|
|
Auteur | Bericht |
---|
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | |
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer zo aug 09, 2015 12:23 am | |
| |
|
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Rang : Agent
| |
Member Nathan MalonePunten : 202
Rang : Investigatore
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer za aug 15, 2015 7:23 pm | |
| Gegevens Pokémon: Volcarona, Nambu, lv 59, Male, pot 1 Locatie Pokémon: box Naam eigenaar: Nathan Malone Naam nieuwe eigenaar: Ciro Readmund Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Denise: Ik zal je vlinder in de trade gooien Olga: Tansfer =3= Denise: You get the point damnit Olga: ;-; Olga: Maar jep |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer wo aug 19, 2015 5:46 pm | |
| Gegevens Pokémon: Lucario, Daichi, lv 22, Male, pot 1 Locatie Pokémon: Slot 2 Naam eigenaar: Tyson Kinomiya Naam nieuwe eigenaar: Cecille Skarsgard Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: [17:43:40] Tomas: wil je Daichi hebben? [17:43:43] Rolo: Ja [17:43:50] Rolo: Zal ik de transfer doen? [17:43:55] Tomas: Doe maar |
|
| |
| |
Member Jun LeePunten : 385
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer do aug 20, 2015 9:21 am | |
| Gegevens Pokémon: Teddiursa, Tedie, lv 10, Male, pot 1 Locatie Pokémon: slot2 Naam eigenaar: Jun Lee Naam nieuwe eigenaar: Fleur Fievez Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan:goeiemorgen deze morgen, Heeft Jun toevallig pokémons waar Fleur blij van zou worden ? [9:01] Muziekdoos: ik had ooit een Teddiursa gepland voor Fleur
Gegevens Pokémon: Lowpunny, Kanji, lv 10, Male, pot 1 Locatie Pokémon: Slot 5 Naam eigenaar:Jun Lee Naam nieuwe eigenaar: Fleur Fievez Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: goeiemorgen deze morgen, Heeft Jun toevallig pokémons waar Fleur blij van zou worden ?[9:02] Muziekdoos: Een mannelijke Lopunny vind ik eigenlijk ook heel nice. |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer do aug 20, 2015 10:28 am | |
| |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer do aug 20, 2015 7:43 pm | |
| Gegevens Pokémon:Tyrgoue, level 5, man , pot1 Locatie Pokémon: box Naam eigenaar: Jun Lee Naam nieuwe eigenaar: Cecille Skarsgard Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan:
Gegevens Pokémon:naoto, sentret , lvl 10 , pot 1 Locatie Pokémon: slot 3 Naam eigenaar: Jun Lee Naam nieuwe eigenaar: Sam Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan:
Laatst aangepast door Jun Lee op vr aug 21, 2015 3:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer do aug 20, 2015 9:14 pm | |
| |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer vr aug 21, 2015 3:38 pm | |
| ik ben een sukkel en heb perongelij kvan de vorige een edit gemaakt, i kzal het terug veranderen om verwarring te verkomen
Gegevens Pokémon:Chie, Togepi, lvl 10 , pot 1 Locatie Pokémon: box Naam eigenaar: Jun Lee Naam nieuwe eigenaar: Cooper Bringstone Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: [20-8-2015 8:57:28] Sascha =^● ⋏ ●^=: wou jij nog een togepi? [roos] Weet je wat, doe maar
|
|
| |
| |
Member Fleur FievezPunten : 296
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Pokémon transfer ma aug 24, 2015 7:15 pm | |
| Gegevens Pokémon: Floyd, Rufflet, male, lv 10, pot 1 Locatie Pokémon: Slot 3 Naam eigenaar: Felicity Pearce Naam nieuwe eigenaar: Fleur Fievez Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: - Spoiler:
Op 24-08-15, om 15:25, schreef Anita: > Op 24-08-15, om 08:58, schreef Muziekdoos: > > Ik wil er wel eentje met Fleur op zich > Want Felicity heeft er één van lv10 én Karma heeft er één in dr FS xD
Nice, nog een specifieke prijs die je er voor wil hebben? c: [24-08-15 18:29:05] Anita: die van Felicity mag je gratiesj hebben Doos [24-08-15 18:29:25] Anita: Als je er liever zelf één vangt, moet je wel ff die switch betalen [24-08-15 18:59:11] Muziekdoos: Vangen ga ik toch alleen maar uitstellen tbh, dus dan heb ik denk ik liever die van Felicity if you really don't mind ;u; [24-08-15 19:00:23] Anita: Nee, anders had ik t niet voorgesteld xD [24-08-15 19:07:31] Anita: Je mag m bij de pkm transfer zetten dan, hoor. Ik ben nog duf van mn dutje dus ik kruip even achter mn serie =3= [24-08-15 19:10:23] Muziekdoos: Will do en thanks!
|
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Rang : Capo
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Pokémon transfer | |
| |
|