|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Jean-Pierre DupuitPunten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again wo dec 23, 2015 7:39 pm | |
| Chichi ging helemaal op in haar rol. Met gratie en een sterk gevoel voor ritme ging ze aan de slag. Jean-Pierre luisterde rustig en vermaakte zich wel. Na een tijdje merkte hij zelfs dat de muziek een paar Wingull hadden aangetrokken. Die zaten nu in de bomen te luisteren naar het duo. "Dit gaat ze zooo leuk vinden." Dacht hij. |
|
| |
Member Yuuki TsukinoPunten : 164
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again zo dec 27, 2015 8:24 pm | |
|
Yuuki ging er eigenlijk best wel in op, het zat wel lekker zo het piano spelen. Zelf merkte ze niet eens dat ze haar ogen had gesloten en gewoon op het ritme van de muziek aan het spelen was, terwijl haar handen over de toetsen gleden. Het was pas toen ze opeens een pokémon hoorde dat ze haar ogen opende en schrok van de vele Wingull om zich heen zag. Ze slaakte een zachte, geschrokken gil, waardoor de pokémon opvlogen en ergens anders weer neerstreken. "Waarom zijn die hier?" vroeg ze, iets wat angstig, aan Jean-Pierre.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again di dec 29, 2015 10:58 am | |
| "Waarom zijn die hier?" vroeg ze, iet wat angstig. "Nou," Begon hij. "niet alleen mensen, maar ook pokémon waarderen muziek." Zei hij terwijl een mondharmonica uit de binnenzak van zijn jasje haalde. "Waarschijnlijk werden ze nieuwsgierig toen ze de muziek hoorde, maar ze bleven waarschijnlijk omdat je mooi speelt." Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht en zei: "Ik zag dat jij je ogen sloot tijdens het spelen. Ik zou graag eens iets willen uitproberen. Leg je handen op de toetsen en sluit je ogen. Dit ga je leuk vinden denk ik! Luister goed en speel mij na."
Jean-Pierre legde de harmonica op zijn lippen en speelde 3 simpele noten. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again di dec 29, 2015 1:16 pm | |
| Ze werd iets wat rood toen Jean-Pierre uitlegde waarom de pokémon er waren gekomen. Zelf vond ze het helemaal niet zo goed, maar ze moest toegeven dat ze het wel leuk vond om zo te spelen. Jean-Pierre was een goede en gezellig leraar en als ze niet haar verplichtingen had bij Team Rocket had ze waarschijnlijk wel wat meer met hem kunnen optrekken, maar ze wist dat het ooit aan het licht zou komen dat ze "aan de verkeerde kant" stond en dan kwam er waarschijnlijk ruzie. Ze zuchtte eventjes en keek op toen de man voor haar een harmonica te voorschijn haalde. Er werd haar gevraagd om d'r ogen dicht te doen en hem na te spelen en gretig deed ze haar gevraagd werd. Ze luisterde naar de noten en speelde het bijna feilloos na.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again di dec 29, 2015 1:40 pm | |
| Hij keek verbaasd op toen Yuuki vrijwel direct de noten feilloos naspeelde. Hij keek naar Chichi, die nogsteeds op de tak stond. Hij wenkte naar haar om weer bij hem te komen. Hij pakte de harmonica weer en begon te spelen. Nu 6 noten, ietsjes moeilijker. Hij was verschrikkelijk benieuwd of ze dit ook na kon doen. Hij kon het namelijk niet helpen om kinderlijk enthousiast te worden van dit kleine talentje. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again di dec 29, 2015 1:44 pm | |
| De volgende rij aan noten kwam en ze twijfelde eventjes. Het klonk heel erg op elkaar en ze kon bepaalde tonen niet goed uit elkaar houden. De eerste keer wilde het niet, ze twijfelde te lang en raakte in de war. De tweede keer ging het al iets beter, maar ze bleef struikelen over een bepaald punt. Iets wat geïrriteerd deed ze haar ogen open en zuchtte zachtjes. "Het lukt niet, ik krijg die overslag niet," gaf ze stilletjes toe, terwijl ze keek naar het toetsen-instrument voor haar. Ze vond het super leuk om dit te doen, maar ze kon nogal een driftkikkertje zijn als iets niet lukte. Daarom hielt ze zich nu ontzettend in om niet kwaad te worden om haar eigen falen. "Zou je 'm misschien voor kunnen doen op de piano?" vroeg ze daarna aan Jean-Pierre. Misschien als ze zag hoe ze het moest spelen, dat het beter zou lukken.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again di dec 29, 2015 2:20 pm | |
| "Weetje, misschien moeten we juist even een pauze houden. Je hebt al veel geoefend nu." Hij zette Chichi op zijn schouder en ze zwaaiden naar de Wingull in de bomen die, bij het aanhoren dat de mensen zouden stoppen met muziek spelen, wegvlogen. Chichi wist precies wat hij wilde gaan doen. "Jij reist al 2 jaar toch? Dan zal jij al wat meer ervaring hebben met trainen dan ik heb. Kun je mij eens laten zien hoe jij je pokémon traint. Ik heb erg benieuwd."
Hij stopte de harmonica weer terug in zijn jas en hij ruimde het keyboard weer op. "Volgens mij zie ik daar een mooi open plekje." Zei hij. Hij was altijd heel erg benieuwd naar andere mensen en hoe ze dingen deden. Misschien komt dat wel omdat mensen hem zelf zo vaak vragen waarom hij bepaalde dingen op een bepaalde manier doet. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again di dec 29, 2015 10:27 pm | |
| Yuuki knikte eventjes en stapte weg bij de toetsen. Ze keek eventjes op toen Jean-Pierre het erover had dat ze al twee jaar reisde en bedacht zich dat dat nog niet eens half bij de waarheid zat. Ze zat al twee jaar bij Team Rocket, maar ze was net driekwart jaar op reis met haar Sableye en de rest van het team, maar ze zou deze leugen nog wel eventjes op houden. Immers wilde ze haar vriendschap niet graag op het spel zetten momenteel. Ze volgde hem naar het plekje dat hij had aangewezen. "Hoe ik train hè?" zei ze rustig. "Meestal laat ik 'm pokémon tegen elkaar sparren, om te kijken of ze gewaagd zijn aan elkaar. Ik heb geen types in mijn team zitten die weak tegen elkaar zijn, behalve nu dan mijn Shinx en Delphox, dus ik kan nooit echt een oneerlijk gevecht simuleren." Ze haalde haar schouders op. "Eigenlijk doe ik niet heel er veel bijzonders," mompelde ze daarna zachtjes.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again wo dec 30, 2015 11:20 am | |
| "Een Delphox? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Waar heb je die vandaan gehaald?" Chichi had zich ondertussen gepositioneerd op JP's rechter schouder. Hij ging ergens aan de zijkant op de grond zitten en zei: "Zou ik die eens in actie mogen zien? Ik weet zeker dat je me een mooi gevecht kan laten zien. Ook al is het dan sparren. Zelf train ik namelijk heel anders en ik zou graag willen zien hoe zo iemand als jij, die erg gemotiveerd is om heel sterk te worden, traint. Ik geloof niet dat het zo niet-bijzonder is als dat je zegt." Hij kreeg een blik in zijn ogen alsof hij het beste idee aller tijden had gekregen. Hij pakte twee pokéballen uit zijn tas en maakte ze groot. Vervolgens kwamen er een Corphish en een Swinub uit. "Vind je het erg als Swilly en Colin meekijken? Misschien kunnen ze nog wel wat leren." |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again wo dec 30, 2015 2:42 pm | |
| Yuuki glimlachte eventjes. "Ik heb mijn Delphox als een Braixen van iemand gekregen toen ik net met mijn reis begon," zei ze wat cryptisch, ze had geen zin om uit te leggen dat ze haar pokémon van iemand had gekregen waarbij ze niet eens wist hoe het wat gegaan. Team Rocket kennende dat die gejat ofzo, al maakte het voor haar niet veel uit. Kimura was een van haar meest vertrouwde pokémon die ze had. Ze keek wat verlegen weg toen Jean-Pierre aan haar uitlegde waarom hij wilde kijken hoe zij trainde en pakte twee pokéballs erbij. Toen ze beide open klikte kwamen haar Delphox en Banette eruit te voorschijn. "Kimura, Ikiryo. Dit zijn Jean-Pierre, Swilly en Colin. Zij willen graag zien hoe wij trainen, als jullie het niet erg vinden," stelde ze de twee pokémon aan de bijstaanders voor. Ze stuurde Kimura naar de andere kant van het veld en hielt de Banette aan haar zijde. "Kimura, jij valt Ikiryo aan, terwijl ik hem opdracht geef om te counteren en terug aan te vallen, oké?" riep ze naar de andere kant. De Delphox knikte en haalde uit haar mouw de tak die ze in vlam zetten en een aanvallende houding aannam. Ondertussen zweefde Ikiryo rond haar trainster en giechelde zachtjes. Het was letterlijk een plaaggeest, dat was ook de reden waarom Yuuki haar het liefst onder controle wilde houden. De Delphox begon met een Psyshock aanval, door haar stok rond te draaien en de psychische energie in de richting van de Banette te sturen. "Feint Attack en daarna Will-O-Wisp van achter," commandeerde Yuuki haar pokémon, die de aanval ontweek door te verdwijnen en in een flits weer achter de Delphox te voorschijn te komen. Rond haar heen verschenen blauwe vlammetjes die ze op de vossen pokémon stuurde, maar Kimura kon de aanval en schoot de Will-O-Wisp neer met een goed gerichte Ember aanval. Yuuki glimlachte eventjes, het reactie voormogen van haar Delphox was nog altijd even goed. "Shadow Ball," riep ze naar de Banette, die een grote paarse bal tussen haar handjes maakte en deze op de Delphox stuurde. Kimura reageerde met een Shadow Ball van haar kant en de twee bollen van energie vielen tegen elkaar stuk en de Delphox sprong naar achter toe. Ze pakte de stok uit haar mouw en tekende een rondje van vuur, voordat ze diep inademde en een straal van magisch vuur op de Banette af vuurde. De Mystical Fire aanval was een van de mooiste aanvallen die Delphox had, maar Ikiryo was er niet zo van onder de indruk. "Duik eronder door met een Shadow Sneak, Ikiryo," zei Yuuki snel en nog voordat de Mystical Fire aanval raakte dook de Banette in de schaduwen van een van de bomen en schoot ongezien naar de Delphox toe. "Phantom Force, gevolgd door Sucker Punch!" commandeerde het meisje haar pokémon en de Banette verschene weer achter de Delphox. Ze zetten de vossenpokémon vast in de schaduwen en begon op haar in te slaan met de Sucker Punch. Daarna giechelde ze en verdwijn weer. "Zo is het voldoende," zei ze rustig en beide pokémon liepen terug naar hun trainster. "Dit is basically wat ik met al mijn pokémon doe. Op deze manier train ik voor Kimura haar reactievoormogen. Ghost type aanvallen doen dubbel damage op een Delphox en ik heb twee ghost type pokémon in mijn team, dus dit is het beste om mee te trainen," legde ze uit. Ze had van de opwinding een rode blos op haar wangen gekregen en glimlachte eventjes.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again wo dec 30, 2015 3:47 pm | |
| Met de twee pokémon die de voornaamste rol zouden gaan spelen in zijn eerste Gymgevecht aan zijn zijde gingen ze kijken naar de trainingstechniek van Yuuki. Veel bewegingen en combinaties van aanvallen werd vertoont. Het was vooral Colin die na de demonstratie aan het springen en, op zijn manier, aan het applaudisseren was. Jean-Pierre zelf was gewoon aan het kijken met glinsterende ogen en Swilly vond het gewoon lekker om in het gras te liggen. Yuuki legde kort uit waarom ze zo trainde en kreeg een rode blos op haar wangen. Jean-Pierre sprong op en riep "Geweldig. Niet de zwakte vermijden maar trainen." Hij keek naar zijn Pokémon en zei: "Chichi, ik ga jou en Colin even terugsturen naar jullie pokéballs." Zo gezegd zo gedaan, pokéball open, rode straal en terug de tas in. Een verbaasde Swilly bleef over. "Zullen wij eventjes kijken hoe we jou aanvallen zouden kunnen combineren in dat soort supercombos?" En met een vastberaden blik gaf de Swinub een knikje. "Swilly, doe eerst Mud Slap, dan Icy Wind en vervolgens Tackle op dat strukje daar." Swilly gooide het struikje helemaal vol met modder en begroef het toen onder een laagje ijs. Daarna deed hij een Tackle en verdween midden in de struik. Niet lang daarna kwam met hoofdje van een tevreden Swinub van uit het struikje vandaan. Jean-Pierre moest keihard lachen bij het aanzicht van Swilly die hardstikke blij uit de struik vandaan kwam. "Je bent en blijft een clown zeg." Hij keerde zich naar Yuuki en zei: "Dat begint er al op te lijken, of niet soms?" Zei hij met een glimlach. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again wo dec 30, 2015 7:06 pm | |
| Ze knikte toen Jean-Pierre zei dat ze de zwakte niet probeerde te vermijden, maar juist er tegen in trainde. Zo kon ze inderdaad haar Delphox leren omgaan tegen Ghost type pokémon. Daarna richtte de oudere man zich op zijn eigen pokémon en besloot blijkbaar om haar kunstje na te doen. De Swinub werd gecommandeerd om een Mudslap, Icy Wind en Tackle combinatie te doen en verdween prompt in de struik. Yuuki kon het niet laten om zachtjes te grinniken toen de pokémon er blij weer uit kwam en hurkte om de pokémon naar zich toe te lukken. Ze dacht eventjes na, zocht in haar geheugen naar wat ze had gelezen over de pokémon die Jean-Pierre bij zich had. "Je zou kunnen proberen om 't zelfde te doen als wat ik deed. Je Swinub is sterk tegenover je Swablu. Je zou de twee tegen elkaar kunnen zetten om zo doende er voor te zorgen dat je Swablu feeling krijgt voor tegen een Ice type pokémon te vechten en Icy aanvallen te ontwijken of te counteren met zijn eigen aanvallen," stelde ze voor aan de oudere trainer.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again wo dec 30, 2015 7:27 pm | |
| "Dat klinkt als een goed plan als ik jou manier zou aanhouden. Maar ik gebruik de kennis die ik opdoe over jou manier van trainen anders. Ik probeer die te integreren in mijn eigen manier van trainen." Zei Jean-Pierre zachtjes kijkend naar Swilly. Swilly keek een beetje droog naar de gebaren van de hurkende Yuuki die hem naar zich toe probeerde te lokken. "Ik vind teamwork en begrip erg belangrijk in mijn team. Ik ben bang dat dat verpest wordt als ik mijn pokémon tegen elkaar op zet. Ook heb ik al een oplossing voor ontwijken en vermijden. Mijn theorie gaat als volgt:" Hij haalde een stukje bladmuziek uit zijn broekzak en liep naar Yuuki toe. Hij vouwde het blaadje open en zei: "Zoals je ziet worden noten soms tegelijkertijd gespeeld. Dat wordt gedaan omdat die noten mooi klinken samen. Je zou kunnen zeggen dat als de noten niet mooi klinken samen, dat ze botsen en dat gebeurd er eigenlijk ook in een gevecht. Ik leer mijn pokémon om het ritme van het gevecht te leren begrijpen, zodat de noten van hun tegenstander niet met die van hun botst. Ik weet dat dat heel apart klinkt, maar ik heb er nog geen problemen mee ondervonden." Swilly was ondertussen uit het struikje gekropen en liep naar het midden van het veldje, waar hij in de modder begon te spelen. "Je kunt Swilly trouwens het beste lokken met wat eten, of een warm plekje om te relaxen." Zei hij met een knipoog. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again vr jan 01, 2016 2:28 pm | |
| Yuuki was rustig op de grond gaan zitten, terwijl ze luisterde naar wat Jean-Pierre te vertellen had over hoe hij zijn pokémon trainde. Ze glimlachte eventjes en knikte daarna. "Ergens klinkt het best wel logisch wat je doet," zei ze daarna. "Ik heb zo nooit echt erover nagedacht, terwijl ik genoeg gelezen heb over de verschillende trainingsmethodes," glimlachte ze, terwijl ze nadacht. Eigenlijk had ze haar eigen manier van trainen afgestemd op datgene wat ze had gezien en gelezen binnen Team Rocket. Ze keek op toen Jean-Pierre dat ze Swilly het beste kon lokken met wat te eten of een warm plekje en pakte haar tas erbij. Eventjes rommelde ze tussen de spulletjes, voordat ze een bakje met pokésnoepjes vond. "Vind je deze lekker?" vroeg ze daarna vriendelijk, terwijl ze de pokémon een snoepje voor hielt.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: And so we meet again za jan 02, 2016 10:17 am | |
| Bij het horen van het ritselen van Yuuki in haar tas stopte Swilly direct met in de modder te spelen. Hij draaide zich naar Yuuki. Toen Yuuki hem snoepjes aanbood, keek hij eerst even naar Jean-Pierre voor goedkeuring. Hij knikte naar de kleine Swinub en op dat moment vloog hij werkelijk op Yuuki af. Hij at het pokésnoepje gretig op en zei: "Swi-Swi-Swinub Swinub Swinub Swi." Jean-Pierre keek met een glimlach naar Yuuki en zei: "Soms vraag ik me af of hij nu grapjes met ons uithaalt, of dat hij nu echt denkt dat we hem kunnen verstaan." Ondertussen begon Swinub Yuuki's hand likjes te geven als een teken van dankbaarheid. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: And so we meet again | |
| |
|
| |
|