| Here We Go Again [+ Averill Stanwick] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Averill StanwickPunten : 302
Type : Ranger
Rang : Grand Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 2:47 pm | |
| Ik ken deze "Tarzan" niet, maar... ja. Al ben ik niet zo heel lui. Ze bewegen echt amper, enkel om de boel te verwoesten of eten te zoeken.
|
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 2:51 pm | |
| ??? je bent opgegroeid in de jungle ??? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 2:51 pm | |
| Ja..? En hoezo, een "hoop"?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 2:59 pm | |
| ??? nou je geflirt kan wel een update gebruiken :P miss je sociale skills ook maar er zijn ergere klootzakken in de wereld dan jij je komt eigelijk nie over als iemand die aan lianen slingert :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:01 pm | |
| Komt nog wel, beiden. Waarom zou ik eraan slingeren? Ik ben sneller op mijn vier ledematen en bovendien is aan lianen slingeren wellicht een van de domste dingen die je kan doen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:06 pm | |
| ??? oh ?? kdacht dat mankeys en primeapes dat wel leuk vonden mn monferno doet t iig met plezier maar je kunt rennen op 4 poten ok dat kan k zelf niet maar kun je dan ook op gwn je 2 benen lopen ? :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:11 pm | |
| ... Wat voor een Pokémon is deze "Mankey" en "Primeape"? Ja, sinds mijn... dertiende á vijftiende ongeveer.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:19 pm | |
| ??? mankey primeape hoe oud ben je nu dan ??? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:21 pm | |
| Interessante Pokémon. Ik snap nou wel waarom ze wel zich zouden voortbewegen met lianen; ze hebben lange ledematen en ogen vrij licht. Ik ben aan de zware kant ervoor. Negentien en jij dan?
Laatst aangepast door Averill Stanwick op ma jun 01, 2015 3:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:25 pm | |
| ??? als je t zo stelt klinkt t idd logisch ja kben net 18 geworden een maand terug |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:30 pm | |
| .. Je hebt zeker ook veel vroeger op je achterpoten leren lopen, zeker?
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:39 pm | |
| ??? uhh ja kheb nooit op vier poten leren lopen behalve voor k echt kon lopen maar toen kroop k over de vloer en liep k nie :P |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:42 pm | |
| Begrijpelijk. Waar zit je eigenlijk om deze Mankey en Primeape te kennen? Ik heb ze hier nog nooit gezien.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:48 pm | |
| ??? kzit in kalos nu maar kben eigelijk van johto k neem aan dat jij hier nie zit ? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] ma jun 01, 2015 3:50 pm | |
| Al de tweede persoon uit Kalos. Nou raak ik nogal benieuwd naar deze regio. En nee, in de buurt van Fortree City.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Here We Go Again [+ Averill Stanwick] | |
| |
|
| |
|