Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: No upsetti, have some spaghetti[+Jeanne] ma dec 28, 2015 9:18 pm
Otis Prescott
Mijn smaak is ook vrij breed, al houd ik persoonlijk van Rock, maar ook klassieke muziek. En Techno en.. Pop... Alles, dus. Stuur maar je favoriete op, dat is het makkelijkst!
Oeh, écht indrukwekkend!
Moet eigenlijk wel fijn zijn; geïnspireerd wat je wilt worden door je omgeving. Al is iets anders worden ook heel goed, maar... als hobby? Het lijkt mij juist moeilijk om zelf fossielen te vinden.
Hmm, mij ook niet. Des te beter, trouwens. Je lijkt mij ook een goede maat voor hem.
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: No upsetti, have some spaghetti[+Jeanne] di dec 29, 2015 8:23 pm
Text with unknown
Oh, dan kan het niet al te moeilijk zijn om wat te vinden. Wacht even... *stuurt Bonetrousle en Home door* Zo verschillend kan de soundtrack zijn xD
Eigenlijk valt het nog wel mee, als je goed weet waar je moet zoeken. Het is niet zo dat ik er later mijn baan van wil maken, maar het is gewoon leuk om te doen :')