|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di okt 06, 2015 9:28 pm | |
| - Oskar Helvig schreef:
- Zo, deze jongen gaat een tijdje in Hoenn chillen. Is er iemand die zich geroepen voelt voor een topic? 8)
Zal Viev er dan ooit nog achter komen dat ze familie zijn? :C x'D |
|
| |
Member Tore AdolfssonPunten : 391
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di okt 06, 2015 10:07 pm | |
| Waarom haten mensen de universiteit van Leiden? Ik kwam droogjes aan op school, krijg ik per mail te horen dat er schijnbaar een dreiging geplaatst was dat iemand daar iedereen neer zou schieten. Voor dezekerheid verscheen ook de politie op mijn Hogeschool. Nog leuker, krijg nét te horen dat er wéér een dreiging geplaats is, deze keer op 4chan. Guys, seriously, als je mensen doodschiet, omdat je de docent erop niet leuk vind of iets onbenulligs... dan why?!
Ironisch dat ik nu op Tore zit en niet de moordenaar hemzelve; Ciro. |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di okt 06, 2015 10:11 pm | |
| @Freedje; Ze mag wel mee, samen op Peridot de oceaan over crossen 8) Rolo: "en anders mag ze wel met Alex chillen."
@Q; Hij gaat alleen maar op vakantie hoor, voor je het weet issie weer terug :'D |
|
| |
Member Allison LenierPunten : 486
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di okt 06, 2015 10:18 pm | |
| - Tore Adolfsson schreef:
- Nog leuker, krijg nét te horen dat er wéér een dreiging geplaats is, deze keer op 4chan. Guys, seriously, als je mensen doodschiet, omdat je de docent erop niet leuk vind of iets onbenulligs... dan why?!
Die vn vanmiddag was ook op 4chan. xD En yep, rare lui op de wereld helaas. |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di okt 06, 2015 10:20 pm | |
| - Tore Adolfsson schreef:
- Waarom haten mensen de universiteit van Leiden? Ik kwam droogjes aan op school, krijg ik per mail te horen dat er schijnbaar een dreiging geplaatst was dat iemand daar iedereen neer zou schieten. Voor dezekerheid verscheen ook de politie op mijn Hogeschool. Nog leuker, krijg nét te horen dat er wéér een dreiging geplaats is, deze keer op 4chan. Guys, seriously, als je mensen doodschiet, omdat je de docent erop niet leuk vind of iets onbenulligs... dan why?!
Ironisch dat ik nu op Tore zit en niet de moordenaar hemzelve; Ciro. Ik snap t ook nie man. I mean, wrm moet de rest daarvoor boeten omdat jij je leventje nie op orde heb.. T is da k ziek ben, anders had k er ook wat meer van meegekregen. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di okt 06, 2015 10:21 pm | |
| #Tutu: Serious? Joyful.
Ja, maar weet jij er dan meer van? Ik heb niets van een 'reden' mee gekregen, waarom die gast in hemelsnaam de uni uit koos.
#Waz: Dat is eenmaal hun logica, I guess. Niet dat je het gelijk kan veranderen. Wees trouwens gerust, als je morgen wer beter bent krijg je het vast wel mee :') |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di okt 06, 2015 10:28 pm | |
| K zag t op fb langskomen. Gastje had op 4chan gezegd zo veel mogelijk kills te willen maken en zichzelf erna af te knallen, "want het telt alleen dan". Iets over sociaal gebeuren wat 'm niet aanstond en dat ie done was. Beetje vreemd gebeuren was 't. Verder niet echt iets over meegekregen ook. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di okt 06, 2015 10:38 pm | |
| Sociaal gebeuren? En dat is de reden om onschuldige mensen af te maken? Hebben we iemand van de studie 'Toegepaste Psychologie' in de collegezaal? Maar dat het weleens dodelijk kan worden o enkel naar een inzage te gaan.. man o man. Dacht dat vroeg opstaan al een ellende was. |
|
| |
Member Anna McSheenPunten : 164
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 07, 2015 12:27 am | |
| Klaarblijkelijk was ik moe toen ik begon aan Anna's ranger quest, ik schreef koffie ipv koffing ;_____; |
|
| |
Member Ravenna DreyarPunten : 602
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 07, 2015 12:06 pm | |
| Pfoe, zometeen m'n presentatie en vanmiddag huiswerk maken maar hoop dat ik morgen kan posten c:" Twijfel alleen best wel of ik Rave Ranger hou of niet |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 07, 2015 1:22 pm | |
| Mijn inspiratie is gewoon gaan lopen ofzo D: Wil nog steeds posten maar het lukt me echt langs geen kanten.... |
|
| |
Member Ygor KhmelPunten : 415
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 07, 2015 3:34 pm | |
| Woop, toch nog eens gepost met Ygor :'D
EDIT: Ben aan het denken een holocaster te nemen, is dat de moeite denk je? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 07, 2015 5:08 pm | |
| Ik en internet is echt gevaarlijk.
Ik heb net perongeluk m'n game besteld terwijl ik zat te twijfelen of ik 't zou doen. Wel, ik heb 't dus gedaan. |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 07, 2015 5:54 pm | |
| - Allison Lenier schreef:
- Ik en internet is echt gevaarlijk.
Ik heb net perongeluk m'n game besteld terwijl ik zat te twijfelen of ik 't zou doen. Wel, ik heb 't dus gedaan. Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? xD Een klasgenoot van mij heeft ooit Cards Against Humanity per ongeluk gekocht toen ze naar de prijs wilde kijken. Je bent dus niet de enige haha. |
|
| |
Member Ygor KhmelPunten : 415
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 07, 2015 6:26 pm | |
| Welke game heb je besteld? c: Cards against humanity is geweldig! XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |