pm


Ondanks dat Cinnamon het meestal fijn vond om te worden opgetild, was hij niet blij dat zijn trainer het nu deed. Het kon hem niet schelen dat hij onrust stookte, hij moest en zal Meringue overtuigen van de waarheid. Wat dat betreft was hij misschien een beetje een heethoofd, en dat Sara het niet toestond dat hij de discussie won, hielp niet echt. Hij was daarom ook van plan om, zodra hij weer was neergezet, zich terug te begeven naar de Swirlix en zijn zegje af te maken.
Dat had hij ook gedaan, als hij niet meteen een Chimchar voor zijn neus had gehad. Omdat zijn aandacht ergens anders lag, schrok hij een beetje toen de Pokémon de grond raakte. Hij herstelde zich echter al snel. “Hey. Jij hoort bij die blonde, of niet?” vroeg hij, doelend op Cecille. Die discussie maakte hij zo wel af, want hij besefte zich dat als hij nu weer naar Meringue stapte, Sara ze toch weer uit elkaar zou halen.

Gelato werd aangenaam verrast toen hij opeens begroet werd door de panda Pokémon uit het team van Cecille. Hij had zijn aandacht op Cinnamon en Meringue gehouden, hopend dat hij niet opnieuw in hoefde te grijpen, maar het leek er op dat het vuur gedoofd was. Dat Merinuge haar tong uit stak naar de Fennekin werd niet gezien en daarom niet beantwoord met ander mogelijk kinderachtig gedrag, waardoor Gelato de tijd had om Björn te leren kennen.
Met glanzende oogjes keek hij de panda aan. Een brede grijns stond op zijn gezicht. “Hai,” begroette hij hem terug. Verder kwam het gesprek niet echt, want de ijsbeer was volledig kwijt wat hij moest zeggen. Op één ding na dan. “Gelukkig nieuwjaar.”

Sara was blij dat Sivar alweer terug kwam met de drankjes, want ze had best wel dorst gekregen. Natuurlijk had ze dat net ook al gehad, maar het was in die paar minuten dat Sivar weg was alleen maar erger geworden. Ze pakte daarom dankbaar het bekertje aan, en deed daar natuurlijk een gesproken bedankje en een glimlach bij. Ze zou hem bijna betaald hebben voor zijn goede werk, maar dat zou raar zijn geweest.
Een vraag kwam in Sara op. Vanuit haar ooghoek keek ze Cecille aan, niet zeker wetend of het raar was om te vragen of niet. De blondine had er waarschijnlijk geen problemen mee, maar dat zorgde niet dat het raar voelde om te vragen. Toch besloot Sara het te doen, want nooit geschoten altijd mis, toch?
“Heb je misschien nog een beetje… Je weet wel?” Ze schaamde zich kapot dat ze het woord niet eens durfde te zeggen. Ze schaamde zich nog meer dat dit nu al de derde keer was dat ze haar drankje wilde bewerken met alcohol. Gezien de gebruikelijke hoeveelheid alcohol die ze binnen kreeg, zou ze hier flink spijt van gaan krijgen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 9:09 pm


In plaats van beledigd te zijn, omdat de vos haar trainer aansprak met ‘die blonde’ en dat toch best beledigd kon overkomen, reageerde ze enthousiast. “Yep, dat klopt!” begon ze vrolijk. “Maar ik geloof dat ze Cecille heet,” voegde ze eraan toe. Niet om arrogant te klinken of om Cinnamon op z’n plaats te zetten, maar om het voor zichzelf te bevestigen, want zo heette haar trainer toch? “Ik ben Åsa,” stelde ze zichzelf toen voor, een vriendelijke grijns op haar gezicht geplakt. “En jij bent?”
Gelato begroette hem, tot zijn opluchting, en maakte toen een opmerking die hij eigenlijk niet verwacht had. Gelukkig nieuwjaar. Eerlijk gezegd was Björn alweer vergeten dat het vandaag was. “Ja. Gelukkig nieuwjaar,” reageerde hij ietwat verward. Het duurde echter niet lang voor hij weer bij zinnen was en het maar gewoon accepteerde. Maar toen liep het gesprek vast. De Pancham beet op zijn onderlip en wierp een benauwde blik naar Elias, maar die scheen het niet meer in de gaten te hebben. Of de pokémon hem expres negeerde of niet, wist Björn niet te ontcijferen uit het gedrag van de Torkoal. “Dus ehm... Hoe... Gaat het?” probeerde hij maar. Arceus, wat voelde dit ongemakkelijk.

Sivar glimlachte vriendelijk terug toen hij het bedankje hoorde en de glimlach van Sara zag. Het meisje was een heel stuk beter dan de puberende kids die de blondine altijd mee naar huis nam en hoewel Sara een erg sterke mening had en dat ook liet merken, vond hij haar erg aardig.
Cecille richtte haar aandacht terug naar haar vriendin toen die haar een vraag stelde. Eerlijk gezegd wist de blondine niet meteen waar Sara op uit was, wat ervoor zorgde dat Sivar zich voor zijn voorhoofd sloeg en vervolgens een poging deed om aan haar kleine tasje te trekken. Pas met deze hint veranderde haar verwarde frons naar een blik van herkenning. “Oh!” bracht ze uit, alsof ze zojuist het licht had uitgevonden. Meteen zocht ze naar het kleine flesje dat ze bij zich had. “Tuurlijk!” voegde ze er nog aan toe, waarop ze het spul tevoorschijn haalde. Cecille gaf haar bekertje aan Sivar, die het zonder problemen voor haar vasthield, en dropte toen wat van het goedje in Sara’s bekertje. Vervolgens deed ze het ook in haar eigen beker nadat de Tyrogue een slok had genomen van haar drinken en stopte het flesje toen weer weg. Gelukkig stonden ze hier op het balkon en hadden ze hier minder pottenkijkers dan binnen. Cecille grijnsde toen ze een ideetje kreeg en haakte haar arm om die van Sara heen, hopend dat de witharige hier geen problemen mee had. “Proost?”
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Emptyvr jan 23, 2015 7:43 pm


Blijkbaar heette de blondine Cecille. Dat had Cinnamon wel geweten, maar hij had niet de moeite genomen het te onthouden. Het zat ergens onderin zijn geheugen, onder de dingen die hij als belangrijker achtte. Zoals zijn eigen naam, en de naam van zijn trainer, en alle aanvallen die hij kende. De naam van de blondine was hem ontschoten, simpelweg omdat hij niet verwacht had haar veel vaker te zien. Sara had nogal gemengde emoties getoond over het meisje en daarom was hij er van uit gegaan dat ze afstand van haar zou nemen. Dat was wat hij deed als hij niet zeker wist of hij iemand haatte of wel okay vond.
“Cinnamon,” stelde hij zichzelf voor aan Åsa. “Maar je mag ook Cin of Cinna zeggen als je dat liever doet.”

Gelato was niet stil omdat hij zich ongemakkelijk voelde. In tegendeel, hij vond het heel fijn dat Björn naar hem toe was gekomen. Hij had absoluut geen moeite met stilvallende gesprekken. De Pancham leek echter wel te willen praten – iets wat Gelato ook geen slecht idee vond. Hij wist immers nog vrij weinig van de andere Pokémon, wat mede was waarom zijn blik eerder op hem was gevallen. Nu hij er over nadacht, wist hij ook vrij weinig over de andere Pokémon van Cecille, maar zijn interesse ging toch voornamelijk naar de andere beerachtige Pokémon. “Goed,” antwoordde hij op zijn vraag. Zich beseffend dat dit een vrij onnozel antwoord was, besloot hij er wat aan toe te voegen. “En met jou?”

Gelukkig begreep Cecille haar hint en hoefde Sara niet uit te leggen waar ze op doelde. Al snel had de blondine het doorzichtige goedje in haar drankje gegoten. Sara twijfelde niet eens meer over het drinken er van. Ze twijfelde nog wel even toen Cecille haar arm on die van Sara zelf haakte, maar ook dat besloot ze te laten gaan. Wat kon het haar schelen? Het was feest, ze had toch al meer lichamelijk contact gehad, en ze nam aan dat als ze meer met Cecille om ging, ze toch moest leren wennen aan dit soort dingen. Dus stond ze het toe, en proostte ze Cecille terug, waarna ze een flinke teug van haar bewerkte punch nam. Zelfs het brandende gevoel wat de alcohol normaalgesproken veroorzaakte, viel nu wel mee. Een teken dat ze aan de drank gewend raakte. Al wist ze niet zeker of ze hier blij mee moest zijn. Voorlopig liet ze het lopen, om dezelfde reden als waarom ze het überhaupt naar binnen goot: het was feest. Deze avond was om van te genieten.

Ze dronk deze keer niet de beker in één keer leeg. Sterker nog, na een paar slokken hield ze alweer op met drinken en gaf ze de alcohol een kans om wat te bezinken. Ja, ze begon nu toch wel het effect te voelen. Misschien had ze van tevoren meer moeten eten. Ze herinnerde zich dat ze een koekje had gehad van de hapjestafel, maar verder had ze eigenlijk de hele avond al niets gehad. Niet dat haar maag daar momenteel naar stond, want die was inmiddels half gevuld met punch met alcohol.
“Ik kan nog steeds niet echt geloven wat er net is gebeurd, to be honest,” flapte de witharige er uit.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [masked ball] Celebration   [masked ball] Celebration - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[masked ball] Celebration
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Masked Ball} Firework
» {Masked Ball} I am the Spinarak!
» {New Year} Masked Ball
» {New Year} Masked Ball
» { Masked Ball } I'm good with alcohol.. or something.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: