|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 8:47 pm | |
| Marley is SO adorable <3 Is hij nu uitgegroeid Maaike? |
|
| |
Administrator Raven StriderPunten : 639
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 8:48 pm | |
| Hij is nu 8 maanden. En bijna uitgegroeid ja. c: |
|
| |
Member Samuel SmokePunten : 455
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 8:51 pm | |
| Vet schattig. :3:
Ik wil ook weer een puppy, m'n grote monster is m'n jongste en die is by now 2½. ,_, Al heb ik dit jaar genoeg pups op zien groeien, waaronder mijn liefste Max. Alleen die zie ik nu nooit meer want stage is over en ik heb dus vrij weinig te zoeken in een pension.
Oke. Posten. Dit gaat me lukken. |
|
| |
Member Lisanna SoleilPunten : 386
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 8:55 pm | |
| Aww, wat een schatje! Ik wil ook zo graag een hondje T^T -- & Al mijn postjes op Lis bijgewerkt! Topicjes voor Therin & Kaito! <: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 8:57 pm | |
| Aawh. Mag je niet gewoon af en toe nog langskomen? |
|
| |
Member Troy MercerPunten : 386
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 9:01 pm | |
| Mijn stagebegeleider eindigde de periode door te zeggen dat hij me nog zou bellen over de vakantie, dus het zou best zijn dat ik (voor een kleine vergoeding) nog een aantal dagen terug mag komen, ja. Echter heb ik daar wel heel erg gemerkt zeer gehecht te zijn geraakt (mag ook wel in een heel jaar) aan bepaalde honden, dus dan moeten m'n kinderen er wel zijn hoor.. - Mijn baby's:
1e = Max, een hond die als kleine pluizenbol binnenkwam en enkel bij mij op schoot klom, deed hij mijn laatste week daar nog steeds. :3: 2e = Nipos. Zijn 1e dag was ook de mijne. >D Het was zo heerlijk hoe alles daar de hele dag losliep (behalve op de laatste foto want daar was het etenstijd) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 9:03 pm | |
| Omg so cute. Ik zou daar echt niet zo lang stage kunnen lopen. Zou ik het hele asiel mee naar huis nemen. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 9:07 pm | |
| Fijn dat het geen asiel is, dan, he?! Het is een dierenpension, dus alle dieren daar waren er omdat hun eigenaren er even niet waren.
Al hebben we wel 2 honden gehad met overleden eigenaren. 1 heb ik herplaatst (yeay me!) en de ander is in gaan wonen bij mijn stagebegeleider. |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 9:30 pm | |
| -Neopets terugval- Ik heb de labray, hell yeah :'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 9:43 pm | |
| Ah oké, dat is dan wel makkelijker ja. Ze hadden allemaal een lief baasje?
Ik moest tijdens mijn stage op kantoor werken bij de Dierenbescherming NHN. Dan ben je niet direct in contact met die honden in de asielen, maar als ik dan weer een verhaal hoorde van zon beestje dat was mishandeld of verwaarloosd, had ik echt zoiets van: omg kom maar hier. Daarom hebben we Marley ook genomen, zijn ouders komen uit Romenië en hij is op hele jonge leeftijd mishandeld. Hij heeft een litteken ter grote van je wijsvinger in zijn nek, echt zo zielig. Daarom is hij zo bang voor vreemden, maar het gaat steeds beter met hem. Ons vertrouwd ie al blindelings, echt we kunnen alles met hem doen, en met vreemden gaat het ook onderhand goed als ze hem negeren. Na een tijdje mogen ze hem zelfs aaien en op een gegeven moment springt ie zelfs uit enthousiasme tegen ze op als ze al een tijdje binnen zijn. xd |
|
| |
Member Fennel KingsleyPunten : 543
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 10:11 pm | |
| Dafuq surprise barbecue. Daar ging al mijn posttijd.
en mijn soberheid. |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 10:16 pm | |
| Omg wat een schattige hond <33 I want to hug it 8D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 10:18 pm | |
| @Maaike: Op zich wel, want we namen niet elk type hond aan aangezien we vaak met +50 honden zaten en dan kan je er geen felle tussen hebben zitten! Wel hebben we de drie musketiers: drie labradors (bink, bikkel & gozer) waarvan het vrouwtje is overleden. de mannelijke eigenaar heeft geen tijd voor ze dus zitten ze al sinds december in t pension..
Klinkt wel als een interessante stage, overigens. Na mijn opleiding PV ben ik van plan de Kynologie in te gaan. Honden rehabiliteren & trainen. c: |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 10:21 pm | |
| Anita: Dat klinkt echt awesome, worden die honden weer doorgegeven aan mensen die ze willen hebben(kinda zoals een dierenasiel?) of blijven ze daar? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za jul 26, 2014 10:24 pm | |
| Nee, ehm, als wij door omstandigheden een hond zonder eigenaar krijgen, zetten we deze nergens online o.i.d. Omdat we enkel onze klanten en kennissen vertrouwen, zullen we een woordje bij hen doen en dat is de enige manier waarop een hond bij ons een nieuwe eigenaar krijgt. Sowieso is het al niet de bedoeling dat we zulke honden binnen krijgen, want we zijn immers geen asiel.
http://dierenpensionambacht.magix.net/album/alle-albums/ Kijk daar maar eens, dan zie je hoe het eruit ziet :3: |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|