Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Waarom denk je dan dat ik overweeg een echte woning te regelen? En WACHT, ECHT?! I-In Hoenn??
App me als het je te binnen schiet, ik zal hier tijd voor vrij maken. Hmm, ik onthoud ze juist. Levenstip.
... Sorry, maar heb je dan interesse in een karateles van mij? Ik had vroeger een eigen dojo dus ik denk wel dat gezien je ook al ervaring hebt, het wel goed komt.
Pff, het is niet genoeg om goed van te leven. Je mag zeker blij zijn.
Derp, maar skypen kan zo leuk zijn!! Well, daar moet ik je teleurstellen, ik woon in Kalos Ik zelf kom overal, maar mijn huis niet helaas ^^' Zal ik doen en zodra ik het weet mag je ze een handje helpen, oke? ^^ Het klinkt erg verleidelijk, maar why not? Dan heb ik dus meer geluk.... ook geen werk kunnen vinden?
Ik doe het wel is, is gezellig! Wait... waarom ben je een Miltank? Dan zou ik in ieder geval verhuizen naar een comfortabelere bank :P Haha, maar ik ben op het moment in Hoenn Het is voornamelijk mijn huis die in Kalos is atm En why is that? Ben je te wild? haha
Jazeker~ Uhm, misschien omdat je ouders je zo genoemd hebben? Want like, hoezo ben ik Riddle geworden? Als ik voor de kleur uit moet gaan zal ik voor de zwarte gaan... maar that's me Op het moment ben ik te vinden in Mossdeep, maar ik kan overal heen dusse ja Oh... klinkt heel judgy... moet ik ze omleggen?
Wat? Ik heet Chakra, niet karma, al zou dat wel in de thema vallen van de namen die mijn ouders aan mij en mijn broertje gaven.
Omdat je een raadsel was...??? Ik heb geen idee. Kijk, daar is de raadsel.
Prima, brb
Nu heb ik beter uitzicht op de fontein.
Dat is echt een eind weg maar denk je naar de snikhete Fallorbor Town te komen? Al is Mauville misschien zelfs beter, daar ben ik iets meer dichterbij bij.
Ik denk niet dat het nogal zou helpen in mijn reputatie als ik zelf een dojo zou willen starten.
Oh shit... sorry Ik ken iemand die Karma heet though, daar waarschijnlijk de verwarring Ja... een raadsel... waarom ik geboren ben? who knows Nice, fonteinen zijn leuk om naar te kijken vind ik persoonlijk Dichterbij bij, ja?? Haha nee, maar ik gebruik gewoon Andraste, dan kom ik overal sneller Ze weten toch helemaal niet dat er een verband staat tussen mij en jou :D
Ja vind ik ook Al ken ik veel unieke namen :P Ja... daar kan ik ook wel een antwoord op bedenken En dat antwoord wil je waarschijnlijk niet horen haha Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd, bedankt Zoals ik al zei ik kan overal heen waar ik wil, dus ja ;) Haha thank you~
Naast dat ik jouw naam en de mijne vrij uniek vind Ragya, Tawnee, Ciro, Delsin, Raven... Allemaal namen die ik niet vaak hoor en dus uniek vind :) Uh... ja, het is natuurlijk ja, maar goed er zijn mensen die het liever niet horen~ Ja, daar heb je helemaal gelijk in haha Ik denk dat ik het wel kan vinden ^^
Well, ik vind het op z'n Engels wel een coole naam Maar de persoon in kwestie heeft zwart haar en is blind... Geloof je? hahaha Ik denk dat we beide heel goed weten hoe kinderen gemaakt worden xD Mensen kunnen het ook niet willen horen, omdat ze het oncomfortabel vinden though Oh yes!!! Ik houd van die muziek Don't worry, ik ben niet zomaar te dwingen