Chatot's Chatter - Pagina 26
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Chatot's Chatter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson
Punten : 391
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3899-tore-adolfsson https://pokemon-journey.actieforum.com/t3898-tore-s-pokedex

Chatot's Chatter - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 6:43 pm

Ik ook, maar ik leer dan ook een hele maand... niet eens een keertje. Begrijp je nu wel waarom ik het vaak druk heb en bezig ben tot een uur of 9 s'avonds? (ook vandaag, trouwens)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 6:47 pm

Ragya Airon schreef:
Layla Akiyo schreef:
Ragya Airon schreef:
Layla Akiyo schreef:
Ja, vooral de 'waarom IJsland' is het vaak~ nou... en dan begint m'n verhaal xD mijn eerste zelfgefokte hengst ga ik sowieso Sleipnir frá (Insert stable name here) noemen <3 uhm... wat voor een computer heb je? want ik heb een Macbook Air en dan is het vrij makkelijk in te stellen :P Na ja als je wilt kunnen we uh... wel samen leren?? ik heb een boek en ik leer heel goed van het aan mensen uitleggen :P als je wilt natuurlijk ^^

Indeed, soms word je er gek van xD I approve xD Ik zou ook mijn paard Sleipnir noemen als ik er ooit eentje heb want die naam is love <3 Een Macbook pro dus het zou moeten werken x3 En alleen als je het zelf ook leuk vind hoor, maar ik zou het graag willen leren voor we er naar toe gaan xD Kan ik mezelf verstaanbaar maken en op zijn minst wat begrijpen (A) Dus als je wilt :3

Haha ja, naja IJsland lijkt op het moment qua weer heel erg op Nederland~ het enige verschil is dat het soms een stuk harder waait dan in NL en dan is het normaal hier xD Nu komt echter de winter er aan dus ben benieuwd :P ja ik werk hier met paarden, heb zelf 4 paarden en wil later een eigen bedrijf met IJslandse paarden of course en ik wil ook fokken <3 weet je al wanneer je naar IJsland gaat? :P en ja ik vind het goed hoor! ik vind het ook leuker ^^ heb je trouwens Skype?

Klinkt gewoon goed :3 Ben ook benieuwt hoe de winter is, het blijft daar toch ook langer donker? ^^ Ik rij al lang en nu twee keer in de week maar echt een eigen paard heb ik niet xD Is wel mijn doel though, een Ijslander of Paint hebben >3 Klinkt echt awsome zo veel met paardjes bezig te zijn xD Waarschijnlijk nog een jaartje of twee sparen, omdat we dan wel 10 dagen willen gaan om beiden kusten te zien xD Daarbij moeten we de hond ergens kunnen onderbrengen x3 Maar yush, gewoon anjamie@live.nl en dan vind je het wel~ Ik kan echter niet vaak met videochat on komen, maar het chatgedeelte kan wel de dag door :3

Let the slow chat live (A) Zelf heb ik bij mijn examens pas de ochtend van het examen mijn boek opengedaan xD Maar ik denk dat het ook aan mijn gokkunsten ligt xD

Wil u in de groepschat gegooid worden?
Member
Layla Akiyo
Punten : 406

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 6:49 pm

@Jamie, ja het kan hier tot 11 uur 's ochtends donker zijn en dan om 3 uur 's middags weer gaan schemeren :P hoelang rijd je al paard? ^^ ik rijd nu zo'n 13 jaar paard, waarvan een groot gedeelte dressuur (Z1) en heb eigenlijk altijd eigen pony's/paarden gehad vanwege m'n mam die ook van paarden houd :) IJslanders zijn serieus geweldig, qua karakter, ze hebben extra gangen, de wedstrijden zijn honderd keer leuker <3 oh nice! wij zijn vorig jaar een ronde door heel IJsland gereden, was echt super gaaf, was ook 10 dagen :P in juni was ik hier voor een week om de mensen te ontmoeten waar ik nu werk :) ik doe niks anders dan stallen mesten en paarden trainen haha, en ik zal je toevoegen :P ik kan ook wel heel de dag chatten (behalve op stal als ik druk ben) en echt skypen met video vind ik altijd wel leuk, alleen de eerste keer ben ik altijd heel verlegen xD

@Olga, ja maar dat wist ik al lang :P als ik volgend jaar hier op school zit, zal ik ook wel meer moeten leren dan de dag van te voren hoor :P het is een hoger niveau en in het IJslands~ het enige voordeel is dat het bijna allemaal onderwerpen zijn die ik leuk vind :) (en ik ben gewoon goed in stampen...)
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 7:01 pm

Yushh, gooi mij in de groepschat please (A)

Chanel, Klinkt best leuk xD In de zomer blijft het toch juist langer licht? Ik rij nu ongeveer een jaartje 10/11, en ik zit juist vooral met dressuur in de normale lessen maar springen is mijn favoriet. En gewoon los buiten rijden ^^ Mijn moeder is allergies dus wij niet zo xD Ik wil zo graag op een Ijslander rijden ;-; We hebben wel een mixje op de manege staan, maar die is alleen extra pluizig en verder gewoon een vriendelijke knuffel <3 Ik heb flink wat tijd nodig gehad om mijn moeder over te kunnen halen dat dit leuker is dan Turkije (A) Ze zeggen ook dat 10 dagen het beste is en dan gewoon in de hoofdstad te verblijven :3 Is gewoon awsome hoor >3 Ik zit nu heel de dag aan een website te werken xD Op school heb ik vrijwel altijd een laptop bij dus dan gaat het makkelijk :'3 Video kan pas wanneer ik thuis ben, anders is mijn leraar ook niet blij xD
Member
Layla Akiyo

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 7:08 pm

Ragya Airon schreef:
Yushh, gooi mij in de groepschat please (A)

Chanel, Klinkt best leuk xD In de zomer blijft het toch juist langer licht? Ik rij nu ongeveer een jaartje 10/11, en ik zit juist vooral met dressuur in de normale lessen maar springen is mijn favoriet. En gewoon los buiten rijden ^^ Mijn moeder is allergies dus wij niet zo xD Ik wil zo graag op een Ijslander rijden ;-; We hebben wel een mixje op de manege staan, maar die is alleen extra pluizig en verder gewoon een vriendelijke knuffel <3 Ik heb flink wat tijd nodig gehad om mijn moeder over te kunnen halen dat dit leuker is dan Turkije (A) Ze zeggen ook dat 10 dagen het beste is en dan gewoon in de hoofdstad te verblijven :3 Is gewoon awsome hoor >3 Ik zit nu heel de dag aan een website te werken xD Op school heb ik vrijwel altijd een laptop bij dus dan gaat het makkelijk :'3 Video kan pas wanneer ik thuis ben, anders is mijn leraar ook niet blij xD

Zo, nu kunnen we op Skype verder spammen~ 
Blythe Verrel
Member
Blythe Verrel
Punten : 222
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4063-blythe-elysia-verrel https://pokemon-journey.actieforum.com/t4062-blythe-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 7:57 pm

Dat moment dat je je beseft dat sommige berichten hier in het chat topic groter zijn dan een groot deel van je posts 0.0
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Type : Ranger
Rang : Red Ranger

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 9:03 pm

Als het goed is kan ik nu 70 punten met Soul claimen xD

--

#Emolga: Oh... ik dacht dat je bedoelde dat twee uur weinig was. Zo kwam het toch tenminste over. Ik dacht dat je bedoelde dat je het niet veel vond. Ik was echt like: wtf?! xD Sorry, mijn fout c:
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson
https://pokemon-journey.actieforum.com/t3899-tore-adolfsson https://pokemon-journey.actieforum.com/t3898-tore-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 10:07 pm

#Emolga: Wees gerust, zo dacht ik er dus juist NIET over ;')
Zal volgende keer duidelijker zijn!
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 10:15 pm

#Emolga: Ja, omdat jij reageerde met: maar 2 uur?! o.O Dus dan dacht ik dat je dat bedoelde in de zin van: heb je maar twee uur geleerd? Dat is weinig!

Als je het achteraf bekijkt klinkt het een beetje dom dat ik dat zo interpreteerde xD Interpreteren is voor mij best lastig, al zeker via internet. Zal er voortaan beter op letten en minder snel conclusies trekken. Kan het beter 'n keertje navragen als dat ik ergens zomaar van uit ga! c:
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 10:28 pm

#Butterfree: Kak. Ik kan niet lezen. Laat ik er duidelijker in zijn: Gezien ik nogal wat uren in steek in leren vind ik persoonlijk twee uur vrij weinig, maar dat verschilt per persoon. De een heeft ook meer moeite met bepaalde stof, en bijv. het ene vak kost meer tijd dan de ander, zoals programmeren. Daar ben ik persoonlijk flink wat meer uren aan kwijt qua oefenen dan voor een droge stof vak.
Dus, ik bedoel het écht niet aanvallend of iets dergelijks, want voor jou is twee uur veel meer en langer dan in mijn oogpunt. Net zoiets tussen iemand uit het dorp, wat hun als drukte te zien. De een al bij een paar autoś en tramś die langsrijden, terwijl een stadspersoon dat pas vindt bij vijf bussen, vijf trams en een file.

Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 11:06 pm

#Emolga: Ik denk ook dat dat voornamelijk komt omdat jij leerstof minder snel in je opneemt dan ik, non? Zo had ik het toch begrepen toen ik je conversatie met één van de andere leden las c:
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 11:09 pm

#Butterfree: I guess? Ik ben het deels ook gewend om vroeg te beginnen en mijn manier van leren neemt tijd in beslag, veel tijd. Ik lees de hoofdstukken keer op keer door, hardop de samenvattingen doornemen en soms oefenvragen maken en arikelen erbij lezen. Al was het op de middelbare school vele malen minder tijdrovend, dus ik denk dat het ook iets over mijn 'HBO+' studie zegt x'D
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Type : Ranger
Rang : Red Ranger

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 11:12 pm

#Emolga: Ik vlieg er meestal in en leer ook alles door hardop tegen mezelf te praten. Ook herhaal ik dezelfde zin drie keer en overloop na elk stukje in mijn boek alles nog één keer overnieuw zodat het er zeker goed blijft in zitten. Enorm tijdrovend, maar het is wel de reden waarom ik tot nu toe nog geen enkele onvoldoende gehaald heb c:
Member
Layla Akiyo

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 11:15 pm

ik deed ook MBO :P
op HBO niveau moet ik ook wel wat meer m'n best doen, MBO was ook een te laag niveau voor mij~
met twee vingers in mijn neus heb ik mijn opleiding gedaan ^^'
ik leer door te lezen en dingen te typen~
zo lees ik het automatisch meerdere keren en meestal deed ik het nog door lezen in de bus rit naar school en in de klas voordat de toets begon :P
Tore Adolfsson
Member
Tore Adolfsson

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Emptyza okt 17, 2015 11:16 pm

#Butterfee: Jij ook al? Gelukkig, ben dan niet de enige met deze methode. In stilte een samenvatting lezen werkt gewoon niet bij mij, maar een zin driemaal oplezen doe ik weer niet. Gewoon eenmalig, tenzij het er niet in wil blijven zitten. Voor de rest lees ik juist de boeken apart van het doornemen van de samenvatting om dan nog beter een connectie te kunnen leggen. En wauw. Geen enkele in de middelbare school of.. ? Ik heb er zat gehad, ook een paar in mijn studie c':

#Chansey: Werkt ook c':
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 26 Empty

Chatot's Chatter
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chatot's Chatter
» Chatot's Chatter
» Chatot's Chatter
» Chatot's Chatter
» Chatot's Chatter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Out of Character :: Chatot's Chatter-
Ga naar: