|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 3:59 pm | |
| - Sara Sweets schreef:
- Averill Stanwick schreef:
- #Doos: Rolo had dan juist weer een bandana en 'Key Stone' *kuch*, maar je had ten minste Cinnamon...
Die ik totaal niet bijna onthoofd had.
Rolo's Cecille cosplay was 10/10. Vooral de sokken in sandalen, die maakten het echt af. Cinnamon heb ik pas later gekocht though. Gelukkig heeft hij zijn hoofd nog wel. c:
@Freedje; Honestly, ik zou het echt niet erg vinden om anime haar te hebben. Vooral niet als het dan ook een mooie felle kleur heeft die niet na twee weken uit wast. ;3; True, but still. Ik kan Jayde wel meesleuren naar Maastricht om mijn werk bij Cinnamon af te maken? >D |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:00 pm | |
| @Kasper, ik heb al een hele mooie blonde pruik, helaas is hij niet zo mooi meer en hangt hij als oud vuil op mijn paspop :') en dan nog het feit dat ik helaas veel te dik haar heb om bij mij te zorgen dat een pruik er niet raar uit ziet... mijn haar wilt er zowat niet onder blijven dus... |
|
| |
Member Kasper DavisPunten : 484
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:02 pm | |
| @Riddle: Oh dat is wel stom ja ): Ook niet met een wig cap? Wat ik doe is ik vlecht mijn haar in plaats van dat ik het in een knot doe, anders zou je bij mij ook zo'n gekke bobbel zien. Jammer ook dat je pruik niet mooi meer is. Heb je er wel plezier van gehad? O: |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:04 pm | |
| Pruiken vind ik vaak niet mooi though... Het ziet er naar mijn idee al heel snel nep uit, tenzij je echt bakken met geld er voor wil neerleggen en dat heb ik nou eenmaal niet. :c Ja of tenzij je super film makeup skills hebt en je alles super mooi kan maken maar de kans dat ik dat kan is ook 0.01% ofzo. < /3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:11 pm | |
| ^Hierboven: Klopt, de mijne valt nog mee, gezien er een muts over zit, maar anders was het ook enorm warrig hoor! En ik propte mijn haar in met zo'n klepje en er zat dus natuurlijk een bobbel in. Nogmaals bedekte mijn muts het, so.. yeah c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:14 pm | |
| @Olga&Sara: Mutsen zijn heaven. Maar pruiken zien er inderdaad niet altijd even echt eruit, helaas. We moeten het maar doen met onze eigen lokken, haha! |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:15 pm | |
| #Kasper: Very true. Al had ik aan één stuk door jeuk door de pruik, warmte en dan nog de muts. Het voelde ook vreemd in de trein toen ik mijn koptelefoon opdeed om muziek te luisteren. Zoveel zat op mijn hoofd gewoon x'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:19 pm | |
| @Olga: Ja haha, pruiken jeuken bij mij ook altijd, vooral als het warm is. Maar ik heb 't er wel voor over ^^ |
|
| |
Member North SummerPunten : 394
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:29 pm | |
| Bij mij jeukt het al als ik 'n pet op heb, laat staan 'n pruik xD
--
Omg, ik heb zo veel geschreven dit weekend aan m'n verhaal, SSA en DD dat ik nauwelijks energie over heb vandaag om te posten xD |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:44 pm | |
| - Kasper Davis schreef:
- @Riddle: Oh dat is wel stom ja ): Ook niet met een wig cap? Wat ik doe is ik vlecht mijn haar in plaats van dat ik het in een knot doe, anders zou je bij mij ook zo'n gekke bobbel zien. Jammer ook dat je pruik niet mooi meer is. Heb je er wel plezier van gehad? O:
Noem me maar Chanel hoor~ Ja, ik heb hem 2x gedragen, maar ja ik cosplay niet meer en tja hij ligt hier dus een beetje weg te rotten XD ik heb zelfs 2 wig caps gebruikt... maar als ik mijn haar in een vlecht doe dan zie je het denk ik nog steeds, mijn vlechten zijn heel dik.... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 4:54 pm | |
| @Chanel: Oh dat is wel echt balen, zeg! Ik ben blij dat ik geen dik haar heb >.<
--
Ik twijfel wat ik ga doen. Ga ik mijn Pokémon levelen, een Travel Pass kopen, een mystery egg kopen of nog doorsparen? Ik heb niet echt iets waar ik voor spaar, maar ik wil niet in één keer al mijn punten uitgeven... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 5:08 pm | |
| Als je een mystery ei besluit te kopen doe je mij een plezier, ik vind het namelijk leuk om dat soort dingen te rollen (A) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 5:13 pm | |
| @Sara: Haha, nu wordt het wel lastig hoor! Als je dat soort dingen leuk vindt, mag je ook best mijn friend safari re-rollen xD Er zit niks tussen waar ik Kasper mee rond zie lopen, jammer genoeg. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 5:16 pm | |
| Haha, nouja het zijn nog altijd jouw punten, dus voel je vooral niet gedwongen om iets te doen omdat ik het zeg. c: Doe maar waar jij het meeste aan denkt te hebben.~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma jul 20, 2015 5:18 pm | |
| @Sara: Oh maak je geen zorgen hoor, uiteindelijk zal ik inderdaad de keuze voor mezelf maken ^^ Maar dan moet ik wel nog even nadenken haha. Ik wil heel veel maar niet alles tegelijk... |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|