Nominatieronde Januari 2018
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Nominatieronde Januari 2018

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Nominatieronde Januari 2018 Empty
BerichtOnderwerp: Nominatieronde Januari 2018   Nominatieronde Januari 2018 Emptywo jan 03, 2018 1:21 pm


NOMINATIES JANUARI

OTMS

Bij deze is de nominatieronde van de OTMs van januari geopend! Wie verdient het volgens jou om in het spotlicht te staan voor een maand? Geef diegene nu op en wie weet worden ze wel door de staff gekozen om de prijs te winnen! Van de nominaties worden niet langer maximaal twee, maar vier winnaars gekozen! Mocht er niemand genomineerd worden, dan zullen er ook geen prijzen vallen.

  • Vertel ons ook waarom jij deze persoon graag wilt nomineren, zodat het team weet waarom ze een OTM verdienen.
  • Iemand die de afgelopen 4 maanden al een OTM heeft gehad, kan deze niet nog eens krijgen, en kan dus niet genomineerd worden, tenzij het om een andere categorie gaat.
  • Je mag jezelf niet nomineren, behalve bij Topic of the Month.
  • Nomineren is niet verplicht en je hoeft niet iemand bij alle vier de categorieën te nomineren als je dat niet wilt!
  • Je mag meerdere mensen voor dezelfde categorie opgeven als je dit toepasselijk vindt.
  • De nominatieronde blijft open t/m 31 januari. Daarna worden de winnaars gekozen door het team.


Categorieën
Member of the Month:
Laatste winnaars: Vincent Irons, Cecille Skarsgard, Caraphernelia Aglæca, Philip Schulz

Pokémon of the Month:
Laatste winnaars: Sara's Vanilla

Topic of the Month:
Laatste winnaars: Nice Guys van Philip Schulz, Anemoia van Theodore Harvey en Abby Jones, Making Decisions van Kai Miller

Battle of the Month:
Laatste winnaars: -


Om je nominaties bekend te maken, vul je het volgende lijstje in en post je het in dit topic!
Code:
[b]Jouw naam:[/b]

[b]Member OTM:[/b]
[b]Motivatie:[/b]

[b]Pokémon OTM:[/b]
[b]Motivatie:[/b]

[b]Topic OTM:[/b]
[b]Motivatie:[/b]

[b]Battle OTM:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean-Pierre Dupuit
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Gender : Male ♂
Age : 24
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mamoswine
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4377-jean-pierre-dupuit#90428 https://pokemon-journey.actieforum.com/t4379-jean-pierre-s-pokedex#90433

Nominatieronde Januari 2018 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nominatieronde Januari 2018   Nominatieronde Januari 2018 Emptyzo jan 07, 2018 12:20 pm

Jouw naam: Justin

Member OTM: Amal Hakim
Motivatie: Omdat Rolo cool is. En omdat ik het fijn vind dat Yancy zo'n fijne beste vriend aan hem heeft.

Member OTM: Penelope Free
Motivatie: Omdat Sarah cool is. En omdat ik haar en Lars een geweldige dysfunctionele one true pairing vind.

Member OTM: Yuuki Tsukino
Motivatie: Omdat Quinty cool is. En omdat Yuuki en Jean-Pierre, sinds zijn 'aller eerste topic'(tm) al een hele schattige band hebben. En omdat ze me samen met Walter naar PJ heeft gebracht.

Member OTM: Joey Breeze
Motivatie: Omdat Olga cool is. En omdat ik soms nog met plezier terug denk aan zijn gesprek met Jean-Pierre over het samenstellen van je Pokémonteam.

Member OTM: Jordan Benitez
Motivatie: Omdat Luku cool is. En omdat ik graag terugdenk aan hoe het is gekomen dat Jordan een idool is geworden voor Mumrik.

Member OTM: Caraphernelia Aglæca
Motivatie: Omdat Crissy cool is. En omdat de ship tussen Cara en Terry onverwacht kwam.. maar toch ook wel erg goed past. Ze schrijft het ook heel sweet.

Member OTM: Kate Griffin
Motivatie: Omdat Hanna cool is. En omdat het idee dat we hadden van een TV interview voor onze badge-verzamelende accounts heel leuk was/is.

Member OTM: Vincent Irons
Motivatie: Omdat Walter cool is. En omdat, zoals hij ook al mooi in dat topic zei: Vincent en JP elkaar al lang niet meer hebben gezien, maar toch, alsof er geen tijd tussen zat, met elkaar kunnen chillen. En omdat hij me samen met Quinty naar PJ heeft gebracht.

Member OTM: Cooper Brimstone
Motivatie: Omdat Roos cool is. En omdat van alle wacky topics.. die met Cooper toch wel een van de meest bizarre was.

Member OTM: Lyan Hyauki
Motivatie: Omdat Bo2 cool is. En omdat ik me herinner dat Lyan en JP in een topic een spelletje doen waarbij ze samen een verhaal verzinnen, en Lyan is savage.

Member OTM: Imogen Hargreaves
Motivatie: Omdat Floriske cool is. En omdat in topics met haar er altijd wel iets gebeurd dat niet met normale wetenschap verklaard kan worden.

Member OTM: Gavin Castle
Motivatie: Omdat Freedje cool is. En omdat ik hoe Gavin en Philip met elkaar omgaan bijzonder interessant vind.

Member OTM: Arine Hayes
Motivatie: Omdat Anouk cool is. En omdat Arine een onorthodoxe, maar interessante tegenspeelster is voor de stille, iets passievere, Gys.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nominatieronde Januari 2018
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nominatieronde Januari 2019
» Nominatieronde januari 2017
» Nominatieronde Januari 2016
» Januari 2018
» Nominatieronde mei 2018

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Of The Month-
Ga naar: