Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: [Valentine] Blind Dates do feb 08, 2018 1:31 pm | |
| Ongewild alleen op Valentijnsdag? De blind dates – terug van weggeweest – bieden de oplossing! Iedereen tussen de 16 en 24 jaar oud mag zich opgeven om eens een speciaal avondje te hebben met een compleet wildvreemde. Wie weet beëindig je de dag wel met een nieuwe liefde! De blind dates zullen plaatsvinden op een locatie naar eigen keuze. Het is geheel aan jou en je partner om er een gezellige en romantische ochtend, middag of avond van te maken, geheel in het teken van Cupido en de liefde. Meedoen? Vul dan het onderstaande lijstje in! Tot en met 14 februari zijn de aanmeldingen open. - Code:
-
[b]IK DOE MEE![/b]
[b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Gewenste soort date (streep door welke niet):[/b] queer date, hetero date, maakt-niet-uit-date |
|
Member Joey BreezePunten : 1007
Icon : | Onderwerp: Re: [Valentine] Blind Dates do feb 08, 2018 7:08 pm | |
| IK DOE MEE!
Naam: Joey Breeze Leeftijd: 18 Gewenste soort date (streep door welke niet): queer date, hetero date, maakt-niet-uit-date |
|
Member Amal HakimPunten : 91
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: [Valentine] Blind Dates ma feb 12, 2018 7:03 pm | |
| IK DOE MEE!
Naam: Amal Hakim Leeftijd: 19 Gewenste soort date (streep door welke niet): queer date, hetero date, maakt-niet-uit-date |
|
Member Sophia BenettPunten : 533
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: [Valentine] Blind Dates ma feb 12, 2018 8:54 pm | |
| IK DOE MEE!
Naam: Sophia Benett Leeftijd: 21 Gewenste soort date (streep door welke niet): queer date, hetero date, maakt-niet-uit-date |
|
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: [Valentine] Blind Dates | |
| |
|