Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Het hangt er van af hoe bekend je bent. Al gaat het eigenlijk automatisch als een beroemdheid iets bijzonders zegt. Iedereen associeert die uitspraak dan met die persoon.
Witblond, maar als je doelt op het feit dat blondines over het algemeen als dom worden weggeschreven, dan weet ik niet of ik dit gesprek nog wel wil voortzetten.
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: 100! ma aug 31, 2015 1:55 pm
UnknownTexting...
Misschien word je wel bekend als ik iedere keer je naam zeg als ik die zin gebruik... Of wacht... zo werkt het vast niet... Hahaha, waarom zou ik dat denken? Ik ben zelf een puur blondje~ Hoe dan ook, genoeg rondgespeeld, maar wat is het verhaal achter je trauma?
Ik mag hopen dat het grootste deel van de bevolking er niet flauw over doet, want het is pure onzin dat je haarkleur effect heeft op je intellect.
Nogmaals, ik heb het nooit over een trauma gehad. Ik snap niet waar je dat vandaan hebt.
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: 100! vr sep 11, 2015 8:08 pm
UnknownTexting...
Hm, als dat wel zo is, zou ik me vragen stelen bij de gemiddelde intelligentie en kritische geest van de bevolking.
Wel er zijn twee dingen dat ik uit je woorden kan halen. 1; Je bent al eerder bedriegd. Of 2; Je bent goed opgevoed en niet naïef. Oooof je bent al wat meer ervaren, dat kan ook altijd een optie zijn~