♡ Even a dead fish can go with the flow . {Open} - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 ♡ Even a dead fish can go with the flow . {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Eefje Flowriver
Member
Eefje Flowriver
Punten : 395
Gender : Female ♀
Age : 11
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5614-eefje-flowriver https://pokemon-journey.actieforum.com/t5640-eefje-s-pokedex

♡ Even a dead fish can go with the flow . {Open} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♡ Even a dead fish can go with the flow . {Open}   ♡ Even a dead fish can go with the flow . {Open} - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2016 9:11 am

Ze zuchtte even zachtjes. “Ik weet het, maar ik weet zeker dat Rocky bij mij past.” Daar was ze van overtuigd, maar makkelijk was anders. Het had meteen goed gevoeld toen professor Birch de Torchic aan haar had voorgesteld. Maar ja, onhandig was hij soms wel. Toen keek ze Alyssa weer aan. “Ik heet Eefje, Eefje Flowriver.” Stelde ze zich vervolgens aan de jonge vrouw voor. Ze hoopte dat ze echt genoeg gevist had en dat niet alleen maar zei om haar gerust te stellen. Echt wat klunzig allemaal weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♡ Even a dead fish can go with the flow . {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Open] Raise the dead
» You know we've got the flow
» Fish seeing
» Fishy fish!
» Thanks for all the fish [RANGERQUEST]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Petalburg City-
Ga naar: