You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyzo sep 20, 2015 1:12 pm


Met gebalde vuisten stond Cecille voor de poort van Lumiose City. Ze wilde deze stad eigenlijk zoveel mogelijk mijden, maar ze was op zoek naar wat TMs om haar team wat te versterken. Sivar leerde immers niks meer met zijn levels en moest het daarom juist hebben van moves die hij extern kon leren. Dat moest ze hebben. Alleen had ze het meeste kans om te slagen in Lumiose en liet die stad nou net bezaaid zijn met Team Rocket leden. Cecille hield zichzelf voor om haar pokémon in hun pokéball te laten, inclusief Sivar, en om die goed weg te stoppen. Zoals de vorige keer. Dan waren er geen problemen. Misschien liep ze wel weer een blauw oog tegemoet, maar het moest dan maar. Een laatste zucht werd geslaakt om zichzelf te kalmeren, waarna ze door de poorten Lumiose binnen stapte. Goed. Here goes.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyzo sep 20, 2015 2:21 pm

Een verveelde uitdrukking lag op het gezicht van Kaito. Zijn schouder jeukte enorm dankzij dat verdomde verband dat hij moest dragen omdat zijn ex-vriendin aka Ragya het weer zo leuk had gevonden om hem te verbranden met dat ongemanierde rotbeest van haar. Zijn schouder was echt gevoelig voor elke beweging en hij moest het regelmatig laten checken in het ziekenhuis. Ragya had waarschijnlijk geen idee hoe diep ze hem nu in de ziekenhuisschulden drukte. Niet dat hij elke week ging, hoor. Hij liet het checken om de zoveel tijd. De dokter zei dat hij geluk had gehad en dat het er steeds beter begon uit te zien, maar dat hij zich niet al te veel mocht opwinden omdat anders zijn brandwonden gingen jeuken. Ook had hij een speciale crème gekregen en werd hem geleerd hoe hij zijn verband dagelijks om moest doen na het douchen, want Kaito had al aangegeven dat hij echt geen zin had om dat te laten doen door een verpleegster. Niet dat die verpleegsters niet sexy waren in Santalune City, maar hij had gewoon geen zin om speciaal daarvoor naar het ziekenhuis te gaan en daar ook nog eens extra kosten voor neer te leggen. Hij had in de tussentijd zijn Pokémon getraind en had zijn Gastly laten evolueren in een Haunter. Deze was wat afwezig door de stad aan het zweven terwijl Aqua en Psycho trots langs zijn zijde liepen. Aqua was niet echt bezig met de mensen in de stad, maar Psycho wel. Psycho stootte hem aan en wees naar een blondine verderop. Kaito fronste zijn wenkbrauwen en schudde zijn hoofd ten teken dat hij nu niet echt zin had in flirten met meisjes, maar Psycho stootte hem nogmaals aan en keek hem veelbetekenend aan. Hé, ja… Ze waren in Lumiose City en hij had hier eigenlijk vrij de toestemming om haar Pokémon te stelen. Dat was ook de voornaamste reden waarom de zwakkere trainers deze stad meden. Ze moest dan wel een zwakke trainer zijn, toch? Maar één manier om dat uit te vinden. Het begon al redelijk tegen de avond te lopen en Kaito wist dat de avondklok elk moment in kon gaan. ‘Zo zo,’ sprak hij zacht zodra hij het meisje naderde. ‘Zo te zien zijn we ons niet bewust van de avondklok, wel dan?’ Hij grijnsde vals naar haar en zowel Aqua als Psycho draaiden hun koppen naar de blondine toe om deze aan te kijken. Op dat moment dook Shadow achter haar op en maakte zo’n hels kabaal dat ze zich vast wel dood moest schrikken. ‘Psycho, Confusion op die Poké Ball,’ zei Kaito en zijn Alakazam wees automatisch zijn lepel naar één van de vele Poké Ball’s die aan haar riem hingen, hopend dat er minstens één zou openbarsten.

OOC: Zeg het me even als je het er niet mee eens bent hoe ik dit aangepakt heb! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyzo sep 20, 2015 3:28 pm


Cecille merkte te laat dat ze haar pokéballs was vergeten op te bergen – zichzelf vervloekend toen ze merkte dat ze nog gewoon aan haar gesp waren bevestigd. Tijd om ze echter weg te stoppen had ze niet, want één of andere kerel besloot haar toen aan te spreken en te wijzen op de avondklok. Een frons verscheen op haar voorhoofd. Avondklok? Ze had nog ruim de tijd om een hotelletje te vinden, daar te overnachten en de dag erna TMs te gaan kopen... Zijn duivelse grijns beviel haar totaal niet en ze deed automatisch een stap naar achteren. Was het niet voor haar pokéballs en haar zielige pokémon om die achter haar handen te verbergen, dan had ze haar vuisten geheven, klaar om het tegen hem op te nemen. “Ik sta aan de rand van de stad, creep,” beet ze hem toe. Meer kreeg ze er niet uit, want ze schrok zich kapot van de Haunter die achter haar was verschenen. Foute boel, foute boel! Hij had een psychische pokémon en hoewel ze zich redelijk staande wist te houden daartegen, wist ze dat ze in het nadeel was. Het level van zijn pokémon was namelijk niet bekend. Tot haar ergernis viel de pokéball van Ivar van haar riem af – haar zwakste pokémon op het moment – en was die redelijk verward om opgeroepen te worden.

De blondine was echter niet van plan om hem zomaar op te geven. “Ivar, Pursuit op die Alakazam!” Dat ze tegen drie pokémon moest vechten en dat het slimmer was om er nog twee bij te roepen, kwam niet in haar op. De paniek welde langzaam maar zeker in haar naar boven en de adrenalinekick die ze kreeg zorgde ervoor dat ze niet helder kon denken. “Doe daarna een Fake Out!” Darktype aanvallen gaven haar nog een redelijke voorsprong... Toch?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyzo sep 20, 2015 4:49 pm

Kaito rolde met zijn ogen toen hij het tegenargument hoorde en vervolgens werd uitgemaakt voor creep. Oké, hij wist dat hij van tijd tot tijd eng kon grijnzen, maar was dat nu echt weer direct een reden om hem voor creep uit te maken? Hij deed echt zijn uiterste best om opgevangen te worden door de mensheid en door zichzelf perfect in te burgeren, maar iedereen had altijd zo’n vooroordelen over hem. Snif snif. Hij kon in elk geval al aan haar houding merken dat ze niemand van Team Rocket was. Want het was gewoon afgang als je je eigen collega op de avondklok wees en een poging ging doen om haar Pokémon te bestelen. Hij fronste lichtelijk toen hij zag wat er uit de Poké Ball tevoorschijn kwam: een Hitmonchan. Perfect. Niet alleen was dit een sterkte voor Psycho, maar ook Aqua kon redelijk wat schade aanrichten door zijn Peck te gebruiken. Hij besloot om zijn andere twee Pokémon echter buiten gebruik te stellen en zich alleen te focussen op Psycho, anders was het ook weer zo zielig voor het meisje. ‘Reflect!’ riep hij. Omdat het een fighting type was waar hij tegen moest vechten, was het hem vrij duidelijk dat er vooral fysieke aanvallen werden gebruikt en een Reflect zou deze veel minder effectief maken. En inderdaad, zijn Alakazam leek nauwelijks schade te hebben geleden onder de aanval. Bij haar volgende aanval fronste hij even zijn wenkbrauwen. Was een Fake Out niet enkel effectief aan het begin van het gevecht omdat het ervoor zorgde dat je Pokémon die beurt niet kon bewegen? ‘Teleport,’ sprak hij uit. Buiten gevechten zou Psycho terug naar het Pokémon Center gegaan zijn, maar in het gevecht bewoog hij zich gewoon simpel naar een andere plek waardoor hij buiten het bereik van de Hitmonchan viel. ‘Mijn beurt!’ bracht Kaito vrolijk uit. ‘Psycho Cut!’ riep hij meteen de sterkste aanval van Psycho in. Door zijn psychische krachten te gebruiken creëerde hij twee messen en stuurde deze op de Hitmonchan af. ‘En laat het volgen door een Psybeam, maar dan op een andere plaats!’ beval Kaito zijn Alakazam. Deze bewoog zich weer naar een andere plaats en gebruikte zijn Psybeam, welke hij door middel van gebruik van zijn lepels op de Hitmonchan afstuurde. Shadow bewoog inmiddels vrolijk rond de blondine heen en maakte gekke gezichten die hij grappig vond, maar die voor anderen wel eens als traumatiserend ervaren konden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyzo sep 20, 2015 5:44 pm


Het irriteerde haar. Het irriteerde haar mateloos dat hij zo met het gevecht overweg ging. Alsof hij al dacht gewonnen te hebben. Nou, dan had die kerel het mooi mis. Cecille had niet voor niets drie badges gewonnen, verdomme. Dat hij een Reflect uitvoerde om fysieke aanvallen te minderen, deerde haar niet. Fake Out scheen ook geen enkel nut te hebben in dit gevecht, maar als ze wel nog een kans wilde hebben, dan moest ze het van deze aanvallen hebben. Een Teleport werd uitgevoerd en de Alakazam verdween naar een andere plek. Gelukkig had Cecille ook nog ogen en kon ze haar Hitmonchan waarschuwen voor binnenkomende aanvallen. “Achter je! Ontwijk het!” Gelukkig betekende het feit dat Ivar een Hitmonchan was niet dat hij een lagere snelheid had in de plaats voor verhoogde aanvalskracht en dus kon hij net op tijd aan de kant springen voor de aanval. Ze waren echter nog niet bijgekomen van de aanval of er werd een Psybeam afgevuurd. “Gebruik je Agility om eraan te ontkomen!” riep ze naar haar pokémon, hoewel haar concentratie werd verbroken door die verrekte Haunter wat om haar heen zweefde. Ze klemde haar kaken op elkaar en knarste met haar tanden, waarop ze met een gebalde vuist naar de Haunter uithaalde.

Helaas was het wel nog altijd een spookpokémon en hadden lichamelijke aanvallen geen effect, ook niet die van een mens. Cecille’s hand ging er dwars doorheen, waardoor haar woede even plaatsmaakte voor verbazing en vervolgens afkeer. “Gadverdamme, ga uit m’n beeld!” riep ze kwaad naar de pokémon. Ze zag nog net dat Ivar schampachtig werd geraakt door de Psybeam. Shit. Geraakt was nog altijd geraakt en dat konden ze in dit gevecht niet veroorloven. “Doe je Bullet Punch, Ivar, snel!” droeg Cecille hem op. Deze aanval ging in veel gevallen als eerste, maakte niet uit welke van de twee het snelste was, en het was een staaltype aanval.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyzo sep 20, 2015 7:23 pm

Kaito’s mond trok tot één streep toen de Hitmonchan de sterkste aanval van zijn Alakazam wist te ontwijken. Jammer. Hij had echt wel graag gezien hoe de Hitmonchan achteruit geblazen zou worden door een krachtige Psycho Cut. Maar niet getreurd, er waren nog kansen genoeg. En wonderbaarlijk genoeg deed Shadow ook zijn eigen deel, al was dat op zijn eigen manier. Ondanks dat hij zich te hard op het gevecht concentreerde, kon hij toch nog zien hoe erg de blondine zich ergerde aan zijn Haunter en hij grinnikte. Misschien moest hij Shadow later dan ook wel wat credits geven voor dit gevecht. Aqua stond met over elkaar geslagen armen naar het gevecht te kijken, niet van plan zijnde om iets te doen als dat niet nodig was. Zijn mond was, net als die van Kaito, vertrokken tot één streep. Kaito was blij dat hij de Prinplup zoveel discipline had kunnen aanbrengen om zo’n korte tijd. Zijn hoofd draaide zich meteen toen er een Bullet Punch geroepen werd. Plotseling kreeg hij een idee. ‘Laat het over je heen komen,’ sprak hij tegen zijn Alakazam. Shadow was ondertussen hard aan het lachen met de blondine. ‘Haunt, haunt, haunt,’ zei hij terwijl zijn ogen in zijn kassen draaiden en zijn tong naar buiten stak. Hij deed net alsof hij pijn had toen de vuist van de blondine door zijn lichaam ging. Hij rolde zijn ogen nog harder in zijn kassen om haar de stuipen op het lijf te jagen. Hij besloot dat het echter tijd werd voor een andere aanpak. Hij wilde graag zijn ding doen zonder afgeblaft te worden door Kaito en dus ging hij dichter naar haar toe. Hij deed net alsof hij besloot om haar niet meer lastig te vallen door de andere kant op te kijken, maar zodra hij dichtbij genoeg was, haalde hij zijn lange tong naar buiten om deze vervolgens over de wang van de blondine te laten glijden. ‘Psycho Cut nu hij dichtbij is!’ riep Kaito naar een ondertussen door de Bullet Punch geraakt zijnde Alakazam. Psycho knikte naar hem en creëerde opnieuw de door psychisch kracht ontworpen messen en zond ze opnieuw op de Hitmonchan af. Deze keer besloot ook Aqua van zich te laten horen door gauw een Bubble Beam rechts van de Hitmonchan te gebruiken zodat de Pokémon zeker niet zou uitwijken, of het moest zijn dat hij een Bubble Beam wilde ontvangen. Kaito grijnsde vals terwijl hij in gedachten zijn Pokémon allemaal een koekje beloofde als dit over was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyzo sep 20, 2015 8:33 pm


Tot haar verbazing liet dat vreemde joch zijn Alakazam de klap opvangen. Cecille had al genoeg gevechten gedaan om dit keer niet te juichen, want dit was een teken dat hij iets van plan was. Bullet Punch raakte en de blondine was wel blij om te zien dat het schade aanrichtte, maar lang kon ze daar niet van genieten. De Haunter van de jongen had haar lang genoeg met rust gelaten om dit kleine stukje te zien zonder gestoord te worden – alleen had dat ding andere plannen gekregen net toen ze dacht dat ze het gevecht gewoon voort kon zetten. Zijn gekke bekken en andere dingen hadden haar slechts op haar zenuwen gewerkt en niet de angst aangejaagd, maar toen ze vanuit haar ooghoek zag dat er een roze iets op haar afkwam, slaakte ze bijna een gil. Was dat nou zijn tong? Die nu langs haar wang gleed?! Bij die realisatie kon ze haar gil niet meer inhouden, maar het was geen schreeuw van angst. Het was eerder een schreeuw van afkeer. “Is het nou afgelopen!” riep ze verwoed tegen de Haunter. Als ze verdomme Åsa bij zich had gehad, dan had ze dat wezen in de fik laten zetten! Veel tijd om tegen de spook te schreeuwen had ze echter niet, want de stem van de vreemdeling weerklonk al snel en het was de aanval die gesproken werd die haar aandacht wist te trekken.

Oh nee, Ivar! “Ivar, ontwi–” Ze was te laat. Hij werd geraakt door de messen en omdat hij wel erg dichtbij had gestaan, kreeg hij de volle laag. Dat niet alleen, maar de Prinplup die tot nu toe aan de zijlijn had gestaan, had ook nog eens een Bubble Beam afgevoerd op de arme Ivar. Hij was overduidelijk vermoeid en Cecille kon al raden dat dit bijna het einde voor hem betekende. In een laatste poging om haar pokémon z’n hachje te redden, raapte ze zijn pokéball van de grond en kwam ze recht. Ze moest snel zijn, voordat haar pokémon haar werd ontnomen.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyzo sep 20, 2015 9:09 pm

Kaito wist niet wat hij leuker vond. Het feit dat de blondine haar Pokémon volledig geraakt werd door zijn Alakazam of het feit dat ze genoeg afgeleid was geraakt door zijn Haunter om haar Pokémon beide aanvallen volledig op te laten vangen. Kaito merkte aan de vermoeide houding van de Pokémon dat hij het juiste slachtoffer had uitgekozen. Hij hoorde Shadow’s lach door merg en been gaan en durfde het toch even aan om één blik op zijn Pokémon te werpen. Bij dat uitzicht fronste hij met zijn wenkbrauwen en schudde hij licht afkeurend zijn hoofd. Zijn Haunter had zijn eigen buik namelijk vastgenomen – waar zich dat dan ook ergens mocht bevinden op zijn kleine lichaampje – en gierde het letterlijk uit van het lachen omdat hij zo streng toegesproken werd door de blondine. De gil van afschuw deed hem nog harder lachen en Kaito zag, met gefronste voorhoofd, toe hoe zijn Haunter tranen in zijn ogen kreeg van het lachen. Maar goed, hij moest zich weer concentreren op de Hitmonchan. Zijn ogen gleden naar het object dat de blondine in haar handen hield en met een schok besefte hij zich dat ze hem de kans wilde ontnemen om haar Pokémon te stelen. Mooi niet. ‘Shadow, maak jezelf nuttig en versper haar het zicht!’ riep hij bevelend. Zijn Haunter hield op met schaterlachen, maar grinnikte wel nog altijd terwijl hij voor het gezicht van de blondine ging hangen en zijn geklauwde handen naar haar uitstrekte, alsof hij haar vast wilde pakken. Ook Aqua deed zijn deel door een Bubble Beam op de voeten van de blondine te werpen zodat ze het ijskoud zou krijgen daar. Psycho was inmiddels dankzij een Teleport achter de Hitmonchan verschenen en hield deze tegen de grond gedrukt. Kaito haalde gauw een Dark Ball tevoorschijn, gooide deze één keer in de lucht en ving hem weer, waarna hij het met een zwaai naar de Hitmonchan gooide. De Dark Ball zoog de Hitmonchan naar binnen waardoor Psycho gedwongen werd om een stap naar achteren te doen. Daarna viel de zwarte Poké Ball op de grond en schudde een paar keer heen en weer. Kaito bleef ingespannen kijken of deze vangst hem zou lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyma sep 21, 2015 4:59 pm

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] QqrGflu

HELAAS! DE DIEFSTAL IS NIET GESLAAGD!
Het lijkt er op dat Ivar nog niet is uitgevochten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptyma sep 21, 2015 10:01 pm


Oh nee, echt niet. Cecille hield haar blik strak op haar pokémon gericht, maar ze had geen andere keus dan naar de Haunter te kijken, want hij kwam op haar af alsof hij haar vast wilde pakken. De blondine wilde zijn klauwen wegslaan, maar ze vergat daarbij dat het een geest was en miste daarom. De bubbels die haar voeten nat maakten, hielpen haar humeur niet echt – al was die woede omgeslagen naar paniek voor haar pokémon. Ze probeerde langs de paarse spook heen te kijken, alleen om te zien dat Ivar werd opgeslokt door een zwarte pokéball. Was het niet voor het feit dat dit betekende dat ze haar pokémon bijna kwijt was, had ze haar wenkbrauw geheven bij de vormgeving van het ding. Gelukkig was haar Hitmonchan nog lang niet klaar met deze Seedot en klapte de bal, met een gehavende Ivar eruit komend, open.

Net op dat moment besloot één van haar andere pokémon ook ten tonele te verschijnen. Dahlia, haar Lucario, had de paniek van haar trainer aangevoeld en was maar een handje komen helpen. Dit gebeurde in de vorm van een Aura Sphere, gericht op de grond tussen de twee trainers in, waardoor een kleine explosie ontstond en Cecille haar evenwicht verloor. De pokéball van Ivar viel op de grond, maar voor ze die kon oprapen, stond Dahlia al bij haar met behulp van een Extreme Speed. De Hitmonchan bevond zich al in haar armen, waarna ook Cecille overeind werd geholpen en ze gedrieën ontsnapten, gebruikmakend van de inmiddels optrekkende rook.

Cecille kwam hijgend tot stilstand in een steegje. Ook haar Lucario leek vermoeid en het was het beste om even een pauze te nemen voor Ivar. “Oké, nou, dat was op het nippertje,” sprak ze tegen hen. Vervolgens liet ze Dahlia terugkeren en wilde ze naar de pokéball van haar Hitmonchan grijpen, om tot de conclusie te komen dat die nog bij die creep lag. Geweldig. Ivar kon dus niet terugkeren. “Maakt niet uit. We... We verzinnen wel wat,” sprak ze bemoedigend tegen de pokémon, al was het voornamelijk op zichzelf bedoeld. Wat Cecille echter niet wist, was dat ze een spoor van natte voetstappen had achtergelaten, omdat haar schoenen en sokken nog doorweekt waren van die Bubble Beam.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptydi sep 22, 2015 5:14 pm

Kaito grijnsde toen hij naar de Dark Ball keek, maar zijn grijns verdween al snel toen de Dark Ball openklapte. Er kwam dan wel een zwaargehavende Hitmonchan uit, maar toch was het nog altijd een wonder dat het beest ontsnapt was. Hij sloeg geërgerd zijn armen over elkaar heen en ving de Dark Ball daar naar snel terug op toen deze naar hem toevloog. Hij wilde net een aanval roepen toen een Lucario ten tonele verscheen. Hij wilde net tegen Psycho roepen dat deze moest uitwijken, maar dat was al te laat. Shadow zag het probleem echter wel aankomen, vloog naar Psycho en wilde de Pokémon opzij duwen. Psycho, welke echt geen hoge dunk had van Shadow, sprong al snel geïrriteerd opzij zodat hij net niet geraakt werd door de volledige Aura Sphere. De kleine explosie die dankzij de aanval van de Lucario volgde zorgde ervoor dat Kaito een eindje naar achteren vloog. Hij ving met zijn armen de klap op en kreunde toen hij een eind doorschoof waardoor zijn armen, die gestoken waren in een T-shirt en dus geen bescherming hadden, een eind open schaafden. Hij voelde de wond pikken, maar was niet van plan om zich direct op te geven. Hij wist dat hij nu niet naar zijn wond moest kijken omdat hij anders flauw zou vallen. Hij richtte zich dus snel op zijn benen en vloekte toen hij zag dat ze weg waren. Een grijns verscheen echter rond zijn lippen toen hij de Poké Ball van de Hitmonchan op de grond zag liggen. Psycho bracht hem met behulp van zijn psychische krachten naar boven. ‘Prinplup,’ sprak Aqua en hij wees met zijn arm naar iets. Kaito spande zich in om te zien wat zijn Prinplup bedoelde en knikte goedkeurend toen hij het natte spoor zag. Hij kon zich herinneren dat hij Aqua Bubble Beam had laten doen. ‘Goed werk,’ sprak hij complimenterend. Vervolgens begon hij het spoor te volgen. Hij wisselde af: dan weer rennend, dan weer lopend. Zijn Pokémon konden hem zo veel beter bijhouden. Shadow leek er het minste problemen mee te hebben en zweefde een eind voor hun door de lucht, maar hield zich wonderbaarlijk genoeg wel stil. Kaito grijnsde nadat hij een paar minuten gerend had en hij de blondine zag verschijnen. ‘Kiekeboe!’ riep hij al vrolijk. ‘Mis je soms niet iets?’ Hij hield de Poké Ball pesterig in de lucht en deed vervolgens een paar stappen naar achteren zodat hij geschaduwd werd door zijn Pokémon. ‘Ik kom halen wat van mij is,’ liet hij er kil op volgen. ‘Jongens, maak jullie klaar voor een triple-attack. Shadow, gebruik jij Shadow Ball. Aqua, jij gebruikt Bubble Beam en Psycho, jij gebruikt Psycho Cut!’ riep hij terwijl hij zijn Dark Ball weer in de aanslag hield. Die Pokémon zou binnenkort van hem zijn, verdorie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptywo sep 23, 2015 10:58 am


“Ivar? Ivar ben je in order?” Bezorgd keek de blondine haar Hitmonchan aan, terwijl ze onderzocht of hij ernstige verwondingen had opgelopen. Zeker met zo’n effectieve aanval was de kans groot dat hij niet meer kon lopen en daarom liet ze hem nu half over haar heen hangen, zodat hij recht kon blijven staan. Een reactie kreeg ze gelukkig wel – net als de rest van haar team en zijzelf zou doen, liet hij weten dat hij prima in orde was en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. “Kun je lopen?” vroeg ze opnieuw aan hem. Hij knikte, maar zonder haar hulp kon hij geen stap verzetten zonder in te zakken. Gelukkig kon Cecille wel wat gewicht dragen en hield ze hem overeind, terwijl ze zich langzaam maar zeker naar een pokécenter in de buurt begaven. Waar dat dan ook moge zijn, want Cecille snapte de layout van deze verdomde stad nog steeds niet. Nog geen tien minuten waren goed en wel verstreken of de blondine gromde uit pure frustratie bij het horen van de vaag bekende stem. Ze keek op en zag inderdaad haar belager voor haar staan. “Ga je moeder pesten,” riep ze gefrustreerd naar hem, maar haar woede maakte plaats voor verbazing toen ze de pokéball van Ivar in zijn handen zag. “Hoe kom je daar aan?!” beet ze hem toe.

Een antwoord kreeg ze niet. Althans, niet in de vorm die ze wilde. Hij vertelde haar dat hij kwam halen wat van hem was en na het horen van de aanvallen, liet ze zich beschermend voor de Hitmonchan hangen. Ze zou Ivar nog niet afgeven al zou het haar dood worden! Gelukkig was ze niet de enige die er zo over dacht, want dit keer was het Sivar die uit zijn pokéball kwam en de aanvallen incasseerden met een Brick Break. Dit zorgde er echter voor dat, door de druk, ze met hun drieën achterover tegen de grond werden geworpen en er wederom een kleine stofwolk was ontstaan. Cecille was haar Tyrogue erg dankbaar, maar de angst dat ook hij van haar werd gestolen was groot en dat zorgde ervoor dat ze hem in paniek liet terugkeren toen ze overeind krabbelde. Met wat moeite hief ze Ivar’s arm over haar schouder heen en strompelden ze samen weg van het tafereel. Hopelijk redde ze dat nog voor haar dekmantel was verdwenen.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptydo sep 24, 2015 8:11 pm

Kaito was van plan om de opmerking over zijn moeder met een emotieloze blik langs zich te laten gaan, maar het maakte hem vanbinnen woedend. Hij had al een paar jaar niet meer aan haar gedacht, had de gedachte aan haar zo goed mogelijk weggedrongen, maar haar opmerking zorgde ervoor dat hij zich weer besefte wat er gebeurd was op jonge leeftijd. En dat zorgde ervoor dat hij zich woedend voelde. Hij had echter geen zin om dit op een persoonlijke kwestie te laten neerkomen, toch niet langs zijn kant uit. Haar paniek en woede was persoonlijk, maar de zijne mocht zover niet komen. Hij keek met zijn ogen naar de Pokémon die hij wilde hebben en gromde toen er een andere Pokémon ten tonele verscheen die haar Pokémon en haarzelf beschermede tegen zijn triple-attack. Er verscheen opnieuw een kleine explosie, maar deze keer was zijn Alakazam er sneller bij om zijn trainer te beschermen. Door met zijn lepels een bepaalde beweging te maken zorgde hij ervoor dat Kaito van de grond kwam voor de explosie echt vat op hem kon hebben en zette hem veilig aan de kant. Kaito’s armen begonnen gemeen te pikken bij het idee dat hij weer op de harde stenen terecht had moeten komen en dus keek hij Psycho dankbaar aan. Hij durfde te wedden dat er nu echt wel veel vuil in de wonden zaten dankzij die verschrikkelijke stofwolk. Dat was echter niet zijn enige probleem, want dankzij die stofwolk kon hij zijn slachtoffer ook niet meer zien. Hij was er vrij zeker van dat de blondine dit moment ging gebruiken om opnieuw weg te komen. Als ze niet gauw iets deden, zou er geen spoor meer achtergelaten worden en zou hij haar niet kunnen vinden. Dan had hij zijn armen voor niks geschaafd en dat was het niet waard. Psycho leek te weten wat hem te doen stond, want hij wees met zijn lepels naar voren en zijn ogen kleurden paars terwijl hij zijn best deed om de stofwolk te laten verdwijnen door zijn psychische krachten te gebruiken. Verdwijnen deed het niet helemaal, maar de stofwolk schoof wel opzij waardoor Kaito nog nét een glimp kon opvangen van zijn slachtoffer. Hij wenkte zijn Pokémon dat ze hem moesten volgen. En opnieuw begonnen ze aan een helse achtervolging. Kaito keek over zijn schouder en zag dat Aqua echt niet meer kon rennen, dus pakte hij de Poké Ball tevoorschijn en keerde de hulpeloze Pokémon terug in diens Poké Ball. Psycho en Shadow wisten schijnbaar beiden dat de druk nu op hun schouders kwam te liggen, want ze knikten allebei serieus naar hem. ‘Shadow, laat haar opnieuw schrikken door voor haar op te duiken en gebruik Hypnosis. Psycho, laat die tak daar vlak voor haar op de grond vallen zodat de weg voor haar versperd wordt!’ Psycho kruiste zijn lepels en de tak die verderop op de grond lag, vloog met een geweldige zwaai naar de plek waar de blondine naartoe rende. Shadow was inmiddels naar voren gevlogen en deed zijn best om haar te intimideren. Hopelijk zou dit wel helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptydo okt 08, 2015 5:22 pm


Wat er achter haar gebeurde wist ze niet en dat zorgde ervoor dat angst nog meer in haar opwelde. De adrenalinekick die ze van dit tafereel kreeg was niet bepaald iets waar ze op het moment van kon genieten – zelfs al hield ze erg van de energiestoten die ze erdoor kreeg. Dit was andere adrenaline, adrenaline waarvan ze had gehoopt het nooit te voelen. Cecille wilde wel achterom kijken om te zien wat er gebeurde, maar ze durfde niet. Cecille Skarsgård, die normaal zonder na te denken een situatie insprong, was te bang om haar hoofd wat te draaien. Bang dat haar blik die van de vreemdeling kruiste en bang dat het betekende dat hij Ivar van haar zou kunnen stelen. Waar ze echter van schrok was niet de jongeman die achter haar aanzat, maar de pokémon die tot voor kort nog de woede bij haar had weten aan te wakkeren. Shit. Cecille wilde hem wegwuiven, aan de kant springen, iets... Alleen hij was haar voor met een Hypnose aanval. De blondine duwde haar Hitmonchan instinctief bij haar vandaan. “Ren weg, Ivar! Maak dat je wegkomt!” Het was de pokémon die ze moesten hebben, niet haar. Cecille was dus niet bang dat haar iets zou overkomen als ze in slaap viel.

Desondanks vocht ze tegen de slaap die haar leek te overmeesteren. Helaas had ze zelf geen ability als Vital Spirit en mocht het niet baten, waardoor ze tegen de grond zakte en zich overeind probeerde te houden met haar handen. Ze zag nog net hoe Ivar de tak wilde wegslaan om niet te hoeven vallen, voor ze haar ogen sloot en in een diepe slaap terecht kwam.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Emptydi okt 13, 2015 5:43 pm



Jammer. Kaito zou zichzelf nog extra bonuspunten toegekend hebben als de tak haar geraakt had en als ze, voor dat ze in slaap gevallen zou zijn, op zou zijn gevallen. Als ze daarbij ook nog eens iets zou schaven, zou hij zichzelf echt het dubbele van de bonuspunten hebben gegeven. Het was een opluchting dat ze in slaap was gevallen, want nu kon ze haar Hitmonchan niet meer commanderen en wist hij niet direct welke aanvallen hij kon gebruiken om zichzelf te verweren. Pokémon waren op dat vlak immers zo zwak dat ze hun trainer nodig hadden. Hij wist zeker dat als hij Psycho in een heftige situatie zou achterlaten, deze niet meer zou weten wat hij moest doen. Maar dat was eigenlijk hetzelfde voor Kaito, want de man had zijn Pokémon soms meer nodig dan dat hij toe wilde geven. Zijn gouden ogen gleden naar de Hitmonchan die weg probeerde te rennen. Hij had de tak verweerd. Hij was de schuldige voor het feit dat de blondine niet gestruikeld was, maar vredig in slaap gevallen was. Hij moest boeten, want dankzij die twee herrieschoppers lagen zijn armen helemaal open omdat hij tijdens de explosie zichzelf af had proberen te remmen door zijn armen uit te steken. Hitmonchan moest boeten. ‘Goed, daar gaan we weer met aanvallen,’ sprak Kaito terwijl hij met zijn ogen rolde. De Hitmonchan was zodanig uitgeput dat hij zeker was van zijn zaak dat hij de Pokémon deze keer wel in zijn bal kon laten zitten. ‘Oké, Shadow, gebruik Mean Look zodat hij daar blijft!’ riep Kaito. Hij wist dat Mean Look speciaal gebruikt werd voor dit soort gevallen. Hij haalde zijn Dark Ball, welke eerder opengeklapt was, weer tevoorschijn en hield hem stevig vast voor als hij hem kon gebruiken. ‘Gebruik daarna Shadow Ball.’ Hij besloot om de sterkste aanvallen uit het assortiment van zijn Pokémon te kiezen zodat de Hitmonchan uitgeschakeld zou zijn. Hij wilde die Pokémon hebben en het liefste nu nog. Nu was de blondine knock-out. Wie weet konden ze wel naar het Pokémon Center gaan dankzij Psycho’s Teleport zodat ze weg zouden zijn voor ze wakker werd. Alleen het idee liet hem grijnzen. ‘Aqua, gebruik Bubble Beam en Psycho, gebruik je Psycho Cut!’ Tegelijkertijd met Aqua vuurde Psycho zijn aanval op de Pokémon af. Kaito wist dat de Pokémon de aanvallen nooit allemaal kon afweren. Hij wilde het effect ook niet weten, was te gehaast en te zeker van zijn zaak om zich daarop te focussen. ‘Aan de kant!’ riep hij terwijl hij de Dark Ball vergrootte. Hij schatte zijn kansen in, focuste zijn ogen op de Hitmonchan en gooide de Dark Ball vervolgens naar de weerloze Pokémon toe. Hopelijk zou hij deze keer blijven zitten en zouden ze hier weg kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kaito Stone
» Get back here! [& Kaito Stone]
» Obstacles [+Yara & Kaito]
» Saturday night FEVER || Kaito Stone
» Kaito's Pokédex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: