Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:24 pm
*Nog steeds moeite doen om niet keihard te gaan lachen* "Maar natuurlijk meneer~" "Van zo'n genie als u neem ik alles aan" "Als het maar het beste van het beste is" *sprak ze verder in die mooie kak stem*
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:27 pm
Nathan Malone is calling
*verkooppraatje is nog steeds bezig hier* Maar natuurlijk mevrouw, wij hebben enkel het beste van het beste. Minder zult u niet vinden. *tries not to die of laughing*
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:30 pm
*Half lachend luisterend* "Dat is helemaal mooi" "Ik tolereer niets minder!" *Haar stem sloeg vervolgens over* *Nog meer moeite om niet te gaan lachen* "Dat heeft u niet gehoord" *heel serieus* "Wat voor soorten heeft u allemaal?"
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:34 pm
Nathan Malone is calling
*probeerd overtuigend te klinken met die verkoopstem tijdens idioot gelach* Nou, van alles dat nu ,aar kan gaan bedenken.
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:38 pm
*Het stemmetje en het halve geschater ging maar door* "Nou meneer.... ik vind u niet echt overtuigend klinken op het moment" "Is er iets ernstigs aan de hand?" *Trololol*
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:39 pm
Nathan Malone is calling
*Kan het niet meer houden en barst in het lachen uit* HAHAHAHAHA
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:43 pm
*Begint vervolgens ook te lachen* "Hahahaha dit is te mooi Nathan" *Lacht hard verder* "Maar ik wil wel graag een Mega Stone voor Fluffy hoor" *Laat bijna Holo Caster in het water vallen, wat gevloek en gelach op de achtergrond*
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:45 pm
Nathan Malone is calling
Snap ik ja. *nog naar adem aan het happen en stikt half* Misschien dat je daarvoor op de Black market kan gaan kijken? Die heeft soms wel wat. Oh wat doe je nu weer? *still laughing*
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:47 pm
*Ondertussen zowat aan het janken van het lachen* "Ja, goed idee!" "Ja, dat rot ding glijd uit mijn handen, hij ging bijna koppie onder!" "Je was bijna verdronken!" *Verder lachend*
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:48 pm