|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Het complimententopic ma dec 12, 2016 1:00 pm | |
| Mijn complimenten aan Chanel voor het opofferen van haar huis om een stelletje gekken erin te laten derpen! Je streste een beetje, maar het is tot een goed einde gekomen en ik vond het erg nobel en lief van je dat je mensen ophaalde en naar de bushalte bracht na afloop. Je bent een goede gastvrouwe geweest en ik wil je enorm bedanken voor de kans die je ons hebt geboden. Meeten kost nogal wat plannen e.d., maar je hebt zelf het initiatief genomen om een plek voor ons uit te kiezen. Hopelijk heb je het net zo erg naar je zin gehad als wij! Ik wil je ook nog bedanken voor het kleinigheidje dat je voor iedereen hebt gekocht. Het is een ontzettend lief gebaar en ik zal mijn kleine Flareon altijd blijven koesteren c:
Over geven gesproken, onze eigen Santa Olga heeft ook weer toegeslagen en meid, ik waardeer jouw lieve woorden nog altijd! Soms vergeet ik nog wel eens dat ik ook goede invloed heb op anderen, dus bedankt dat je me daaraan herinnert zonder er echt een aanleiding voor te hebben. De kleine, zelf gemaakte pokémonnetjes op de envelop waren ontzettend schattig en ze zien (of, wel, zagen... De mijne is helaas een beetje kapot gegaan in de trein) er heel goed uit. Dankjewel voor de moeite die je erin hebt gestoken voor ons, ondanks dat je er zelf niet veel voor terug hebt gekregen. Dat bewijst maar weer eens hoe vrijgevig je bent en dat is een hele goede eigenschap.
Voor de rest wil ik de andere meetinggangers ook bedanken! Sarah, Cynthia, Luca, Hanna, Denise, Justin, Quinty & Walter: bedankt voor de gezellige middag! Ik heb er erg van genoten en ik heb al lang niet meer zoveel gelachen als die dag. Ik kijk er naar uit om weer een meeting met jullie erbij te hebben. Hopelijk kunnen we nog veel posten samen ;) |
| | | Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Het complimententopic di feb 14, 2017 4:11 pm | |
| Oké, aangezien het Valentijnsdag is en ik vind dat het niet alleen de dag van de liefde maar ook de vriendschap is, wil ik graag een klein aantal mensen in het zonnetje zetten omdat ze dat, voor mijn eigen gevoel, heel erg verdienen. Ik wil hen dan ook bedanken voor de enorme steun die ze de afgelopen weken voor me zijn geweest, maar ik ga ze hieronder ook even apart benoemen. Also, ik kan eigenlijk niet in woorden benoemen hoe erg ik jullie waardeer but I tried.
Allereerst, Olga, ik vind jouw enorme hoeveelheid zorgzaamheid echt een heel groot teken van je loyaliteit. Je laat niet alleen met kleinere gebaren blijken dat je het goed met anderen voor hebt, zoals de leuke en lieve tekstjes die je elke meeting schrijft, maar ik merkte aan je dat je er voor me wilde zijn als ik het nodig had. Dankjewel daarvoor. Ik ben er niet op in gegaan, maar ik weet heel zeker dat je me op je eigen manier vooruit had geholpen en dat kan ik makkelijk terugzien aan de (kleine) complimentjes en bedankjes die je me soms toestuurt op Skype. Ik waardeer het heel erg en ik waardeer jou als persoon.
Dan houden we het nog even binnen het team, want onze lieve Luca is zo precious. Ik meen het. Ik vind het altijd hartstikke lief en schattig om te zien dat je me dierenplaatjes stuurt om me op te vrolijken, zelfs als het maar een kleine tegenslag is, en ik vind het ontzettend fijn dat je dit dagelijks bent gaan doen omdat ik ernaar vroeg (of iig een beetje naar hintte). Niet veel mensen in mijn omgeving doen daadwerkelijk iets met wat ik zeg, dus dat is een aangename verandering. Buiten dat ben je een goede luisteraar. Misschien dat je het zelf zo ervaart, of misschien niet, maar ik vond het erg prettig om met je te kunnen praten. Je luisterde. En daarna verzekerde je me ervan dat ik niet selfish was omdat ik bepaalde dingen nodig heb. Dankjewel. Echt. Ik ben blij dat ik je beter heb leren kennen en ik hoop dat onze vriendschap nog lang mag aanhouden. Vergeet niet dat je ook bij mij mag komen aankloppen als iets je dwars zit, oké?
Ik switch even uit het team. Eigenlijk weet ik niet zeker of je dit wel meteen kan lezen op het forum, dus stuur ik het voor de zekerheid straks nog even privé naar je, maar Justin, je bent echt een fantastisch persoon. Buiten je vindingrijke topics en karakters, die me erg kunnen entertainen als we lekker kunnen posten, ben je een geweldige vriend. Ik kon steun in je vinden op donkere dagen en dat heeft me op die momenten ook vooruit geholpen, al was het soms maar een beetje. Je bent loyaal, gul met je vriendschap en grapjes en bovendien ook heel wijs. Vaker wel dan niet weet je precies wat je tegen me moet zeggen om me beter te laten voelen. Ik weet echt niet hoe je het doet. Dankzij jou (en Sarah) vond ik mijn vechtlust terug en daar wil ik je eeuwig voor bedanken. Als ik iets voor je terug kan doen, dan probeer ik in ieder geval voor je klaar te staan ;)
Last but not least, and this will come as a shocker, wil ik toch weer terug naar een teamlid gaan. Ik ga proberen om het niet al te zoetsappig te maken, maar dat gaat me waarschijnlijk toch niet lukken, want soms kan ik het gewoon niet helpen bij haar. Plus, het is Valentijn, dus dan mag het. Sue me.
Sarah, je zegt altijd dat je heel graag de mom friend wilt zijn. Dat ben je al, you know? Zorgzaam, geduldig, liefdevol en bovenal moederlijk. Dat zijn maar een paar dingen die ik de afgelopen weken van jou heb gezien en gevoeld en gekregen en ik vind het nodig om dit nu even te zeggen. Je wist precies wat ik nodig had en hoewel het soms met vallen en opstaan ging, gaf je wel wat ik graag wilde. Liefde. Begrip. Verdorie ik zit hier in de trein en word emotioneel help. Het klinkt misschien gek, voor sommigen ongezond, maar je bent niet alleen de liefde van mijn leven (ja echt, dat durf ik met 100% zekerheid te zeggen). Je bent ook het moederfiguur dat ik eigenlijk nooit heb leren kennen. Zonder jou… Well, ik zou echt niet weten waar ik nu zou zijn. Dankjewel voor al je steun, je geduld, je liefde. Dankjewel dat je me begrijpt en dat je er echt voor me wilt zijn. En dat je het ook laat merken. I’ve said it before, but you keep me going.
Helaas heb ik niks voor je op de internationale dag van de liefde. Alleen dit stomme berichtje. Maar gelukkig kan ik je nog altijd de rest van de dagen iets speciaals geven, want dat verdien je ♥ Happy Valentines day love. I love you to Groningen and back ;)
Ik wens de rest van de leden ook een fijne Valentijn toe!!
(Side note: No proof read want ik vertrouw mijn laptop niet lmao. Als er fouten instaan rip. Jullie hebben je hiervoor ingeschreven en de voorwaarden geaccepteerd though.)
|
| | | Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Het complimententopic za sep 23, 2017 11:11 pm | |
| Hallo lieve mensen hier is een subtiele reminder dat het 100% okay is om je vrienden en je mede-RPGers even publiekelijk in het zonnetje te zetten door ze een mooi complimentje te geven!! Complimentjes zijn Goed en maken de mensen om je heen Vrolijk en Vrolijke Mensen zijn Gezellige Mensen wow magie.
Vandaag wil ik graag een complimentje/shoutout geven aan Luca, Roos en Rolo! Ik zie jullie op het moment als mijn beste vrienden (ja en vriendin maar shh) en ik zou het absoluut niet anders willen hebben. Vandaag was een typische luie zaterdag met posts, muziek en grapjes en?? Ondanks dat ik niet echt iets belangrijks heb gedaan voel ik me alsnog heel voldaan. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo erg van een luie zaterdag heb genoten. Jullie krijgen het vrijwel altijd voor elkaar om me op te vrolijken en ik weet dat ik altijd naar jullie toe kan met problemen, zelfs al doe ik dat niet zo vaak.
Sowieso maakt het me heel blij om te bedenken dat ik Roos nu al meer dan 9 jaar ken like??? Jij hebt mijn hele puberteit meegemaakt en je wil nog steeds met me praten. Dang dude. Ik weet nog dat ik een tijd terug regelmatig dacht aan hoe jammer ik het vond dat we niet meer zo vaak praatten en ik ben zo blij dat dat contact weer een beetje meer opgebouwd lijkt te zijn?? Je memes zijn on fleek en je characters zijn echt een beleving – op de meest positieve manier natuurlijk. Bovendien schrijf je als één van de besten en dat mag best wat vaker worden gezegd!!
En Luca, ik kan er gewoon niet omheen hoe insanely geduldig jij bent met alles?? En like?? Zorgzaam?? De effort die jij doet om mensen gelukkig te maken verbaast me keer op keer weer. Voor mijn gevoel ga je telkens net weer een stapje verder dan de meeste mensen durven en daar kijk ik heel erg naar op. Het laat me ook vooral beseffen dat jij het ook verdient om dat soort mensen om je heen te hebben en ik hoop dat ik daar ook een beetje aan kan bijdragen!! You rock ok.
Rolo, je bent mijn vriendin maar ook absoluut mijn beste vriendin. Dat klinkt heel raar dus ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. De hele reden dat ik voor je viel was omdat je er voor me was toen ik het moeilijk had. Je luisterde, je maakte grapjes met me, je liet merken dat je oprecht van mijn aanwezigheid genoot en dat doe je nog steeds elke dag. Het doet me zo goed om te zien dat anderen ook inzien wat een zorgzaam en waardevol mens je bent door naar je toe te stappen met hun problemen. Bovendien ben ik trots op hoe ver je bent gekomen met je baantje en dat je nu ook weer aan een opleiding begint. Je dagen zijn misschien niet altijd even leuk maar we gaan er samen aan werken dat we er doorheen komen en het gaat het allemaal waard zijn. Er is geen mens zo sterk als jij. <3
Jullie zijn fantastisch! |
| | | Member Jean-Pierre DupuitPunten : 111
Icon : | Onderwerp: Re: Het complimententopic zo okt 01, 2017 6:42 pm | |
| Ik heb hier in het complimententopic nog nooit iets geplaatst. Dat komt omdat ik liever mensen persoonlijk hun complimentjes geef. Maar ik ga deze regel veranderen. Want deze is speciaal. Waarom? Het gaat om een speciale vriendin die ik heb gemaakt in de (nog niet eens) twee jaar dat ik op PJ zit. En nu was het nog maar even de vraag hoe ik dat ging aanpakken? Ik vroeg me vooral af, hoe ik deze persoon, nou een extra groot plezier kon doen.. En toen had ik ineens een antwoord. Accounts. Deze persoon is verzot op haar accounts. En daarom had ik bedacht dat ik mijn complimentjes aan haar ging geven via haar accounts. En de eerste, is ook meteen een van de meest bekende accounts op het hele forum. En dat, is al een compliment op zichzelf. Deze madam kennen we allemaal wel. Omdat ze vaak online komt. Omdat ze veel topics heeft. En omdat ze al menig mensen heeft verblijdt met haar fratsen. En als ik het goed heb begrepen, heeft ze ook een aantal mensen ontroerd. Wat ik graag over Cecille wil zeggen is dat het me duidelijk is, dat de bedoeling was om een vrouw te schrijven die niet binnen het stereotype valt. Ik vind het, mede door Cecille, nu ook moeilijk om me voor te stellen dat er überhaupt ooit een stereotype was. Vechten, sporten, vies worden, vieze mopjes. Het hoort allemaal bij Cecille. Maar er is nog iets waar Cecille voor heeft gezorgd op het forum. Een nieuw tijdperk als je het zo wilt noemen. Een forum, dat helemaal open werd voor de LBGT communitie en hun voorkeuren. Het is tegenwoordig vrij normaal om een Biseksueel karakter te hebben. Of een Transgender karakter. Maar Cecille zette zeker het voorbeeld voor een geweldig persoon, die ook toevallig Bi was. Ik kan niet zeker zeggen dat het allemaal begon met dit account. Daarvoor zit ik niet lang genoeg op dit forum. Maar ik weet zeker dat Cecille er een bijzonder grote invloed op heeft gehad. En natuurlijk ook haar lieftallige wederhelft, Sara. Alex is een genderfluïde individu. Dat betekend dat Alex op staat iedere ochtend en dan de beslissing maakt of Alex voor vandaag een hij of een zij is. Ik kende de term langer, dan dat ik Alex kende. Dat komt omdat ik vrij laat pas echt een topic met Alex had. Maar ik ken in mijn persoonlijke leven niemand die genderfluïde is. En Alex heeft me op een bepaalde manier toch geconfronteerd met deze vorm van gender identiteit. Nu ben ik zelf niet zo iemand die in een seksualiteit of in een genderidentiteit valt die minder vaak voorkomt dan de rest. Maar ik ben er enorm trots op dat Rolo het gewoon op zich neemt om een account te maken die genderfluïde is. En daarmee, dus ook een aantal van de struggles die naar voren kunnen komen als iemand zich op die manier identificeert. Ze laat ook gewoon zien dat het niet raar is. Want Alex is niet enkel iemand die genderfluïde is. Nee, Alex is nog een hoop andere dingen. Een volledig, en volwaardig persoon. En deze acceptatie heeft Rolo teweeggebracht, en hopelijk ook bij meer mensen op het forum. Kudos! We stappen over naar Manolo. Ik zou graag beginnen over Manolo’s keuze om als een man door het leven te gaan, terwijl deze persoon is geboren als een vrouw. Maar ik wil het eigenlijk even hebben over zijn rol binnen Team Rocket. Het is makkelijk om Team Rocket te zien als een stelletje psychopaten. Een groep mensen die maar gewoon slechterikken zijn zonder goede reden. Maar de dame achter het account besloot om TR juist Manolo’s bitch te maken. In plaats van andersom. Manolo is slim genoeg om de voordelen die TR kan bieden naar binnen te halen, maar alsnog te leven zoals hij dat wilt. Hij neemt zijn vrijheid. Hij neemt zijn rechten. Mijn punt is gewoon dat er verschillende redenen zijn om bij TR te zitten, en Rolo heeft dat laten zien. En ze heeft het met Manolo ook nog eens geloofwaardig gemaakt. En nu het gedeelte over hormonen. Want Manolo is niet gewoon iemand die ervoor koos om als man door het leven te gaan. Nee, Manolo is ook iemand die door zijn omgeving erg is beïnvloed. Een hoop van zijn gedrag nu is zo, vanwege zijn ervaringen. Mensen die strugglen met hun biologische gender, kunnen ook gewoon met dezelfde dingen strugglen als mensen die tevreden zijn met hun biologische gender. Dit weten we natuurlijk allemaal, maar er wordt hier daadwerkelijk een personage neergezet. Weet je hoe weinig dat gebeurd in de entertainment industrie? Dankejwel Rolo. Let a kid, be a kid. Benji heeft twee moeders. En dat is okay. Benji wilt graag een superheld zijn. En dat is okay. Benji heeft overgewicht. En ook dat is okay. Benji is okay. En hij is ook nog eens een hele vriendelijke jongen! Wees een beetje meer zoals Benji. Blijf in je dromen geloven, en houd van je moeders. Want er is geen mens die meer van je zal houden, dan je ouders. Ik weet niet zo goed of Rolo Benji heeft bedacht om een soort van eigen zoon te hebben. Maar als het zo is, dan hoop ik voor haar en Sara dat ze een Benji krijgen. Of jullie nou adopteren, of een donor nemen. Let Benji, be Benji, because everybody likes Benji. En toen kwam ik bij Daniel aan. En ineens wist ik niet meer zo veel te zeggen. Totdat ik natuurlijk aan kom bij het feit dat hij nogal gevormd is door zijn familie. Met namen zijn vader. Er is een bijzonder grote groep mensen die zich heel erg kunnen inleven met Daniel. Het doffe gevoel dat je iedere dag hebt, omdat iemand anders jouw leven bepaald. Het gevoel dat je eigenlijk niet echt leeft, want wees nou eerlijk, dat doet Daniel niet vaak. Weetje.. Daniel en zijn familie zijn gewoon zo.. uitgewerkt weetje. Even die karakterkaart doornemen, en misschien een topicje erbij pakken en je snapt die jongen gewoon helemaal. Deze keer gaat mijn compliment niet zozeer over het doorbreken van gevoelige onderwerpen bij karakters, maar juist over het goed uitwerken van een herkenbare situatie. Hier is tijd in gestoken, en het is te zien. Ik denk dat een hoop mensen graag verhalen over het leven van Daniel zouden leven. Vooral als ze zelf met moeilijke families leven. En als een bonus compliment, mogen we Sarah maar bedanken dat ze de Sweets heeft geïntroduceerd op het forum. Een patatje. Iedereen zou Abby mogen denk ik. Er zullen zeker mensen zijn die haar pep niet kunnen handelen. Maar dat zijn juist de mensen die precies door haar pep opgevrolijkt zouden kunnen worden. Abby is iemand die dingen heeft meegemaakt die diepe gevoelens achter lieten. Maar in het dagelijkse leven kijkt Abby vooral naar de oppervlakte. Niet op een slechte manier. Ze ziet iemand die iets liefs zegt tegen iemand anders en ze lacht. Ze ziet iemand die een jongetje helpt met zijn voetbal uit de boom te halen en ze lacht. Ze ziet iemand die haar vraagt of ze met hem wilt dansen en ze lacht. Zonder het hardop te zeggen geeft Abby ons allemaal het advies om naar de mooie dingen in het leven te kijken. Daar kun je een flink stuk gelukkiger van worden. En ik weet niet of je dat door had Rolo, maar ik zie het in ieder geval wel zo. Abby’s manier van leven lost niet alle problemen op. Maar ze gaat er iedere dag voor, om gewoon al het moois te zien! Met jou komt het uiteindelijk alles wel goed, Abby. Wat kun je over haar zeggen? Dat is een flauw grapje, want ze kan zelf niks zeggen. Als schrijver kun je jezelf natuurlijk ook gewoon uitdagen met iets moeilijks. Hoe ga je dat aanpakken? Hoe zal dat in de RPG gaan? Hoe stuurt ze haar Pokémon aan? Maar Rolo vond haar oplossing. Dit was gebarentaal. Nu klinkt dat als een vrij simpele oplossing, maar ook al is dit de oplossing.. ze loopt alsnog tegen een aantal problemen op. En tóch maakt Rolo dit account aan. Ballsy. Het hoeft niet altijd eng te zijn om iets moeilijks te doen. Het kan je ook gewoon sterker maken. Daarnaast vind ik het erg leuk dat Vera gewoon ook echt een meisjepeisje is. En dat heeft Rolo nog niet heel vaak gedaan geloof ik. Maar daar snijd ik ook meteen een nieuw onderwerp mee aan. Vera is niet enkel getekend door haar onmogelijkheid om te spreken. Maar ook door haar familie. En het doel dat ze daarmee kreeg. En vervolgens moet ze leren om te leven en overleven in een wereld die zich niet aan haar wensen aanpast. Ze maakt een volledig mens, die toevallig niet kan spreken. En dat is iets heel belangrijks. Als je aan Vera denkt, denk je niet: dat is die wat niet kan spreken. Dan denk je: ohja, die wat niet vies wilde worden toch? Of je denkt: Hey, dat is die modequeen toch? En ze is ook een erg leuk contrast tegenover Kenneth. En dat waardeer ik ook heel erg. “Heb moed!” Zegt Rolo met dit account. Dankjewel voor het advies Nu kon ik natuurlijk ook nog over andere accounts vertellen, maar ik denk dat ik de rest van je kinderen geen eer doe, als ik ze nog niet heel goed ken. Ik heb zeker met meer accounts topics, maar ik zou die liever nog wat beter leren kennen voordat ik aardige dingen over ze ga zeggen. Ik hoop dat je een glimlach kreeg toen je dit las. En voor de rest van PJ, het zou zomaar eens kunnen zijn dat ik ook zo’n kekke lijstje maak voor een van jullie. Of zelfs voor meer van jullie! Jullie zijn bij deze gewaarschuwd ;) |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Het complimententopic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |