School & examen
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 School & examen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

School & examen Empty
BerichtOnderwerp: School & examen   School & examen Emptyvr sep 04, 2015 8:02 pm

Hallo

Zoals iedereen weet is de school weer begonnen bij me. En dat wil dus ook zeggen dat ik weer toetsen en examens moet gaan afleggen. De eerste staat al in oktober gepland en wss komt er ook nog een groot examen in november waar ik als een die hard voor moet gaan leren.

Ik ben 's avonds als ik thuiskom best moe, dus het kan zijn dat ik veel minder post dan in de vakantie (wat opzicht best logisch is).

Also: ik heb vandaag met een vriendin afgesproken dat we echt 'n avondje voor onszelf nemen om te RPG'en (op 'n andere site), dus ik ben vandaag inactief met Soul, maar zal maandag zijn postjes beantwoorden.

Bedankt voor het begrip.

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
School & examen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: