Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Talks at Twelve di mei 03, 2016 2:28 pm
"Oh wauw, dat is een gaaf verhaal!" [Het is te horen aan haar stem dat ze breed glimlacht] "Ik heb altijd zo veel bewondering voor sporters. Teamsport klinkt altijd zo leuk! Speel je al lang? Heb je een litteken aan die val overgehouden? Al kan die tand als litteken tellen I guess - tenzij je die hebt laten fixen..."
Calling Unknown!
Member
Jane Harper
Punten : 493
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve di mei 03, 2016 4:07 pm
Jane Harper
Calling..
[Gevleid lachje,] "Well, probeer het eens, zou ik zeggen! Ik doe het nu zo'n acht jaar, denk ik? De tand is nog steeds half en op m'n bovenlip zie je nog wel iets van waar hij gescheurd was, yeah. Maar hey, het staat best stoer. " [Gegrinnik.]
Member
Penelope Free
Punten : 245
Type : Breeder
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve vr mei 06, 2016 2:30 pm
"Oh, uh, misschien was het slim geweest als ik had gezegd dat ik niet sport omdat ik in een rolstoel zit. Dat beperkt de mogelijkheden nogal, heh. Oeh, dat klinkt als een stoer litteken! Verzin je er dan ook wel eens verhalen omheen, dat als iemand er naar vraagt je zegt dat je geworsteld hebt met een wilde Gyarados ofzo? Dat zou ik wel doen namelijk." [grinnik]
Calling Unknown!
Member
Jane Harper
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve ma mei 09, 2016 12:15 pm
Jane Harper
Calling..
"Oh." [Korte stilte.] "Dat is – dat is niet.. Fuc k, sorry, dit gehakkel zal je al vaak aangehoord moeten hebben. Oké. Shit, sorry. Maar er zijn.. dus wel mogelijkheden?"
"Y'know, tot nu toe heb ik eigenlijk alleen het echte verhaal verteld, maar dat is een fantastisch idee. Ik zal alle dames en heren woo'en dankzij jou."
Member
Penelope Free
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve ma mei 30, 2016 8:45 pm
[nep-gechoqueerde inhalatie] "Durf je wel, zulke taal bij een minderjarige! Nee, in alle eerlijkheid, ik ben er aan gewend dus het maakt me niet uit. Je kon het niet zien anyway. Er zijn wel rolstoelsporten, maar dat lijkt me eigenlijk heel saai. Rennen lijkt me veel leuker dan rollen. Hoe voelt het om te rennen?"
Calling Unknown!
Member
Jane Harper
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve za jun 04, 2016 1:37 am
Jane Harper
Calling..
"Wacht je bent minderjarig oh Arceus he— Oh. Oké, gelukkig." [opgelucht lachje] "Dat iemand ergens aan gewend is, betekent niet altijd dat het niet erg is, though, en ik wil niet de zoveelste persoon zijn die zich zo gedraagt."
"Uh, hoe het voelt? Nu stel je de lastige vragen, P-Diddy. Hmm.." [een bonk is te horen] "Oh, shit. Gadver. Ik ben zo terug, houd die vraag vast!"
Member
Penelope Free
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve zo jun 26, 2016 10:22 pm
"Dat zegt mijn moeder ook altijd! Maar ik maak me er liever geen zorgen om. Welke koekjes er in huis worden gehaald, dat is nou een belangrijke vraag om over na te denken."
[verwarde maar zachte 'uhh' is te horen] "Is... is alles oké daar..?"
Calling Unknown!
Member
Jane Harper
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve wo jun 29, 2016 11:04 pm
Jane Harper
Calling..
[Gegrinnik,] "Een erg belangrijke vraag, indeed." [korte stilte] ".. Shit, nu heb ik honger."
[Geluiden van agony] "Het uh, kon beter, om eerlijk te zijn. En dat ding dat ik wilde laten zien? Het is nu uh.. Niet meer zo indrukwekkend."
Member
Penelope Free
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve zo jul 03, 2016 8:38 pm
"Uh-oh. En opnieuw uh-oh. Is het te fixen? Wat is het eigenlijk?"
Calling Unknown!
Member
Jane Harper
Icon :
Onderwerp: Re: Talks at Twelve do aug 04, 2016 3:38 am
Jane Harper
Calling..
"Het is – ugh – op te ruimen?? Of ten minste, dat – bleegh – probeer ik nu. Ik ben in het ei gaan staan en het voelt niet oké."