|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Anima TähtinenPunten : 491
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 10:18 am | |
| Nou, het is weer lekker Nederland, was 5 minuten buiten op de fiets en nu helemaal doorweekt T^T
Ik had een dekentje moeten meenemen, haha |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 10:29 am | |
| Ik voel je pijn, al had ik meer last van de koude wind dan van de regen. Still, als je eenmaal vochtig bent van de miezerregen voelt de wind 100x zo koud aan. Gelukkig hebben ze warme koffie op stage. ;u; |
|
| |
Member Anima TähtinenPunten : 491
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 10:51 am | |
| Van die kou heb ik nu ook last, ben helemaal bibberig door mijn natte kleding >:
Ik had wel een lekker HEMA ontbijtje tho :'D |
|
| |
Member Karma LancePunten : 432
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 10:53 am | |
| Gebeld door werk. Lijkt erop dak ineens zeven uur mag werken vandaag. T.T
Tot vanavond dan maar. |
|
| |
Member Jaynee l'EsparPunten : 564
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 3:03 pm | |
| Brak zijn op een nuchtere maag is hel. En nu ik eindelijk thuis ben ga ik mezelf lekker volvreten. Ik hoef ook nergens bij te posten, wat helemaal toppie is. Kamp was wel lachen, jongens zijn grappig haha
Maar ik ben dus weer een soort van terug of zo. |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 3:24 pm | |
| Ik hoop zo zwaar dat ik volgende week een PS4 krijg voor mijn verjaardag, kan ik meteen Until Dawn eens gaan kope...I need it.
Ahum, beter laat dan nooit .-. Iemand met een key stone die btw even slachtoffer wil worden van Floyd en Riddle? Ze moeten er nog eens eentje stelen xD |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 3:33 pm | |
| Accurate. As. Arceus. |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 3:46 pm | |
| Poptard: Welkom terug! Hopelijk zat je tijdens kamp niet zo in de regen als nu. c:
Olga: als je buiten loopt terwijl het regent is het hel, maar als je binnenzit vind ik het ergens wel rustgevend, of zo? Mijn brein werkt op een rare manier. xD |
|
| |
Member Jaynee l'EsparPunten : 564
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 4:30 pm | |
| - Lynn Xavier schreef:
- Poptard: Welkom terug! Hopelijk zat je tijdens kamp niet zo in de regen als nu. c:
Nou, as a matter of fact, moest ik ongeveer een half uur à drie kwartier in deze regen lopen. Gewoon stortregen, zonder jas of wat dan ook. Wat nou geen ontgroening. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 4:46 pm | |
| Ai. D; Gelukkig was het niet genoeg om de hele kamp-ervaring een ramp te maken, though. Ik weet nog dat we, toen mijn klas op kamp gingen, om twee uur 's nachts, terwijl het regende, een GPS-tocht moesten doen, maar om de één of andere reden vonden de mensen van het kamp het een goed idee om alle leerlingen aan hun pols aan een touw te binden. Waarschijnlijk was het als een soort teambuilding-oefening bedoeld, maar het voelde meer alsof we een stelletje gevangenen waren. Kamp is raar. |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 5:18 pm | |
| #Luca: Same, het geeft mij ook juist meer motivatie om aan het werk te gaan aan bijvoorbeeld een schoolopdracht, gek genoeg.
Mijn kamp viel mee - was in Ardennen, maar ik heb dus hoogtevrees, waardoor ik dus vaak de activiteiten weigerde, gepaard met veel emoties. En de docent doodleuk zeggen dat ik het te "spannend" vond. Juist NIET! Ik vond het gewoon eng. Dat terzijde, had ik één van die dagen bagger ontbeten en gingen we mountainbiken en natuurlijk ging ik met de beginnelingen/easy groep, maar toen we onze veel té zware fietsen een steile helling op moesten duwen had ik het gevoel dat ik stierf. Not even kidding, ik dacht écht dat als ik die fiets niet boven kreeg ik van de helling af zou rollen en mijn dood tegemoet zou gaan. Enige wat leuk was? Slapen, sterren bekijken en speleologie, dus door grotten lopen. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr sep 04, 2015 10:56 pm | |
| Dat klinkt niet echt alsof het ook daadwerkelijk leuk was.. Speleologie lijkt me wel cool, though. o: 'Tis ook vaak zo, of dat merk ik in ieder geval bij mezelf, dat de dingen die me tegenvielen eerder in me op komen dan de dingen die ik leuk vond. Tijdens kamp hebben we namelijk ook een soort klimberg beklommen, waarna je dan naar beneden ging via een zipline en dat was wel weer echt heel gaaf. ^-^ |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za sep 05, 2015 11:20 am | |
| Laatste kamp van mij was mijn brugklaskamp, man. Toen ben ik nog de halve tijd ziek geweest en probeerde iedereen me de hele tijd aan de activiteiten te krijgen omdat ik 'gewoon heimwee' had en 'er positiever naar moest kijken'. Toen ik eindelijk besloot om aan de spooktocht mee te doen vroeg iedereen wel opeens 'weet je dat zeker? je ziet nog wel erg pips hoor!' :')
Het leukste van dat hele kamp was dat we pannenkoeken te eten kregen op een avond. Voor de rest herinner ik me echt niks positiefs. |
|
| |
Member Shanon SagaPunten : 564
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za sep 05, 2015 2:47 pm | |
| Mijn laatste kamp was in de eerste van het MBO~ Was aan het begin van het schooljaar om je klas te leren kennen, nou die ene nacht dacht ik dat ik dood ging vriezen, het was zó ontiegelijk KOUD.... heb nog nooit zo slecht geslapen, niet te geloven .__. Ik dacht toen ik wakker werd ik op de Noordpool was beland of zo.... Verder veel buiten activiteiten, de activiteiten met dieren waren wel leuk en de spooktocht was ook wel leuk :P Alleen we moesten ook survivallen.... nou daar heb ik maar weinig echt aan mee gewerkt ^^' stomme zooi...
In de derde ben ik als begeleider mee geweest, dat was wel super chill, wij mochten het terrein af en we sliepen in het gebouw i.p.v. in de tenten, dus dat was super relaxed en verder hoefden we eigenlijk niet zoveel te doen~ we hadden vervolgens ook een spooktocht opgezet en ik speelde iets van een Grudge... heb toen een meisje laten janken die keihard terug rende... oeps ^^' |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za sep 05, 2015 3:05 pm | |
| Ik heb alleen in groep acht kamp gehad. Dat was erg leuk dus ik baal ervan da'k het niet vaker heb gehad :c Maar als ik jullie zo hoor ben ik blij dat ik het niet op het middelbaar heb gehad XD
HAHA CHANEL. Weet je wel meteen dat je goed kan acteren! Spooktochten zijn leuk man. Ik wil er weer eentje lopen, maar ik ben nooit hier als het is opgezet door de theatergroep van Maastricht :c |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|