|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Ace WhannelPunten : 349
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 9:05 pm | |
| Ik begon met posten van bijna altijd 1000 woorden, maar dat werd ik na een tijd beu al typte ik nog heel vaak 1000 woorden posten als ik echt inspiratie had. Naja, het lukt mij beter op een rpg met echte mensen ipv anime char xD
Haha, maar als je erop gaat koomt de hover en zie je de andere weet ^_^ |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 9:09 pm | |
| Oh ja, had ik nog niet gezien. xD Heeft ie ook van die moodswings in de RPG? :'D -hides- |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 9:11 pm | |
| Kinda, enkel wanneer dat hij is van; ha fuck being nice, go being evil! >:'D & dat kan bijna elk moment zijn als hij het juiste moment ziet of als hij zich gewoon verveeld~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 10:00 pm | |
| Oh boy x'D Better watch my step then. ;p
Die anime was zo goed though, vooral de opening @.@ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 10:03 pm | |
| Ik vond het net wat teveel...romantiek, en ik heb echt iets tegen romantische films, boeken, series, etc. Vind er over het algemeen echt niks aan en vaak ook saai x3 Ik heb de serie vooral gekeken vanwege de mannelijke chars xD |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 10:09 pm | |
| Tja dat heb je met van die anime's die gebaseerd zijn op visual novels xD romance everywhere lol |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 10:39 pm | |
| - Seven Farron schreef:
- Tja dat heb je met van die anime's die gebaseerd zijn op visual novels xD romance everywhere lol
De meesten ja :'D |
|
| |
Member Marcus LudovicPunten : 701
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 10:57 pm | |
| *rage rage* Graf school *rage rage* Vervelende vader *rage rage* Stomme ik *rage rage* Ben 100% done met school en hun fratsen! :D |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 10:58 pm | |
| - Marcus Ludovic schreef:
- *rage rage* Graf school *rage rage* Vervelende vader *rage rage* Stomme ik *rage rage* Ben 100% done met school en hun fratsen! :D
... What happened? Dx |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 11:04 pm | |
| Mevrouw De Boer van het vak rassen happened :/ Tis een lang verhaal en eigenlijk ben ik schuldig maar ook weer niet! Hoe dan ook! Mijn mooie project van 64 pagina's van vorige jaar is pleitte! Nu wil ze hem nogmaals zien en mogelijk nog eens beoordelen? (not sure) Niveau 3 beoordeeld hoger dan 2 dus wellicht word mijn 8,5 (waarvan ik nu ook niet eens weet of die wel eerlijk beoordeeld is!) lager! I dunno ben gewoon pissed omdat ik zo trots was op dat project! Toen we dat moesten maken was De Boer op zwangerschapsverlof. We kregen een vervanger die echt .. lax was gewoon! We moesten normaal een rassenmap maken van 55 pagina's maar omdat hij de plaatjes die we kregen nogal out-dated vond (daar had hij wel gelijk in) hebben we de map een beetje aangepast, enkele diersoorten weggelaten en ingeruild voor andere. Voor zover ik weet heeft hij bij de laatste toets ons allen een 8 gegeven zonder dat we hem hebben gemaakt. Nu heb ik dus geen idee wie mijn rassenmap vorig jaar heeft beoordeeld aangezien de drie docenten waarmee ik in contact zat toen van niets weten xD Als hij het heeft gedaan en zo maar een cijfer erop geknald heeft.. idk ben nogal worked up omdat ik ook al ruzie had met me pa en ik gewoon trots ben op mijn rassemapje :c (de tijd die ik er in had gestopt voor een week lang uren achter elkaar ugh! xD) Normaal ben ik niet zo iemand van; Oh oh cijfers moeten hoog zijn! In tegendeel maar in rassen en ik goed en dat wil ik zo houden :C Idk misschien rant ik een beetje zonder logica maar ben gewoon angstig dat het cijfer dropt! D: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 11:06 pm | |
| Woooow dat waren veel woorden.
Maar, ik had inderdaad ook al klasgenoten die zeurden over de vervanger van vorig jaar. Wel balen, zeg! Nergens meer opgeslagen? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 11:06 pm | |
| Jawel maar de printer begaf het net twee seconden geleden xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 11:07 pm | |
| Ah.. Kan je 't niet mailen, dan? Of op school printen? Volgens mij zijn de docenten niet zo lastig met mailen right? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 11:09 pm | |
| Heb ik al gedaan maar door wat onhandigheid van mezelf- eigenlijk ook weer niet- zijn het nu zo ongeveer 28 bestandjes apart. Ze vroeg om de gewone versie want dat is handiger. Nou er zit niets anders op dan maar :c Printer is kapot, inkt is ook op. Heb mailtje rondgestuurd aan vorige coach waar mijn rassenmap nu is xd En dan zie ik het morgen wel weer c; |
|
| |
Member Cassie TyrellPunten : 385
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma sep 15, 2014 11:18 pm | |
| Ah. Nou ja, ze kan in ieder geval niet zeggen dat je geen moeite hebt gedaan c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|