|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 8:40 pm | |
| Gefeliciteerd Chanel! Leuk om je weer eens hier te zien c: Al plannen voor na je studie?
Ik heb ook goed nieuws, want er is eindelijk een bedrijf wat me misschien op stagegesprek wil hebben! Ik twijfel of ik de stage krijg maar misschien kan ik ze tijdens het gesprek overhalen. ;u; En zo niet, dan heb ik nog een enorme lijst om verder te mailen... |
| | | Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 8:47 pm | |
| #Doos: Oeh, klinkt goed! c:
Mijn stage heeft tegen mij gezegd dat ik volgend jaar mag terugkomen ;D |
| | | Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 9:04 pm | |
| Yes Freedje, ik hoorde al wat goeie dingen erover en ik zie soms op Tumblr iets voorbij zoeven waardoor ik dacht 'ermg moet spelen'! :D Moet ik mezelf alleen wel de tijd gunnen om het te spelen lmao.
Also gefeliciteerd Chanel! En welcome back c: |
| | | Member Killian WolfPunten : 209
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 9:31 pm | |
| Ik heb zoveel zin in food, nee, nee, het mag niet D< Ik ga slapen, want anders ga ik weer iets ongezonds onder halen and that's not good.
volgens mij heb ik een hele zak spekjes verorberd in drie dagen.. |
| | | Member Riddle ChaikaPunten : 293
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 9:49 pm | |
| Dankjulliewel!! :) ik heb ook een geweldige tijd gehad op stage, ga dit weekend ook met ze mee op wedstrijd, groomen :D
@Doos, ik ga volgende week maandag naar IJsland om mijn hopelijk toekomstige werkgeefster te ontmoeten :) en wat voor een stagebedrijf mag jij dan op stagegesprek komen dan? :P
ik heb nu eindelijk vakantie, echt heerlijk! en ik hoef in principe nooit meer naar school haha :P |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 9:53 pm | |
| IJsland? Voor welk bedrijf is dat dan? Veel plezier alvast though, pretty sure dat je ook wat mooie dingen daar gaat zien namelijk C: |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 9:58 pm | |
| Ik ben volgend jaar er al geweest voor vakantie, echt een geweldig mooi land <3 verder heb ik 2 IJslandse paarden waar ik ook de sport mee rijd en wil ik verder in de IJslandse paarden :P het bedrijf is dus een trainingsstal met IJslandse paarden, wat vrij logisch is haha, maar ik ga er dus waarschijnlijk een jaar werken :) |
| | | Member Ragya AironPunten : 619
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 10:04 pm | |
| *Is nog steeds happy een mede IJsland-lover te zien* xD Waar trainen ze de IJslanders trouwens in? Ook in die gangenwedstrijden zoals die van jou of iets anders? ^^ Sorry, ben nieuwsgierig xD |
| | | Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 10:05 pm | |
| - Riddle Chaika schreef:
- @Doos, ik ga volgende week maandag naar IJsland om mijn hopelijk toekomstige werkgeefster te ontmoeten :) en wat voor een stagebedrijf mag jij dan op stagegesprek komen dan? :P
ik heb nu eindelijk vakantie, echt heerlijk! en ik hoef in principe nooit meer naar school haha :P Een bedrijf wat grafische ontwerpen en websites lever. Ik kan er hopelijk leren om websites beter te bouwen en ze ook echt zo te maken dat ze online gezet kunnen worden, want daar heb ik tot nu toe nog geen begeleiding voor gehad. OTL Het leek me eigenlijk een te hoog gegrepen stage maar wonder boven wonder zijn ze tot nu toe één van de vriendelijkste bedrijven. Ik ga maar vast voor mezelf duimen. En jaloers, ik wil ook vakantie maar ik moet nog een paar weken. :C En daarna nog een jaar. Huilt. |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 10:09 pm | |
| @Jamie, de IJslandse paarden worden gefokt en getraind op hun gangen, in IJsland lopen de beste van de beste rond, al lopen er ook genoeg goede IJslandse paarden rond in Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Duitsland, Zwitserland, Oosterrijk, Nederland en België, maar je ziet ze ook in Frankrijk, Portugal, Spanje en ook in Amerika en Canada :P de heersende landen zijn echter wel IJsland en Scandinavië :P in IJsland zijn dus ook gewoon keuringen en wedstrijden, ze hebben daar geen andere paardenrassen dan het IJslandse paard en dus ook geen andere wedstrijden dan de gangenwedstrijden :) dat is toch wel het leukste van heel die IJslandersport :) geeft niet, ik vind het leuk om het te vertellen :P
@Doos, klinkt zeer interessant! ik duim voor je :) |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 10:20 pm | |
- @Jamie, de IJslandse paarden worden gefokt en getraind op hun gangen, in IJsland lopen de beste van de beste rond, al lopen er ook genoeg goede IJslandse paarden rond in Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Duitsland, Zwitserland, Oosterrijk, Nederland en België, maar je ziet ze ook in Frankrijk, Portugal, Spanje en ook in Amerika :P de heersende landen zijn echter wel IJsland en Scandinavië :P in IJsland zijn dus ook gewoon keuringen en wedstrijden, ze hebben daar geen andere paardenrassen dan het IJslandse paard en dus ook geen andere wedstrijden dan de gangenwedstrijden :) dat is toch wel het leukste van heel die IJslandersport :) geeft niet, ik vind het leuk om het te vertellen :P
@Doos, klinkt zeer interessant! ik duim voor je :) Oh, dat wist ik nog niet xD Eigenlijk dacht ik dat ze ook gewoon aan dressuur en springen deden in wedstrijden. Ik moet er echt eens dieper in gaan kijken x3 maar is wel heel leuk dat je daar mag werken :3 |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 10:27 pm | |
| - Ragya Airon schreef:
- Riddle Chaika schreef:
- @Jamie, de IJslandse paarden worden gefokt en getraind op hun gangen, in IJsland lopen de beste van de beste rond, al lopen er ook genoeg goede IJslandse paarden rond in Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Duitsland, Zwitserland, Oosterrijk, Nederland en België, maar je ziet ze ook in Frankrijk, Portugal, Spanje en ook in Amerika :P de heersende landen zijn echter wel IJsland en Scandinavië :P in IJsland zijn dus ook gewoon keuringen en wedstrijden, ze hebben daar geen andere paardenrassen dan het IJslandse paard en dus ook geen andere wedstrijden dan de gangenwedstrijden :) dat is toch wel het leukste van heel die IJslandersport :) geeft niet, ik vind het leuk om het te vertellen :P
@Doos, klinkt zeer interessant! ik duim voor je :) Oh, dat wist ik nog niet xD Eigenlijk dacht ik dat ze ook gewoon aan dressuur en springen deden in wedstrijden. Ik moet er echt eens dieper in gaan kijken x3 maar is wel heel leuk dat je daar mag werken :3 Haha nee, op zich word er wel dressuur gereden, maar er word bijvoorbeeld ook heel erg op zijn IJslands gereden en dat is heel 'vrij', paard moet voorwaarts denken enz. :) springen doen ze op zich ook niet aan en als het wel gedaan word, dan word het met een IJslands paard gedaan aangezien het verboden is om paarden (van welk ras dan ook) te importeren naar IJsland, geld trouwens ook voor ander vee zoals schapen en koeien :P verder vind ik de gangenwedstrijden veel leuker dan dressuur en springen maar dat is mijn mening :) en ja heel gaaf, ik word ook aangenomen om paarden te rijden enzo, dus word een hele ervaring :) |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 10:28 pm | |
- Ik ben volgend jaar er al geweest voor vakantie, echt een geweldig mooi land <3 verder heb ik 2 IJslandse paarden waar ik ook de sport mee rijd en wil ik verder in de IJslandse paarden :P het bedrijf is dus een trainingsstal met IJslandse paarden, wat vrij logisch is haha, maar ik ga er dus waarschijnlijk een jaar werken :)
Dat klinkt echt heel nice though, in het buitenland werken! ;A; Hopelijk heb je het er het hele jaar naar je zin en ik wens je veel succes daaro c: |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 10:29 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Riddle Chaika schreef:
- Ik ben volgend jaar er al geweest voor vakantie, echt een geweldig mooi land <3 verder heb ik 2 IJslandse paarden waar ik ook de sport mee rijd en wil ik verder in de IJslandse paarden :P het bedrijf is dus een trainingsstal met IJslandse paarden, wat vrij logisch is haha, maar ik ga er dus waarschijnlijk een jaar werken :)
Dat klinkt echt heel nice though, in het buitenland werken! ;A; Hopelijk heb je het er het hele jaar naar je zin en ik wens je veel succes daaro c: Ja, maar word wel enorm spannend! want kan niet ff naar huis haha :P dankjewel!! :D maar IJsland is sowieso niet te vergelijken met Nederland, in de zomer is het er bijvoorbeeld tot 12 uur 's nachts licht en dan ff donker en dan komt rond 3 uur de zon alweer op en in de winter is het een soort van omgekeerd en heb je zelfs een paar dagen complete darkness :P dus zeg maar schemer en dan weer donker en weer schemer :P |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di jun 09, 2015 10:34 pm | |
- Ragya Airon schreef:
- Riddle Chaika schreef:
@Doos, klinkt zeer interessant! ik duim voor je :) Oh, dat wist ik nog niet xD Eigenlijk dacht ik dat ze ook gewoon aan dressuur en springen deden in wedstrijden. Ik moet er echt eens dieper in gaan kijken x3 maar is wel heel leuk dat je daar mag werken :3 Haha nee, op zich word er wel dressuur gereden, maar er word bijvoorbeeld ook heel erg op zijn IJslands gereden en dat is heel 'vrij', paard moet voorwaarts denken enz. :) springen doen ze op zich ook niet aan en als het wel gedaan word, dan word het met een IJslands paard gedaan aangezien het verboden is om paarden (van welk ras dan ook) te importeren naar IJsland, geld trouwens ook voor ander vee zoals schapen en koeien :P verder vind ik de gangenwedstrijden veel leuker dan dressuur en springen maar dat is mijn mening :) en ja heel gaaf, ik word ook aangenomen om paarden te rijden enzo, dus word een hele ervaring :) Ik wist niet dat IJsland ook die regeling had :'3 Wel stoer dat ze alles op IJslanders doen >3 Ik vind het alleen jammer dat je vrij weinig over gangenwedstrijden hoort en er op de meeste stallen niks aan gedaan word :/ Maar echt leuk dat je ze ook echt gaat berijden :3 Vooral als je er dan een heel jaar bent en die paarden echt leert kennen :') |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |