Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Careless Whisper [Blind date]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptyza maa 12, 2016 1:43 pm

Het was een ding. Misschien moest ze ook eens een kijkje nemen, klonk interessant. "Uhm.." Mabel dacht even na, wat was haar favoriete bloem? Als Cooper verwachtte dat ze 'rozen' ging zeggen had hij het fout, die waren niet zo bijzonder. "Ik vind de bloemen van Chesto bomen wel mooi," antwoordde ze terwijl ze dacht aan de planten die ze thuis hadden. "Maar sommige Dahlia's zijn ook prachtig." De Chesto bloemen waren mooi, een beetje paars/roze, maar de Dahlia's die haar moeder verzorgde waren ook erg sierlijk. Moeilijk kiezen. Cooper had een grote tuin, Mabel vroeg zich af hoe groot 'groot' was, maar het leek ongepast om te gaan vragen naar zijn financiële status. Wat zou hij dan wel van haar denken?! Het was niet alsof ze erg rijk was, net onder het gemiddelde was meer toepasselijk. Zij was dan ook opgegroeid in een redelijk klein huis, al was nu ze op de Daycare leefde haar ruimte een heel wat meer geworden. Nog steeds niet gigantisch, maar een stuk groter. "Zou je kunnen zeggen," glimlachte Mabel op de Breeder vraag. "Het is veel werk, maar ik heb hulp van Mercy, en soms Amy." En het was niet alsof ze twintig pokémon bezat, het waren er maar.. zes plus de vijf Buneary's waar ze voor zorgde. En de konijnen zouden binnenkort weggaan, dan was er alleen nog haar team. "Maar ik bezit de Daycare niet, bovendien.. door omstandigheden zijn er niet erg veel pokémon." Haar rare fobieën bewaarde ze maar voor later. Nu waren er nog niet veel pokémon. Ze had besloten hierna de Daycare helemaal op te knappen en de vogels te gaan vangen, en misschien als Amy er echt op stond nog een gym te doen. Zelf had ze er niet zo een zin in, maar nu ze de eerste badge al had..
"Oh, Mercy is mijn Lopunny," zei Mabel nadat ze realiseerde dat ze over de pokémon had gepraat zonder te vertellen dat het ook echt pokémon waren. "En Amy is mijn Zoroark." Ze was niet van plan de Lopunny naar buiten te laten, ze had nog het contest later, en Amy had ze niet bij. Voorstellen zou dus wat lastig zijn, maar het gesprek zou vast wel een goede kant op gaan. Hopelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptydo maa 17, 2016 11:16 pm

Let's bust that tearful face with our
sour   mayonnaise
And get back our lost dream
Zijn date vond Chesto bloemen mooi, en alhoewel Cooper zich niet direct kon herinneren hoe die bloemen er ook al weer uit zagen, durfde hij haar objectieve mening te geloven. Ze waren vast en zeker mooi. Het waren bloemen, die waren niet erg snel lelijk. Dahlia’s kende hij gelukkig wel, dus hij knikte dan ook instemmend. Mabel bevestigde dat het veel werk was, precies zoals Cooper al vermoed had. Ze hoefde het werk gelukkig niet in haar eentje te doen – haar Pokémon hielpen haar. “Lopunny en Zoroark…” Cooper fronste, en probeerde zich te herinneren wat voor Pokémon dat waren. ”Zijn dat coole of schattige Pokémon? Of zijn het meer van die mysterieuze types?” vroeg hij in een poging om er achter te komen wat voor Pokémon er waren. ”En als er niet veel Pokémon zijn… wel, is het niet deels de taak van een breeder om er voor te zorgen dat er meer komen? Om er meer te maken? Nou ja, misschien niet letterlijk, maar…” Cooper fronste, zich afvragend of hij misschien twee dingen met elkaar verwarde. Het was natuurlijk niet alsof een daycare hetzelfde was als een fabriek, dat wist hij ook wel, maar was de Daycare niet waar Eieren vandaan kwamen? Was dat niet waar Pokémon uit kwamen? Of verwarde hij het nu misschien met Surprise Eieren? Het was sowieso in beide gevallen een verrassing wat er uit het ei kwam.
Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 187 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 391 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 444 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 272 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 417 *  Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 426
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptyvr maa 18, 2016 7:45 pm

Cooper leek niet te weten wat voor pokémon Amy en Mercy waren, wat ook niet zo raar was aangezien Zoroarks zeldzaam waren en Lopunny al helemaal niet in Kalos voor kwamen. "Uhm.." Mabel dacht even na, wat was het beste om haar pokémon te omschrijven. "Lopunny's zijn vooral showpokémon, dus als je wel eens een contest hebt gezien is de kans groot dat ze er tussen zat. Ze zien er een beetje uit als bruinwitte Bunnelby's, maar dan sierlijker en meer vrouwelijk," legde ze uit in een poging Lopunny's zo goed mogelijk te omschrijven. Lastig. "Maar Mercy is shiny, dus wat normaal wit is is bij haar roze." Roze was vast geen populaire keus, maar voor een showpokémon was het prima. Mercy vond contests leuk en haar shiny kleur kon haar helpen. "En Zoroarks.. dat zijn zwarte vossen met rood haar en nagels. Maar misschien kun je het beter opzoeken op een pokédex," vervolgde Mabel met de beschrijving van haar andere pokémon. Ze was niet geweldig in beschrijvingen en Amy uitgebreid omschrijven was niet nodig.
"Nou," Mabel dacht na over hoe ze antwoord moest geven op het breeden. "Je kunt niks dwingen en het is belangrijk om niet te veel nestjes te hebben door het jaar, maar ik ben niet het meest ervaren op dat gebied." Het hele onderwerp bracht een lichte blos op haar wangen, het was een beetje... maar ja, als breeder moest ze er maar aan wennen. "Als in je ooit in Vaniville komt kun je het misschien wel vinden," besloot Mabel over te gaan op een wat veiliger gebied. "Het heet Safe Haven, het is een uhm.. nou ja, je snapt het wel." Het hete origineel niet Safe Haven, maar ze had de naam mooi gevonden en ze wilde dat die iets betekende. Ergens was het wel een beetje haar Daycare. "Dus als je ooit ergens moet onderduiken weet je me te vinden," voegde ze er glimlachend aan toe. Ze had de naam niks voor niks gekozen, het moest een veilige plek voor iedereen zijn. Daar waren er niet veel van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptywo maa 23, 2016 1:15 pm

Let's bust that tearful face with our
sour   mayonnaise
And get back our lost dream
Geïnteresseerd luisterde Cooper naar hoe Mabel haar Pokémon beschreef. Alhoewel hij nog nooit naar een Contest was geweest, wist hij gelukkig nog wel wat een Bunnelby was. Hij vond het nog steeds behoorlijk moeilijk om zich voor te stellen hoe de Lopunny er precies uit zou moeten zien, maar nu had hij er in ieder geval een vaag beeld van. “Wacht – heet het shiny als een Pokémon een andere kleur heeft?” vroeg Cooper verbaasd. Van zo’n term had hij daadwerkelijk nog nooit gehoord. “Ik dacht eerst altijd dat Pachirisu blauw waren, maar toen dacht ik dat ik het mis had omdat die van mij roze is. Zijn Pachirisu dan blauw als ze ‘shiny’ zijn?” vroeg hij vervolgens. Shiny… alleen het woord klonk al speciaal. Oh man, het moest vast fantastisch zijn om een Pokémon te hebben met een speciale kleur! “Safe Haven, zei je?” herhaalde hij de naam van de daycare. Cooper knikte. “Ik hoop niet dat ik ooit van dat aanbod gebruik hoef te maken, maar ik zal in ieder geval een bezoekje brengen als ik er langs kom,” beloofde hij. Onderduiken… Alhoewel hij er vrij zeker van was dat hij niets had om van te vrezen, was het misschien handig om in ieder geval zijn best te doen om te onthouden waar de Daycare zich bevond. ”Zijn er al mensen die er gebruik van hebben gemaakt, of..? vroeg Cooper. Langzaam stopte hij met lopen. Ze waren eindelijk gearriveerd bij hun bestemming, en ze waren duidelijk niet het enige koppel dat van plan was geweest om de watervallen te bekijken. “Ahh… het is zo druk…” bracht hij uit.
Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 187 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 391 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 444 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 272 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 417 *  Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 426
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptywo maa 23, 2016 5:39 pm

"Yeah, het zijn zeldzame kleurvariaties," gaf Mabel als antwoord op de vraag. "Ze verschillen per pokémon, bij sommige soorten ziet de shiny er bijna hetzelfde uit en bij andere is het erg verschillend." Over shiny's wist ze dan weer wat meer. Aangezien haar halve team eruit bestond was ze er best nieuwsgierig naar. Mercy, Despair, Alice, allemaal van dezelfde soort, soort van, en met dezelfde kleur. De een was er blijer mee dan de ander.. *kuch* Despair *kuch* "Maar.." dacht Mabel hardop na, ze wist niet veel over Pachirisu's. "Als je dacht dat normale Pachirisu's blauw waren en die van jou is dat niet, denk je niet dat die van jou shiny is in plaats van andersom?" Hoewel ze niks van de pokémon afwist was ze er zeker van dat als Cooper dacht dat ie normaal blauw was de roze variant de shiny was. "Is goed," zei Mabel lachend toen Cooper zei dat hij een keer op bezoek zou komen. Dan hopelijk wel als ze het wat beter had hersteld. Hoewel het er niet vreselijk uit zag wilde wel graag de kapotte stukken repareren. "Nee," gaf ze toe op de vraag of er al mensen waren ondergedoken. Op dat punt was ze nog niet aangekomen. "Ze zijn vast bang dat ze moeten werken," voegde ze quasi-serieus aan toe. En het was niet alsof ze posters ophing met het bericht dat mensen mochten komen onderduiken. Ze wilde geen bed and breakfast beginnen. Als ze dat had willen doen had ze niet veel aan de vogelstallen op de Daycare. Waarom dan daar nog mee bezig zijn?
Het werd drukker, waren ze dan bij de watervallen? Cooper merkte het ook op en Mabel besloot haar arm los te halen zodat ze beter kon zien. "Waar denk je dat we heen kunnen?" vroeg ze terwijl ze op haar tenen over de menigte probeerde te kijken. Druk, druk. "Hé, denk je dat we boven de watervallen kunnen zitten?" vroeg Mabel enthousiast met haar blik op het valpunt van het water. Silvester kon ze makkelijk naar boven dragen en er zou bijna niemand zitten. Perfect toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 6:00 pm

Let's bust that tearful face with our
sour   mayonnaise
And get back our lost dream
Ahh… Het moest vast cool zijn om een Pokémon te hebben met een speciale kleur. Als hij er ooit een tegen zou komen, dan zou hij zeker een poging doen om hem te vangen. Ah, dan moest hij de Pokémon natuurlijk wel weten te herkennen als een shiny, vooral als ze er bijna hetzelfde uit zagen. “Huh… wel, als je het zo stelt… Ik heb hem volgens mij niet opgezocht in mijn Pokédex nadat ik hem ving, dus ik zou het eigenlijk niet zeker weten,” reageerde Cooper, bij wie het kwartje langzaam begon te vallen. Was Jeep specialer dan hij had gedacht toen hij hem had gevangen? Een brede grijns verscheen op Cooper’s gezicht. “Het zou in ieder geval super cool zijn als hij wel shiny is, ja.” Holy shit. Hij had misschien gewoon een shiny gevangen zonder het zelf te weten. ”Wel, als ze moeten werken, dan hebben ze tenminste iets te doen terwijl ze zich verschuilen, toch?” antwoordde Cooper vervolgens. ”Het lijkt mij in ieder geval wel beter – ik kan er niet echt tegen als ik ergens stil moet zitten. Als ze zouden moeten helpen met het opknappen, dan hebben ze in ieder geval iets te doen, right?” redeneerde hij. Mabel had zijn arm losgelaten, waardoor Cooper zich eindelijk realiseerde dat ze daadwerkelijk het hele stuk hadden gelopen met in elkaar gehaakte armen. Huh. Wel, het had in ieder geval niet onprettig gevoeld om zo te lopen. Tot zo ver leek de ‘date’ in ieder geval goed te gaan. Dat waren vast en zeker zijn natuurlijke charmes die aan het werk waren. Dat, of hij had gewoon nog niets gezegd dat er voor had kunnen zorgen dat zijn date zich aan hem had kunnen irriteren. Mabel opperde om bovenop de waterval te gaan zitten, en Cooper had zijn mond al bijna geopend om een vraag te stellen. Nee, natuurlijk bedoelde ze niet dat ze letterlijk in het water bovenop de waterval wilde gaan zitten. Alleen het idee al. ”Ik denk wel dat we vanaf daar een mooier uitzicht hebben dan dat we nu kunnen krijgen met al die mensen die voor ons staan,” antwoordde hij dus maar. ”Maar… hoe zou je daar helemaal boven willen komen?
Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 187 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 391 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 444 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 272 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 417 *  Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 426
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 10:57 pm

Cooper begon na te denken over zijn Pachirisu en concludeerde hoe cool het zou zijn als hij ook echt shiny was. "Zeker," stemde Mabel glimlachend in. "Maar de pokémon zelf zijn belangrijker dan hun kleuren, eh?" Of Mercy of Silvester of de andere teamgenoten shiny waren of niet maakte haar niks uit, het waren geweldige pokémon en hun kleur had daar niks mee te maken. Al was de roze kleur van Mercy wel heel mooi. "Het zou in elk geval een stuk sneller gaan," zuchtte Mabel met haar gedachten bij haar Daycare. "Ik bedoel, ik en een groepje pokémon zijn niet de beste werkkracht." Vooral als je een luie Zoroark had, een Pidgeot die niet echt meer kon dan dingen dragen en een paar Lopunny die wel sterk waren, maar niet erg groot. Yup, het ging nog wel even duren voordat ze een volwaardige Daycare hadden.

"Met Silver," antwoordde Mabel. "Die Pidgeot." Ze rommelde al in haar schoudertas, maar met de mensenmassa was het lastig de juiste pokéball te vinden. Ze trok een van de oranje dingen eruit en vergrote de ball. Waarom zag alles er hetzelfde uit? Maar dit was niet Silvester's pokéball, dat kon ze zien aan het gebrek aan krassen op het ding. De ball van haar trouwe vogel had al heel wat doorstaan. Mabel wilde het ding weg stoppen, maar voordat ze het ding kon verkleinen klapte het open. Een nieuwsgierige Buneary keek om zich heen. Alice. Zo snel ze kon viste Mabel de pokémon van de grond, oké.. nu had ze haar armen vol. "Cooper," het meisje draaide zich om en stak de verbijsterde Buneary naar hem uit. "Kun je dit even vasthouden?" Dan kon zij Silvester's pokéball zoeken en die kon hun naar de watervallen brengen. Perfect toch? Al leek Mabel een beetje te vergeten dat dit een date was, oeps..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptydi apr 05, 2016 10:59 pm

Let's bust that tearful face with our
sour   mayonnaise
And get back our lost dream
Natuurlijk waren de Pokémon zelf belangrijker dan hun kleur. Dat was bijna vanzelfsprekend. Hij had zijn Pokémon tenslotte niet gevangen omdat hij hun kleuren zo fantastisch vond. Nee, hij vond ze gewoon in het algemeen cool. Ah… was dat misschien wel hoe hij zojuist geklonken had? Alsof hij zijn Pachirisu alleen maar gevangen had om zijn kleur? Want dat was natuurlijk niet het geval, alhoewel hij de Pokémon natuurlijk ook niet had gevangen om zijn fantastische persoonlijkheid. Hij mocht misschien egoïstisch en narcistisch zijn als het op bepaalde dingen aan kwam, maar dit was er zeker niet een van. “Nah… Zijn kleur mag misschien cool zijn, maar of hij Shiny is of niet verandert niet veel aan zijn persoonlijkheid.” Het antwoord op zijn vraag bleek simpel te zijn. Ze zouden er komen met behulp van Silver. Net op het moment dat Cooper zich af begon te vragen hoe bestek ze in deze situatie zou kunnen helpen, voegde het meisje er gelukkig aan toe dat ze het over haar Pokémon had gehad – de Pidgeot. Cooper’s mond vormde een ‘oh’ van begrip. Okay, dat klonk nog redelijk logisch. Mabel rommelde in haar schoudertas, waar ze vervolgens een Pokéball uit tevoorschijn haalde. Ah, dat was vast de Pokéball van haar Pidgeot. Dat was in ieder geval wat hij had gedacht, totdat er een compleet andere Pokémon uit tevoorschijn kwam, waarvan hij vrij zeker was dat het niet een Pidgeot was, tenzij zijn geheugen hem hier behoorlijk in de steek liet. Dat leek hem sterk, aangezien hij de Pidgeot niet bepaald lang geleden nog had ontmoet. De Pokémon die uit de bal tevoorschijn was gekomen leek al even verbaasd te zijn als Cooper zelf, die een seconde lang verbaasd naar de Buneary keek. “Ah, Sure!” zei Cooper met een knikje. Voorzichtig nam hij de Buneary aan, alsof deze een breekbaar stuk porselein was. ”Zolang het geen bijter is, vind ik het prima! Ik ben mijn vingers al vaak genoeg bijna verloren aan mijn Pachirisu!” voegde hij er met een zachte grinnik aan toe.
Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 187 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 391 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 444 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 272 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 417 *  Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 426
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptywo apr 06, 2016 4:16 pm

"Precies," stemde Mabel glimlachend in, er was geen verschil tussen de twee varianten. Behalve dan dat shiny's vaker werden gestolen en je voorzichtig moest zijn dat je ze niet kwijt raakte. Zoals al een keer met Mercy was gebeurd.. het had de Lopunny, of de rest, geen goed gedaan. "Alice bijt niet," mompelde Mabel terwijl ze de juiste pokéball zocht. "Maar ze kan wat.. enthousiast zijn." De Buneary keek nieuwsgierig naar Cooper, ze had eerlijk gezegd weinig mee gekregen van wat er vandaag was. Ze wist alleen dat Mercy en Despair gingen optreden en dat ze weiniger tijd voor haar hadden gehad. Dus kwam ze die tijd nu claimen! Vrolijk stak de Buneary haar poot op en liet een 'buuun' horen. Nu hopen dat ze snel weer naar de grond kon. "Alice is trouwens een Buneary, die evolueren in Lopunny," deelde Mabel mee, misschien kon Cooper zich Lopunny's dan beter voorstellen. Eindelijk had ze Silver's ball! Ze keek kort of het wel echt de juiste was, het laatste wat ze nodig had was een shiny Lopunny erbij, en liet de vogel er uit. Een paar mensen moesten plaats maken, maar ach, zij lieten hun pokémon ook vrij rond lopen. Licht verbaasd keek Silvester om zich heen, nu al klaar? "Kun je ons daarheen brengen?" vroeg Mabel terwijl ze naar de bovenkant van de watervallen wees. De Pidgeot keek zijn trainer aan en strekte zijn vleugels, waarschijnlijk wel. "Eh.. jij eerst?" vroeg Mabel aan de jongen met de shiny Buneary. Altijd beleefd vragen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cooper Brimstone
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Hoppip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1469-cooper-brimstone https://pokemon-journey.actieforum.com/t1470-cooper-s-dex

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptyza apr 16, 2016 10:56 pm

Let's bust that tearful face with our
sour   mayonnaise
And get back our lost dream
”Ahh… Wel, enthousiasme is prima, daar ben ik nog nooit dood aan gegaan,” zei Cooper, die de woorden van het gezegde veranderde zodat het leek alsof hij daadwerkelijk iets slims zei. Het was tenslotte een feit dat hij nog niet dood was gegaan. De Pokémon die hij vast hield was blijkbaar een Buneary, waardoor Cooper eindelijk snapte over welke Pokémon de zwartharige het de hele tijd had gehad. Een begrijpende “ooooohhh” kwam voort uit zijn mond. ”Is dit ook een shiny? Of zien ze er normaal gesproken zo uit?” vroeg Cooper, voor wie er een totaal nieuwe wereld was geopend nu hij af wist van het bestaan van de alternatieve kleuren. Hij deed voorzichtig een poging om de Pokémon onder haar kin te kunnen krabben, niet zeker wetend of de Buneary het prettig zou vinden, of dat hij zijn vingers daardoor zou kunnen verliezen. Mabel had eindelijk de Pokéball van haar Pidgeot weten te vinden, waarop de grote hamvraag volgde; was hij in staat om hun daadwerkelijk naar de top van de waterval te brengen. Het antwoord bleek blijkbaar een ja te zijn. ”Uhh… Sure! Wil je de Buneary zelf weer hebben, of wil je dat ik haar voor nu bij me hou?” vroeg Cooper. Hij liep naar de Pidgeot toe, en maakte aanstalten om op de rug van de Pokémon te gaan zitten. Vliegen door middel van een Pokémon had hij nog nooit gedaan, maar zo moeilijk kon het vast niet zijn. Misschien moest hij het maar zo bekijken. Het ergste dat er zou kunnen gebeuren, was dat hij van de Pokémon af zou vallen, en als dat al gebeurde, dan zou hij hoogstwaarschijnlijk in het water vallen. Nat en pijnlijk zou dat zeker zijn, maar of hij er dood aan zou gaan? Nee, hopelijk niet. De kans dat hij aan enthousiasme dood zou gaan leek hem nog steeds groter.
Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 187 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 391 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 444 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 272 * Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 417 *  Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 426
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Emptydi apr 19, 2016 8:16 pm

Aan enthousiasme was hij nog nooit doodgegaan.. naja, wat was het gezegde? Curiosity killed the Skitty? Zoiets, maar dat was nieuwsgierigheid en inderdaad geen enthousiasme. "Alice is ook een shiny," bevestigde Mabel. "Ze komt van de Daycare." Alice, of Alicia, was niet de eerste shiny Buneary geweest die ze hadden gekregen uit een breed, en ze zou waarschijnlijk ook niet de laatste zijn. Maar aangezien Mabel het konijntje niet had willen wegdoen, ondanks haar soms onmogelijke karakter, was ze deel van het team geworden. Misschien ging ze er spijt van krijgen.. en misschien ook niet. "Is neem haar wel over," glimlachte Mabel terwijl ze haar handen uitstak om haar pokémon over te nemen. Vliegen met iets in je handen is niet wat onervaren mensen moesten doen. Zij vloog al zo ongeveer haar hele leven, eerst vanaf de rug van Lawrence en nu Silvester. Maar om vliegongevallen te voorkomen zou zij Alice bewaken. Om haar date een gebroken pols te bezorgen.. dat was niet wat ze wilde. "Veel succes," grijnsde het meisje met haar blik op de jongen en haar vogel. "En niet aan zijn lange veren trekken, vind ie niet fijn." De lange kuif van Silver was wat gevoelig en als je daaraan ging rukken zou het geen prettig gevoel zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Careless Whisper [Blind date]   Careless Whisper [Blind date] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Careless Whisper [Blind date]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Blind Date] On a date with Dora the explorer. +Otis.
» First date [blind date] Shanon Saga
» Love me {Blind date}
» { Valentino [Blind Date]
» [ Blind Date ] Shine bright

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Couriway Town-
Ga naar: