Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 7:40 pm
*Gelach* "Dat vroeg ik mij ook af toen..." "Maar wij drieën moesten dus naar haar kantoor komen" "Vervolgens kregen we te horen dat ze twee Agents zocht..."
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 7:42 pm
Nathan Malone is calling
... Maar waarom roept ze jullie drie dan als ze er maar twee nodig heeft?
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 7:48 pm
"Geen flauw idee...." "Tawnee sprong zo wat naar voren en trok haar mond open dat zij er eentje werd, dat werd geaccepteerd" *Ze was even stil* "Toen deed ik hetzelfde, terwijl ik Ciro mee sleurde, want misschien werkte het?" "Maar goed, niet dus, ik werd vervolgens ook uitgekozen en wij moesten daarna weg en Ciro moest blijven... geen idee wat er daarna met hem gebeurd is...."
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 7:51 pm
Nathan Malone is calling
Raar mens dat het soms kan zijn, Allison.. Arceus, dat meen je niet?! Gefeliciteerd dat je dan nu ook agent bent~ Hm, ik zou het ooit wel aan hem vragen.
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 7:55 pm
*Gelach* "Laat dat haar maar niet horen" "Ja.... ik kreeg er zelfs nog een Keystone bij~" "En dankjewel" *kusjes* "Doe dat maar... ik vertrouwde het namelijk totaal niet"
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 7:57 pm
Nathan Malone is calling
Oh, dat is wel gaaf zeg. Dan kan je nu Fluffy en later Andraste laten mega evolueren~
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:16 pm
*Heel veel moeite met lach inhouden* *Het lukte uiteindelijk dan ook niet en barstte in lachen uit* "Ja, prachtige keuze niet?" *sprak ze op een kakker toon* "Ik kies alleen het beste~"
Member
Nathan Malone
Icon :
Onderwerp: Re: Such nonsense~ (Nathan Malone) zo aug 09, 2015 8:19 pm
Nathan Malone is calling
*verkoperspraat weer, ondertussen zacht gelach* maar natuurlijk, kan ik u dan ook nog aanraden om een evolutie steen te verkopen?