Er is er een jarig, hoera hoera en dat is onze favoriete patatjes-Leeuw!
cool art-idea, artists? een leeuw met patatjes als manen? wink wonk22 jaartjes van volharding, nieuwsgierigheid en bovenal het allerbelangrijkste: vriendelijkheid. Dat durf ik 100% zeker te zeggen na 2 jaar loyale vriendschap. Wat begon als een gek avontuurtje voor Cecille en Jean-Pierre bloeide al héél snel uit tot een hele hechte broederband (ja nu ben ik heel even je broer, ik wil gewoon de coole papa
Sam uithangen, dat weet je).
Even alle gekheid als nieuwe bananenschoenen aan je voeten geschoven, zodat we die straks in volle glorie kunnen bekijken als je voor het eerst met ze over straat loopt (weet ik nog wat ik schrijf? Nee, maar zoals jij me hebt geleerd ga ik gewoon lekker onbeschaamd los). Het is moeilijk te geloven dat we elkaar pas twee jaar kennen met hoeveel we al hebben meegemaakt. Die onvoorwaardelijke steun is haast onmiskenbaar in mijn leven geworden, en ik heb minstens een paar keer per week het gevoel dat ik je daar niet dankbaar genoeg voor ben. Dus mijn eerste (lame) cadeautje voor jou: dankjewel. Voor al je steun. Dat je aan mijn zijde staat in alle (on)belangrijke momenten in mijn leven, zelfs als je er niet fysiek bij bent (wat, laten we eerlijk zijn, niet vaak voorkomt want je zou nog hemel op aarde verschuiven om er voor me te zijn). Dankjewel voor je complimenten, je wijze lessen en het delen van je inzichten. Ik ben je dankbaar voor die dingen en zoveel meer! Maar ik stop hier nu even voordat ik een 10k van de eerste post in dit topic maak.
Mijn tweede cadeautje aan jou was eigenlijk een plaatje van een super kekke beer, [free-taco-boi voice] but ay you know how it is I got shitty wifi. Na de 8e is het (misschien) beter dus!! Die houd je nog te goed okay?
Het derde cadeautje is een hele dikke, superspeciale Rolo-Deluxe(TM) knuffel die je aanstaande vrijdag mag komen innen tegen de prijs van nul (0) cent!! Pak die pre-order deal nu je hem pakken kan yo. Once in a lifetime thing.
In alle serieusheid, ik hoop dat je van je dag kan genieten! Laat je lekker verwennen, verdien al die real life superspeciale cadeautjes en vergeet vanavond niet een kop lekkere chocomel (of koud water) te drinken uit je limited edition world's best son mok, want dat ben je nog steeds. Also Limburgse vlaai. Minstens twee stukken, een voor jou en een voor mij in gedachte.
Lekker pik. Een bere-fijne verjaardag!!
Hier is kerfetti: