| Could it bi? [+Cecille Skarsgard] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Type : Ranger
Rang : Elite Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] zo feb 28, 2016 2:14 pm | |
| Voor jou misschien ja >CC Euhhh ik kan dr vragen of ze van stappen houdt i guess..? Als we met zn drieen gaan is het ook minder awkward voor mij 8) |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] zo feb 28, 2016 2:28 pm | |
| spaghettini oh dus k ben nie zo gezellig? :( yes !! samen stappen klinkt leuk :D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] do maa 03, 2016 2:44 pm | |
| Als je flauwe grapjes maakt niet nee >C Moet k wel even zorgen dat ik een avond vrij kan krijgen bij de organisatie maar komt goed 8) ......... Als ik ooit de moed heb om dr te vragen. Hoe laat ik dit niet klinken alsof ik dr uit vraag op een date??? :"D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] do maa 03, 2016 3:00 pm | |
| spaghettini zolang je maar geen zout op me gooit lol gebruik mij gwn als wingman/uitweg dan komt t al minder over als n date B) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] do maa 03, 2016 3:16 pm | |
| Nah geen zout maar ik kan wel Ra op je af sturen om je goed te bakken :P Maar als je dr niet kent lijkt het straks alsof ik probeer om jullie aan elkaar te koppelen... Ik denk nooit zo veel na man. Wat is dit. Mn hoofd doet er bijna pijn van |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] do maa 03, 2016 3:38 pm | |
| spaghettini dan moet ie toch echt eerst langs siv en sara zien te komen ;) mmm niet als je bent van 'hey ik en een vriendin zijn op stap in ___ heb je zin om mee te komen???' ofzo * mijn vriendin en ik .__. stop dan das wat k altijd doe xd |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] do maa 03, 2016 3:51 pm | |
| Pfff die roostert ie dan ook gewoon hoor >) Ok ik ga het doen. Arceus sta me bij. ....Ja ok thanks je hebt het nu echt gefixt hoor |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] do maa 03, 2016 3:56 pm | |
| spaghettini als ra mn bae's roostert dan dropkick k zn nek >C |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] do maa 03, 2016 4:01 pm | |
| Honestly wss wilt ie het zelf niet eens, hij is veel te mild XDD Oh ok, succes! Srsly though thanks voor je advies! Ik betaal het je nog wel eens terug ok. Like, door je drankjes te betalen wanneer we gaan stappen ofzo C: |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Could it bi? [+Cecille Skarsgard] | |
| |
|
| |
|