| Doos' Personal Pixel Practice Challenge | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Yara CelicaPunten : 477
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge vr okt 16, 2015 10:26 am | |
| Naam: Sascha Wie/Wat wil je gepixeld? Pikachu Kenmerken: Schatig glimach Gewenst formaat: Geen voorkeur Geanimeerd:Geen voorkeur Extra: - |
|
| |
Member Ygor KhmelPunten : 415
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge vr okt 16, 2015 12:20 pm | |
| (Mocht er nog plek zijn) Naam: Anne Wie/Wat wil je gepixeld? Ygor pls c: Kenmerken: Kleding: http://img02.deviantart.net/f50c/i/2015/117/6/4/doflamingo_by_anzhyra-d8r9k2k.png Altijd gezien met een brede grijns op zijn gezicht. Gewenst formaat: Fullbody Geanimeerd: Nee Extra: Ben je geheel vrij in :D |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge vr okt 16, 2015 12:33 pm | |
| - Lynn Xavier schreef:
- Naam: Luca
Wie/Wat wil je gepixeld? Kiki, Darumaka Kenmerken: Over het algemeen is ze een schattig, slaperig jong ding, tenzij ze een van haar hyperactieve buien heeft. Ook heeft Kiek de beste outfit ooit, die op Jane's profiel te vinden is. Gewenst formaat: Geen voorkeur Geanimeerd: Nee Extra: Als het lastig is om al Kiki's accessoires in zo'n klein vlakje te pixelen, vind ik het helemaal geen probleem als je er een paar/ze allemaal weglaat. c:
Veel succes met de uitdaging, you can do it! Naam: Luca Wie/Wat wil je gepixeld? Mr. Twiggles Kenmerken: Deze jonge Turtwig is je typische übervrolijke derp. Hij houdt niet van vechten maar wel heel erg van aandacht. Hij ziet er verder uit als een normale Turtwig. Gewenst formaat: Fullbody Geanimeerd: Geen voorkeur Extra: Het zou heel gaaf zijn als je 'm in de raarste pose die je kan bedenken zou kunnen pixelen, maar 't hoeft niet. 'w' Naam: Luca Wie/Wat wil je gepixeld? Een Spritzee Kenmerken: Pink 'n pretty Gewenst formaat: Geen voorkeur Geanimeerd: Nee Extra: - #HelpDoosAanPokés2K15 |
|
| |
Member Blythe VerrelPunten : 222
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge vr okt 16, 2015 5:53 pm | |
| WAIT FOR MEEEEEEE!
Naam: Anouk Wie/Wat wil je gepixeld? Electrivire Kenmerken: In het geval dat je fullbody gaat doen, hij heeft aan zijn rechter dus links op het plaatje zwarte staartgeval een klein groen lintje zitten Gewenst formaat: Geen voorkeur Geanimeerd: Geen voorkeur Extra: THANK YOUUUUUU
Naam: Anouk Wie/Wat wil je gepixeld? Blythe Kenmerken: Groen(e ogen en) haar tot ongeveer het midden van haar rug geen idee of het nuttig is maar ze heeft een geel lintje op haar achterhoofd, een witte coltrui zonder mouwen en een lange zwarte broek ripped zo mogelijk, sneakers in de zelfde kleur als haar haren. Gewenst formaat: Fullbody Geanimeerd: Nee Extra: LUF YOUUUUU |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge vr okt 16, 2015 6:26 pm | |
| Mogelijk tweede request Naam: Waz Wie/Wat wil je gepixeld? Seven Kenmerken: http://vignette4.wikia.nocookie.net/fftumblr/images/9/96/Seven-final-fantasy-xiii-type-0-24929081-745-1360.png/revision/latest?cb=20120331075609 http://vignette4.wikia.nocookie.net/finalfantasy/images/5/5c/FFT-0_Seven.png/revision/latest?cb=20130206221909 Gewenst formaat: Bust (hoofd+schouders) Geanimeerd: Geen voorkeur Extra: Als ze maar nie super blij is x'D Gewoon serieuze uitdrukking.
Mogelijk derde request Naam: Waz Wie/Wat wil je gepixeld? Paard, Ayana Kenmerken: https://2img.net/h/oi47.tinypic.com/166ja12.jpg Gewenst formaat: Full body Geanimeerd: Geen voorkeur Extra: Is geen vriendelijke merrie, dus beetje stoere houding mag wel. |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge vr nov 06, 2015 4:34 pm | |
| Dit is de progress tot nu toe! Ik plaats ze per 5 om te voorkomen dat ik iedereen onderspam. Momenteel lig ik een dag achter en ik vermoed dat dat 2 dagen gaat worden. Also side-views zijn moeilijk en moet ik niet meer proberen. Aethan had beter een outline kunnen hebben, misschien dat ik dat nog verbeter... Meer volgt! c: |
|
| |
Member Ygor KhmelPunten : 415
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge za nov 07, 2015 12:55 pm | |
| |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge di nov 10, 2015 4:31 pm | |
| Volgende lading is klaar! c: Ik weet niet hoe maar het is me gelukt om terug op schema te raken. Also als iemand zich afvraagt waarom ze soms lineart hebben en soms niet: dat komt omdat ik niet altijd mijn tekentablet tot mijn beschikking heb. Met lineart vind ik prettiger werken, maar daar heb ik de tablet voor nodig. |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge di nov 10, 2015 4:38 pm | |
| Heel erg bedankt <'3 Rag is super geworden :'D |
|
| |
Member Jane HarperPunten : 493
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge di nov 10, 2015 7:30 pm | |
| Ohman, zie zien er allemaal zo gaaf uit. *-* Nu heeft Kiki een soort regenboogsombrero en het is geweldig. Heel erg bedankt, Doos! |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge do nov 12, 2015 9:55 am | |
| Sewaddle is echt super cute <33 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge wo nov 18, 2015 11:52 am | |
| |
|
| |
Member Yara CelicaPunten : 477
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge wo nov 18, 2015 1:55 pm | |
| Thanks doos ^^ It looks reallyy nice!!! |
|
| |
Member Blythe VerrelPunten : 222
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge do nov 19, 2015 8:31 pm | |
| Woah hij is zo pretty en fluffy, I'm in loveeeee 0.0 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge ma nov 23, 2015 2:42 pm | |
| Ik kan inmiddels denk ik wel vaststellen dat ik niet meer door ga met de challenge en dat de bovenstaande icon de laatste zal zijn voorlopig. Ik heb geen motivatie meer om door te gaan en omdat het anders meer een verplichting is dan iets leuks, heb ik besloten om te stoppen. Sorry voor de mensen die nog één of twee aanvragen hadden gedaan en daar heel erg naar uitkeken, maar het was de bedoeling dat dit iets leuks zou zijn en nu dat het niet meer is, stop ik liever. In elk geval bedankt voor de aanvragen, de steun en de complimenten voor wat ik wel af heb gekregen. Ik ben heel blij dat ik zo ver gekomen ben. <3 Misschien besluit ik alsnog het lijstje een keer af te werken. Dan zien jullie de resultaten vanzelf in dit topic verschijnen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Doos' Personal Pixel Practice Challenge | |
| |
|
| |
|