|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Ragya AironPunten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo nov 01, 2015 9:26 pm | |
| Mensjes, hier ook xD Zouden jullie even op mn website willen kijken of alles werkt? Gewoon of je hem kan openen, op de menubalk klikken en bij de portfolio op de plaatjes kan klikken en ze dan groot worden :') http://jamieheeren.businesscatalyst.com/ |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Type : Ranger
Rang : Elite Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo nov 01, 2015 9:33 pm | |
| - Ragya Airon schreef:
- Mensjes, hier ook xD Zouden jullie even op mn website willen kijken of alles werkt? Gewoon of je hem kan openen, op de menubalk klikken en bij de portfolio op de plaatjes kan klikken en ze dan groot worden :')
http://jamieheeren.businesscatalyst.com/ De plaatjes worden wel groot, maar ik krijg ze vervolgens niet meer klein. XD Ik neem aan dat dat een foutje is? Ziet er tof uit, btw. Helemaal zelf in elkaar gezet? c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo nov 01, 2015 9:39 pm | |
| - Tiffany Marchetti schreef:
- Ragya Airon schreef:
- Mensjes, hier ook xD Zouden jullie even op mn website willen kijken of alles werkt? Gewoon of je hem kan openen, op de menubalk klikken en bij de portfolio op de plaatjes kan klikken en ze dan groot worden :')
http://jamieheeren.businesscatalyst.com/ De plaatjes worden wel groot, maar ik krijg ze vervolgens niet meer klein. XD Ik neem aan dat dat een foutje is?
Ziet er tof uit, btw. Helemaal zelf in elkaar gezet? c: Heb je aan de zijkant op het grijze geklikt? Gewoon ernaast waar geen plaatje staat? dan moet het als het goed is werken xD Maar thx voor het checken~ Yup, alles, gewoon alles wat erop staat moest zelf gemaakt zijn xD Was echt even een hell om doorheen te komen, maar thanks :'D |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo nov 01, 2015 10:12 pm | |
| - Ragya Airon schreef:
- Tiffany Marchetti schreef:
- Ragya Airon schreef:
http://jamieheeren.businesscatalyst.com/ De plaatjes worden wel groot, maar ik krijg ze vervolgens niet meer klein. XD Ik neem aan dat dat een foutje is?
Ziet er tof uit, btw. Helemaal zelf in elkaar gezet? c: Heb je aan de zijkant op het grijze geklikt? Gewoon ernaast waar geen plaatje staat? dan moet het als het goed is werken xD Maar thx voor het checken~
Yup, alles, gewoon alles wat erop staat moest zelf gemaakt zijn xD Was echt even een hell om doorheen te komen, maar thanks :'D Yep, daar had ik geklikt. Dat was zelfs het eerste wat ik probeerde XD Maar ik merk nu dat ik een bepaalde afstand opzij moet gaan voordat dat werkt. Verder dan kloppend voelt. Ik weet niet hoeveel moeite het is om er een button met een kruisje in te zetten? ;o |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo nov 01, 2015 10:38 pm | |
| - Sara Sweets schreef:
- Ragya Airon schreef:
- Tiffany Marchetti schreef:
- Ragya Airon schreef:
Ziet er tof uit, btw. Helemaal zelf in elkaar gezet? c: Heb je aan de zijkant op het grijze geklikt? Gewoon ernaast waar geen plaatje staat? dan moet het als het goed is werken xD Maar thx voor het checken~
Yup, alles, gewoon alles wat erop staat moest zelf gemaakt zijn xD Was echt even een hell om doorheen te komen, maar thanks :'D Yep, daar had ik geklikt. Dat was zelfs het eerste wat ik probeerde XD Maar ik merk nu dat ik een bepaalde afstand opzij moet gaan voordat dat werkt. Verder dan kloppend voelt. Ik weet niet hoeveel moeite het is om er een button met een kruisje in te zetten? ;o *kijkt schattend naar Muze* Daar komen we vanzelf achter xD Proberen kan idg geen kwaad :') |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo nov 01, 2015 10:40 pm | |
| Oh Arceus, werk jij met Muse, Jamie? Ik krijg zo vaak te horen dat dat super chill werkt en wij mogen 't niet :') Wij moeten alles in Dreamweaver en nu Axure maken xD
Anyhow, ik ga douchen en daarna wat korte posts maken, eens zien hoelang ik 't volhoud zonder koppijn te krijgen ;____; |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma nov 02, 2015 8:19 am | |
| Wij moeten juist :') Maar het werkt idd gemakkelijker dan Dreamweaver, het is een beetje te vergelijken met Indesign kwa moeilijkheid xD Gewoon een beetje kloten en de hoop opgeven om rondjes op je site te hebben :') |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma nov 02, 2015 1:18 pm | |
| Wordt er echt zo streng gekeken naar welk programma jullie gebruiken? ;o Bij ons maakt het geloof ik niet veel uit, al is Dreamweaver wel standaard. Veel gebruiken ook Brackets though. Die vind ik veel duidelijker en het is gratis. ;3; |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma nov 02, 2015 2:39 pm | |
| Er wordt redelijk streng gekeken naar je programma bij ons ja. Mijn docenten claimen dat de codes van Muse niet goed zijn, of niet helemaal kloppen en je ze dus zelf maat moet schrijven met Dreamweaver |
|
| |
Member Athan DestroyPunten : 534
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma nov 02, 2015 3:48 pm | |
| Cecille & Sara moeten weer bij elkaar komen. Wie is het me me eens? xD
--
Alrighttt. Straks posten met Athan <3 |
|
| |