Ik ga naar de HKU!!!!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Ik ga naar de HKU!!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Ik ga naar de HKU!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga naar de HKU!!!!   Ik ga naar de HKU!!!! Emptywo aug 31, 2016 11:34 pm

Morgen en overmorgen (1 en 2 september) zijn de introductiedagen van mijn opleiding en aangezien het programma tot 10 uur 's avonds duurt (ik huil) is de kans klein dat ik op PJ kom. Ik heb geen idee wat de bedoeling is, maar we mogen geen laptops mee en ik ga er maar gewoon van uit dat ik 's avonds te dood ben om nog iets te willen doen. :C

Behalve die twee dagen gaat mijn opleiding echt van start komende maandag (5 september), waardoor ik ook minder actief zal zijn. Mij kennende kom ik overdag nog wel online maar aangezien ik schoolshit moet gaan doen zal dat minder zijn dan in de vakantietijd.

Mis me niet te hard pls < /333
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Ik ga naar de HKU!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga naar de HKU!!!!   Ik ga naar de HKU!!!! Emptydo sep 01, 2016 9:21 am

Succes met je opleiding! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga naar de HKU!!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: