|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 8:42 pm | |
| That Professor Layton fandom ;w; It's killing me :c I want, I want, I want ;c |
|
| |
Member Clive DovePunten : 498
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 8:47 pm | |
| *rolt naar Quinty toe* Hallo daar kom naar de dark side c: We have the professah! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 8:53 pm | |
| - Clive Dove schreef:
- *rolt naar Quinty toe* Hallo daar kom naar de dark side c: We have the professah!
Oh god ja. Rondlopen als Hershel. Don't make me do that ... But it would be awesome ... *huilt zachtjes* |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 8:59 pm | |
| - Vivienne Williams schreef:
- Clive Dove schreef:
- *rolt naar Quinty toe* Hallo daar kom naar de dark side c: We have the professah!
Oh god ja. Rondlopen als Hershel. Don't make me do that ... But it would be awesome ... *huilt zachtjes* Jawel doe het!! En dan een stiekeme gay relatie met Clive... ehehehehehe. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 8:59 pm | |
| - Clive Dove schreef:
- Vivienne Williams schreef:
- Clive Dove schreef:
Oh god ja. Rondlopen als Hershel. Don't make me do that ... But it would be awesome ... *huilt zachtjes* Jawel doe het!! En dan een stiekeme gay relatie met Clive... ehehehehehe. Nee, dat doen we niet xD Ik weet 't nog niet tho, heb wel een female!Layton gevonden op Zerochan xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 9:01 pm | |
- Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
Oh god ja. Rondlopen als Hershel. Don't make me do that ... But it would be awesome ... *huilt zachtjes* Jawel doe het!! En dan een stiekeme gay relatie met Clive... ehehehehehe. Nee, dat doen we niet xD Ik weet 't nog niet tho, heb wel een female!Layton gevonden op Zerochan xD En nu zinkt met OTP naar de bodem van de zee. Tranen overal...... )': |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 9:01 pm | |
| - Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
Oh god ja. Rondlopen als Hershel. Don't make me do that ... But it would be awesome ... *huilt zachtjes* Jawel doe het!! En dan een stiekeme gay relatie met Clive... ehehehehehe. Nee, dat doen we niet xD Ik weet 't nog niet tho, heb wel een female!Layton gevonden op Zerochan xD En nu zinkt met OTP naar de bodem van de zee. Tranen overal...... )': De OTP blijft, maar ik denk niet dat het team blij zal zijn met de pairing xD |
|
| |
Member Marcus LudovicPunten : 701
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 9:17 pm | |
- Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
Oh god ja. Rondlopen als Hershel. Don't make me do that ... But it would be awesome ... *huilt zachtjes* Jawel doe het!! En dan een stiekeme gay relatie met Clive... ehehehehehe. Nee, dat doen we niet xD Ik weet 't nog niet tho, heb wel een female!Layton gevonden op Zerochan xD En nu zinkt met OTP naar de bodem van de zee. Tranen overal...... )': De OTP blijft, maar ik denk niet dat het team blij zal zijn met de pairing xD Dat age gap tho xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 9:19 pm | |
| - Marcus Ludovic schreef:
- Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
Oh god ja. Rondlopen als Hershel. Don't make me do that ... But it would be awesome ... *huilt zachtjes* Jawel doe het!! En dan een stiekeme gay relatie met Clive... ehehehehehe. Nee, dat doen we niet xD Ik weet 't nog niet tho, heb wel een female!Layton gevonden op Zerochan xD En nu zinkt met OTP naar de bodem van de zee. Tranen overal...... )': De OTP blijft, maar ik denk niet dat het team blij zal zijn met de pairing xD Dat age gap tho xD Layton is maar 37 (A) Scheelt maar 20 jaar ofzo xD |
|
| |
Member Marcus LudovicPunten : 701
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 9:24 pm | |
- Marcus Ludovic schreef:
- Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
- Clive Dove schreef:
Oh god ja. Rondlopen als Hershel. Don't make me do that ... But it would be awesome ... *huilt zachtjes* Jawel doe het!! En dan een stiekeme gay relatie met Clive... ehehehehehe. Nee, dat doen we niet xD Ik weet 't nog niet tho, heb wel een female!Layton gevonden op Zerochan xD En nu zinkt met OTP naar de bodem van de zee. Tranen overal...... )': De OTP blijft, maar ik denk niet dat het team blij zal zijn met de pairing xD Dat age gap tho xD Layton is maar 37 (A) Scheelt maar 20 jaar ofzo xD Och dat valt nog mee :D Ik zat nooit in de fandom maar stiekem shipte ik hen ook hoor =w=" |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 9:42 pm | |
| Ugh .w. Morgen komt de post bij Elisia, mn hoofd staat niet naar nog een post x'D |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 9:55 pm | |
| Maar-maar, die met Lynn in Lumiose dan? D: Maar als je nu geen tijd meer hebt, antwoord je maar een andere keer, hoor. :3
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 9:57 pm | |
| - Lynn Xavier schreef:
- Maar-maar, die met Lynn in Lumiose dan? D: Maar als je nu geen tijd meer hebt, antwoord je maar een andere keer, hoor. :3
Oh yeah .w. Die vergeet ik telkens x'D Ik zal morgen onder de les wel een postje typen :') |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 11:00 pm | |
| Ik ga maar eens vroeg naar bed vanavond want ik heb gewoon zin om in bed te liggen :'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di sep 30, 2014 11:52 pm | |
| Iemand die een topic wilt met Clive? |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|