Groot examen
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Groot examen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Caitlynn Riot
Member
Caitlynn Riot
Punten : 408
Age : -
Icon : Mudkip

Groot examen Empty
BerichtOnderwerp: Groot examen   Groot examen Emptydi sep 29, 2015 8:18 pm

Gegroet PJ-leden

Het kan zijn dat ik vanaf negen oktober minder actief ben omdat ik één groot examen heb waarbij ik een boek van 264 pagina's moet leren. Ik ga m'n uiterste best doen om actief te blijven, maar ik kan niks garanderen.

Iets meer dan een week erna heb ik Frans schriftelijk. Ik weet niet hoe erg ik hier voor moet leren, maar ook dan kan het zijn dat ik wat minder actief ben.

Bedankt voor het begrip.

Groetjes
Freedje

Dit geldt voor:

Austin Dreams
Athan Destroy
Connor Jacob
Caitlynn Riot
North Summer
Kaito Stone
Soul Storm
Rose Aberdeen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

Groot examen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot examen   Groot examen Emptyma okt 19, 2015 7:18 am

Ik wil dit weer even opbrengen omdat ik dit redelijk belangrijk vind wat ik nu ga zeggen.

De vorige week is het voor mij makkelijk verlopen omdat de eerste twee hoofdstukken echt niet veel moeite is om in te studeren. Nu beginnen de moeilijkere - en langere! - delen en kom ik er niet meer zo gemakkelijk onderuit. Gevolg is dat ik soms zelfs 's avonds moet studeren waardoor een gedeelte van mijn vrije tijd - die ik aan RPG besteed - om zeep is. Hierdoor kan het zijn dat ik een paar avonden op rij niet kan posten en dat er acc's worden opgeschoven waardoor het langer duurt tot ik met de andere reageer. Karakters die verbonden zijn aan een event zoals Soul met de Tauros-event krijgen dan ook direct voorrang. Het spijt me, maar zo is het nu eenmaal.

Alvast bedankt voor de geduldige personen die wel een weekje langer kunnen wachten. Ik doe wat ik kan x)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Groot examen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: