|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Flynn CrenshawPunten : 395
Type : Team Rocket
Rang : Primo Capitano
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 11, 2016 2:28 pm | |
| - Sara Sweets schreef:
- Een topic tussen Lima & Tiffany en Sara & Flynn, dan? c: Ik reageer alleen wel op mijn eigen tempo, wat betekent dat je soms langer dan een week moet wachten. Ik kan wel proberen beide topics te starten, tenzij één van jullie al een leuk idee heeft.
Is goed, geef me maar een seintje als het topic aan gemaakt hebt, en het tempo maakt me niet echt uit. Ikzelf moet ook veel regelen en post ook op een rustig tempo. En Rolo ik heb met Flynn nog een open topic waar je eventueel op kan reageren: https://pokemon-journey.actieforum.com/t4574-dusty-old-honchkrow-open |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 11, 2016 2:42 pm | |
| Will do! c: Hopelijk vandaag nog haha |
|
| |
Member Lima MattonPunten : 1003
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 11, 2016 3:12 pm | |
| - Sara Sweets schreef:
- Een topic tussen Lima & Tiffany en Sara & Flynn, dan? c: Ik reageer alleen wel op mijn eigen tempo, wat betekent dat je soms langer dan een week moet wachten. Ik kan wel proberen beide topics te starten, tenzij één van jullie al een leuk idee heeft.
Is goed en dat vind ik juist fijner dan mensen die elke dag recht na jou reageren want dan heb je nooit het gevoel dat je bijgepost bent |
|
| |
Member Flynn CrenshawPunten : 395
Rang : Primo Capitano
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do feb 11, 2016 9:33 pm | |
| Aan iedereen die jarig is vandaag: van harte gefeliciteerd~ :3 |
|
| |
Member Taiga DeshiPunten : 311
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 2:47 pm | |
| OMG, ik zie daar een Freedje online >.> |
|
| |
Member Gavin CastlePunten : 357
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 2:48 pm | |
| En toen zat je de hele maand nadat je je afscheidsrede had geschreven met een zwaar gevoel omdat je PJ en de mensen daar toch wel hard mist en wilde je terug komen...
Dus... Zijn er mensen die het leuk zouden vinden als ik enkel terug kom met Gavin...? (a)
SORRY JONGENS MAAR IK HEB ECHT MET EEN ZWAAR GEVOEL GEZETEN OKE ROLO IS GETUIGE XD |
|
| |
Member Jane HarperPunten : 493
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 2:50 pm | |
| Oh hey, Freedje! En natuurlijk, als je zin hebt om terug te komen, waarom zou je 't dan niet doen? c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 2:53 pm | |
| Omdat ik me kan voorstellen dat mensen het raar vinden als ik eerst een hele afscheidsrede schrijf en dan toch nog terug kom... maar ik had echt wel direct spijt er van c: Connor kan ik misschien niet meer actief krijgen, maar met Gavin wil ik zeker wel eens proberen c: Dus als ik weer welkom ben, zou ik enorm graag weer topics doen met jullie en fun hebben <3 |
|
| |
Member Nathan MalonePunten : 202
Rang : Investigatore
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 2:54 pm | |
| FREEDJE :D als je terug wilt komen, waarom the hell niet :') |
|
| |
Member Taiga DeshiPunten : 311
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 2:55 pm | |
| - Gavin Castle schreef:
- Omdat ik me kan voorstellen dat mensen het raar vinden als ik eerst een hele afscheidsrede schrijf en dan toch nog terug kom... maar ik had echt wel direct spijt er van c: Connor kan ik misschien niet meer actief krijgen, maar met Gavin wil ik zeker wel eens proberen c: Dus als ik weer welkom ben, zou ik enorm graag weer topics doen met jullie en fun hebben <3
Ahh das awesome echt <'33. Weetje nog dat ik moest huilen omdat je weg ging, maar nu ben ik echt super blij ;DD Ik wil anders wel een topic met Taiga als je wilt c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 2:58 pm | |
| - Taiga Deshi schreef:
- Gavin Castle schreef:
- Omdat ik me kan voorstellen dat mensen het raar vinden als ik eerst een hele afscheidsrede schrijf en dan toch nog terug kom... maar ik had echt wel direct spijt er van c: Connor kan ik misschien niet meer actief krijgen, maar met Gavin wil ik zeker wel eens proberen c: Dus als ik weer welkom ben, zou ik enorm graag weer topics doen met jullie en fun hebben <3
Ahh das awesome echt <'33. Weetje nog dat ik moest huilen omdat je weg ging, maar nu ben ik echt super blij ;DD
Ik wil anders wel een topic met Taiga als je wilt c: Wil jij 'm dan maken? <3 Maakt niet uit waar, Gavin kan zowel in Hoenn als Kalos c: #Denise: Ja, dat is wel zo c: |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 2:59 pm | |
| Yoh, keer gewoon terug, Butterfree. Niemand zal je verafschuwen en je bent sws altijd welkom en dat zal dan ook nooit veranderen! |
|
| |
Member Jane HarperPunten : 493
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 3:01 pm | |
| Je bent altijd welkom, dat is iedereen. 'w' |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 3:03 pm | |
| Volgens mij vind iedereen het alleen maar leuk als je terug komt, ondanks je afscheidsrede. c: Het is en blijft jouw keuze en als jij je tijd graag weer hier komt verspillen besteden, dan ben je, zoals de rest al zei, van harte welkom! Ik kan je alleen helaas geen topic aanbieden op het moment :c |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 13, 2016 3:04 pm | |
| - Ciro Raedmund schreef:
- Yoh, keer gewoon terug, Butterfree. Niemand zal je verafschuwen en je bent sws altijd welkom en dat zal dan ook nooit veranderen!
Thanks, Olga! Dan ben ik bij deze officieel teruggekeerd ;D -- Dus diegene die 'n topic wilt doen of met 'n topic verder wilt gaan waar we mee bezig waren zegt het maar c: #Doos: Bedankt!! c: En dat maakt niet uit... ik begrijp het wel XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|