Oh no! [&West]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Oh no! [&West]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kitty Olive
Member
Kitty Olive
Punten : 433
Gender : Female ♀
Age : 13
Type : Coördinator
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t380-kitty-olive https://pokemon-journey.actieforum.com/t438-kitty-s-pokedex#5878

Oh no! [&West] Empty
BerichtOnderwerp: Oh no! [&West]   Oh no! [&West] Emptyzo okt 12, 2014 6:58 pm


Oh no!
Kitty had besloten dat ze haar ouders weer eens op zou zoeken, dus was ze weer even terug naar huis gegaan, ze was toch in de buurt van Camphrier gebleven. Nu zat ze thuis aan de thee en knabbelde ze op een chocolate chip cookie. In de tussentijd had sprak ze met haar ouders over wat ze tot nu toe had meegemaakt, wat nog niet bepaald veel speciaals was. Terwijl Kitty vertelde over haar "avonturen" waren Equius en Karkat met de Pokémon van hun trainers ouders aan het spelen. Uiteindelijk, toen ze het laatste beetje kamillethee naar binnen had geslurpt, sprong ze op van de bank en pakte ze haar rugzak. "Ik ga weer, denk ik..." Zei de jonge coördinator tegen haar ouders. Ze gaf haar moeder en vader nog een knuffel voordat ze Karkat en Equius riep om mee te gaan. De twee Pokémon namen even afscheid van de andere Pokémon en kwamen daarna op hun eigenares afgerend.

Toen ze haar oversized donkergroene jas aan had gedaan en het huis van haar ouders had verlaten, liet ze Karkat en Equius de weg bepalen. Karkat liep, als het leiderstype dat ie was, voorop en Equius volgde hem maar, waarschijnlijk omdat hij niet veel beters wist te doen of omdat hij dezelfde kant op wilde gaan. Kitty rende opgewekt achter de twee Pokémon aan. "Karkat! Wacht even!" Riep Kitty toen ze zag dat Karkat richting een andere persoon rende.  Ze zwiepte haar rugzak van haar rug af en viste Karkats Pokéball eruit. "KARKAT! HIER KOMEN!" Riep ze geïrriteerd, toen haar Litleo niet wilde luisteren, liet ze hem terugkomen in zijn Pokéball. Equius, die niet achter Karkat aan was gerend toen hij richting de andere persoon rende, kwam rustig naar haar toegelopen. "Soms vraag ik me af wat ik met die Litleo moet..." Zuchtte het kleine meisje, waarop haar Blitzle antwoordde met een zachte "Blitzz". Kitty besloot om naar de persoon toe te lopen  om haar excuses aan te bieden voor haar eigenwijze Litleo. "Eh..  Sorry als ik, of Karkat, je lastigviel..." Zei ze tegen de persoon, waarvan ze hoopte dat hij het niet heel erg had gevonden dat haar Pokémon in zijn richting was gerend...

& West
thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
West Austin
Member
West Austin
Punten : 465
Gender : Male ♂
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t719-west-austin https://pokemon-journey.actieforum.com/t720-west-s-pokedex

Oh no! [&West] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! [&West]   Oh no! [&West] Emptyzo okt 12, 2014 7:53 pm

West zijn armen waren naast zijn lichaam gespreid zodra dat hij op het dunne muurtje stond. Het was om zo zijn evenwicht te kunnen behouden terwijl dat hij voorzichtig de ene voet voor de anderen weer neer zetten. Op sommige momenten wiebelde hij wel even maar het lukte de jongen wel om erop te blijven staan en ondertussen te wandelen. Met toch een best trotste glimlach keek hij naar Skull die elke pas nauwlettend in de gaten bleef houden. 'Zie je? Ik zei toch dat het mij zou lukken.' de Ghost pokémon leek het allemaal nog steeds niet te vertrouwen maar dat kwam doordat het muurtje niet bepaalt laag was. Als hij er toch af zou vallen kon hij zich wel eens flink bezeren. Vanuit zijn ooghoeken had hij een klein bruin figuurtje kunnen zien lopen en als hij zich niet had vergist was het een pokémon die op hem af kwam. Zijn aandacht was echter volledig gefocust op de passen die hij zetten, dus wanneer dat hij wou zien welke pokémon dat het was, was de pokémon alweer weg. Een meisje met een Blitzle stond iets verder op dus West verwachten wel dat de pokémon van haar was geweest. Ach, de pokémon had niks gedaan dus alles zat wel goed.
Het was pas wanneer dat het meisje ook op hem af wandelde dat hij even kort zuchten. Ze zag er zo jongen uit en...hij had het niet meteen voor te jongen mensen. Toch zetten hij maar een glimlach op zijn gezicht en zakte hij door zijn knieën om vervolgens op het muurtje te gaan zitten. Het meisje verontschuldigde zich omdat haar pokémon of zijzelf hem misschien hadden gestoord. Wel, als ze in eerste instantie niet was afgekomen had ze zich ook niet moeten verontschuldigen. 'Maakt niet uit.' zei hij dan toch. 'Maar Karkat? Was dat bruin ding een Karkat?' West kende zeer veel pokémon, maar dan ook zeer veel pokémon, het waren enkel degene die dat afkomstige waren van Kalos zelf die hij niet echt kenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh no! [&West]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» West Austin
» West's Pokédex
» Just relaxing. [&WEST AUSTIN]
» One man's price is another man's possession (Route 10)(West Austin)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: