Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato)   Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3 Emptyma sep 12, 2016 10:55 pm

first last is online

Hahaha Arceus, je zegt toch ook 'Raven' niet 'Raaf' Pfft hahahaha omg ik heb nu wel een beetje medelijden met Raven hoor~ Een tweedejaars? Nou ben ik wel benieuwd hoe oud je dan bent?  Ik zelf ben 19, just so you know Haha of course, fantasie mag er wezen, zeker! Oh uhm moet ik eventjes nadenken hoor 'Under the sea' blijft een klassieker en 'You'll be in my heart' en 'I won't say I'm in love' en 'Reflection' Kan nog wel uren doorgaan denk ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chakra Sato
Member
Chakra Sato
Punten : 500
Gender : Female ♀
Age : 22 Jaar
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mienshao
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5230-chakra-sato https://pokemon-journey.actieforum.com/t5231-chakra-s-pokedex#108562

Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato)   Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3 Emptyvr sep 16, 2016 6:45 pm



Alleen in dub.

Jazeker nu hij(?) een Nederlandse naam heeft, snapt het helemaal.

Twee jaar ouder dan jij

Oeh, die vind ik ook wel leuk maar om écht eerlijk te zijn vind ik 'Be a Man' toch wel één van de uitschieters.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato)   Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3 Emptydo dec 08, 2016 9:47 pm

first last is online

hehe ofcourse Niemand wil een Nederlandse naam, bleggggh Oh daaaamn, ik ben een baby~  Die is inderdaad ook heel nice! Zo intens~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato)   Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato) - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Confusing... everything is... Confusing! (Chakra Sato)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chakra Sato
» Confusing stuff +Ragya
» Lucy Sato
» Chakra's Pokédex
» Chan, Chakra Chan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Holo Caster Network-
Ga naar: