Auteur Bericht Member
Anima Tähtinen Punten : 491
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 0:58 Oooo I like the rollercoaster idea! Ik vraag me idd af of het heel erg zou zijn er zelf wat attracties bij te verzinnen... o:Stacey: Danke~ & Iemand nog zin in een topicje met deze dame? c:
Member
Barry Arrow Punten : 396
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 2:00 Ik heb geen zelfbeheersing. O en voor 't team: die beschrijving van 't uiterlijk is legit. Oeee en ik wil wel een Rollercoaster, whoesh ~
Momerator
Sara Sweets Punten : 497
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 2:05 Barry Arrow schreef: Ik heb geen zelfbeheersing. O en voor 't team: die beschrijving van 't uiterlijk is legit. Tbh zie ik het nu voor me dat hij in z'n gezicht alleen een neus heeft. Geen ogen of een mond. Gewoon een neus.
Moderator
Cecille Skarsgård Punten : 84
Icon : Member
Barry Arrow Punten : 396
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 2:07 Cecille Skarsgård schreef: Sara Sweets schreef: Barry Arrow schreef: Ik heb geen zelfbeheersing. O en voor 't team: die beschrijving van 't uiterlijk is legit. Tbh zie ik het nu voor me dat hij in z'n gezicht alleen een neus heeft. Geen ogen of een mond. Gewoon een neus. O nee jullie hebben zijn echte identiteit ontdekt!
/rent weg
Member
Soul Storm Punten : 324
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 7:13 #Hierboven: Dat love-text though... I like your butt, can I have it? Ofzoiets xD -- Sorry als er vandaag niet veel wordt gepost met Soul, maar ik ga zijn Quest-post maken en dat kan wel wat tijd in beslag nemen xD
Administrator
Lynn Xavier Punten : 482
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 8:16 Eggsy. Verder ga ik niet eens kijken, dat is gewoon de beste naam. En wat betreft die attractie, van mij uit mag het. Als dat 't topic interessanter/leuker maakt, waarom ook niet? 'w'
Member
Ragya Airon Punten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 11:16 Pstt, toevallig iemand die uit kan leggen hoe de Trubbish markt werkt :'3 Snap het niet echt ^^'
Administrator
Lynn Xavier Punten : 482
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 12:08 Het komt erop neer dat je er items/punten ingooit en dan, als alle inzendingen verzameld zijn, je iets anders terugkrijgt, eigenlijk. c:
E.:
Barry Arrow schreef: Cecille Skarsgård schreef: Sara Sweets schreef: Barry Arrow schreef: Ik heb geen zelfbeheersing. O en voor 't team: die beschrijving van 't uiterlijk is legit. Tbh zie ik het nu voor me dat hij in z'n gezicht alleen een neus heeft. Geen ogen of een mond. Gewoon een neus. O nee jullie hebben zijn echte identiteit ontdekt!/rent weg Ja maar.. Dan klopt je avatar niet. :C Kijk, ik heb 'm gefixt voor je:
Member
Ragya Airon Punten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 12:25 Ah, dacht er moeilijker over dan het is xD thx~
Momerator
Sara Sweets Punten : 497
Icon : Member
Karma Lance Punten : 432
Rang : Graduate Ranger
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 16:32 Barry Arrow schreef: Ik heb geen zelfbeheersing. O en voor 't team: die beschrijving van 't uiterlijk is legit. Oeee en ik wil wel een Rollercoaster, whoesh ~ Is het de toeval dat jouw naam me zo hard aan Barry Allen doet denken? Aangezien die ook in Arrow voorkomt.. Dx
Member
Samira Wasp Punten : 419
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 18:25 Sorry voor mijn tijdelijke inactiviteit, ik zal proberen om weer te gaan posten :')
Member
Soul Storm Punten : 324
Rang : Red Ranger
Icon :
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 20:49 En dan begin je enthousiast aan je eerste Ranger Quest en wordt het een 2K post. Best goed, al zeg ik het zelf ;D
Member
Karma Lance Punten : 432
Rang : Graduate Ranger
Icon : Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo 5 aug 2015 - 20:58 Karma heeft echt meer ranger-vrienden nodig. VIDEO https://www.youtube.com/watch?v=4Rnvl5CiMzY Waarom luister ik dit liedje, like, altijd als ik post met Karma .... it does not fit at all.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Chatot's Chatter