Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! zo mei 29, 2016 10:53 pm
Little thing
##:##
natuurlijk wel, enkel iets niet iedereen het er altijd mee eens
Je kan het toch altijd proberen? Denk dat het echt iets voor je is.
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! zo mei 29, 2016 11:02 pm
new text from: Floyd
Dat, of het is daadwerkelijk onjuist.
Het enige interessante eraan zou zijn dat ik gemakkelijker wapens kan afvuren en met vuur kan werken maar om jouw plezier bij te gunnen? Dat is het niet waard.
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! zo mei 29, 2016 11:18 pm
Little thing
Voor zover ik weet gebeurd dat niet
Het is wel nuttig want dan heb ik nog eens een goede dag, altijd fijn om met een goed gevoel te gaan slapen
Haha, grappig. Krijg tranen in mijn ogen van het lachen.
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! ma mei 30, 2016 7:22 pm
Misschien dat je het simplweg negeerd, omdat je altijd gelijk denkt te hebben en dus als spam in je mailbox verwijderd. Kijk, op dat tempo heeft iedereen gelijk als een Xatu.
Er moeten zat andere dingen zijn die je kan doen om dan mij rond te smijten om vrolijk te gaan pitten. .. Of heb je geen hobby's en vind je zelfs het martelen van andermans Pokémon saai?
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! ma mei 30, 2016 8:22 pm
Little thing
Precies daarom zit onze organisatie vol met idioten en dat is ook meteen mijn - helaas - hobby; me druk maken om deze idioten en bedenken hoe geweldig TR zou zijn zonder hen.
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! ma mei 30, 2016 9:16 pm
Zonder deze zogeheten 'idioten' had TR wel beduidend minder teamkracht gehad en waren flink wat meer missies misgegaan. Ze hebben wel enige waarde.
En een hele positieve hobby heb je dan, deed je dat ook al voordat je TR lid was of dacht je dan over de 'normale' idioten?
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! ma mei 30, 2016 9:23 pm
Little thing
Maar stel je eens voor hoe TR eruit zou zien met leden die geen idioten waren? Leden die effectief heel veel potentie bezitten en weten waar ze mee bezig zijn? Wie weet hoe machtig waren we dan wel niet
Nee, die hobby begon pas na ik jou leerde kennen ;')
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! ma mei 30, 2016 9:28 pm
Dan heb ik maar één hele simpele vraag: waarom werden deze idioten - mij zelf uitgezonderd - niet eruit gefilterd bij een teken van hun falen?
Ik voel me vereerd, ik heb je geholpen aan een hobby!Je hebt eindelijk meer te doen dan naar voren te staren.
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! ma mei 30, 2016 9:34 pm
Little thing
Heel simpel, omdat ik niet aan de macht ben.
Als je het zo wil bezien, natuurlijk, all hail Ciro.Echter had ik hiervoor het gevoel dat ik wel een leven had. Je weet wel, me bezig houden met stelen in plaats van idioten.
Member
Ciro Raedmund
Icon :
Onderwerp: Re: Keeping Meowth shut! ma mei 30, 2016 9:42 pm
En... laten we lekker hopen dat het niet snel gebeurd ook.
Ik had je eigenlijk ook liever zien stelen dan met mijn 'soort' bezig te houden. Is ten minste ook iets positiever dan... dit.
Over stelen gesproken, waarom gaan wij niet eens een keer even een steelmissie doen? Dan kan je tegelijkertijd twee van je hobby's doen. Een win-win situatie, hmm?