|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Tore AdolfssonPunten : 391
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 5:46 pm | |
| #Anorith: Anders vang je ze allemaal? Duurt wel lang dan, tho
#Chanel: Sssssh..... |
|
| |
Member Layla AkiyoPunten : 406
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 5:47 pm | |
| @Anouk, ja als je er nu op terug kijkt, denk je echt van... wtf? xD kinderen beseffen ook niet wat goed/slecht is volgens mij, laat staan dat we toen al alles over de tweede wereldoorlog wisten...
@Jamie, Ja, het is ook al weer heel ff geleden dat mijn broer erachter kwam, het schoot me van de week ineens te binnen tijdens een gesprek :P haha, ik hou ook van IJsland/IJslands/IJslandse paarden, anders zat ik hier niet <3 Huginn staat echter in NL, is een paard van iemand die ik ken :P Ik heb inderdaad al wel IJslandse paarden met de naam Sleipnir gehoord, vind dat echt een hele mooie naam <3 de mijne heten echter Bjór (bier), Lest (trein) en Glói (de verlichtende, vos met lichte manen), verder is de taal leren echt een opgave~
@Olga, gheghe (a) |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 5:53 pm | |
| Nice, vind het leuk dat er andere Ijslandlovers zijn xD Kom je niet vaak tegen :') Ik de naam Sleipnir gewoon zo toepasselijk (A) En het heeft gewoon iets leuks dat het een 6-benig paard is met Loki als moeder xD Die van jou hebben ook mooie namen :3 Vooral Glói ligt lekker in de mond xD En I know ;-; Daarbij is het ook moeilijk te typen met een toetsenbord die de eta al niet accepteert x3 Ragya spreekt dan ook "Google translate Ijslands" :') |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 5:57 pm | |
| Haha, nee, de meeste mensen zeggen gelijk... ewww het is zo koud daar! Dat is het enige wat er gezegd word xD Correctie; Sleipnir is een achtbenige hengst :P maar ja, het is een gave naam zeker voor een IJslands paard <3 ja, ik vind de namen ook wel mooi, Bjór heeft ook wel de kleur van bier xD en Glói doet zijn naam echt eer aan~ je kan je toetsenbord op IJslands zetten he, tenminste ik kan dat wel... en dan heb ik deze mooie tekens: æ, ð, þ en haha Arceus, google translate is wel het slechtste ding wat er bestaat :') ik heb een mooi boek waar ik IJslands uit leer met achterin een woordenboek Engels - IJslands ^^ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:01 pm | |
| Yushh, of "Waarom Ijsland" "I dun know, tis leuk daar" xD Ik twijfel altijd, ach, twee benen meer of minder maakt niet uit xD Wait, hoe x.x *gaat in opties kloten* Want dit is echt niet leuk xD Nu is het iedere keer die letters opzoeken op internet en dan kopieëren plakken x3 Het is beter dan niks (A) Het is dat ik geen tijd meer heb voor een cursus Ijslands anders had ik het echt geleerd xD Nu moeten we het maar doen met slechte grammatica (A) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:04 pm | |
| Ja, vooral de 'waarom IJsland' is het vaak~ nou... en dan begint m'n verhaal xD mijn eerste zelfgefokte hengst ga ik sowieso Sleipnir frá (Insert stable name here) noemen <3 uhm... wat voor een computer heb je? want ik heb een Macbook Air en dan is het vrij makkelijk in te stellen :P Na ja als je wilt kunnen we uh... wel samen leren?? ik heb een boek en ik leer heel goed van het aan mensen uitleggen :P als je wilt natuurlijk ^^ |
|
| |
Member Soul StormPunten : 324
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:04 pm | |
| #Emolga: Zo liet je het wel overkomen ;p |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:20 pm | |
| - Layla Akiyo schreef:
- Ja, vooral de 'waarom IJsland' is het vaak~ nou... en dan begint m'n verhaal xD mijn eerste zelfgefokte hengst ga ik sowieso Sleipnir frá (Insert stable name here) noemen <3 uhm... wat voor een computer heb je? want ik heb een Macbook Air en dan is het vrij makkelijk in te stellen :P Na ja als je wilt kunnen we uh... wel samen leren?? ik heb een boek en ik leer heel goed van het aan mensen uitleggen :P als je wilt natuurlijk ^^
Indeed, soms word je er gek van xD I approve xD Ik zou ook mijn paard Sleipnir noemen als ik er ooit eentje heb want die naam is love <3 Een Macbook pro dus het zou moeten werken x3 En alleen als je het zelf ook leuk vind hoor, maar ik zou het graag willen leren voor we er naar toe gaan xD Kan ik mezelf verstaanbaar maken en op zijn minst wat begrijpen (A) Dus als je wilt :3 |
|
| |
Member Blythe VerrelPunten : 222
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:23 pm | |
| Okay uiteindelijk ook maar even een sig voor Blythe gemaakt X"D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:26 pm | |
| - Ragya Airon schreef:
- Layla Akiyo schreef:
- Ja, vooral de 'waarom IJsland' is het vaak~ nou... en dan begint m'n verhaal xD mijn eerste zelfgefokte hengst ga ik sowieso Sleipnir frá (Insert stable name here) noemen <3 uhm... wat voor een computer heb je? want ik heb een Macbook Air en dan is het vrij makkelijk in te stellen :P Na ja als je wilt kunnen we uh... wel samen leren?? ik heb een boek en ik leer heel goed van het aan mensen uitleggen :P als je wilt natuurlijk ^^
Indeed, soms word je er gek van xD I approve xD Ik zou ook mijn paard Sleipnir noemen als ik er ooit eentje heb want die naam is love <3 Een Macbook pro dus het zou moeten werken x3 En alleen als je het zelf ook leuk vind hoor, maar ik zou het graag willen leren voor we er naar toe gaan xD Kan ik mezelf verstaanbaar maken en op zijn minst wat begrijpen (A) Dus als je wilt :3 Haha ja, naja IJsland lijkt op het moment qua weer heel erg op Nederland~ het enige verschil is dat het soms een stuk harder waait dan in NL en dan is het normaal hier xD Nu komt echter de winter er aan dus ben benieuwd :P ja ik werk hier met paarden, heb zelf 4 paarden en wil later een eigen bedrijf met IJslandse paarden of course en ik wil ook fokken <3 weet je al wanneer je naar IJsland gaat? :P en ja ik vind het goed hoor! ik vind het ook leuker ^^ heb je trouwens Skype? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:30 pm | |
| #Butterfree: Nog steeds... Da's snel. Ik ken niet een heel lap stof binnen 2 uur; ik leer een maand van te voren al voor mijn tentamens x'D
*Doorbreekt soepel de slowchatting* |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:34 pm | |
| Ik leerde een dag van te voren voor een tentamen en dat was best veel stof
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:36 pm | |
| ..... Hoe kunnen mensen dat? Mij lukt dat gewoon niet :') |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:40 pm | |
| - Tore Adolfsson schreef:
- ..... Hoe kunnen mensen dat? Mij lukt dat gewoon niet :')
Ik onthoud dingen gewoon beter als ik het gezien heb en ik het de volgende dag krijg~ als ik het een week eerder gezien heb en een week daarna moet ik het maken dan ben ik het serieus weer vergeten ^^' behalve als ik het de hele week herhaal natuurlijk, maar goed, ik was dus ook altijd degene die pissig werd als een toets niet door ging... of uit werd gesteld, dan was ik echt van maar ik weet nu alles! verdomme ;^; |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za okt 17, 2015 6:42 pm | |
| - Layla Akiyo schreef:
- Ragya Airon schreef:
- Layla Akiyo schreef:
Indeed, soms word je er gek van xD I approve xD Ik zou ook mijn paard Sleipnir noemen als ik er ooit eentje heb want die naam is love <3 Een Macbook pro dus het zou moeten werken x3 En alleen als je het zelf ook leuk vind hoor, maar ik zou het graag willen leren voor we er naar toe gaan xD Kan ik mezelf verstaanbaar maken en op zijn minst wat begrijpen (A) Dus als je wilt :3 Haha ja, naja IJsland lijkt op het moment qua weer heel erg op Nederland~ het enige verschil is dat het soms een stuk harder waait dan in NL en dan is het normaal hier xD Nu komt echter de winter er aan dus ben benieuwd :P ja ik werk hier met paarden, heb zelf 4 paarden en wil later een eigen bedrijf met IJslandse paarden of course en ik wil ook fokken <3 weet je al wanneer je naar IJsland gaat? :P en ja ik vind het goed hoor! ik vind het ook leuker ^^ heb je trouwens Skype? Klinkt gewoon goed :3 Ben ook benieuwt hoe de winter is, het blijft daar toch ook langer donker? ^^ Ik rij al lang en nu twee keer in de week maar echt een eigen paard heb ik niet xD Is wel mijn doel though, een Ijslander of Paint hebben >3 Klinkt echt awsome zo veel met paardjes bezig te zijn xD Waarschijnlijk nog een jaartje of twee sparen, omdat we dan wel 10 dagen willen gaan om beiden kusten te zien xD Daarbij moeten we de hond ergens kunnen onderbrengen x3 Maar yush, gewoon anjamie@live.nl en dan vind je het wel~ Ik kan echter niet vaak met videochat on komen, maar het chatgedeelte kan wel de dag door :3 Let the slow chat live (A) Zelf heb ik bij mijn examens pas de ochtend van het examen mijn boek opengedaan xD Maar ik denk dat het ook aan mijn gokkunsten ligt xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|